handdator

Visa fullständig version : Rådgivning om deff och nuvarande kosstillskott


electrodead
2013-05-08, 14:03
Hejsan.

Det är så att jag har försökt deffa ett tag nu och det har inte gått så vidare.

Januari: 104 kg
Februari: 101kg
Mars: 97kg
April: 99kg
Nu: ~98kg ---> http://oi42.tinypic.com/3452d77.jpg

Jag har styrketränat seriöst i två år och har en väldigt bred kroppsform och har väldigt mycket underhudsfett som jag vill bli av med, speciellt på överkroppen.

Nu är det så att jag har köpt in

- Detonate capsules
- Fairing: Complete Diet Formula
- Fairing: Amino Rush

Jag har kört på dessa nu i två dagar. Jag tar två detonate, en dos av aminorush på morgonen och går till gymmet. Jag brukar köra så att jag kör 1-2 timmars fettförbränning/konditionsträning på rullbandet, cykel eller crosstrainern. Jag brukar växla så att inte kroppen blir van.

Rullbandet kör jag oftast mellan 5.5-6.0 km/h och kollar att pulsen ligger vid 120-135(MAX). Samma sak med pulsen gäller på crosstrainern och cykeln, ser till allmänt att jag svettas och kör rätt så raskt men inte för raskt så det blir mer kondition än fettförbränning.

Senare på kvällen drar jag till gymmet ännu en gång och kör ett styrketräningspass. Oftast blir det så att jag kör styrketräningen på morgonen och kör 30 min fettförbränning efter. Jag tränar totalt 5-6 gånger i veckan.

Efter gymmet så tar jag F: CDF, Whey-80(en skopa) och Amino rush.

Vad jag försöker göra med extra protein och aminosyrorna är att försöka att inte förlora en massa muslker påvägen.

Vad tycker ni om denna uppsättning? Är det bra eller finns det något jag kan göra bättre?

vicarious
2013-05-08, 14:47
Äter du ingen mat? Måltidsersättning endast?

Du behöver inte ta Amino Rush och Whey vid ett och samma tillfälle, det blir kaka på kaka.