handdator

Visa fullständig version : berzerk?


thresingemann
2013-03-19, 10:07
Vad anser ni om berzerk? Bör man fortsätta köra på det eller byta till craze? Jag får nå enormt med stickningar, mardrömmar och "ångest" när det går ur kroppen. Läste om det på olika forum att man får såna biverkningar. Dock får jag ju
bra tryck på gymmet!

Jag är liten i kroppen och tjej så håller mig på 1/1, 5 skopa då 2 enligt bruksanvisning blev för mycket *gah!*

Beemel
2013-03-19, 10:51
Vad anser ni om berzerk? Bör man fortsätta köra på det eller byta till craze? Jag får nå enormt med stickningar, mardrömmar och "ångest" när det går ur kroppen. Läste om det på olika forum att man får såna biverkningar. Dock får jag ju
bra tryck på gymmet!

Jag är liten i kroppen och tjej så håller mig på 1/1, 5 skopa då 2 enligt bruksanvisning blev för mycket *gah!*

Varför skulle någon vilja fortsätta använda något som ger ångest och mardrömmar, bara för lite extra energi på gymmet. Jag förstår verkligen inte folks prioriteringar. Personligen så tränar jag främst för att må bra, Ångest är i min värld rena motsatsen till att må bra.
Du frågar om du ska byta till Craze som om detta var enda alternativet. Har du övervägt alternativet att inte stoppa i dig massa pulver innan och träna ändå?

RykteT
2013-03-19, 15:39
Skulle aldrig ta något som ger mig ångest eller mardrömmar. Kan vara det dummaste jag hört.
Byt till enbart koffein och beta-alanin om du vill ha kvar prestationen och stickningarna.

Simonfrisk
2013-03-19, 16:16
Du ska ju absolut inte fortsätta dosera "Beserk" om det nu ger dig marddrömmar, ångest etc.
Bättre att du provar en annan pwo, prova Craze om det ger dig bra resultat och effekt i gymmet! Den fungerar väldigt bra för mig, så jag kombinerar Craze + Jacked Agmatine! ger sjukt bra pump, och energi! :)

- Men hur som helst, så behöver du inte ta PWO eller sådant varje pass heller, jag undviker det, och tar dessa när jag vill få extra pump till gymmet liksom, annars håller ja mig till vanliga Aminosyror & Protein/Malto. :)