handdator

Visa fullständig version : Enkla körskolan starring: Muddan! (dvs. jag)


muddler
2013-05-23, 11:55
Min gode vän P. Hansson har en en gång skrivit, regisserat och filmat ett vackert verk! Denna gång om hur man kör bil och jag hade turen att få vara "programledare" :d


hNPIKXZks88

Rikard Jansson
2013-05-23, 12:04
lol'd :D

är det bara jag eller är du ganska lik chris hemsworth?

Fredszky
2013-05-23, 12:07
:):thumbup:

MackeJuve
2013-05-23, 12:09
lol'd :D

är det bara jag eller är du ganska lik chris hemsworth?

Dålig komplimang ;) Men jag ser också likheter!

Tricce
2013-05-23, 12:09
Fan vad vackert! :)

hahavaffan
2013-05-23, 12:12
Haha, skön :D

Har alltid trott att du har en riktigt grov norrländsk dialekt btw.


Edit: Hahaha den var fan riktigt ball. Fish tail-lektionen :laugh:

Ladugårdsdörr
2013-05-23, 12:19
Snygg tribalklädsel, till frugans stora förtret utrustade jag familjens Opel med den röda varianten.

rooz
2013-05-23, 12:26
Du låter väldigt likt jimmy Kyrk måste jag säga, tror du hade gjort dug bra i tv:)

muddler
2013-05-23, 12:27
lol'd :D

är det bara jag eller är du ganska lik chris hemsworth?

Haha oj det har jag jag nog aldrig hört förut! Men tack hehe

:):thumbup:

Dålig komplimang ;) Men jag ser också likheter!

Nu ska jag ut och ragga brudar!

Fan vad vackert!

Tack som fan!

Haha, skön

Har alltid trott att du har en riktigt grov norrländsk dialekt btw.


Edit: Hahaha den var fan riktigt ball. Fish tail-lektionen

Haha norrlänning minsann det tar jag också som en komplimang, tyvärr är jag bara en stressad Stockholmare!

Snygg tribalklädsel, till frugans stora förtret utrustade jag familjens Opel med den röda varianten.

Se på fan ja, jag har nått liknande i min kärra också satt i när jag köpte den begagnad. Bilen i filmen tillhör dock regissören ;)

muddler
2013-05-23, 12:32
Du låter väldigt likt jimmy Kyrk måste jag säga, tror du hade gjort dug bra i tv:)

Jaha haha, ingen jag känner till tror jag, är det han som håller på med bilar?

muddler
2013-05-23, 18:18
Bloopern som råkade bli en perfekt teaser :d

HU3qr7p7sJ8

Jockefoten
2013-05-23, 18:50
Du har en väldigt fin och behaglig röst.

tossefar
2013-05-23, 18:51
Haha du skojade inte om att du inte har körkort.

4623
2013-05-23, 19:43
Din röst påminner väldigt mycket om någon annans. Kan inte avgöra om det är Hans Wiklund. *gah!*

phpoker
2013-05-23, 20:09
Det mest imponerande är att ni faktiskt lyckas trycka in lite fakta i filmen samtidigt som den är så... originell :D

muddler
2013-05-23, 21:47
Du har en väldigt fin och behaglig röst.

En tacker en tacker! Får väl ansöka om att få läsa in nån ljudbok eller nått

Haha du skojade inte om att du inte har körkort. Haha ja nej I dont blame you, tydligen blev vrida om nyckeln, några repliker och titta förvånat ut genom rutan för mkt för den lilla hjärna för att komma ihåg att sätta foten på bromsen :d

Din röst påminner väldigt mycket om någon annans. Kan inte avgöra om det är Hans Wiklund. *gah!*

Haha Hans Wiklund tror jag knappast! Han har en djup och maskulin stämma, jag har röst som en 14 åring

Det mest imponerande är att ni faktiskt lyckas trycka in lite fakta i filmen samtidigt som den är så... originell :D

Här och där kan man hitta guldkorn med lite innehåll ;) Tack!

pellep
2013-05-23, 22:47
rösten påminner lite om duden från disneyklubben/partaj/cafe bärs

Latissimus Dorsi
2013-05-23, 22:52
Ahahahahah helvete vad skön :D

olle lindblad
2013-05-24, 07:48
Sköna filmer. :d
Du liknar Mikael Hollsten en del på rösten.

Ladugårdsdörr
2013-05-24, 07:58
För avancerat, min flickvän behöver ha en grundlig förklaring i det tokiga i att sidstäppa kopplingen med växel i vid tillfälliga stopp, att de flesta bilar har volym och inte är objekt med sidlängd=0, att det faktiskt går att vrida på ratten även vid backning osv.
Mjuka inbromsningar är ett annat ämne som kan behandlas, t.ex. det tokiga i att stampa till på bromsen precis innan bilen stannar ("Men jag vill ju att bilen ska stoppa ordentligt?").

muddler
2013-05-24, 11:44
rösten påminner lite om duden från disneyklubben/partaj/cafe bärs

Haha Johan Pettersson?

Ahahahahah helvete vad skön :D

Tack!

Sköna filmer. :d
Du liknar Mikael Hollsten en del på rösten.

Haha får döpa om den här tråden till "vem låter Muddan som?" :d Sköna förslag!

För avancerat, min flickvän behöver ha en grundlig förklaring i det tokiga i att sidstäppa kopplingen med växel i vid tillfälliga stopp, att de flesta bilar har volym och inte är objekt med sidlängd=0, att det faktiskt går att vrida på ratten även vid backning osv.
Mjuka inbromsningar är ett annat ämne som kan behandlas, t.ex. det tokiga i att stampa till på bromsen precis innan bilen stannar ("Men jag vill ju att bilen ska stoppa ordentligt?").

Det skrivs faktiskt manus till fler avsnitt i detta nu vad jag förstår ska skicka vidare dina förslag till berörda!