handdator

Visa fullständig version : Vad väljer ni?


difaren
2013-04-11, 22:39
Jag undrar hur ni väljer under vissa beslut..

Väljer ni att sova 1 timma extra eller väljer ni att äta så man lägger sig mätt istället på den timman?
Vad tjänar man mest på, alltså återhämtningen osv..

blackindia
2013-04-11, 22:48
Jag valde just att äta fast jag hellre skulle lagt mig faktiskt. Blir därför lite mindre än 7 timmar sömn kvar. Vill helst ha minst 8 timmar. Fattades för mycket kcal för och bara strunta i det (ca 1200) så nu sitter jag här mätt o belåten med typ 200 kcal på plus och surfar lite istället innan sängen. Känns rätt!

Nebuchadnezzar
2013-04-11, 22:51
Jag undrar hur ni väljer under vissa beslut..

Väljer ni att sova 1 timma extra eller väljer ni att äta så man lägger sig mätt istället på den timman?
Vad tjänar man mest på, alltså återhämtningen osv..

Vilken konstig fråga. Det beror såklart på en hel drös faktorer. Oavsett tar det väl inte en timme att äta?

difaren
2013-04-11, 22:58
Vilken konstig fråga. Det beror såklart på en hel drös faktorer. Oavsett tar det väl inte en timme att äta?

Lägg fram ett par faktorer som spelar roll då. Och 1 timma.. ja så lång tid tar det inte men jag åtminstone försöker räkna mina sovtimmar på just hela timmar istället för typ, "jag sov 6,47tim idag precis"

Menade som ett exempel mer.

Fö. Äter jag alltid hellre.

Latissimus Dorsi
2013-04-11, 22:59
Optionani tycker jag, gör det du vill göra :)

JakeShaft
2013-04-12, 08:31
Jag gillar inte att sova hungrig men har nog aldrig riktigt satt mig i den situationen. Brukar äta sista målet runt kl:20. Möjligt att jag stoppar i mig en näve nötter precis innan jag går och lägger mig men det tar 2 minuter. Planering så att man slipper välja föredrar jag. Skulle nog aldrig få för mig att laga mat eller värma mat som tar någon tid på kvällen när jag egentligen vill sova.