handdator

Visa fullständig version : Första deffen på gång?


Först
2013-06-20, 22:37
Halloj.

Har tränat fram och tillbaks i drygt ett år nu. Jag började min tid på gymmet med en 3-4 månader näst intill bortkastad tid då jag egentligen inte visste vad jag höll på med. Körde väll igenom lite övningar som jag kände för, antecknade knappast ner resulutat och progression och kosten kunde ha varit bättre. Utan något större resultat så tröttnade jag i ett par månader. Men för ~3-4 månader sen kom jag igång igen, och denna gången på allvar. Har försökt att hålla en så bra kost kombinerat med en seriös träning så gott jag kan.

http://imageshack.us/photo/my-images/580/qm0.png/

På bilden längst till vänster väger jag ungefär 61-62kg ifall jag minns rätt och på resten utav de dagsfärska bilderna drygt 67kg. Som ni kan se finns det en del fett där som jag gärna hade blivit av med. Men jag rådfrågar nu alltså er om hur jag bör gå till väga.
Om jag kör på med en deff på ett par kilo, 3-5? Kommer jag bara att se liten och ihjälsvulten ut eller tror ni att det finns tillräckligt med muskelmassa för att det faktiskt ska se snyggt ut? Kanske jag bör fortsätta med den pågående bulken upp till iallafall 70kg? Jag vet att min vikt låter väldigt låg för att deffa men å andra sidan så är jag inte äns 170 cm lång :hbang:
Och när jag ändå har gjort en tråd kan jag också passa på och fråga om ni tycker att jag ser jämt tränad ut, alltså ser det ut som någonting släpar efter på bilderna som visas?


Tack :)

länkan
2013-06-20, 23:11
Fortsätta bygga tills du har mer muskler att defienera