handdator

Visa fullständig version : Fuarks, Groenrows & Jons BBM-tävling


Fuark
2013-04-26, 13:31
Tävlingen lyder:

Flest antal möjliga repetitioner i ett set-

Bänkpress - KV
Knäböj - KV
Marklyft - 200% av KV

Fler får givetvis haka på om de vill det.

Slutdatum 31:a Maj *popcorn*

jflycore
2013-04-26, 13:33
Tävlingen lyder:

Flest antal möjliga repetitioner i ett set-

Bänkpress - KV
Knäböj - KV
Marklyft - 200% av KV

Fler får givetvis haka på om de vill det.

Slutdatum 31:a Maj *popcorn*

Åååh! Fick jag inte heta Jflycore? :( :D

Kungligt änna!

Fuark
2013-04-26, 13:35
Åååh! Fick jag inte heta Jflycore? :( :D

Kungligt änna!

Icke :D

Ska inleda imorgon med ett litet smakprov på marken

jflycore
2013-04-26, 13:36
Icke :D

Ska inleda imorgon med ett litet smakprov på marken

Habba Habba!
För mig blir det ett bröstpass på måndag! Fullbokad hela helgen :(

Gröna Faran ska köra boobs idag vet jag.

Silveta
2013-04-26, 13:36
Jag ska helt klart ge det ett försök, men jisses alltså, jag måste banta ner mig lite haha

groenrows
2013-04-26, 13:36
Jag inleder med smakprov på bänken idag! FUAAAAAARK
(Inte ditt nick utan zyzz skrik...)

Fuark
2013-04-26, 13:39
fuaaark. är så taggad *flex*. Kommer prestera grymt i bänken, relativt bra i böj och inte jättebra i mark

Jag ska helt klart ge det ett försök, men jisses alltså, jag måste banta ner mig lite haha

Klart du ska vara med Silveta. Det är inte på blodigt allvar :) (eller?)

jflycore
2013-04-26, 13:41
Hmm... Fan... Jag kommer inte prestera nånstans.

Jag är rödhårig. Äter glass med hela ansiktet.


//Det handlar inte om att vinna, utan göra sitt bästa

Ronn
2013-04-26, 13:42
Vad har ni för KV? *popcorn*

Silveta
2013-04-26, 13:42
fuaaark. är så taggad *flex*. Kommer prestera grymt i bänken, relativt bra i böj och inte jättebra i mark



Klart du ska vara med Silveta. Det är inte på blodigt allvar :) (eller?)

Blodigt allvar my ass, 2x kv på mark är mitt max atm, blir perfekt utmaning haha.

Böjen borde jag klara av en hel del reps i, marken och bänken ligger dock pyrt till men försökas ska det.

Om inget annat kan man ju förbättra sina egna resultat liksom.

Ni borde inkludera ett start test i nästa vecka där man noterar vad man maxar nu jämfört med 31e maj ;)

groenrows
2013-04-26, 13:43
fuaaark. är så taggad *flex*. Kommer prestera grymt i bänken, relativt bra i böj och inte jättebra i mark



Klart du ska vara med Silveta. Det är inte på blodigt allvar :) (eller?)

Kul!=)

Jag känner lite samma. Jag tror att jag presterar bäst i bänk och mark=)

GOGOGO!

jflycore
2013-04-26, 13:44
Vad har ni för KV? *popcorn*

Jag, 79 kg
Fuark, 83 kg
Grönroos, 95 kg?

Blodigt allvar my ass, 2x kv på mark är mitt max atm, blir perfekt utmaning haha.

Böjen borde jag klara av en hel del reps i, marken och bänken ligger dock pyrt till men försökas ska det.

Om inget annat kan man ju förbättra sina egna resultat liksom.

Ni borde inkludera ett start test i nästa vecka där man noterar vad man maxar nu jämfört med 31e maj ;)

Hehe jag känner lite samma sak... Och ja, mark är mitt max på 160..
Bänk.. hmm.. kanske..
Böj, jodå.. ska nog kunna gå :D

jflycore
2013-04-26, 13:45
Kul!=)

Jag känner lite samma. Jag tror att jag presterar bäst i bänk och mark=)

GOGOGO!

Fuck.. Du vet att vi ska reppa på dubbla KV i mark.. dafuq.. det är tungt.

Vad blir det för dig? 190 kg huh?

Bänk kommer nog funka okej för oss alla.
Böj.. Hmm.. Spännande!
Mark.. Gaaash... :D

Fuark
2013-04-26, 13:45
Vad har ni för KV? *popcorn*

Jag väger i dagsläget 83. Kommer nog vara nere mellan 80-82 innan slutet *flex*

Blodigt allvar my ass, 2x kv på mark är mitt max atm, blir perfekt utmaning haha.

Böjen borde jag klara av en hel del reps i, marken och bänken ligger dock pyrt till men försökas ska det.

Om inget annat kan man ju förbättra sina egna resultat liksom.

Ni borde inkludera ett start test i nästa vecka där man noterar vad man maxar nu jämfört med 31e maj ;)

Lugnt. Jag har i stort sett samma utgångsläge som dig i marken. Mitt PB är också runt KV :d

Det värsta som kan hända är att man har fått schysta gains i slutändan. Du är med *flex*

jflycore
2013-04-26, 13:46
Gillar omröstnings-funktionen :D Din lille spjuver Fuark!

Fuark
2013-04-26, 13:49
Gillar omröstnings-funktionen :D Din lille spjuver Fuark!

Lite extra krydda :naughty:

(bara jag som röstat på mig själv :laugh:)

jflycore
2013-04-26, 13:51
Lite extra krydda :naughty:

(bara jag som röstat på mig själv :laugh:)

Hahaha LOOOOOOSERRR!



//Röstade också på mig själv.... :em:*rolleyes*

AronP
2013-04-26, 13:53
Ska dom utföras samma pass under ett begränsat tidsintervall eller är det någon gång fram till sista datumet?

Fuark
2013-04-26, 13:55
Ska dom utföras samma pass under ett begränsat tidsintervall eller är det någon gång fram till sista datumet?

När som helst fram tills 31:a Maj, möjligt att jag sätter det bästa resultatet imorgon till exempel. Men det tror jag inte :)

Silveta
2013-04-26, 14:00
Jag, 79 kg
Fuark, 83 kg
Grönroos, 95 kg?



Hehe jag känner lite samma sak... Och ja, mark är mitt max på 160..
Bänk.. hmm.. kanske..
Böj, jodå.. ska nog kunna gå :D

KV på 80 här, bör vara nere på 78 i slutet av maj. inte för att det gör mycket skillnad dock.

iofs... Bänk 77.5 istället för 80, böj 77.5, mark 157.5 hmm

Jag väger i dagsläget 83. Kommer nog vara nere mellan 80-82 innan slutet *flex*



Lugnt. Jag har i stort sett samma utgångsläge som dig i marken. Mitt PB är också runt KV :d

Det värsta som kan hända är att man har fått schysta gains i slutändan. Du är med *flex*


yes indeed, klart jag ska ge det ett försök

Mitosis
2013-04-26, 14:05
Tävlingen lyder:

Flest antal möjliga repetitioner i ett set-

Bänkpress - KV
Knäböj - KV
Marklyft - 200% av KV

Fler får givetvis haka på om de vill det.

