handdator

Visa fullständig version : Allt fett samlas vid brösten? :S


Grovsomhelvete
2013-03-11, 14:46
Jag har en ganska slank kropp med låg bodyfat% fast allt fett samlas just vid brösten:S

Brösten är stenhårda bara att det är ett lager fett ovanför dom som gör så det ser asfult ut, punktförbränning funkar inte blablabla, så vad bör jag göra?

Vill liksom få mina bröst mer slimmade som alla andra delar av kroppen.

begt
2013-03-11, 14:50
Gå ned i vikt...Sen får du bygga.

Akada
2013-03-11, 14:54
Ja, det är genetiskt var fettet sätter sig, så alternativen är väl fettsugning eller fortsatt viktnedgång.

Beemel
2013-03-12, 13:23
Jag har en ganska slank kropp med låg bodyfat% fast allt fett samlas just vid brösten:S

Brösten är stenhårda bara att det är ett lager fett ovanför dom som gör så det ser asfult ut, punktförbränning funkar inte blablabla, så vad bör jag göra?

Vill liksom få mina bröst mer slimmade som alla andra delar av kroppen.

Förbannade genetik. Jag skulle inte gnälla om mitt fettlager höll sig på bröstet...

Diomedea exulans
2013-03-12, 13:38
Förbannade genetik. Jag skulle inte gnälla om mitt fettlager höll sig på bröstet...

+1, måste ju se skitbra ut i T-shirt. Till skillnad från undertecknads ölmage...

AronP
2013-03-12, 13:52
Ska man gå enligt BioSign så har du låga androgena nivåer och bör supplementera med protein, zinc, magnesium, b-vitamin samt eventuellt testobooster. Dessutom bör du lägga dig på en lägre fettprocent då det finns en koppling till leptinnivåer.

FOSHO
2013-03-13, 18:05
jag får också en massa på brösten direkt.. ser förjävligt ut.
Biosign?

AronP
2013-03-14, 10:22
jag får också en massa på brösten direkt.. ser förjävligt ut.
Biosign?
Utvecklat av Poliquin efter att studerat ett antal människor så har han kommit fram till hur fettinlagring påverkas av din hormonella miljö.

FOSHO
2013-03-14, 20:34
Okej, men eftersom testoboosters inte fungerar hur ska man då göra? *gah!*

Akada
2013-03-14, 20:36
Okej, men eftersom testoboosters inte fungerar hur ska man då göra? *gah!*
Är du missnöjd med hur brösten ser ut är väl just testoboosters (om du hittar något som funkar) kanske inte den bästa idén.

John M
2013-03-16, 09:00
Ska man gå enligt BioSign så har du låga androgena nivåer och bör supplementera med protein, zinc, magnesium, b-vitamin samt eventuellt testobooster. Dessutom bör du lägga dig på en lägre fettprocent då det finns en koppling till leptinnivåer.


Var hittar du den här infon?

AronP
2013-03-16, 11:34
Var hittar du den här infon?

Internet, kolla efter biosign så hittar du.

BisonLGcrew
2013-03-16, 11:37
Är du säker på att du inte är rätt fet ändå då? Bild?

FOSHO
2013-03-17, 09:37
Var intressant det där, så i vetenskapligt syfte slänger jag upp en bild ikväll. Kommer inte åt datorn just nu pga lite renoveringar( den är inplastad)
Då får ni gärna ge synpunkter på fett osv, alltid bra med
Objektiva bedömningar. Sambon är alldeles för snäll, så möjligt att formen är sämre än vad jag tror