handdator

Visa fullständig version : Söker en träningspolare i Oslo


BigNick
2013-03-27, 15:30
Tja,

Jag är nyinflyttad i Oslo och de få polarna jag har här gymmar inte direkt mycket så jag tänkte jag skulle testa att hitta en träningspolare via kolozzeum. Jag kommer köra ganska minimalistiskt 3-4 ggr i veckan med fokus på basövningarna, militär, mark, bänkpress och knäböj. Tränar på EVO Majorstuen men kan tänka mig att byta gym till något skapligt billigt utan lång bindningstid som inte är smockfullt, typ fitness xpress bislett. Kommer att träna kvällstid vardagar, ganska flexibel men efter 1800 iaf och på helger lite närsomhelst.

Du behöver absolut inte köra samma schema som mig men är ju en fördel om vi båda börjar med basövningarna så det blir smidigt om man behöver passa varandra. Vore roligt om du är på ungefär samma styrkenivå men gör inget om du är lite svagare lr starkare, bara jag inte blir totalt dwarfad som jag blivit av mina polare där hemma. :D

Jag är 25 år, trevlig och social. Tror man skulle få bra utbyte om man har någon som peppar och som man själv kan inspirera och peppa. Bor på Frogner om det är något annat gym i närheten som är aktuellt.

BigNick
2013-04-01, 14:08
Vi testar en bump på denna, gymdagar/tider och schema är inte så strikt som det kanske lät. Vore roligt att hitta någon som vill gymma på Bislett fitness express eller EVOfitness iaf.