Slutdatum 31:a Maj *popcorn*

Borde inte knäböjen vara 150% av KV?

/end rant

Funderar på att joina! :d

Fuark
2013-04-26, 14:07
KV blir bra :D Klart du ska joina!

aijou
2013-04-26, 14:10
Är det tävlingsutförande som gäller på övningarna eller hur är det tänkt? Det kan ju skilja ganska mycket på fulbänk och bänkpress med stopp osv. till exempel.

nitz
2013-04-26, 14:17
Lite extra krydda :naughty:

(bara jag som röstat på mig själv :laugh:)

Jag gjorde också det.
I believe in you! :D

Fuark
2013-04-26, 14:24
Är det tävlingsutförande som gäller på övningarna eller hur är det tänkt? Det kan ju skilja ganska mycket på fulbänk och bänkpress med stopp osv. till exempel.

Inte helt säker, vi har inte satt ut några riktlinjer än. Men böjen är definitivt A.T.G

Jag gjorde också det.
I believe in you! :D

det gör du rätt i ;) jag är en ulv i fårakläder, vänta bara. jag kommer utplåna på KV

apfel
2013-04-26, 14:36
Märkte att ingen av er skrivit upp något resultat, då skriver jag upp mitt så har ni en skamnivå ni kan sikta på att ta er så långt bort ifrån som möjligt :D

KV 60kg

Bänk
18

Böj
33

Mark
2 (har dock gjort 3 på 130 och klarar fler än 2 på 120 egentligen)

Sammanlagt: 53 repetitioner

zozofu93
2013-04-26, 14:37
fan jag skulle vilja ställa upp, även fast jag skulle suga :D

Fuark
2013-04-26, 14:40
apfel, 33st böj på KV är ju grymt. Vi får se hur det blir i slutändan. Vem som helst får som sagt vara med, så allt kan hända

fan jag skulle vilja ställa upp, även fast jag skulle suga :D

Strunt i det, kör hårt, joina och kötta :naughty:

aijou
2013-04-26, 14:46
Inte helt säker, vi har inte satt ut några riktlinjer än. Men böjen är definitivt A.T.G


Inte för att vara dryg nu. Men när du skriver ATG. Menar du verkligen ATG som i maxdjup (kommer inte djupare för att baksida lår ligger emot vaderna) eller menar du förbi parallellt (SL-godkänt).

Jag kan inte utföra en riktig ATG-böj utan att tilta bäckenet. Tävlingsgodkänt satsar jag dock alltid på.

Det finns så många olika definitioner så det är svårt att veta. :)

Fuark
2013-04-26, 14:49
Inte för att vara dryg nu. Men när du skriver ATG. Menar du verkligen ATG som i maxdjup (kommer inte djupare för att baksida lår ligger emot vaderna) eller menar du förbi parallellt (SL-godkänt).

Jag kan inte utföra en riktig ATG-böj utan att tilta bäckenet. Tävlingsgodkänt satsar jag dock alltid på.

Det finns så många olika definitioner så det är svårt att veta. :)

Jag menar så långt ner som är fysiskt möjligt :) baksida lår tryckt emot vaderna. Men om det är omöjligt för vissa (eller skadligt) så får vi ändra till precis förbi 90 grader

Silveta
2013-04-26, 14:55
Jag menar så långt ner som är fysiskt möjligt :) baksida lår tryckt emot vaderna. Men om det är omöjligt för vissa (eller skadligt) så får vi ändra till precis förbi 90 grader

Kör SL djup istället, det är något de flesta klarar av och relativt enkelt att mäta..

Kommer vi behöva filma detta så att alla har filmbevis? :P

Hade varit kul att se svetten lacka i ett monstersett av böjar.

PureWhey
2013-04-26, 15:16
Låter sköj, räkna med mig!
Antar att det är filmbevis som gäller? Måste man filma på något speciellt sätt? Hur länge får man vila mellan repsen?
Edit; får man ha bälte, wraps? Eller helt ā naturel?

gratefuldead
2013-04-26, 15:17
Heja Jon! :)

jflycore
2013-04-26, 15:42
Bra att du styr upp här FuarkyBoy!

Kul att det verkar vara många som är inne och tjötar!

Ska bli kul det här! Mest på skoj som sagt, men så strikt som möjligt. Bälte, wristwraps och remmar är tillåtet tycker jag iaf.

Och kul med folk som röstar! Man blir taggad som FAAAEN :D

Men "tävlingen" börjar ju inte förrän på onsdag 1 Maj :)

Fuark
2013-04-26, 15:47
Ang. film så blir det nog bäst i profil. Helst med en skön peppande figur i bakgrunden som yttrar "kom igen nu", "braaaa" och "haha, jäklar, dat volume".

Jag kommer köra på magnesium för greppet, men RAW. Troligtvis kommer jag även att köra fullständig ATG under träningen. Men som sagt, det är inte blodigt, alla som vill eller är halvsugna tycker jag definitivt ska vara med. Remmar, bälte och wristwraps är okej om man vill.

Let the battle begin

jflycore
2013-04-26, 15:51
Låter sköj, räkna med mig!
Antar att det är filmbevis som gäller? Måste man filma på något speciellt sätt? Hur länge får man vila mellan repsen?
Edit; får man ha bälte, wraps? Eller helt ā naturel?

Well, jag vetifan om jag kommer filma. Men kanske. Vi får se.
Som sagt, för mig är det inte dödligt allvar.

Jadu, lagom vila mellan reps kanske? Inga halvminuter. Men 5-10 sek max?

PureWhey
2013-04-26, 16:00
Well, jag vetifan om jag kommer filma. Men kanske. Vi får se.
Som sagt, för mig är det inte dödligt allvar.

Jadu, lagom vila mellan reps kanske? Inga halvminuter. Men 5-10 sek max?

Precis, "common sense" :)
Hjälpmedel på böj och mark?;o

Fuark
2013-04-26, 16:02
Precis, "common sense" :)
Hjälpmedel på böj och mark?;o

Jag hade föredragit RAW, men om vi ska nå en så bred folkmassa som möjligt så är det tillåtet. Men du behöver givetvis inte använda det, då får du stilpoäng

PureWhey
2013-04-26, 16:04
Jag hade föredragit RAW, men om vi ska nå en så bred folkmassa som möjligt så är det tillåtet. Men du behöver givetvis inte använda det, då får du stilpoäng

Jag ser gärna 100% raw, spelar ingen större roll :)
Då har jag reglerna klara, jag väger cirkus 81 så kör på antingen 80 eller 82.5 beroende på dagsvikt och 162.5 :-)

God lycka ni som kör!

jflycore
2013-04-26, 16:12
Jag hade föredragit RAW, men om vi ska nå en så bred folkmassa som möjligt så är det tillåtet. Men du behöver givetvis inte använda det, då får du stilpoäng

Men RAW är la bara med bälte eller?
Inga jävla böjdräkter iaf... :D

Fuark
2013-04-26, 16:17
Lycka till du med RentVassle ;)

Men RAW är la bara med bälte eller?
Inga jävla böjdräkter iaf... :D

Lugnt, kör med bälte om du vill

straand94
2013-04-26, 17:36
Hade ställt upp om det inte var så att jag inte klarar av att gå ner tillräckligt djupt i böjen... :(

straand94
2013-04-26, 17:39
Jag försöker ändå, så får vi se hur det går! :)

