handdator

Visa fullständig version : Fast mat, dvs fisk, kyckling osv


tWistish
2013-05-17, 18:50
Tjena


Har deffat ca 1.5 månad nu och börjar se riktigt bra ut

men när jag ser vad andra äter så ser jag alltid väldigt mycket kesella,kvarg protein shakes osv

nu är det så att jag alltid har tillgång till lax,kyckling, kött osv så tänkte kolla om det är bra att äta så mycket fast mat som möjligt då jag kommer upp i ca 200 g protein per dag

är medveten om att det är en väldigt konstig fråga men frågar man inte får man inte veta nått heller ;)

Gober
2013-05-17, 18:53
Lax, kyckling och kött är perfekt att deffa på. Nu kör jag inte vanlig diet denna gång men annars är det allt jag äter, det och lite potatis och sallad typ.

Jag tror folk äter mkt kvarg med mera för det är billigt och de inte orkar/kan laga mat :-)

tWistish
2013-05-17, 18:56
Lax, kyckling och kött är perfekt att deffa på. Nu kör jag inte vanlig diet denna gång men annars är det allt jag äter, det och lite potatis och sallad typ.

Jag tror folk äter mkt kvarg med mera för det är billigt och de inte orkar/kan laga mat :-)


okej det var det jag misstänkte;)

bor ju fortf hemma med båda föräldrarna i restaurang branchen så är väll bara att passa på att äta så mkt god mat som möjligt ;)

Gober
2013-05-17, 19:14
okej det var det jag misstänkte;)

bor ju fortf hemma med båda föräldrarna i restaurang branchen så är väll bara att passa på att äta så mkt god mat som möjligt ;)

Jaha, ja mycket bättre kan det ju inte bli :)