handdator

Visa fullständig version : Träna i Östergötland


-Knox-
2013-03-12, 08:13
Kommer vara i Boxholm under påsken. Skärtorsdag till annandag.

Är det någon som känner till något gym som håller öppet påskhelgen i de trakterna? Tranås, Mjölby, Linköping.

De som är medlemmar på på vissa gym har ju eget passerkort men det har ju inte jag som bara är gäst!

Xeon
2013-03-12, 20:47
Kommer vara i Boxholm under påsken. Skärtorsdag till annandag.

Är det någon som känner till något gym som håller öppet påskhelgen i de trakterna? Tranås, Mjölby, Linköping.

De som är medlemmar på på vissa gym har ju eget passerkort men det har ju inte jag som bara är gäst!

Maila traningstudio@tele2.se eller ring 0142-297900 och hör med dom.
Gymmet hittar du på Kungsvägen 49 och det heter "Mjölby Träningsstudio"

Eller hör med Boxholms simhall (0142-89 564) då dom har ett mindre men bra gym!

Mantus
2013-03-12, 21:25
Maila traningstudio@tele2.se eller ring 0142-297900 och hör med dom.
Gymmet hittar du på Kungsvägen 49 och det heter "Mjölby Träningsstudio"

Eller hör med Boxholms simhall (0142-89 564) då dom har ett mindre men bra gym!

+1 Träningsstudion är ett bra gym. Det var roligare när de höll till i källaren men gymmet är snyggare nu. Vad heter det andra gymmet nu igen, det på stationsgatan?

z_bumbi
2013-03-13, 07:47
Linköping har en bunt gym men jag har just nu inte koll på öppettiderna under påsken.
För LAK:s del så återkommer jag när jag vet det och då också när någon (eller i alla fall jag) ev kan släppa in.
I övrigt gissar jag att det står på hemsidorna så har du några specifika önskemål så kan jag börja rabbla upp de gym jag kommer på.

JimmyF
2013-03-13, 13:26
+1 Träningsstudion är ett bra gym. Det var roligare när de höll till i källaren men gymmet är snyggare nu. Vad heter det andra gymmet nu igen, det på stationsgatan?

Hälsostudion heter det tror jag. :)

-Knox-
2013-03-13, 15:23
Dragit iväg mail till boxholm och mjölby, får se vad jag får för svar! tack för hjälpen!