Fishtank
2013-04-26, 17:45
Kan vara med, kv 72.
Får se om mjölksyran sätter stopp.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Fuark
2013-04-26, 18:00
Jag försöker ändå, så får vi se hur det går! :)

Kan vara med, kv 72.
Får se om mjölksyran sätter stopp.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

bra grabbar *flex*

groenrows
2013-04-26, 18:22
"Fuark 4 - 16.67%
Groenrows 13 - 54.17%
Jflycore 7 - 29.17%"

Detta gillar jag :D
Fan va seriöst allt blev helt plötsligt. Det är ju mest tänkt som en rolig grej! GLÖM INTE FYSIKBEDÖMNINGEN KILLAR! Plaskvåta damer som domare, LÄTT!

straand94
2013-04-26, 18:27
Fysikbedömning och jag hamnar sist, vilket jag ändå gör :D :D

Fuark
2013-04-26, 18:28
Känner du dig pressad groen? :naughty:

jag är en s.k underdog, jag jobbar nere i skuggan, sen framåt slutet så jävlar!!


edit: har köpt magnesium och tänkte börja med kreatin, detta kommer bli galet :)

PureWhey
2013-04-26, 18:51
Groen går in som vinnare, helt fel inställning! :D

Var tror ni total-repsantalen kommer ligga? :o

Duran
2013-04-26, 18:58
Jag tror att Fuark vinner eftersom han är seg, crazy och älskar sån här skit. Kutar i mörka skogar med hörlurar på för att skrämma sig själv, kör plötsliga infallsfastor för skojs skull osv. Han är som klippt och skuren för detta. :thumbup:

Fuark
2013-04-26, 19:10
Jag tror att Fuark vinner eftersom han är seg, crazy och älskar sån här skit. Kutar i mörka skogar med hörlurar på för att skrämma sig själv, kör plötsliga infallsfastor för skojs skull osv. Han är som klippt och skuren för detta. :thumbup:

haha, du känner mig bättre än vad jag själv gör. tack för förtroendet, det värmer ;)

hidden
2013-04-26, 19:42
Jag hakar med på skoj då också! Kommer dock inte ha möjligheten att filma tyvärr, så ni får lita på mitt ord!

Marken kommer gå åt helvete, 200% av min vikt är i princip min maxvikt.

Fuark
2013-04-26, 20:04
Jag hakar med på skoj då också! Kommer dock inte ha möjligheten att filma tyvärr, så ni får lita på mitt ord!

Marken kommer gå åt helvete, 200% av min vikt är i princip min maxvikt.

ribban är hög på marken

klart du ska vara med, ju fler desto bättre *popcorn* filma är inte ett måste, men trevligt

maskerman
2013-04-26, 20:30
Klen snubbe på 58 kg här, DYEL- mode :d är gärna med om jag får! Kan nog göra hyfsat ifrån mig i bänk och böj, marken lär gå åt flanders dessvärre.

PureWhey
2013-04-26, 20:43
Göbbs, vad tror ni man bör uppnå för reps antal i total för att vara med o fajjtas? Spekulera :D
Skulle jag gissa kan jag nog komma upp i... max 60.

jflycore
2013-04-26, 21:32
Göbbs, vad tror ni man bör uppnå för reps antal i total för att vara med o fajjtas? Spekulera :D
Skulle jag gissa kan jag nog komma upp i... max 60.

60 ligger man nog rätt bra till ändå.

Jag tror inte jag kommer upp i 60.. Elleeeeeeerr??

Satsar på att lägga mig på runt 15-18 på bänken, kaaaaan kanske dunka in runt 20 på böjen och MAX 5 på marken då jag bara gjort på 160 som max förut. MEN, maj är en lång månad. Ungefär lika lång som alla andra månader iofs.. Men ändå ;) Ska dopa mig med massor av kolisar nu! :D

Victuhh
2013-04-26, 21:42
Shit, jag var sugen på att hoppa på grabbar men ligger i diet och dubbla kroppsvikten i knäböj tar jag nog 0 gånger i dagsläget kanske.. Kört högreps en lång period nu och inte maxat, ehh, bänken skulle jag nog kunna köra nästan 20 gånger iallafall :D

maskerman
2013-04-26, 21:54
Shit, jag var sugen på att hoppa på grabbar men ligger i diet och dubbla kroppsvikten i knäböj tar jag nog 0 gånger i dagsläget kanske.. Kört högreps en lång period nu och inte maxat, ehh, bänken skulle jag nog kunna köra nästan 20 gånger iallafall :D

Dubbla KV? Var det inte bara maxreps på KV i böjen?

PureWhey
2013-04-26, 21:56
60 ligger man nog rätt bra till ändå.

Jag tror inte jag kommer upp i 60.. Elleeeeeeerr??

Satsar på att lägga mig på runt 15-18 på bänken, kaaaaan kanske dunka in runt 20 på böjen och MAX 5 på marken då jag bara gjort på 160 som max förut. MEN, maj är en lång månad. Ungefär lika lång som alla andra månader iofs.. Men ändå ;) Ska dopa mig med massor av kolisar nu! :D

Satsar på 25 i böj och bänk, marken har jag ingen aning hur det går :f

ameiner
2013-04-26, 22:02
FUUUUUUUUUUARRRKS BRAH I'M IN!

KV: 80 kg - LET'S DO THIS!

Gissning på reps
Bänk - 18-20
Böj - 35-40
Mark - 12-15

groenrows
2013-04-26, 22:10
Alltså, jag hoppar av alla moment utom fysikbedömningen. Det är fan inte kul. Jag är på tok för formkär för att släppa allt och köra med kreatin osv för att komma upp i samma nivå vätska i axlarna osv... Jag ligger ju typ 4-5 procent under er i bf. NOT EVEN FANNEH...

Någon som är sugen? 1on1? Fysikbedömning? Ingen? :D (Daniel får gärna ställa upp mot mig, men han hör till barnklassen - 170cm än så länge..)

jflycore
2013-04-26, 22:18
Alltså, jag hoppar av alla moment utom fysikbedömningen. Det är fan inte kul. Jag är på tok för formkär för att släppa allt och köra med kreatin osv för att komma upp i samma nivå vätska i axlarna osv... Jag ligger ju typ 4-5 procent under er i bf. NOT EVEN FANNEH...

Någon som är sugen? 1on1? Fysikbedömning? Ingen? :D (Daniel får gärna ställa upp mot mig, men han hör till barnklassen - 170cm än så länge..)

Haha jag tar ju fan inga tillskott alls dude. Är svagast just nu. Kul ändå att folk tror att du kommer vinna. Vet ju att du inte tar mer än kanske 4-6 st i mark, lite samma jag kommer ta kanske. Sen ligger vi lika i bänken, tror fan jag tar fler än dig i bänken, men det är ju för att du ligger på sjukt mkt högre vikt och ja, lägre BF. Det är böjen som det kommer att avgöras tror jag. Det är där jag saknar styrka just nu. Hmm..
Mkt broscience nu, men som sagt. Vet inte riktigt hur jävla stark Fuark är egentligen.. hehe.. hehe..
Jag är iaf underdog om man får tro alla andra :D

PureWhey
2013-04-26, 22:34
Ameiner u little shit, vadå 35-40, mår dåligt bara jag tänker på det... Ger upp.

ameiner
2013-04-26, 22:38
Ameiner u little shit, vadå 35-40, mår dåligt bara jag tänker på det... Ger upp.

