handdator

Visa fullständig version : Rodman vill träffa påven. Blir det bromance som i Nordkorea?


en stor stark
2013-03-14, 16:13
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article16409933.ab

Nyss besökte han Nordkorea och träffade landets ledare Kim Jong-Un. Nu siktar basketstjärnan Dennis Rodman på nya möten med världsledare. På tisdagen satte sig Rodman på planet till Italiens huvudstad Rom, skriver TMZ. Han har ett blygsamt mål: Att släppas in i Vatikanen och träffa påven. Rodman vill vara där han behövs, för att sprida freden och kärlekens budskap.
– Ni kommer bli chockade av det jag gör där borta, ni kommer att se mig åka i påvemobilen och göra min grej. Förhoppningsvis får jag komma in i Vatikanen, prata med några av killarna och skaka lite händer, sade han till TMZ innan han klev på flyget.
– Jag gör jättebra historiska grejer nu, säger Rodman.


Vad tror ni? Kommer Rodman bli insläppt i Vatikanen? Kommer detta bli lika stor succé som i Nordkorea? Kommer Rodman göra jättebra historiska grejer nu?

BlötSnö
2013-03-14, 16:45
Han har väldigt höga tankar om sig själv. Något annat kan man ju inte påstå.

en stor stark
2013-03-14, 16:47
Lite självförtroende har väl aldrig skadat någon :d

Tricklew
2013-03-14, 16:56
Lite självförtroende har väl aldrig skadat någon :d

Jodå, bara att kolla på alla som dött under diverse extremsporter då de försökt något över deras förmåga utan att tänka igenom det. För att inte diskutera diverse folk som har försökt desarmera beväpnade och fått ett par kulor i skallbenet.

en stor stark
2013-03-14, 16:58
Jodå, bara att kolla på alla som dött under diverse extremsporter då de försökt något över deras förmåga utan att tänka igenom det. För att inte diskutera diverse folk som har försökt desarmera beväpnade och fått ett par kulor i skallbenet.

Detaljer.. ;)

BlötSnö
2013-03-14, 17:00
Jodå, bara att kolla på alla som dött under diverse extremsporter då de försökt något över deras förmåga utan att tänka igenom det. För att inte diskutera diverse folk som har försökt desarmera beväpnade och fått ett par kulor i skallbenet.

Klart det skiter sig om de försöker desarmera folk som är beväpnade.
Finns kanske inte en enda kabel att klippa av och om den inte går till en pacemaker lär det inte göra så stor skillnad.
Hade de försökt avväpna dem däremot... :d

Tricklew
2013-03-14, 17:01
Klart det skiter sig om de försöker desarmera folk som är beväpnade.
Finns kanske inte en enda kabel att klippa av och om den inte går till en pacemaker lär det inte göra så stor skillnad.
Hade de försökt avväpna dem däremot... :d

Båda kan nog sluta illa. :)

Vinter
2013-03-15, 02:00
Han gör allt för publicitet, kan det ha något att göra med att han numera är rätt fattig?