handdator

Visa fullständig version : Performance Meal


wootzini
2013-05-16, 21:08
Hej!

Jag funderade på att köra Performance Meal 350g på Gym Gros sisten (den med mest protein) i några veckor, två stycken varje dag. Kör gym 5 ggr i veckan. Vad tycker ni? Får jag i mig tillräcklig med näring då? Väger 83kg på 1,80m just nu och försöker definera kroppen och gå ner några kilo just nu. Jag kan/orka inte laga mat så tyckte det skulle vara smidigt.

Tacksam för alla möjliga svar :)

Sniggel
2013-05-16, 21:16
Läste Performance Metal och tänkte att det antingen handlade om en ny genre jag inte hört talas om förut eller att det åsyftades metal där medlemmarna uppvisar extraordinär skill. Eller åtminstone är bra på att spela live. :

Men för att bidra något. Vad tänker du äta förutom performance meal? Omöjligt att svara på om vi inte får reda på hur hela din kost.
Och varför orkar du inte laga mat?

wootzini
2013-05-16, 21:20
Jag funderade på att bara äta 2st Performance Meal varje dag. Och kanske 1-2 proteinbars som mellanmål. 1x som lunch på jobbet och 1x efter gymmet

Sniggel
2013-05-16, 21:36
Ok jag kollade upp vad det var och inser att jag är för trött för att sätta mig in i hur pass komplett det kan tänkas bli. Ser ju iaf spontant ut som om det inte lär vara någon katastrof hälsomässigt iaf :P

Ingredienser: Kokt kycklingbröst (41%), kokosmjölkspulver (21%), röd paprika (13%), kokt fullkornsris (13%), vattenkastanjer (3%), majsmjöl, grön currypasta (grön jalapeno, citrongräs, solrosolja, vatten, ört, kryddor, röd paprika, vitlök, salt, rött chili, lime juicekoncentrat), ingefärspuré, chilipuré, vitlökspuré, citrongräs, koriander, olivolja, limeblad, salt.

Ingredienser: Nötkött (40%), tomater, röda bönor (14%), kokt fullkornsris (12%), röd paprika, tomatpuré, kryddor, vitlökspuré, majsmjöl, salt.

Ingredienser: Kokt kycklingbröst (45%), mangojuice från koncentrat (30%), Quinoa (10%), spenat (4%), röd paprika, majsmjöl, ingefärapuré (1%), koriander, salt.

Dyrt blir det iaf...

RickeBiffenRik
2014-05-24, 12:19
Dom kan väl inte vara hälsosamma att äta???

Behöver inte kylas och kan ligga i ett skåp 12månader, värm i micro och äta... nej fy fan

Lipservice
2014-05-24, 21:18
Kan inte/orkar inte laga mat *facepalm*... Då är det dags att börja med det. Kommer hjälpa dig oerhört på din väg mot styrka och volym.

R Scarpa27
2014-05-24, 21:21
Kan inte/orkar inte laga mat *facepalm*... Då är det dags att börja med det. Kommer hjälpa dig oerhört på din väg mot styrka och volym.

plånboken också =). och hjälpa smaklökarna att njuta av riktig hemmalagad mat =)

Lipservice
2014-05-24, 21:22
plånboken också =). och hjälpa smaklökarna att njuta av riktig hemmalagad mat =)

*cupid*

King Grub
2014-05-24, 21:56
Dom kan väl inte vara hälsosamma att äta???

Behöver inte kylas och kan ligga i ett skåp 12månader, värm i micro och äta... nej fy fan

Syrefri förpackning, inte konstigare än så.