handdator

Visa fullständig version : Ok pwo?


Razze015
2013-04-11, 18:53
Undrar ifall det skulle bli en någorlunda bra pwo ifall man blandar
vanliga koffeintabletter, kre-alkalyn tabletter, beta-alanin och någon sorts N.O-pump produkt (antingen Mutant Pump eller Animal Pump).

Jag är ute efter att få bra energi men samtidigt en go pump då jag kör högreppare :d

Baronpanda
2013-04-11, 18:59
Ute efter pump?
Tryck en kebab till lunch sedan 250g Marabou innan träning slår alla pymf produkter med milsavstånd...

Razze015
2013-04-11, 19:03
Ute efter pump?
Tryck en kebab till lunch sedan 250g Marabou innan träning slår alla pymf produkter med milsavstånd...

Haha, lite väl onödiga kalorier kanske? Hade varit jävla gött dock :D

Baronpanda
2013-04-11, 19:08
Haha, lite väl onödiga kalorier kanske? Hade varit jävla gött dock :D

Mjaa beror ju helt på, skulle säga att om man letar efter riktigt bra energi och tryck är en Marabou kaka innan träning riktigt schysst.

Om du nu är inne på en bulk fas ser jag inget problem o göra det :)

Choklad kaka+koffein och kanske beta Alanine om man vill = Pympf och energi i mängder!

Razze015
2013-04-11, 19:11
Mjaa beror ju helt på, skulle säga att om man letar efter riktigt bra energi och tryck är en Marabou kaka innan träning riktigt schysst.

Om du nu är inne på en bulk fas ser jag inget problem o göra det :)

Skulle varit grymt fall man bulkar, solklart. Får prova det sen när jag gör det ;)
Dock så ska jag deffa i sommar som mitt projektarbete (ska köra PF i 10 veckor) så då vill jag undvika onödiga kalorier :)

Baronpanda
2013-04-11, 19:15
Koffein,Beta Alanine,agmatine och möjligtvis citrulline Malate blir en schysst combo då.


Kreatin som du sa räknar jag inte in i en PWO då det inte spelar någon roll när du tar det under dygnet.

Hur mycket högrep kör du exakt då Gakkic funkar bra för mjölksyran i högreps träning.

Razze015
2013-04-11, 19:19
Koffein,Beta Alanine,agmatine och möjligtvis citrulline Malate blir en schysst combo då.


Kreatin som du sa räknar jag inte in i en PWO då det inte spelar någon roll när du tar det under dygnet.

Tack för tipset!

Kre-alkalyn skrev jag med eftersom det står följande:
Doseringsinstruktioner: En lagom dos är 1-3 kapslar 30-60 minuter innan träningen. Kapslarna sväljes hela. :)

Razze015
2013-04-11, 19:21
Hur mycket högrep kör du exakt då Gakkic funkar bra för mjölksyran i högreps träning.

Jag kör väl mellan 15-20 reps, 3-4 set på varje övning och avslutar sedan med ett set till fail på lite lägre vikt, vilket brukar bli runt 30 :)

Baronpanda
2013-04-11, 19:22
Får jag fråga valet av kre-alkalyn över vanligt monohydrat?

Monohydrat som är så mycket billigare ;)

Självklart kan du ta det innan i samband med PWO men det kommer inte ge någon akut skillnaderna det fyller på depåerna sedan "vilar" det där tills träning utövas (förenklad förklaring)


Okej så rätt så högrep men skulle skippat Gakkic och kört på något liknande jag nämnde innan! :)
Om du nu inte gillar o spendera massa mängder riksdaler på din PWO ;)

Tap3worm
2013-04-11, 19:24
Koffein, kreatin, beta-alanin och arginin är väl mitt råd (utifrån vad du verkar vara ute efter). Skippa animal-produkterna. Ett gott råd är att läsa på vad ämnena/produkterna är och vad de gör innan du smaskar i dig dem!

