handdator

Visa fullständig version : Ont i halsen av cigaretter?


coloz
2013-05-27, 15:58
Rökte 4-5 cigaretter i lördags och vaknade i söndags med halsont. Det är fortfarande kvar och har skippat träningen pga detta. Känner inte av några andra förkylningssymptom och undrar om det kan vara cigaretter som kan vara boven?

en stor stark
2013-05-27, 16:00
Cigaretter kan ge dig halsont ja. Kanske mer om du är ovan.

Mollestam
2013-05-27, 16:05
Har hänt en gång eller två första gångerna man drog halsbloss en hel kväll. Brukar försvinna efter en dag eller två.

coloz
2013-05-27, 16:29
Om man är säker på att de är pga cigaretterna som man har ont i halsen, kan man träna då ?

King Grub
2013-05-27, 16:35
Ummm.... ja?

Gober
2013-05-27, 16:44
Ummm.... ja?

Hahaha, det är trådar som dessa och tillika svar som ovan som gör det värt att öppna trådar på Kolo. Grubs gif är dessutom allt för ofta ungefär hur man känner sig i en del trådar.

VikG
2013-05-27, 16:47
Du är väl klen i halsen? Klarar du inte att röka så håll dig borta helt enkelt Mr.Lena Halsen.

Wzup2u
2013-05-27, 17:43
du kan nog tom röka samtidigt som du tränar =)
http://4.bp.blogspot.com/-RCyhVRkU10E/UTCryRmbTTI/AAAAAAAAIJc/r6YQs2bqcbo/s320/popeye33.png

coloz
2013-05-27, 19:05
Du är väl klen i halsen? Klarar du inte att röka så håll dig borta helt enkelt Mr.Lena Halsen.

lol

VikG
2013-05-27, 19:50
lol

Jag rekommenderar djuuuupa bloss i stl(smoke to lungs) utförande i strikt stil med filterlösa ciggaretter för en stark och välmående hals.

coloz
2013-05-27, 21:29
Jag rekommenderar djuuuupa bloss i stl(smoke to lungs) utförande i strikt stil med filterlösa ciggaretter för en stark och välmående hals.

Jag rullar egna cigaretter men brukar inte röka så stor mängd tobak vanligtvis. Fan börjar känna mig snuvig också :cryout: är väldigt osäker om jag endast har ont i halsen pga cigaretterna eller om det kan vara så att jag blivit sjuk på riktigt. Har fått lock för örat också....

strikt
2013-05-27, 21:36
Rök mer så går det över. Ser ärligt talat inte problemet.

VikG
2013-05-27, 21:37
Rök mer så går det över. Ser ärligt talat inte problemet.

Antar att du var ironisk.. Men det funkar faktiskt.

Rahf
2013-05-28, 00:29
Var det här i samband med en utekväll? God mat och alkohol, etc?

TomasB
2013-05-28, 09:51
Rökte 4-5 cigaretter i lördags och vaknade i söndags med halsont. Det är fortfarande kvar och har skippat träningen pga detta. Känner inte av några andra förkylningssymptom och undrar om det kan vara cigaretter som kan vara boven?

På vilket sätt har du ont? Är det svullnade halsmandlar och det gör ont när du sväljer så är inte cigaretterna sannolikt boven.

4-5 cigg låter dessutom lite för att få ont. Och "rök ont" är ofta raspighet , typ på gränsen till heshet i min erfarenhet. Senast jag hade det var i Berlin för nåt år sen när jag förtjusad över att man fick röka inne sög i mig två paket och fick ont i halsen.

Lyckligtvis gör jag inte såna dumheter längre. Cigaretter är bland det dummaste man kan ägna sig åt (därmed inte sagt att jag aldrig tar en cigg, tyvärr).

coloz
2013-05-28, 10:00
På vilket sätt har du ont? Är det svullnade halsmandlar och det gör ont när du sväljer så är inte cigaretterna sannolikt boven.

4-5 cigg låter dessutom lite för att få ont. Och "rök ont" är ofta raspighet , typ på gränsen till heshet i min erfarenhet. Senast jag hade det var i Berlin för nåt år sen när jag förtjusad över att man fick röka inne sög i mig två paket och fick ont i halsen.

Lyckligtvis gör jag inte såna dumheter längre. Cigaretter är bland det dummaste man kan ägna sig åt (därmed inte sagt att jag aldrig tar en cigg, tyvärr).
Har ont i halsen när jag sväljer, får upp gult slem och lite täpp i näsan . Känner mig kry annars. Kan det vara halsfluss eller vanlig förkylning?

Rahf
2013-05-28, 10:03
Det kan också vara sura uppstötningar under natten.

strikt
2013-05-28, 10:07
Det kan också vara sura uppstötningar under natten.

Det är ju

STRUPCANCER
Att ingen skrivet det ännu, stämmer ju in på alla symptom hittills.

PureWhey
2013-05-28, 10:09
Det är ju

STRUPCANCER
Att ingen skrivet det ännu, stämmer ju in på alla symptom hittills.

Haha, varje gång man googlar sina symptom. I'm gonna die.

Rahf
2013-05-28, 10:25
Jag talar bara av egen erfarenhet :em:. Besökte doktorn efter en längre period med trångt svalg och småhes röst. Han konstaterade att nedskärningar på både koffein och nattmat var kuren. Har man haft en sen kväll med krökande och rökande så är det lätt att man får lite sura uppstötningar.

coloz
2013-05-28, 14:29
Jag talar bara av egen erfarenhet :em:. Besökte doktorn efter en längre period med trångt svalg och småhes röst. Han konstaterade att nedskärningar på både koffein och nattmat var kuren. Har man haft en sen kväll med krökande och rökande så är det lätt att man får lite sura uppstötningar.
är dock täpp i näsan samt lock för örat så tror det bara är en vanlig förkylning, bara att halsen känns helt död