Hahaha don't! *cupid*

godnatt på er.

jflycore
2013-04-26, 22:43
Som sagt, sjukt kul att så många vill hänga på tåget.
Den här tråden är ju som sagt från början en kul grej mellan mig, Fuark och Grönis.

Vi har ju tränat olika länge, har tränat på olika sätt, har olika kroppar och form.
Det finns inte många andra som är lika opti som min vän Marcus, den formen och samtidigt den styrkan. Hur många har det på just den BF%'en??? Inte många.
Och han har tränat i lite mer än 2 år. DAFUQ??
Visst, jag är nöjd med mina 8 månader och dom förändringar jag har gjort med min styrka och kropp.
Och Fuarky, som tränat i ca 5 år, varav 2 seriöst.
Skön dude!
Som sagt, skitkul att många verkar tycka det här är en kul grej! Vi gillart! :D

Men, tänk på att det här bara på skoj. Så gör det som en rolig grej.
Ingen är bättre än någon annan, utan man har sina egna fysiska gränser.

Sen är vissa snyggare än oss andra... *host* Marcus... *host* ;)

groenrows
2013-04-26, 22:52
Som sagt, sjukt kul att så många vill hänga på tåget.
Den här tråden är ju som sagt från början en kul grej mellan mig, Fuark och Grönis.

Vi har ju tränat olika länge, har tränat på olika sätt, har olika kroppar och form.
Det finns inte många andra som är lika opti som min vän Marcus, den formen och samtidigt den styrkan. Hur många har det på just den BF%'en??? Inte många.
Och han har tränat i lite mer än 2 år. DAFUQ??
Visst, jag är nöjd med mina 8 månader och dom förändringar jag har gjort med min styrka och kropp.
Och Fuarky, som tränat i ca 5 år, varav 2 seriöst.
Skön dude!
Som sagt, skitkul att många verkar tycka det här är en kul grej! Vi gillart! :D

Men, tänk på att det här bara på skoj. Så gör det som en rolig grej.
Ingen är bättre än någon annan, utan man har sina egna fysiska gränser.

Sen är vissa snyggare än oss andra... *host* Marcus... *host* ;)

Made my night :D Jag bugar och bockar för orden Jon, du är en snäll och vis man/hunk!

Jag känner mig delvis redan besegrad då jag väger såpass mycket mer än er båda.. Det är en kul grej bara!=)
Jag tippar på att jag har runt 8-10 reps på 180 i mark - lite beroende på hur förbannad jag blir. Kan hända att jag drämmer till med mer än så! I böjen har jag 20+ nånstans på KV. Always ATG, så långt ner man fysiskt kommer.
I bänken BÖR jag ha mellan 15-20 beroende av hur min axel väljer att säga ifrån.

jflycore
2013-04-26, 22:55
Made my night :D Jag bugar och bockar för orden Jon, du är en snäll och vis man/hunk!

Jag känner mig delvis redan besegrad då jag väger såpass mycket mer än er båda.. Det är en kul grej bara!=)
Jag tippar på att jag har runt 8-10 reps på 180 i mark - lite beroende på hur förbannad jag blir. Kan hända att jag drämmer till med mer än så! I böjen har jag 20+ nånstans på KV. Always ATG, så långt ner man fysiskt kommer.
I bänken BÖR jag ha mellan 15-20 beroende av hur min axel väljer att säga ifrån.

Haha så lite så vännen! :D

Alltså, du kommer ju äga mig då. Men det får du gärna göra.
Jag gör det här endast för att testa mig själv. Skiter fullständigt hur det går.
En kul grej som sagt! Jag ska pressa mig till max, kötta som en oxe, kriga som en apache, dö som en kung, ligga som en tjeckisk blondin. Osv osv.. :D haha nä, men seriöst. Jag vill se hur mkt jag kan maxa min styrka just nu. Nuf said. :)

groenrows
2013-04-26, 23:24
Haha så lite så vännen! :D

Alltså, du kommer ju äga mig då. Men det får du gärna göra.
Jag gör det här endast för att testa mig själv. Skiter fullständigt hur det går.
En kul grej som sagt! Jag ska pressa mig till max, kötta som en oxe, kriga som en apache, dö som en kung, ligga som en tjeckisk blondin. Osv osv.. :D haha nä, men seriöst. Jag vill se hur mkt jag kan maxa min styrka just nu. Nuf said. :)

Helt rätt! Det är en tävling för skojs skull och för att pressa/testa sig lite! =)

Silveta
2013-04-27, 00:45
Helt rätt! Det är en tävling för skojs skull och för att pressa/testa sig lite! =)

Det där med den tjeckiska blondinen fick mig att tagga till rejält så här på fyllan

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

jflycore
2013-04-27, 07:51
Det där med den tjeckiska blondinen fick mig att tagga till rejält så här på fyllan

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Haha *screwy*:d

PureWhey
2013-04-27, 10:04
Ska pröva lite 160 mark idag..

jflycore
2013-04-27, 11:06
Ska pröva lite 160 mark idag..

Nice! Det fixar du ju lätt! :)

groenrows
2013-04-27, 11:44
Ska pröva lite 160 mark idag..

Gogogo! Remember guise, det är bara en kul grej=) (Förutom mellan mig och Jon - Där det avgörs i en Match a' la fight club om det blir lika...)

jflycore
2013-04-27, 11:49
Gogogo! Remember guise, det är bara en kul grej=) (Förutom mellan mig och Jon - Där det avgörs i en Match a' la fight club om det blir lika...)

Hähä... Är juniormästare i både kast med boll och fingerpullning! Du har inte en chans :D

straand94
2013-04-27, 14:03
Måste försöka få tag i någon passare till mina pass med, kasst när man tränar ensam :(
Påtal om BF innan, så vad ligger du på majcuz?

Min vikt är 70-74kg, varierar väldigt mycket från dag till dag. 8-9% bf

groenrows
2013-04-27, 14:46
Måste försöka få tag i någon passare till mina pass med, kasst när man tränar ensam :(
Påtal om BF innan, så vad ligger du på majcuz?

Min vikt är 70-74kg, varierar väldigt mycket från dag till dag. 8-9% bf

Svårt att säga.. Skulle tippa på runt 8-9% på överkroppen. Något högre på benen kanske. Så 9% overall..

groenrows
2013-04-27, 14:47
Jon, du är en sjuk man...SJUK..

Jag skulle nästan vilja lägga till Dips och chins som en kul grej. Men det kanske vi ska hålla utanför och bara ha som extra?=)

PureWhey
2013-04-27, 15:17
Gogogo! Remember guise, det är bara en kul grej=) (Förutom mellan mig och Jon - Där det avgörs i en Match a' la fight club om det blir lika...)

Hahahaha, jag ställer gärna upp på att filma, reser över landet för detta. Blod, svett och muskler - en oslagbar kombination.

Fenrir
2013-04-27, 19:38
Hello fellas!

Tänkte ge mig in i matchen om det är ok?!

Inget filmbevis men gjorde 172,5x10 i marklyft idag med en kroppsvikt om ca 86,5 kg.

