handdator

Visa fullständig version : Hitler återvänder - som antirasist


Silencer
2013-04-22, 08:08
lKDeyuM0-Og

Detta är dråpligt kul!

Carnes
2013-04-22, 09:44
http://media.tumblr.com/tumblr_lryc0cmE8V1qbt8o1.jpg

OnT: Filmen har en poäng, är det Metalmatte som äger kontot? Ser ut som hans teckningar.

Thoukos94 11 timmar sedan

Sweden: the movie


hahahah

Carnes
2013-04-22, 09:55
Också värt att nämna är att mycket av det Hitler säger är ''citat'' från politiker.
53A5AJoRxF0


''Citerar'' han på 03:22

Fishtank
2013-04-22, 10:02
Mmm såg den igår.
Underbart bra humor.

Philley
2013-04-22, 10:08
Metalmatte waaa humor på hög nivå :D

Carnes
2013-04-22, 10:10
Metalmatte waaa humor på hög nivå :D

Jo, otroligt roliga klipp. Han kommer och går.. För ett par år sen vart han ju outad och mordhotad om jag har förstått rätt. Ser ut som han har varit med och gjort videon.

Den här var också rolig (samma skapare)
faNge-o0V-k

13:07 Metalmatte confirmed.

Silencer
2013-04-22, 11:03
Också värt att nämna är att mycket av det Hitler säger är ''citat'' från politiker.
53A5AJoRxF0


''Citerar'' han på 03:22

Sjukt obehaglig och äcklig kvinna.
Israel kan föregå med gott exempel i sitt eget land innan de dyvlar på andra mångkultur. Riktigt hyckleri.

och visst ser det ut som metalmattes teckningar.

Carnes
2013-04-22, 11:29
Om du kikar på vad jag skrev däruppe så confirmade jag Metalmatte på 13:07 i andra klippet :) Kul att se att han är tillbaka, han levererar alltid the lulz trotts att hans videor är smått överdrivna.

Ja, det är lite så det funkar. Reinfeldt och övriga riksdagsmän skulle ju aldrig flytta ut i invandrarområderna dom har skapat för att föregå med gott exempel. Istället glassar man runt i ett vitt och rikt område och tvingar på det på resten av befolkningen.

''Inte på min bakgård''

PureWhey
2013-04-22, 12:39
Haha, otroligt bra.

Morty
2013-04-22, 12:55
Var ju inte alls roligt, vafan, måste man vara foliehattsrasist för att gilla det?

begt
2013-04-22, 13:42
Mycket bra!

arthax
2013-04-22, 13:47
Underbar! :laugh:

Carnes
2013-04-22, 14:00
Eftersom man alltid läser överdriven anti sd-propaganda osv så är det kul att se anti anti-sd propganda som är lika överdriven. Båda parter framför ju en poäng, men det är ju såklart överdrivet. Hoppas tråden kan hållas på en bra nivå.

qqq111
2013-04-22, 15:27
LOL kul att vissa ser det som humor när exakt samma sak händer fast tvärt om, aja rätt kul är det väl HEH. fan va bra metalmatte e, typ minisouthpark

Carnes
2013-04-22, 15:35
LOL kul att vissa ser det som humor när exakt samma sak händer fast tvärt om, aja rätt kul är det väl HEH. fan va bra metalmatte e, typ minisouthpark

Intressant. Utveckla? (Jag är inte ironisk)

Mackan58
2013-04-22, 15:52
Jo, otroligt roliga klipp. Han kommer och går.. För ett par år sen vart han ju outad och mordhotad om jag har förstått rätt. Ser ut som han har varit med och gjort videon.

Den här var också rolig (samma skapare)
faNge-o0V-k

13:07 Metalmatte confirmed.

Detta är bland det bästa jag sett.

Gober
2013-04-22, 15:58
Var ju inte alls roligt, vafan, måste man vara foliehattsrasist för att gilla det?

Ja, eller kanske judisk bosättare.

Rosvall
2013-04-22, 16:03
Videon är ju bra för att fler kanske får upp ögonen för vad som händer i samhället. Dock är ju det bakomliggande mest tragiskt, att judar framgångsrikt utrotar de europeiska folken.

Videon är mer beklämmande än rolig i mina ögon...

Carnes
2013-04-22, 16:05
Videon är ju bra för att fler kanske får upp ögonen för vad som händer i samhället. Dock är ju det bakomliggande mest tragiskt, att judar framgångsrikt utrotar de europeiska folken.

Videon är mer beklämmande än rolig i mina ögon...

Ingen avi och 1 inlägg, oh lawd.. dis gon b gud :D

OnT: Utveckla gärna. Teorier som dessa intresserar mig.

Detta är bland det bästa jag sett.

Den har helt klart en poäng.

Rosvall
2013-04-22, 16:14
Ingen avi och 1 inlägg, oh lawd.. dis gon b gud :D

OnT: Utveckla gärna. Teorier som dessa intresserar mig.



Den har helt klart en poäng.

Teorier och teorier, det är ju ganska välkänt att judar är och har varit historiskt gravt överrepresenterade i rörelser som för fram multikulturalism i alla andra länder än sitt eget. Du länkar ju själv in ett rätt träffande citat tidigare i tråden så förstår nog inte riktigt vad du är ute efter.

