handdator

Visa fullständig version : Vad anser ni om MAX-OT?


Jompi
2004-02-29, 14:31
...

rossi
2004-02-29, 14:38
Originally posted by Jompi
...

Vad anser du om att lägga in det på rätt ställe i forumet....

Tricklev
2004-02-29, 15:24
Har itne orkat läsa det men om jag minns rätt så rekommenderar dom massa sets, o inget fel på det.

Man ska inte va rädd för o våldta sin kropp.

Herkulez
2004-02-29, 16:29
dom rekomenderar FÅ set.............funkade för mig iaf

Tricklev
2004-02-29, 16:37
Originally posted by Herkulez
dom rekomenderar FÅ set.............funkade för mig iaf

haha okey ;P

AndersHermansson
2004-02-29, 16:42
Max-OT har fungerat kanon för mig. Jag är dock relativt nybörjare. Har tränat i 5 månader, Max-OT i 3 månader. Reppar nu på 115 i benböj (väger 70) :)

Karl_alfred
2004-02-29, 17:07
Min åsikt:

Är säkert ett bra fungerande träningssystem. Man lär bli rejält stark utav det. Men har hört från många håll att de inte lägger på sig speciellt mycket massa. Sen är övningsbeskrivningarna helt åt helvete i många fell. Samt att de överdriver nå in åt helvete om hur bra deras produkter är.

AndersHermansson
2004-02-29, 17:12
Om man vill ha discomuskler ska man köra många reps - låg vikt :)

Jompi
2004-02-29, 17:28
ber mkt om ursäkt för att jag postade fel.

Arwen
2004-02-29, 17:52
Originally posted by Karl_alfred
Min åsikt:

Är säkert ett bra fungerande träningssystem. Man lär bli rejält stark utav det. Men har hört från många håll att de inte lägger på sig speciellt mycket massa. Sen är övningsbeskrivningarna helt åt helvete i många fell. Samt att de överdriver nå in åt helvete om hur bra deras produkter är.

Överdrifter? Stämmer det inte att deras "shaker" har en patenterad funktion som garanterar massor av muskler?:(

JAM
2004-02-29, 18:12
Originally posted by Arwen


Överdrifter? Stämmer det inte att deras "shaker" har en patenterad funktion som garanterar massor av muskler?:( :laugh:
Minns den där tråden som igår... :D

Officer
2004-02-29, 18:16