Siktar på 12 reps nästa gång och skall försöka få det på film med :)

jflycore
2013-04-27, 22:53
Jon, du är en sjuk man...SJUK..

Jag skulle nästan vilja lägga till Dips och chins som en kul grej. Men det kanske vi ska hålla utanför och bara ha som extra?=)

Tack *cupid*

Haha klart vi kör det! Men där ligger du bättre till ju. Jag kanske kan fixa 50 dippar, men definitivt inte över 16-17 chins. No way... :(

Vet ju att du nog ligger på 60 dips, och minst 20 chips. :cool:

jflycore
2013-04-27, 23:05
Kul att det inte är typ någon som tror på mig. Tack för supporten grabbar! Ska krossa och bevisa att jag äger allas små rövar! SÅ FUUUUCK YOU! :D

Bah skoja. Men ja. hehe... hehe...

Fuark
2013-04-27, 23:43
Chins och dips är jag utan att överdriva, överlägsen i :)

Lätt att vi kan köra det som bonus

Victuhh
2013-04-28, 09:11
Blir lite småsugen på att vara med ändå, nu när man inte ska ta dubbla kroppsvikten i böj :D Hur ligger ni till? Hur starka är ni?

jflycore
2013-04-28, 09:56
Chins och dips är jag utan att överdriva, överlägsen i :)

Lätt att vi kan köra det som bonus

Haha kul, då blir det mellan er 2 då... ;)
Hur många fixar du där Mr?


OVAN, vi är svaga :(

Victuhh
2013-04-28, 10:29
OVAN, vi är svaga :(

Ja men det är ju jag med, hur svaga?

Fuark
2013-04-28, 10:34
Blir lite småsugen på att vara med ändå, nu när man inte ska ta dubbla kroppsvikten i böj :D Hur ligger ni till? Hur starka är ni?

Klart du ska vara med!!

Haha kul, då blir det mellan er 2 då... ;)
Hur många fixar du där Mr?



Måååååååånga, rent spontant :)

jflycore
2013-04-28, 10:36
Klart du ska vara med!!




Måååååååånga, rent spontant :)

Haha SÄÄÄGRÅÅÅÅ!

Fuark
2013-04-28, 10:38
Haha SÄÄÄGRÅÅÅÅ!

var länge sen jag testade på enbart KV, men 30-100 dips, och chins 20+ minst :)

jflycore
2013-04-28, 10:38
Ja men det är ju jag med, hur svaga?

Hehe Marcus är stark som en arg myra! Dock väger han som en hel oxe.

Jag och Fuarky är nog rätt lika kanske. Hmm.. Fast han är också rätt stark. Speciellt i bänken..

jflycore
2013-04-28, 10:39
var länge sen jag testade på enbart KV, men 30-100 dips, och chins 20+ minst :)

Sick ju.. Mitt max på dips är 46... Chins typ 19... :(

Fuark
2013-04-28, 10:40
Sick ju.. Mitt max på dips är 46... Chins typ 19... :(

vi får se =)

jag kommer testa på alla moment i samband med mina vanliga pass, så bjuder jag på ett smakprov här sen. yeeaaaaaaah

jflycore
2013-04-28, 10:44
vi får se =)

jag kommer testa på alla moment i samband med mina vanliga pass, så bjuder jag på ett smakprov här sen. yeeaaaaaaah

Jo samma här. Ska nog dra och köra ett bröstpass strax :) Smaka lite på det liksom.... ;)

PureWhey
2013-04-28, 11:35
Blir lite småsugen på att vara med ändå, nu när man inte ska ta dubbla kroppsvikten i böj :D Hur ligger ni till? Hur starka är ni?

Satsar på 60 totalreps

PureWhey
2013-04-28, 11:36
Hur dunkar ni upp så många chins?! Kör ni tävlingsstrikt?

Fuark
2013-04-28, 11:49
Jo samma här. Ska nog dra och köra ett bröstpass strax :) Smaka lite på det liksom.... ;)

lycka till kompis *flex*

Hur dunkar ni upp så många chins?! Kör ni tävlingsstrikt?

är det med handflatan inåt så är det ju inga bekymmer. handflatan utåt däremot, då gör jag nog inte 20+ :)

PureWhey
2013-04-28, 11:50
lycka till kompis *flex*



är det med handflatan inåt så är det ju inga bekymmer. handflatan utåt däremot, då gör jag nog inte 20+ :)

Ja klart, annars blir det ju pull-ups. Arne-P strikta ska dom va me :-)

groenrows
2013-04-28, 12:05
lycka till kompis *flex*



är det med handflatan inåt så är det ju inga bekymmer. handflatan utåt däremot, då gör jag nog inte 20+ :) Exakt, pronerade "chins" är inte chins. Det ska vara supinerade chins med full utsträckning och hela vägen ner i hängandes! Jag löste 18 ninjastrikta sist gång jag körde.

Ja klart, annars blir det ju pull-ups. Arne-P strikta ska dom va me :-) +1

straand94
2013-04-28, 13:09
Chins borde jag nog kunna fixa upp 15 stycken i alla fall. Dips har jag absolut ingen aning om, har typ aldrig kört dips "på riktigt". Är ju en lättviktare så det borde nog kunna bli en del egentligen, inte 60stycken som monstret över gör dock...

ameiner
2013-04-28, 14:46
Någon mer än jag som gjort ett försök ännu? :)

Första försöket i böjen gick helt okej, 80x36 :D

straand94
2013-04-28, 17:31
Någon mer än jag som gjort ett försök ännu? :)

Första försöket i böjen gick helt okej, 80x36 :D

Lagom mör i benen efteråt eller? :d

groenrows
2013-04-28, 17:40
Jag har rygg nu, som jag sitter och laddar inför - så jag ska testa chinsen!

maskerman
2013-04-28, 21:35
Provade på marken och böjen väldigt lätt idag... 16 reps i böjen och 3 i marken utan att det blev tungt, räknar med att kunna göra det dubbla eller mer i båda övningarna.

Hur är det med chinsen, för att klargöra helt, med handflator mot eller från kroppen?

jflycore
2013-04-28, 21:38
Jag har rygg nu, som jag sitter och laddar inför - så jag ska testa chinsen!

Det gick ju.. eh.. sådär va? ;)

Mitt bröstpass gick rätt okej.

straand94
2013-04-28, 22:09
Provade på marken och böjen väldigt lätt idag... 16 reps i böjen och 3 i marken utan att det blev tungt, räknar med att kunna göra det dubbla eller mer i båda övningarna.

Hur är det med chinsen, för att klargöra helt, med handflator mot eller från kroppen?

Chins handflator bort från kroppen såklart :)

groenrows
2013-04-28, 22:56
Provade på marken och böjen väldigt lätt idag... 16 reps i böjen och 3 i marken utan att det blev tungt, räknar med att kunna göra det dubbla eller mer i båda övningarna.

Hur är det med chinsen, för att klargöra helt, med handflator mot eller från kroppen?
Grymt! Chins - Från bottläge, hela vägen upp med hakan över, supinerat grepp (Handflatorna ifrån kroppen)


Det gick ju.. eh.. sådär va? ;)

Mitt bröstpass gick rätt okej.
Hehe, det gick bra tycker jag! Hä hä.

