handdator

Visa fullständig version : Testosteron produkt.


Simonfrisk
2013-06-15, 15:28
Tjena kolozzeum.

Har en fundering kring alla dessa Testosteron produkter.

Jag har läst att det kan ge negativa förändringar i spermie produktionen eller vad man nu kallar det.

Är det en myt eller sant ?

Sen, hjälper testosteron vid ålder 18? Om inte, svara på min andra fråga, så blir det väl testosteron senare i framtiden isånnafall.

Men vill helst veta om det är en myt att det påverkar spermie-produktionen negativt. (Svårare att få barn).

Tack!

Latissimus Dorsi
2013-06-15, 15:29
Allt som funkar, är olagligt :)

tjing
2013-06-15, 15:29
Nej, vänta om du nu ska ha.

Simonfrisk
2013-06-15, 15:33
Allt som funkar, är olagligt :)
Jo, vet det tyvärr.. Men en miss dom gjorde var ju på "nya Craze". Den kunde dom inte sätta dit för doping klassad. :Virro

Nej, vänta om du nu ska ha.
Okej, men tror inte jag vågar ta såna produkter faktiskt.

Var bara intresserad utav att veta om det påverkade det jag sa i tråden negativt, eller om det bara är myt.

Ungkarlsliv
2013-06-15, 15:45
Testosteron användning för inte diskuteras här på brädan. Vill du fråga om anabola knalla över till flashback där det diskuteras hej vilt om det ämnet.

LillisJ
2013-06-15, 15:52
Testosteron användning för inte diskuteras här på brädan. Vill du fråga om anabola knalla över till flashback där det diskuteras hej vilt om det ämnet.

Han pratar la om testo-boosters? *screwy*

Edit: Nej skit i det jag sa förresten :D

KalleTeodor
2013-06-15, 16:57
Jo, vet det tyvärr.. Men en miss dom gjorde var ju på "nya Craze". Den kunde dom inte sätta dit för doping klassad. :Virro


Okej, men tror inte jag vågar ta såna produkter faktiskt.

Var bara intresserad utav att veta om det påverkade det jag sa i tråden negativt, eller om det bara är myt.

vad har craze me testobooster att göra? plus det står i lagboken att något som höjer testohalten är olagligt i Sverige.

Simonfrisk
2013-06-16, 09:05
Okej my bad guys.. Trodde de inte var olagligt, det var därför & ville bara ha svar så :)

Men asså menar typ vanliga testo-boosters ? Inte just "testosteron" höjare, utan vanliga testo boosters? Också olagliga? Isåfall håller jag mig borta ifrån det iaf.. :D

PureWhey
2013-06-16, 10:09
Okej my bad guys.. Trodde de inte var olagligt, det var därför & ville bara ha svar så :)

Men asså menar typ vanliga testo-boosters ? Inte just "testosteron" höjare, utan vanliga testo boosters? Också olagliga? Isåfall håller jag mig borta ifrån det iaf.. :D

Nej sådana som finns i butik är inte olagliga, testosteron är olagligt och diskuteras inte här på forumet. Dock funkar inte dessa testo-boosters.
MvH

Simonfrisk
2013-06-16, 10:52
Nej sådana som finns i butik är inte olagliga, testosteron är olagligt och diskuteras inte här på forumet. Dock funkar inte dessa testo-boosters.
MvH

Det svaret jag vela ha.

Tack, då skippar ja sånt trams! :)

PureWhey
2013-06-16, 11:03
Det svaret jag vela ha.

Tack, då skippar ja sånt trams! :)

En bra del fett i kosten ska dock kunna öka testonivåerna, ~30%(av DI) ska vara en bra nivå tydligen.


Le iPhone

Kischen
2013-06-22, 22:23
En bra del fett i kosten ska dock kunna öka testonivåerna, ~30%(av DI) ska vara en bra nivå tydligen.


Le iPhone

Om man innan äter för lite. Mer fett bara sådär gör ingen skillnad.

PureWhey
2013-06-23, 12:50
Om man innan äter för lite. Mer fett bara sådär gör ingen skillnad.

Annat än vad jag hört.


Le iPhone

watertouch
2013-06-24, 12:23
Det här DAA funkade det?

Dreas
2013-06-24, 12:52
Annat än vad jag hört.


Le iPhoneVart ifrån då?

blomrog
2013-06-24, 20:25
Käka DAA och kombinera detta med 17-dione.
DAA funkar.

PureWhey
2013-06-24, 20:48
Vart ifrån då?

College Muscle Radio, diet med 30ish procent fett = mer testo än lägre nivåer-

Dreas
2013-06-24, 21:44
College Muscle Radio, diet med 30ish procent fett = mer testo än lägre nivåer-
Seems legit....

hertzman
2013-06-24, 22:35
Seems legit....

Det verkar faktiskt legit. Sjukt bra podcast med två killar som, med min lilla grundläggande kunskap, verkligen verkar veta vad de pratar om. De är våra publicerade forskare inom området också.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

PureWhey
2013-06-24, 23:06
Seems legit....

Baseras på studier, så ja.
Kolla vilka som driver podden.

Le iPhone