handdator

Visa fullständig version : Gympersonligheter - hur jobbiga?


FitnessE
2013-05-16, 12:41
Hej,

Jag har tränat hela mitt liv men nyligen börjat med styrketräning.

Nu undrar jag vad ni vana gymmänniskor anser om olika typexempel på gymmet? Typ supermegaatleten, tjejen som går i ca 2 km/h på löpbandet och pratar i mobilen i 10 min för att sen gå hem osv. Har ni några bra?

Jag är en lång men liten tjej, tränar gärna i rosa linnen. Har min handväska med mig på gymmet (har supernoja att mitt skåp ska brytas upp) och lyfter relativt låga vikter ibland bara stången. Jag måste ju se DÖDSLARVIG ut?!

Men jag försöker verkligen lära mig, lyfter inte tungt just för att jag försöker lära mig och inte vågar lägga på för mycket då jag tränar helt själv. Jag tar i som satan i marklyft, böj, benpress, bänk. Skrattar ni bakom min rygg? hahaha

Akerhage
2013-05-16, 12:49
Nej, klart vi inte gör det. Det är ingen som bryr sig om du har din handväska med sig, ej heller vilka vikter du kör med. De som tränar bryr sig ofta om sig själva på gymmet. De som mot förmodan skulle skratta är väl tonårspojkar/flickor som inte vet hur man ska bete sig.

Kör hårt! Och tänk inte på vad andra tycker om dig!

Eversmooth
2013-05-16, 12:52
Jag tränar naken, alla är så självupptagna på gymmet så det är ingen fara.

FitnessE
2013-05-16, 12:54
Haha okej, ja. Jag kör på my way även om jag kanske ser lite larvig ut.

Jag ökar iallafall. Har lärt mig massa teknik och från att bara lyfta en pinne, till stången, till 40 kg och idag 60 kg i marklyft!! :D

Jag skrattade däremot lite åt en kille idag. Jag tror inte han tränade en enda sekund, hans enda mission på gymmet verkade vara att kolla sina muskler i spegeln och visa upp sig inför andra genom att host högt och skratta åt inget alls för att sen spänna.

Men inte mig emot, han hade rätt, musklerna var snygga ;)

FitnessE
2013-05-16, 12:54
Jag tränar naken, alla är så självupptagna på gymmet så det är ingen fara.
Haha, i like!

Tricce
2013-05-16, 12:56
Spana in denna tråd, du lär gilla den ;)

http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=742085#post742085