20 reps på kv nu, som är runt 96 kilo. Fram tills sista Maj, så hinner jag skala av 6 kilo och vinner ALLT. Säh.

straand94
2013-04-29, 15:46
Grymt! Chins - Från bottläge, hela vägen upp med hakan över, supinerat grepp (Handflatorna ifrån kroppen)



Hehe, det gick bra tycker jag! Hä hä.

20 reps på kv nu, som är runt 96 kilo. Fram tills sista Maj, så hinner jag skala av 6 kilo och vinner ALLT. Säh.

Du kan ju ta och ge mig 6kg muskelmassa annars *flex*

ameiner
2013-04-29, 18:13
Hade tänkt att försöka max reps på 160 men har ett pb på 210 att dra upp!
ps kanske 220 om jag är riktigt taggad *flex*

Fuark
2013-04-29, 18:39
Hade tänkt att försöka max reps på 160 men har ett pb på 210 att dra upp!
ps kanske 220 om jag är riktigt taggad *flex*

vad väger du? låter ju riktigt bra *flex*

IsseBisse
2013-04-30, 11:02
Testade lite igår och det gick rätt okej. Klarade 30 i böj, med åtminstone 5 kvar att ge - måste bara skaffa lite pannben. Dock kommer jag ju inte ge er stora grabbar en match eftersom jag är så inihelvete vek i bänk, klarade måttliga 7 reps...

straand94
2013-04-30, 15:30
Testade lite igår och det gick rätt okej. Klarade 30 i böj, med åtminstone 5 kvar att ge - måste bara skaffa lite pannben. Dock kommer jag ju inte ge er stora grabbar en match eftersom jag är så inihelvete vek i bänk, klarade måttliga 7 reps...

Samma här, och jag är inte i närheten av böjen då jag inte kört böj på ett halvår och osäker på om jag klarar av det :D

Rikard Jansson
2013-04-30, 16:37
Får jag vara med? :) Är det fortfarande bara bänk, böj och mark?

PureWhey
2013-04-30, 17:08
Får jag vara med? :) Är det fortfarande bara bänk, böj och mark?

Jupp, med lite sidospår på chins och dips tydligen

straand94
2013-04-30, 19:04
Får jag vara med? :) Är det fortfarande bara bänk, böj och mark?

Böj och bänk på kv och marklyft på 2kv. Dips och chins är som sagt lite frivilligt om man vill köra med :)

Rikard Jansson
2013-04-30, 19:09
Böj och bänk på kv och marklyft på 2kv. Dips och chins är som sagt lite frivilligt om man vill köra med :)

Något slutdatum?^^

maskerman
2013-04-30, 19:24
Så här ser det ut för mig hittills:

Böj: 16
Mark: 3
Chins: 10

Siktar på 20+ i böjen, 6+ i marken och minst 12 i chins. Snart dags att se hur jag ligger till i bänken :)

jflycore
2013-04-30, 23:13
Värsta roliga grejen!

Som sagt, kul att många vill vara med och utmana. Men mest en intern grej mellan oss 3 grappar! Nu är det ju 1 Maj, och tävlingen börjar.
Kommer köra första passet på torsdag, och då blir det rygg för mig. Eller böj kanske.. Vi får se.. Hehe..

Lycka till Fuarky och Grönis *cupid**hug**kissass*

groenrows
2013-05-01, 00:47
Värsta roliga grejen!

Som sagt, kul att många vill vara med och utmana. Men mest en intern grej mellan oss 3 grappar! Nu är det ju 1 Maj, och tävlingen börjar.
Kommer köra första passet på torsdag, och då blir det rygg för mig. Eller böj kanske.. Vi får se.. Hehe..

Lycka till Fuarky och Grönis *cupid**hug**kissass*

Stort lycka till - till er grabbar med!

Jag kör rygg på fredag som det ser ut just nu. Då äre dags för insane repz i marken. Imorrn ska jag dippa skiten ur ställningen, hä hä. =)

hungry
2013-05-01, 01:17
Får jag vara med? :) Är det fortfarande bara bänk, böj och mark?

Du kommer ju krossa på bänken, typ 100 st på 75 ;)

Fuark
2013-05-01, 08:32
Lycka till på er båda *hug*

jag kommer inte visa någon nåd, dock

jflycore
2013-05-01, 09:03
Stort lycka till - till er grabbar med!

Jag kör rygg på fredag som det ser ut just nu. Då äre dags för insane repz i marken. Imorrn ska jag dippa skiten ur ställningen, hä hä. =)

Hähääääää!! Må du snubbla på mållinjen med en bruten arm! :D
Närå, det kommer gå för dej... Typ.. Ellerrrr??

Lycka till på er båda

jag kommer inte visa någon nåd, dock

Duuu din! :D *hug*

straand94
2013-05-01, 15:00
något slutdatum?^^

31/5 :)

straand94
2013-05-01, 15:00
Jag ska försöka stretcha ihjäl mig så att jag klarar av att göra böjar överhuvudtaget. Testade igår, jag kom ner till typ 50 grader sen tog det stop och ryggen böjdes för mycket. STELT

straand94
2013-05-01, 18:35
Körde lite mark och chins idag. Inte helt optimalt att köra chinsen efter då jag var död efter marklyften, har aldrig kört fler än 3reps/set på 140kg innan. Haha :D

Marklyft 8reps@140kg (2xkv)
Chins 13stycken

jflycore
2013-05-01, 22:24
Körde lite mark och chins idag. Inte helt optimalt att köra chinsen efter då jag var död efter marklyften, har aldrig kört fler än 3reps/set på 140kg innan. Haha :D

Marklyft 8reps@140kg (2xkv)
Chins 13stycken

Sjukt bra jobbat ju! STARK! :)

Rikard Jansson
2013-05-01, 22:26
Tävlingen lyder:

Flest antal möjliga repetitioner i ett set-

Bänkpress - KV
Knäböj - KV
Marklyft - 200% av KV

Fler får givetvis haka på om de vill det.

Slutdatum 31:a Maj *popcorn*

Värsta roliga grejen!

Som sagt, kul att många vill vara med och utmana. Men mest en intern grej mellan oss 3 grappar! Nu är det ju 1 Maj, och tävlingen börjar.
Kommer köra första passet på torsdag, och då blir det rygg för mig. Eller böj kanske.. Vi får se.. Hehe..

Lycka till Fuarky och Grönis *cupid**hug**kissass*

?;o

No worries dock, ska inte störa^^

Fuark
2013-05-01, 22:28
Jansson, klart du ska vara med :D tror han mest menade att det är på blodigt allvar mellan oss 3, typ. ALLA får vara med. Men det är "krig" mellan oss

Rikard Jansson
2013-05-01, 22:29
Okej^^ Marken kommer bli skit för att jag övar teknik där men ska väl se om man inte kanske kan få till något bra i böj + bänk^^ (och chins, men dips är otillgängligt:O)

jflycore
2013-05-01, 22:30
Jansson, klart du ska vara med :D tror han mest menade att det är på blodigt allvar mellan oss 3, typ. ALLA får vara med. Men det är "krig" mellan oss

+1

Precis! Från början en kul grej mellan oss 3, men alla får gärna vara med. Bara kul! Kör hårt Katten Jansson ;)

straand94
2013-05-01, 22:35
Sjukt bra jobbat ju! STARK! :)

haha är dock pinsamt svag i bänken och böjarna klarar jag ju inte av att göra än...*grr*

Fenrir
2013-05-02, 07:59
Grymt! Chins - Från bottläge, hela vägen upp med hakan över, supinerat grepp (Handflatorna ifrån kroppen)

Someone's been smokin' dat crack!

groenrows
2013-05-02, 20:01
Someone's been smokin' dat crack!