Razze015
2013-04-11, 19:27
Får jag fråga valet av kre-alkalyn över vanligt monohydrat?
Monohydrat som är så mycket billigare ;)


Anledning till kre-alkalyn är att jag inte orkar med någon j#kla uppladdningsfas samt att jag hört att koffein tar ut effekten av monohydrat (?) så det skulle ju bli antingen monohydrat eller koffein, inte bägge :)
Då kör jag hellre koffein och kre-alkalyn :D

Razze015
2013-04-11, 19:28
Koffein, kreatin, beta-alanin och arginin är väl mitt råd (utifrån vad du verkar vara ute efter). Skippa animal-produkterna. Ett gott råd är att läsa på vad ämnena/produkterna är och vad de gör innan du smaskar i dig dem!

Därför jag postar här ;)

Har kollat på lite reviews och den har fått rätt så bra respons :)

Baronpanda
2013-04-11, 19:29
Anledning till kre-alkalyn är att jag inte orkar med någon j#kla uppladdningsfas samt att jag hört att koffein tar ut effekten av monohydrat (?) så det skulle ju bli antingen monohydrat eller koffein, inte bägge :)
Då kör jag hellre koffein och kre-alkalyn :D

"Behövs" ingen uppladningsfas försäljar snack funkar bra o bara börja med 5g per dag! :)

Det gör dem ja men hur mycket de gör det är inte så man behöver tänka på det utan de funkar fin fint tillsammans.


Men ska sluta spamma nu då du fått mitt tips!

Razze015
2013-04-11, 19:35
"Behövs" ingen uppladningsfas försäljar snack funkar bra o bara börja med 5g per dag! :)

Det gör dem ja men hur mycket de gör det är inte så man behöver tänka på det utan de funkar fin fint tillsammans.


Okaj :)

Äh, är ändå bara 140:- mer så inte så farligt ;)

Tack för hjälpen :D

Simonfrisk
2013-04-12, 08:21
Kör Jacked Agmatine för pump,
Vanligt BCAA eller EAA (pulverform) som du kryddar lite extra med "Enskilda" Aminosyrorna BA (Beta-Alanine) Taurine & CM ( Citrulline Malate ) som du bara tar innan träningen.

Blir ju betydligt billigare än Pwo's, jag ska börja med denna setup, och kanske lägga in Aminosyran "L-Arganine" oxå :) får se hur ekonomin ser ut, beroende på att jag är ju studerande ungdom fortfarande, så får ju inte så mycket per månad..

Eversmooth
2013-04-12, 08:36
Kaffe + yoghurt med godismusli eller vanlig musli.

Razze015
2013-04-12, 11:04
Kör Jacked Agmatine för pump,
Vanligt BCAA eller EAA (pulverform) som du kryddar lite extra med "Enskilda" Aminosyrorna BA (Beta-Alanine) Taurine & CM ( Citrulline Malate ) som du bara tar innan träningen.

Blir ju betydligt billigare än Pwo's, jag ska börja med denna setup, och kanske lägga in Aminosyran "L-Arganine" oxå :) får se hur ekonomin ser ut, beroende på att jag är ju studerande ungdom fortfarande, så får ju inte så mycket per månad..

Haha, med en sån blandning så lär man inte kunna böja på armarna för man är så pumpad :)

Jag ska ta och läsa lite mer om Taurin och är det så att det verkar bra så kanske jag lägger till den. Isåfall blir det koffein, NO-produkt, beta-alanin, kre-alkalyn och taurin 30-40min innan passet och BCAA (xtend) under passet :D

Razze015
2013-04-12, 11:08
Kaffe + yoghurt med godismusli eller vanlig musli.

Dricker tyvärr inte kaffe :(
Och ska ta denna pwo när jag kör PF så ska inte äta/dricka någonting som innehåller kalorier innan kl. 16 :)

burro
2013-04-12, 12:26
Sömn. Koffein. Aminosyror.

Allat annat för knarkare. hehe.