Carnes
2013-04-22, 16:22
Teorier och teorier, det är ju ganska välkänt att judar är och har varit historiskt gravt överrepresenterade i rörelser som för fram multikulturalism i alla andra länder än sitt eget. Du länkar ju själv in ett rätt träffande citat tidigare i tråden så förstår nog inte riktigt vad du är ute efter.

Absolut, jag har läst 'nazivinklad'' fakta om Judar och varför dom har blivit attackerade i princip överallt där dom har varit, men jag köper inte hela den här multikulti-jude-konspirationen som alla på FB snackar om. Jag är dock väldigt intresserad av vad folk tycker och tänker i frågan. Redan som liten ifrågasätte jag allt som folk sa till mig, så det är lite av en vana att läsa alla möjliga typer av källor och fakta för att dra min egen slutsats, du får gärna utveckla dina åsikter, men håll det på en bra nivå så inte tråden blir låst.

qqq111
2013-04-22, 16:24
Intressant. Utveckla? (Jag är inte ironisk)
Du länkade ju själv där en jude säger exakt samma sak som hitler, fast på riktigt =)

Carnes
2013-04-22, 16:26
Du länkade ju själv där en jude säger exakt samma sak som hitler, fast på riktigt =)

Ja, jag länkade den av ren reflex, jag kände igen det Hille sa i videon. Jag såg en Judinna komma med ett rätt roligt påstående på nyheterna, thats it. Om du tycker jag har missat något får du gärna utveckla :)

Rosvall
2013-04-22, 16:32
Absolut, jag har läst 'nazivinklad'' fakta om Judar och varför dom har blivit attackerade i princip överallt där dom har varit, men jag köper inte hela den här multikulti-jude-konspirationen som alla på FB snackar om. Jag är dock väldigt intresserad av vad folk tycker och tänker i frågan. Redan som liten ifrågasätte jag allt som folk sa till mig, så det är lite av en vana att läsa alla möjliga typer av källor och fakta för att dra min egen slutsats, du får gärna utveckla dina åsikter, men håll det på en bra nivå så inte tråden blir låst.

Det behöver inte vara en konspiration. Vad de bakomliggande mekanismerna är (tycker jag) är jättesvårt att veta något om. Det kan vara en konspiration, det kan vara att judar känner trygghet i att dra samhället i en riktning som är mer accepterande mot olika etniciteter, det kan vara något helt annat. Där har jag verkligen ingen aning.

Vad som däremot är ganska lätt att se är att judar drar samhället i en multikulturell riktning, och det är bara det jag säger. Vilka konsekvenser det får i det långa loppet illustreras ju rätt bra av filmen. Men som sagt, det betyder inte att det finns en konspiration att utrota de europeiska folken, även om det nu är vad som händer.

Carnes
2013-04-22, 16:38
Det behöver inte vara en konspiration. Vad de bakomliggande mekanismerna är (tycker jag) är jättesvårt att veta något om. Det kan vara en konspiration, det kan vara att judar känner trygghet i att dra samhället i en riktning som är mer accepterande mot olika etniciteter, det kan vara något helt annat. Där har jag verkligen ingen aning.

Vad som däremot är ganska lätt att se är att judar drar samhället i en multikulturell riktning, och det är bara det jag säger. Vilka konsekvenser det får i det långa loppet illustreras ju rätt bra av filmen. Men som sagt, det betyder inte att det finns en konspiration att utrota de europeiska folken, även om det nu är vad som händer.

Aight då är jag med, tack för ditt input :)

difaren
2013-04-22, 16:42
Det behöver inte vara en konspiration. Vad de bakomliggande mekanismerna är (tycker jag) är jättesvårt att veta något om. Det kan vara en konspiration, det kan vara att judar känner trygghet i att dra samhället i en riktning som är mer accepterande mot olika etniciteter, det kan vara något helt annat. Där har jag verkligen ingen aning.

Vad som däremot är ganska lätt att se är att judar drar samhället i en multikulturell riktning, och det är bara det jag säger. Vilka konsekvenser det får i det långa loppet illustreras ju rätt bra av filmen. Men som sagt, det betyder inte att det finns en konspiration att utrota de europeiska folken, även om det nu är vad som händer.


Likaså i sydafrika där svarta numera hämnas för det dom "vita" gjorde mot dom svarta under apartheid-tiden. Tyvärr uppmärksammas inte detta som vanligt.

pwnyou
2013-04-22, 17:10
Jävligt roligt faktiskt.

arthax
2013-04-22, 17:39
Den här var också rolig (samma skapare)
faNge-o0V-k


Denna var nästan ännu bättre :D Hur kan man inte uppskatta dessa?

Silencer
2013-04-22, 17:48
Denna var nästan ännu bättre :D Hur kan man inte uppskatta dessa?

Enda nackdelen är väl att det mest är redan frälsta som tittar. De som mest skulle behöva se dessa (de som avfärdar att västerlänningar är på väg att närmast försvinna från jordens yta) sitter nog inte 10 minuter och tittar.

Jukka Sejlite
2013-04-22, 20:47
Likaså i sydafrika där svarta numera hämnas för det dom "vita" gjorde mot dom svarta under apartheid-tiden. Tyvärr uppmärksammas inte detta som vanligt.

....och här åkte offerkoftan på...