Pronerat ofc... :smash:

jflycore
2013-05-02, 21:44
Litet myspass på gymet. 47 dips iaf..
Och några mysiga böjjar. Bara kände lite på det.. Smakade lite på det.. :)

jflycore
2013-05-03, 16:46
Jag sitter och taggar ett markpass.
Grönis har precis avslutat sitt.
Fuark undrar vad han gett sig in på och chinsar mest i smyg...

Det är fredag.

Vad ska hända i helgen? Vem slår vem så här i början? Spänningen är på topp.

exor
2013-05-03, 17:29
Ska testa i bänken idag. Resten är nog inget att hurra för!

straand94
2013-05-08, 13:46
Hade varit intressant om folket som är med i tävlingen presenterar sina resultat med tidens gång :)

Fuark
2013-05-08, 13:50
haha :D

ökar stadigt i marken, 200 preliminärt på lördag, Efter det ska jag börja reppa på kv :)

Bänken har jag inte testat fullt ut. Körde allt på att klara 55kilos hantlar i hantelpress. Men ska stryka pressen nu och enbart köra bänk.

Böj har jag bara kört RPT, men det kommer. Chansar på runt 10

Dips - många

Chins 12-20?


// Kungen på att slingra

jflycore
2013-05-08, 14:18
Hade varit intressant om folket som är med i tävlingen presenterar sina resultat med tidens gång :)

Kan vi la!

Iaf jag,

Mark, 160 kg x 2...

Böj, 80 kg x 16..

Bänk, 80 kg x 13..

:)

Chins - vetifan
Dips - 47

jflycore
2013-05-08, 14:20
Marcus vet jag har gjort dessa,

Mark x 1,5

Böj x 4 st

Bänk, 6 st...

Han är lite klen. Men vi gillar han ändå.

;) ;)

groenrows
2013-05-08, 16:28
Marcus vet jag har gjort dessa,

Mark x 1,5

Böj x 4 st

Bänk, 6 st...

Han är lite klen. Men vi gillar han ändå.

;) ;)
HAHA din sjuke....

Jag gjorde faktiskt 5 böjar!

jflycore
2013-05-08, 16:36
HAHA din sjuke....

Jag gjorde faktiskt 5 böjar!

:D *hug* Det är okej.

straand94
2013-05-08, 17:33
Slängde upp 17chins idag efter nytt PB i marcuslyften. Klarar säkerligen strax över 20 annars. Chinsen är nog RPB med tror jag? Har ingen aning faktiskt.

krabbansgud
2013-05-08, 18:44
Ska testa i bänken idag. Resten är nog inget att hurra för!

Ähh, varför ska man träna rygg och ben för, tjejer gillar pecs :p

PureWhey
2013-05-08, 21:34
Bänk; 25
Böj; 20 (enkla)
Mark: 6 (ska ha minst 10)

Slängde upp 17chins idag efter nytt PB i marcuslyften. Klarar säkerligen strax över 20 annars. Chinsen är nog RPB med tror jag? Har ingen aning faktiskt.

20 strikta chins? Fint, filma gärna *.*

Ähh, varför ska man träna rygg och ben för, tjejer gillar pecs :p

K

straand94
2013-05-08, 22:22
Bänk; 25
Böj; 20 (enkla)
Mark: 6 (ska ha minst 10)



20 strikta chins? Fint, filma gärna *.*



K

Inget kippande, fullt utsträck och upp. Håller dock inte kvar i toppläget om det nu skulle vara ett krav? Kan försöka filma någon gång om det inte är så mycket folk. Söndag borde vara nästa pass där chins körs om allt går som det är tänkt och jag är hemma och inte i göteborg med mina homeboyzzz.

krabbansgud
2013-05-08, 23:21
K

vadå biffen?

jflycore
2013-05-10, 18:32
23 x 80 kg i böjen idag. Helt okej!

straand94
2013-05-11, 11:40
Tryckte iväg 30dips i förgår också :)

jflycore
2013-05-11, 12:26
Tryckte iväg 30dips i förgår också :)

Stabilt! :)

Jonithan
2013-05-11, 12:33
Det här hade ju varit lite kul att testa! Nu när man återkommit till acceptabel styrka :) Bara för tydlighetens skull, kan inte någon bara lista de övningarna som ingår i tävlingen en gång till med en liten notis om regler? :)

jflycore
2013-05-11, 12:38
Det här hade ju varit lite kul att testa! Nu när man återkommit till acceptabel styrka :) Bara för tydlighetens skull, kan inte någon bara lista de övningarna som ingår i tävlingen en gång till med en liten notis om regler? :)

Klart du ska joina Jonis! :)

Regler,

Bänk på KV,
Böj på KV,
Mark på 2xKV.

Remmar och bälte får användas.

Sen om man vill så kan man dunka upp chins och dips. Men räknas typ bara sådär på en höft. Det blir kanske en utslagningsgrej om resten hamnar lika :)

straand94
2013-05-11, 14:27
Stabilt! :)

Bara under parallellt och inte ända ner till axlarna hoppar ur led. Mina axlar (cuffar?) kaosar och tar stop några grader under parallellt :(

newb123
2013-05-11, 17:25
Inte läst tråden men Fuark är bäst! Han känner hela tiden dat feel when no gf och har därför konstant brinnande motivation och passion att prestera.

Fuark
2013-05-12, 07:23
Inte läst tråden men Fuark är bäst! Han känner hela tiden dat feel when no gf och har därför konstant brinnande motivation och passion att prestera.

:laugh: fyfan

Tack *hug*

Likeapeanut
2013-05-12, 08:50
haha grym tävling !
Vart signar man upp sig?!

Niwah
2013-05-12, 09:44
Jag ska ge det här ett försök i veckan tror jag. Är mest skeptisk inför marken.

Får man ha bälte?

Likeapeanut
2013-05-12, 09:47
Jag ska ge det här ett försök i veckan tror jag. Är mest skeptisk inför marken.

Får man ha bälte?

jflycore;6450788]Klart du ska joina Jonis! :)

Regler,

Bänk på KV,
Böj på KV,
Mark på 2xKV.

Remmar och bälte får användas.


Dat is a positive sir.

Niwah
2013-05-12, 09:50
Dat is a positive sir.

Grymt :) Fan, vad märkligt det blir att böja på sin KV.
Spec när jag väger 66 kg atm :D

AlexEr
2013-05-12, 10:04
Jag kanske kan ställa upp och reppa lite efter mina vanliga set nån dag :)

groenrows
2013-05-12, 12:50
Jag kanske kan ställa upp och reppa lite efter mina vanliga set nån dag :)

Nej.

jflycore
2013-05-12, 14:27
nej.

ha!

ameiner
2013-05-12, 15:29
Jag hade nästa glömt av haha, ska bara ta det lugnt sen kaosa sista dagen för att vinna *cupid*

har alltså bänk + mark kvar.

