handdator

Visa fullständig version : Behöver ny PWO - hjälp? :)


sp0941
2013-05-22, 14:03
Har i perioder kört Craze, mest för stimmet. Fokusen är ju sjukt underbar. Men, den kickar inte som förr, vilket ju inte är konstigt.

Nu söker jag tips om bra PWO med STIM - samt bra pump, även om pump får ses som sekundärt önskemål.

Har som sagt kört mkt Craze innan. Fire-up, F#cked Up, Extream Loading fr WNT, Jack3d är PWO's jag testat som inte fallit mig alls i smaken. Alls, så dom kan vi stryka.


Vem har nåt skönt tips? STIMMET är det jag främst söker, men gärna någon med sinnessjuk pump också.

Tack på förhand

Doggeh
2013-05-22, 14:29
Rent spontant tycker jag att du borde lägga av med PWO en 2-3 veckor. Ta inte illa upp nu men du låter nästan som en missbrukare.

OnT: Ta koffein & citrulline malate (10g+). Funkar jäkligt bra för mig. Man kan även lägga till lite (10-20g) natriumkarbonat så mjölksyran hålls nere så du får fler reps och mer "pump".

sp0941
2013-05-22, 14:31
Rent spontant tycker jag att du borde lägga av med PWO en 2-3 veckor. Ta inte illa upp nu men du låter nästan som en missbrukare.

OnT: Ta koffein & citrulline malate (10g+). Funkar jäkligt bra för mig. Man kan även lägga till lite (10-20g) natriumkarbonat så mjölksyran hålls nere så du får fler reps och mer "pump".

Ja jag har missbrukat PWO's ca 6 månader det senaste året. :)

Kör en månad, sen kör jag inte PWO en månad sen kör jag igen. Av alla dom andra PWO's förutom Craze, rör det sig om ett testtillfälle.

No offence taken, och tack för din omtanke. Men jag och PWO's har inga missbruksrelaterade problem tsm. :)

bigjepp
2013-05-22, 14:41
Ja jag har missbrukat PWO's ca 6 månader det senaste året. :)

Kör en månad, sen kör jag inte PWO en månad sen kör jag igen. Av alla dom andra PWO's förutom Craze, rör det sig om ett testtillfälle.

No offence taken, och tack för din omtanke. Men jag och PWO's har inga missbruksrelaterade problem tsm. :)

jacked xx new edition kan vara något.

Depzon
2013-05-22, 14:54
Blev positivt överraskad av Ripped Freak. Förutom att det har så jävla lustigt namn så ger det även bra energi och för första gången i mitt liv upplevde jag det som jag antar att folk kallar "pump", som varit ett mycket abstrakt begrepp för mig.

sp0941
2013-05-22, 14:56
jacked xx new edition kan vara något.

ok, testat Jack3d och Jack3d Micro utan att gilla dom, men kanske får testa den då, får se.

Blev positivt överraskad av Ripped Freak. Förutom att det har så jävla lustigt namn så ger det även bra energi och för första gången i mitt liv upplevde jag det som jag antar att folk kallar "pump", som varit ett mycket abstrakt begrepp för mig.

Ripped Freak, tack. Ska kolla innehållsförteckningen på den. Aldrig kollat den förr.

:)

Johan.S
2013-05-22, 15:37
Testa Eiselt Bliss om du gillar fokus och energi ur en PWO. Sportlabs Rezerk borde ochså kunna falla dig i smaken

LillisJ
2013-05-22, 15:44
testa eiselt bliss om du gillar fokus och energi ur en pwo.

+1

cancion
2013-05-22, 15:58
Jag har inte hittat någon produkt som ger mig samma fokus som Craze (det jag eftersöker mest), men efter att ha provat 5-6 andra PWOs kan jag säga att de enda som hittills (nästan) hållt samma klass varit Fierce Domination (http://oi49.tinypic.com/vgsal3.jpg) av SAN Nutrition och 1.M.R (http://www.suppsrus.com.au/img/cms/1MR_FactsPanel.png) av BPI Sports.

1.M.R. melonsmak smakade skit. Motsvarande smak av Fierce smakade gudalikt.

Fierce innehåller 5g kreatin, så då behöver man inte suppletera med det de dagar man tar den.

(OBS, rekommenderad dos gav inget. Var tvungen att höja till 1,5 skopor minst på båda produkterna.)

Mollestam
2013-05-22, 16:18
ok, testat Jack3d och Jack3d Micro utan att gilla dom, men kanske får testa den då, får se.


Jacked XX Superior Edition är inte från USP-Labs (som samtliga Jack3d-versioner är) så de ska nog inte jämföras. Har för övrigt också hört gott om Jacked XX Superior Edition, kolla in tråden som finns här på kosttillskottsdelen dedikerad till den PWOn.

Fonziie
2013-05-22, 16:20
PNI Prodigy kan jag som sann pwo-junkie rekommendera. :d

drift
2013-05-22, 19:19
PNI Prodigy kan jag som sann pwo-junkie rekommendera. :d

Grym Pump-pwo, men den har inget stim som trådskaparen efterfrågar, så han lär nog inte gilla denna.

KalleTeodor
2013-05-22, 20:46
dem där gohard kapslarna kanske vore något?

Depzon
2013-05-23, 08:37
Lånar tråden lite ... Varför, egentligen, är det meningen att man ska vänta 30-45 eller ända upp till 60 minuter tills man tränar, efter att man tagit en PWO? Jag struntar alltid i det och kör oftast igång efter 15-20 minuter. För jag känner ju för sjutton effekt redan efter några sekunder, vill inte stå och "brinna ut" utan att göra nånting :)

Onigiri
2013-05-23, 09:21
Akta sig för att söka kraftigare stim än dmaa och liknande... det är lätt att hamna i fel spår om man hela tiden strävar efter kraftigare prestationshöjande, i all välmening.

Depzon: Antar att beta-alanin sätter igång och klia rätt kvickt men en del andra ämnen i godisburken "toppar" sin effekt efter ca halvtimme, beroende på hur du ätit före.

Var det inte yok3d man skulle ladda upp flera timmar innan pga någon seg överskattad NO-effekt

Rabiat
2013-05-23, 10:25
Depzon: Antar att beta-alanin sätter igång och klia rätt kvickt men en del andra ämnen i godisburken "toppar" sin effekt efter ca halvtimme, beroende på hur du ätit före.

Beta-alaninet börjar sticka efter 30-45 minuter, och jag tror inte att någon substans i en PWO kommer ut i blodet och börjar få effekt snabbare än så?

sp0941
2013-05-23, 10:33
Akta sig för att söka kraftigare stim än dmaa och liknande...

Rätta mig om jag har helt fel nu... men dmaa har väl inte vart aktuellt i Craze på ett tag nu?

Depzon
2013-05-23, 16:17
Efter 45 minuter är de ordentliga stickningarna över för min del och bara lite smårester av dem återstår. De börjar redan efter någon minut. Även fokus, pigghet, träningslust osv infinner sig efter någon-några minuter.

En PWO som jag bara testat en gång men som gav en bra effekt den gången är STEEL, svensktillverkad har jag för mig.