handdator

Visa fullständig version : träna eller ej


ohrner
2013-04-02, 13:51
hejhej, jo jag tänkte precis gå ner till gymmet men kom på att i går så kändes det som om jag var på väg att bli förskyld eller nå, ni vet den dära känslan i halsen som man får när man håller på att bli sjuk, och så tror jag att jag hade feber igår för jag hade den frosan i kroppen men den försvan bara sådär när jag tog på mig en tjocktröja, så tror inte det var feber, men idag så känner jag inte nå av det föruton lite slemmig i halsen, så vad säger ni, äre bara att träna eller ska jag vänta till imorgon?. Jag har läst en om man som kan hända, och det är väl inte nå man vill råka ut för, så vad säger ni?

Eira
2013-04-02, 13:53
Träna inte. Finns andra på gymmet som inte vill ta risken att du smittar ner dom

Doggeh
2013-04-02, 13:53
"Jag har läst en om man som kan hända, och det är väl inte nå man vill råka ut för, så vad säger ni?" ???

Om du känner dig helt frisk så är det bara tuta & köra. Fast om du börjar känna dig risig under passet så är det bara avsluta / ta det lugnare. Lyssna på kroppen :)

ohrner
2013-04-02, 13:57
brukar inte vara nå folk där vid denna tid så det är lungt.

ja det är inte precis så att jag känner mig sjuk precis, har inte hosta eller hals ont!

Pjotor
2013-04-02, 14:04
brukar inte vara nå folk där vid denna tid så det är lungt.

Bakterier och virus kan leva flera timmar utanför kroppen. Håll dig borta för din omgivnings skull.

ohrner
2013-04-02, 14:29
Aja. Är nere på gymmet nu och kör lite lätt. Känner mig inte sjuk eller nå så

Eira
2013-04-02, 14:37
Då fick man bränna lite kcal med fingrarna på att svara på denna tråd så helt totalt värdelös blev den ju inte för någon.

ohrner
2013-04-02, 14:45
Ja men det var ju om att jag kände symtom igår;) viste inte om jag våga träna idag

ohrner
2013-04-02, 15:02
sket sig nu, blev yr när jag börja träna, är nog på väg mot en förkylning/feber eller nå!