handdator

Visa fullständig version : Bästa pris på kosttillskott, hemsida?


Makk
2004-02-22, 21:35
Hallå hallå,

Jag kommer ihåg att jag har vart inne på någon hemsida där dom hade en tjänst liknande pricerunner.com fast för kosttillskott.
Alltså dom hade samlat priser från många olika webshops så att man lätt ska hitta bästa priset.

Någon som vet vilken site jag menar :confused:

Tack på förhand!

Garnax
2004-02-22, 21:47
tycker du ska köpa härifrån och sponsra ditt favvo forum.

Inte gå in i en affär och fråga om någon annan affär säljer deras produkter billigare.

//garnax

Makk
2004-02-22, 21:51
Mitt nästa inköp av något tillskott kommer med stor sannolikhet bli här hos kolozzeum. Det är ju ändå mitt favvoforum! :D

Men jag tycker ändå det är intressant att jämföra priser osv.
Så frågan står kvar.

EDIT: Jag hittade nu sidan själv. Men struntar i att lägga ut länken iaf. Det kanske inte är så lämpligt!

lauria
2004-02-22, 22:01
Jag tycker att du ska köpa här, dom har bra priser :thumbup:




////Tobbe

LunaSpice
2004-02-22, 22:26
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=19228

Hett tips...

dormin
2004-02-22, 22:26
http://www.templet.nu kanske du menar men du kanske redan hittat sidan som sagt, men om någon annan letar så kan det ju vara trevligt, sen ser jag ingen anledning att inte posta länken här.

Spectral
2004-02-22, 22:28
vågar inte säga nått annat än www.kolozzeum.com :rolleyes:

dormin
2004-02-22, 22:30
När medlemmar inte längre vågar säga vad dom vill så kanske det gått lite långt, även om jag håller med om reglerna ;)

sen vad beträffar "templet" så är det ju inte någon webshop!?

Lokken
2004-02-23, 23:13
De har ju en "virtuell" shop eller "shadow shop" som de kallar det. Lägg de produkter man är intresserad av i en korg, så räknar "shadow shop" ut totalt sett billigaste priset på samtliga produkter.

Tyvärr kan man inte föra korgen vidare till det företag man sedan väljer att handla ifrån.

AcidSleeper
2004-02-24, 10:54
Originally posted by Makk
Hallå hallå,

Jag kommer ihåg att jag har vart inne på någon hemsida där dom hade en tjänst liknande pricerunner.com fast för kosttillskott.
Alltså dom hade samlat priser från många olika webshops så att man lätt ska hitta bästa priset.

Någon som vet vilken site jag menar :confused:

Tack på förhand!

Antingen handlar du på kolozzeum som så många har påpekat eller så letar du själv efter andra webshopar för reglerna säger att man inte får hänvisa till andra webshopar då kolozzeum är ett vinstdrivande "företag"....

Makk
2004-02-24, 11:17
Originally posted by AcidSleeper


Antingen handlar du på kolozzeum som så många har påpekat eller så letar du själv efter andra webshopar för reglerna säger att man inte får hänvisa till andra webshopar då kolozzeum är ett vinstdrivande "företag"....

DÅ det är som folk skriver att sidan jag letade efter inte är någon webshop så ser jag inga problem med att fråga efter den i det här forumet.

Och om det är så olämpligt så visst, bara för någon moderator att plocka bort tråden.