handdator

Visa fullständig version : Kroppsomvandling 17-19 år.


uuzimaki94
2013-03-25, 20:59
Hej, och välkommen till min livs journal om gymmet!

När ja besökte gymmet för första gången i mitt liv var för ca 2 år sedan, och för 1 ½ sen vägde jag 62-64 kg, 180 cm. På den tiden drack jag mycket, rökte och festade en del. Jag var smal, även fast jag åt bra och hade spelat fotboll i 8 år, och haft andra sporter som judo, innebandy, pingis, simning i mitt liv. En av mina bästa vänner introducerade gymmet till mig, och öppnade hans liv för mig och försökte få mig intresserad. Jag ville bli som han, och bli stor, gå upp i vikt, men det var svårt. Jag hade ingen motivation helt enkelt och jag tyckte det var svårt, så jag sket i det. En dag var jag trött på att förlora och misslyckas, så den 1 Augusti 2011 bestämde jag mig att från och med nu var det dags, att följa vägen tills den tar slut, oavsett om det tar 1 vecka eller 10 år. Jag var fast besluten att jag skulle orka och palla mig igenom det, med eller utan mina vänner.

Det har varit en kamp, tårar och blod under min förvandling som är från början 1 ½ år, fram till idag. jag har gått upp ca 25 kg och gått upp oerhört mycket i styrka. Från stången (20kg) till 110 kg i bänkpress (idag), som ett exempel. Idag har jag DICIPLIN, jag har tvingat mig själv att inte missa ett enda gympass, inte en enda måltid, för jag gör allt för att lyckas till det jag vill. Tiden spelar ingen roll, hinder spelar ingen roll, jag har ett mål och jag ska sikta mot det. Allt detta har förändrat mitt liv, jag har bättre självförtroende och mår bättre psykiskt och fysiskt. Min video på min omvandling kan ses här, se och tyck säg vad ni tycker, bryr mig inte vad ni säger, säg det ni tycker bara ;) varsegoda!

http://www.youtube.com/watch?v=u2LpUA8ewjk

/uuzimaki94