handdator

Visa fullständig version : "Vacuuming"


Rikard Jansson
2013-04-11, 11:32
iCbf2wqE4Gw

?

Få platt mage genom att vacuumposea och whatnot

Forzafurioso
2013-04-11, 12:06
Old school övning. Frank Zane var bra(understatement) på den.
Ingen aning om du får platt mage av den men du bör få bättre kontroll på magmusklerna iaf!:)

MaxHBG
2013-04-11, 12:35
Elliot pratar alltid sanning. arnold o zane gjorde de också tror jag

eAzy
2013-04-11, 12:38
Elliot pratar alltid sanning. arnold o zane gjorde de också tror jag

Nej de gör han inte.

rogerQ
2013-04-11, 13:08
Elliot pratar alltid sanning. arnold o zane gjorde de också tror jag

Han är ärlig och uppriktig men faktafel smyger sig in här och var.

MaxHBG
2013-04-11, 13:40
Han är ärlig och uppriktig men faktafel smyger sig in här och var.

Ja någon gång händer annars tycker jag han kan väldigt mycket.

killenigrillen
2013-04-11, 14:52
Han är arketypen för den klassiska amerikanska "Jag är grov, talar högt och gestikulerar mycket och därför är allt jag säger sant" -sorten.
En stor del av hans videos gränsar till samma nivå som homeopati och astrologi.

I den videon blandar han termer och uttryck hela tiden och det känns som att han rapar ut parafraser från folk som kan detta bättre än honom.

Sniggel
2013-04-11, 19:31
Han är arketypen för den klassiska amerikanska "Jag är grov, talar högt och gestikulerar mycket och därför är allt jag säger sant" -sorten.
En stor del av hans videos gränsar till samma nivå som homeopati och astrologi.

I den videon blandar han termer och uttryck hela tiden och det känns som att han rapar ut parafraser från folk som kan detta bättre än honom.

Arketyp är att ta i. Han är en kombination av broscientist och vettig imo.

cero
2013-04-11, 19:34
En av anledningarna till att old-school byggare hade smalare midjor än dagens byggare är denna övningen? Jaha.

theroots
2013-04-11, 21:21
Han menar ju att man ska göra denna övning för att få ett bättre buktryck vid mark/böj osv så vitt jag förstår det.

Man ska alltså få lättare att ta till detta rörelsemönster när det väl gäller genom att öva på det dagligen. (Tills övningen inte ger mer)

JakeShaft
2013-04-12, 08:21
Tror jag är rätt bra på att suga in magen, aldrig förstått vad det skall vara bra till. Tycker inte min mage är nämnvärt platt heller. Provade nu från 81 cm normalt till 62 cm. Kanske suger in magen någon cm för att få upp buktryck. Vacuum doubble biceps var väl en "pose" Zane gjorde bättre än alla andra? Känns främmande att stå och suga in magen för att få platt mage.