handdator

Visa fullständig version : Letar efter studier på Styrketräning och längdtillväxt


ChrisRiddick
2013-04-12, 13:38
Någon trevlig själ, typ studie-glada king Grub som skulle kunna länka en samling studier om längd och styrketräning.

Innan det blir liv i lådan, ja, jag vet man inte blir kortare av träning. inte därför jag vill läsa dom.

Tack på förhand :)

P.S om någon vet källan den här myten kommer ifrån hade det också varit intressant att läsa.

King Grub
2013-04-12, 13:55
Det finns redan postat, ett antal gånger.

ChrisRiddick
2013-04-12, 16:15
Jo jag vet, tänkte bara om du hade några på lager ;)

Plus att en av dem hade förvunnit. 404.

ChrisRiddick
2013-04-12, 16:48
Jo jag vet, tänkte bara om du hade några på lager ;)

Plus att en av dem hade förvunnit. 404.

EDIT: Alltså du behöver inte göra dig några besvär och så, om du måste leta efter studierna så kan jag leta själv, tänkte bara om du hade några liggande 1 musklick bort.

Har du inte det så kan du bara radera tråden så får jag leta själv :)

Dreas
2013-04-12, 16:57
EDIT: Alltså du behöver inte göra dig några besvär och så, om du måste leta efter studierna så kan jag leta själv, tänkte bara om du hade några liggande 1 musklick bort.

Har du inte det så kan du bara radera tråden så får jag leta själv :)Ta för vana att alltid sök själv.

1. Googla allmänt.
2. Googla inriktat på kolo.
3. Använd kolos sökfunktion.
4. Skapa tråd.

Och sen när du hittat tråden, bokmärk den eller spara den info du finner intressant.

Det blir mindre jobb för folk och du lär dig mer, win win? :)

ChrisRiddick
2013-04-13, 01:02
Ta för vana att alltid sök själv.

1. Googla allmänt.
2. Googla inriktat på kolo.
3. Använd kolos sökfunktion.
4. Skapa tråd.

Och sen när du hittat tråden, bokmärk den eller spara den info du finner intressant.

Det blir mindre jobb för folk och du lär dig mer, win win? :)

Fann mig själv i en stund av lathet ;)