Niwah
2013-05-13, 10:42
Jag gjorde 70 kgx28@68 kg kroppvikt i bänkpress idag. Alla var fina utom sista där jag lyfte på rumpan för att kunna låsa ut den.
Ska köra en gång till den här månaden och filma hade jag tänkt. Ser inte fram emot marklyften :D

jflycore
2013-05-13, 12:31
Jag gjorde 70 kgx28@68 kg kroppvikt i bänkpress idag. Alla var fina utom sista där jag lyfte på rumpan för att kunna låsa ut den.
Ska köra en gång till den här månaden och filma hade jag tänkt. Ser inte fram emot marklyften :D

Skolflicka ;) *hug*

straand94
2013-05-13, 15:52
Jag gjorde 70 kgx28@68 kg kroppvikt i bänkpress idag. Alla var fina utom sista där jag lyfte på rumpan för att kunna låsa ut den.
Ska köra en gång till den här månaden och filma hade jag tänkt. Ser inte fram emot marklyften :D

fyfan *flex**flex*

straand94
2013-05-16, 15:20
Kassa uppdateringar om hur ni ligger till!!!!!! :D

jflycore
2013-05-17, 12:22
Kassa uppdateringar om hur ni ligger till!!!!!! :D

Det är Marcus och Fuarks fel! :D

Jag ligger till så här iaf,

Mark 160 x 2
Böj 80 x 23
Bänk 80 x 13

Chins - inte kört
Dips - 47 st

Alltså, 85 reps än så länge.

Fuark
2013-05-17, 12:25
Det är FLYCORES FEL :D

det är lång tid kvar! har inte glömt tävlingen. Oroa er inte

Marken ser mycket ljusare ut än den gjorde i början dock :)

jflycore
2013-05-17, 12:28
Det är FLYCORES FEL :D

det är lång tid kvar! har inte glömt tävlingen. Oroa er inte

Marken ser mycket ljusare ut än den gjorde i början dock :)

Haha DET ÄR MARCUS FEL!!!! :D

Du kan slöar ju bara massa.. Du ligger ju på MAX 70 reps.. ;)

Fuark
2013-05-17, 12:31
Haha DET ÄR MARCUS FEL!!!! :D

Du kan slöar ju bara massa.. Du ligger ju på MAX 70 reps.. ;)

+1

hahah nejdå :naughty: *flex*

straand94
2013-05-17, 12:32
Det är Marcus och Fuarks fel! :D

Jag ligger till så här iaf,

Mark 160 x 2
Böj 80 x 23
Bänk 80 x 13

Chins - inte kört
Dips - 47 st

Alltså, 85 reps än så länge.

Det är ju så sjukt tråkigt att jag är svagast i världen i bänken :( och att jag inte klarar av att böja än *screwy*

Mark 140x8
böj x
bänk 70x5 :cryout:
chins 18
dips 30

65reps utan böjen då...

jflycore
2013-05-17, 12:40
+1

hahah nejdå :naughty: *flex*

Haha men KOMIGENRÅÅÅ! spoila liteeerrråååå! Är vi nära varandra? :naughty:

jflycore
2013-05-17, 12:40
Det är ju så sjukt tråkigt att jag är svagast i världen i bänken :( och att jag inte klarar av att böja än *screwy*

Mark 140x8
böj x
bänk 70x5 :cryout:
chins 18
dips 30

65reps utan böjen då...

65 reps är dyngbra! Jag är ju som sagt riktigt jävla svag i marken.. :(

Fuark
2013-05-17, 12:43
Haha men KOMIGENRÅÅÅ! spoila liteeerrråååå! Är vi nära varandra? :naughty:

Bänk : :)

Böj : Du vinner nog denna

Mark : :)

Chins : :)

Dips : Nära


typ :d

jflycore
2013-05-17, 12:46
Bänk : =)

Böj : Du vinner nog denna

Mark : =)

Chins : =)

Dips : Nära


typ :d

Haha skitunge! :D *hug*

Fuark
2013-05-17, 12:48
Haha skitunge! :D *hug*

*hug*

jflycore
2013-05-17, 12:57
*hug*

Ändå rätt lugnt.. Marcus ligger ju typ bara på runt 75 så.... :D

straand94
2013-05-17, 12:59
65 reps är dyngbra! Jag är ju som sagt riktigt jävla svag i marken.. :(

Har ju dessväre gått upp i vikt så om jag testar marken nu så blir det ju typ 4, kanske 5 på 150 :(

jflycore
2013-05-17, 13:10
Har ju dessväre gått upp i vikt så om jag testar marken nu så blir det ju typ 4, kanske 5 på 150 :(

Tjockis ;)

straand94
2013-05-17, 16:14
Tjockis ;)

haha 10kg i marken är rätt mycket *slap*

groenrows
2013-05-27, 19:40
Om jag ska vara helt ärlig har jag inte brytt mig om denhär tävlingen faktiskt.. Jag säger att fuark vinner!

PureWhey
2013-05-27, 19:44
Jag är borta, alldeles för tungt just nu med underskott :-/

jflycore
2013-05-27, 20:15
Om jag ska vara helt ärlig har jag inte brytt mig om denhär tävlingen faktiskt.. Jag säger att fuark vinner!

Meeeeh! Vafan.... ;)

straand94
2013-05-27, 20:44
Vi kör en ny nu i juni eller något då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jflycore
2013-05-27, 20:53
Vi kör en ny nu i juni eller något då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eller i september? November kanske? :D

straand94
2013-05-27, 21:38
Eller i september? November kanske? :D

Vi kan ju ha en som går året ut, typ procentuell ökning? Sedan en under någon månad :)

groenrows
2013-05-27, 21:55
Jag är på en formtävling, eller fysikbedömning!

straand94
2013-05-28, 00:15
Jag är på en formtävling, eller fysikbedömning!

Det är bara för du vinner där! ALLT ANNAT SLÅR VI DIG PÅ! *slap*

Fuark
2013-05-28, 15:47
Om jag ska vara helt ärlig har jag inte brytt mig om denhär tävlingen faktiskt.. Jag säger att fuark vinner!

ingen protest här :D

jag tycker tävlingen sträcker sig över för lång tid. Efter 1-2 veckor hinner man tappa ståndet och letar efter nya impulsiva och kortvariga adrenalinkickande-aktiviteter

straand94
2013-05-29, 12:50
ingen protest här :D

jag tycker tävlingen sträcker sig över för lång tid. Efter 1-2 veckor hinner man tappa ståndet och letar efter nya impulsiva och kortvariga adrenalinkickande-aktiviteter

Mjo men samtidigt behöver man ju lite tid för att förbättra sina resultat. Två-tre veckor kanske räcker istället?

groenrows
2013-05-30, 16:36
Det är bara för du vinner där! ALLT ANNAT SLÅR VI DIG PÅ! *slap*

Självklart! Allt annat? Pssssh, dina pass är min uppvärmning grabbN ;)

straand94
2013-05-31, 14:58
Självklart! Allt annat? Pssssh, dina pass är min uppvärmning grabbN ;)

Jag skriver ju inte upp mina riktiga pass för att du ska behålla hakan i käken och inte låta den vila på golvet!*bs*

jflycore
2013-05-31, 16:12
Såja, sista dagen idag!

Alla får upp med sina resultat! ;)

straand94
2013-05-31, 21:07
Marklyft 140x8
Bänk 70x5
böj xx

Dips 30
Chins 18