handdator

Visa fullständig version : Deff


alne
2013-05-28, 20:04
Vet att det finns massor med trådar som säkert har svar på mina frågor och funderingar men skriver det här i alla fall.

Har tänkt att genomföra en deff under ett antal veckor under sommarlovet, men det jag har problem med är vad ska jag äta för att lyckas på bästa sätt och hur ska jag träna för att få maximal fettförbränning.

Det enda kosttillskottet som jag kommer att använda mig av är BodyScience Whey 100% från mmsport.

Väger ca 77 kg är 178 cm lång, skulle vilja ner till 73-74 i alla fall.

Skulle vara skitschysst ifall någon skulle vilja lägga ner lite tid och hjälpa mig på traven. Kanske ska nämna att jag är 17 år och har gymmat i ca 3 år. Spelar även fotboll så har fotbollsträningar 3 gånger i veckan plus match på det! *love*

ChrisRiddick
2013-05-28, 20:29
där är en deff guide klistrad i den här forumdelen:

Deffguide (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881)

Enblom
2013-05-28, 21:31
Vet att det finns massor med trådar som säkert har svar på mina frågor och funderingar men skriver det här i alla fall.

Helt rikitgt

alne
2013-06-02, 08:47
Schysst! :)

Det är ingen som är sugen på att ge mig en mall på hur kostschemat ska se ut? :)

Exhale_
2013-06-02, 08:50
Utgå från hur du käkar idag, minska ned mängden mat men öka mängden protein. Fortsätt träna som du gör idag men tänk på att kroppen kan behöva mer tid att återhämta sig när du äter mindre energi än vad din kropp behöver. Fokusera på ett bra intag med protein runt styrketräningen för att maximera proteinsyntesen. Väg dig en gång i veckan eller ta något annat mått för att följa viktutvecklingen.

Lycka till!

Beemel
2013-06-02, 09:00
Schysst! :)

Det är ingen som är sugen på att ge mig en mall på hur kostschemat ska se ut? :)

Om du är intresserad så kan du hitta mitt kostschema jag lever efter just nu (har nyligen bytt från lowcarbkost.) kan du hitta i min signatur "kostjournalen".

Annars kan jag rekommendera "vad har du ätit idag - Deffmode" tråden.

BobaFett
2013-06-02, 10:45
Du är 17 år för fan, träna hårt, ät och var glad. Du har ett optimalt längd/viktförhållande.

alne
2013-06-02, 12:31
Exhale_ har faktiskt gjort så lite smått innan så har lite koll i alla fall men har inte vägt något tyvärr!

Beemel måste bara säga att du har fått sjukt snabba resultat om du tappat nästan ett kilo om dagen ;) var inne på din matjouarnal lite så har lite mer idéer :)

Bobafett har tränat ett tag å känner att det inte händer så jättemycket just nu det är därför jag vill köra en deff å komma i ordentlig form för att sedan kunna bygga upp ännu mer muskler :)