handdator

Visa fullständig version : Fettmätning i Örebro


Silencer
2013-04-03, 12:00
Var finns detta? Finns det inget företag som sysslar med kaliper eller andra tillförlitliga metoder? Jag har svårt att tro att det är så illa att ni som bor i Örebro och mäter med kaliper gör det hos privata coacher eller utbildade individer som inte tillhandahåller denna tjänst mot allmänheten.

Wilt the Stilt
2013-04-03, 16:06
Jag råkade se att apoteket hjärtat vid järntorget erbjuder fettmätning. Vet ej med vilken metod.

Lodiz2
2013-04-03, 16:35
muscle&fitness store som ligger i behrn arena gör mätning med elektronisk kaliper. är halva priset för dom som tränar på ökk. kostar 200kr ordinarie.

Silencer
2013-04-04, 11:21
Jag råkade se att apoteket hjärtat vid järntorget erbjuder fettmätning. Vet ej med vilken metod.

Tack!

muscle&fitness store som ligger i behrn arena gör mätning med elektronisk kaliper. är halva priset för dom som tränar på ökk. kostar 200kr ordinarie.

Var ligger detta? Jag har gått dit vart det står på kartan, men där ligger ju bara Itrim. De har impedansvåg och det har jag hemma.

Hur exakt hittar man muscle & fitness store? Jag har försökt flera gånger utefter adressen på hitta.se men där ligger som sagt bara en annan affär.

Nebuchadnezzar
2013-04-04, 11:34
Var ligger detta? Jag har gått dit vart det står på kartan, men där ligger ju bara Itrim. De har impedansvåg och det har jag hemma.

Hur exakt hittar man muscle & fitness store? Jag har försökt flera gånger utefter adressen på hitta.se men där ligger som sagt bara en annan affär.

Dörren bredvid tror jag. :)