handdator

Visa fullständig version : Översittare på gymmen


Oredsson
2013-06-18, 20:07
Där jag tränar brukar det väldigt ofta vara en del översittare. Dessa personer verkar vara väldigt egocentriska och tror gymmet tillhör dem. De är stammisar och kan i princip ses på gymmet varje dag. De ockuperar maskiner och ställer vattenflaskor och andra saker lite överallt utan någon hänsyn till andra tränande.

Vid ett tillfälle märkte jag att en av dessa översittare viskade något till en annan översittare samtidigt som de tycktes titta åt mitt håll och skratta. Det gjorde mig väldigt arg för jag är förvisso en nybörjare men jag tänker inte finna mig att någon gör narr av mig bara för det. Tänkte gå och klaga hos personalen men dessa översittare tycks vara bästa polare med dem för jag ser de tjoandes och hejandes på varandra hela tiden. Vet inte vad jag ska göra nu och funderar på att byta till något annat gym. Vad ska man göra åt dessa översittare egentligen?

Alkro
2013-06-18, 20:10
Där jag tränar brukar det väldigt ofta vara en del översittare. Dessa personer verkar vara väldigt egocentriska och tror gymmet tillhör dem. De är stammisar och kan i princip ses på gymmet varje dag. De ockuperar maskiner och ställer vattenflaskor och andra saker lite överallt utan någon hänsyn till andra tränande.

Vid ett tillfälle märkte jag att en av dessa översittare viskade något till en annan översittare samtidigt som de tycktes titta åt mitt håll och skratta. Det gjorde mig väldigt arg för jag är förvisso en nybörjare men jag tänker inte finna mig att någon gör narr av mig bara för det. Tänkte gå och klaga hos personalen men dessa översittare tycks vara bästa polare med dem för jag ser de tjoandes och hejandes på varandra hela tiden. Vet inte vad jag ska göra nu och funderar på att byta till något annat gym. Vad ska man göra åt dessa översittare egentligen?