handdator

Visa fullständig version : fettförbrännare


KalleTeodor
2013-04-04, 15:54
Jag har alltid varit skeptisk till fettförbrännare men jag tänkte att det vore kul å prova. är ju inga jätte summor som ska spenderas direkt men tänkte i alla fall höra med kollofolket innan jag handlar något ;)

har kikat på black burn och ripped hardcore caps.

kan inte speciellet mycket om fettförbrännare så vore grymt om någon kunde berätta om det rent sagt är skit eller om det kan va värt å prova samt om ni vet något om de två produkterna ovan!

mvh

Fetbulle
2013-04-04, 17:20
Jag har alltid varit skeptisk till fettförbrännare men jag tänkte att det vore kul å prova. är ju inga jätte summor som ska spenderas direkt men tänkte i alla fall höra med kollofolket innan jag handlar något ;)

har kikat på black burn och ripped hardcore caps.

kan inte speciellet mycket om fettförbrännare så vore grymt om någon kunde berätta om det rent sagt är skit eller om det kan va värt å prova samt om ni vet något om de två produkterna ovan!

mvh

Tror 99% är placebo. Har väl visats i någon studie att koffein ökar metabolismen men det är väl några enstaka kalorier och de flesta har koffein som huvudingrediens. De flesta fungerar väl "termogent", alltså de höjer din kroppstemperatur -> du bör använda mer kcal. Men effekten är antagligen minimal, många märker dock av överdriven svettning under användning.

Sen finns det ibland vissa som fungerar aptitdämpande, men det som funkat bra tidigare är numera läkemedelsklassat.

Summa summarum, du köper dyra placebopiller.

Thehorseman
2013-04-18, 22:46
Orkar inte starta en ny tråd för min fråga. Men köpte en omgång black burn. Om dessa är placebo så kan jag äta de samtidigt som kreatin utan problem?

sp0941
2013-04-18, 22:51
Fettförbrännare bör per definition "bränna" fettet. Mig veterligen finns det inget ämne vare sig i eller utanför kosttillskotts världen som har den egenskapen. Vill man bara få äta mer så kan man lika gärna välja den där kostnadsfria "fettförbrännaren" som heter... vänta.. mer träning! haha :)

Kischen
2013-04-19, 06:39
Fettförbrännare bör per definition "bränna" fettet. Mig veterligen finns det inget ämne vare sig i eller utanför kosttillskotts världen som har den egenskapen. Vill man bara få äta mer så kan man lika gärna välja den där kostnadsfria "fettförbrännaren" som heter... vänta.. mer träning! haha :)

Semantik är ju kul.

Det mest avgörande på dom lagliga är om dom minskar hungern eller inte. Mer än så är inget man kommer märka i spegeln.

Gober
2013-04-19, 07:52
"Fettbrännare" tar jag av en anledning och det är för att bli piggare och få mer energi när jag ligger på lågt intag.

raddum
2013-04-19, 08:06
Precis som att en kaffe ökar förbränningen så gör en fatburner med koffein eller liknande det också. Hur många %? oklart, inget jag skulle betala för i alla fall. Yohembine ska tydligen funka bra också, ända nackdelen är att det i stora mängder är panikångestframkallande i fel mängd enligt vad jag har hört, så tycker inte det känns värt

miaz
2013-04-19, 08:59
är int raspberry ketone den nya grejjn?