handdator

Visa fullständig version : När kommer resultaten?


magnusson5
2013-06-19, 15:08
Jag vet att denna fråga är väldigt individuell och lite som att fråga hur långt ett snöre är, men va tusan. :)
Kort och gott så är jag väldigt spinkig för att vara 23 år. Väger ca 60 kg (BMI på ca 17.3) och ingen bra kondition overall.

Jag har fixat ett träningsschema och inhandlat alla kosttillskott som jag har blivit rekommenderad. Totalt blir det 4 pass per vecka. Kring kosten har jag totalt slutat att äta socker och onyttigheter. Kör endast husmanskost och äter så mycket som möjligt för att växa och gå upp i vikt.

Efter hur lång tid börjar musklerna att växa? När kan man verkligen börja se att magen börjar formas och att armarna växer?

Tack i förhand!
/Magnusson

TrixxaRn
2013-06-19, 15:23
Nog väldigt olika, jag märkte små resultat efter 8 veckors träning, nu efter 14 veckors träning börjar det bli lite mer synliga ökningar men tid tar det så tålamodet är viktigt :)

Hydlee
2013-06-19, 15:28
Det beror på hur bra du sköter din kost, träning och återhämtning. Hur tidigt du märker att det hänt något beror även på din perception och ditt öga för detaljer.

derko
2013-06-19, 15:30
Hur tänker du när du sorterar bort allt socker när ditt mål är att gå upp i vikt?

andeem
2013-06-19, 15:45
Det beror jättemycket på genetik. Träna (och ät) på så får du se. Är du otålig och vill öka snabbt får du äta mycket mer, men då acceptera att du även lägger på dig mer fett.

BobaFett
2013-06-19, 15:52
Det är väldigt olika, kanske aldrig.

Ser en snubbe på mitt gym som tränar som en idiot och har gjiort det ett antal år men han har knappt några resultat. Själv växte jag om alla på gymmet efter en månad eller två.

Väldigt individuellt.

PureWhey
2013-06-19, 15:54
Hur tänker du när du sorterar bort allt socker när ditt mål är att gå upp i vikt?

Kommer alla kolhydrater och kalorier ifrån socker?


Le iPhone

magnusson5
2013-06-19, 15:57
Hur tänker du när du sorterar bort allt socker när ditt mål är att gå upp i vikt?

Jag syftade mer på socker i t.ex. godis, glass, läsk etc.