handdator

Visa fullständig version : Snubben


Snubben
2004-02-20, 14:17
Är högst nöjd med resultatet.
Inga benbilder, gissa varför :whipped:

Benen släpar efter pga lumpen, cykla springa mm. Orkar jag träna dem efter 1 dag så borde jag få medalj. Men de kommer! Komditionen blir bara bättre och bättre iallfall :thumbup:

Hur som helst, har tänkt att försöka få fram bröst mage mer.

Hur man fotar ryggen har jag inte listat ut ännu men det kommer någon gång.

Cheers.

Mvh Snubben som skjuter ryssar i lumpen. :notme:


http://w1.462.telia.com/~u46214914/Traning/traning1.JPG

Jansson
2004-02-20, 14:40
Du ser ut att ha en bra fysik, de är bara & träna, äta:bpump: :eating: så kommer de att ge resultat ... lycka till

Snubben
2004-02-20, 16:56
Självfallet så är det mer mer mer :bpump: :eating:
Dock blir det lite svårt att få i sig tillräckligt med mat när man ligger i fält i lumpen och får en burk vita bönor.

Tror inte jag blir allt för poppis om jag äter upp 25burkar vita bönor iheller ;)

Castro
2004-02-20, 16:58
Var du seriös med att du använder steroider :confused:

Snubben
2004-02-20, 17:04
Originally posted by Castro
Var du seriös med att du använder steroider :confused:

Måste missat något men ursäkta?

Jag är lika ren som gud själv. Det jag tar är kreatin, proteiner, kolhydrater, glutamin samt en gainer då och då. Äter som en kanin gör jag med.

Men steroider? När man är 19 år? Men tjena, kan väl lika bra skaffa lösbröst och raka av allt hår. :cryout:

Att du bara kunde tro något sådant :insane:

Castro
2004-02-20, 17:07
Haha oj förlåt, jag tyckte det verkade en hel del knas, men jag var tvungen att fråga då jag såg dig skriva:

"Mvh Snubben som skjuter ryssar i lumpen."

Trodde du menade ryssar som i steroider. :smash:

Det var inte alls meningen att vara ond mot dig på något sätt.

I övrigt tycker jag det ser bra ut! Lycka till med träningen och ha så kul i skogen :thumbup:

PS. Tänk på att stretcha mer och träna mer baksida axlar för som det ser ut nu så är dom rätt framåtroterande. DS.

Snubben
2004-02-20, 17:09
Gahahahahahahahahaha :laugh:

Missförstånd på hög nivå :thumbup:



:laugh:



edit:

Jao axlarna är frammåt hävande, något jag fått av min far. Samt min bror har de. Man blri itne kallad grottmänniskan utan andlening ;)

Försöker smiska ryggen så gott det går men det var värre förut kan jag säga dig. :)

Castro
2004-02-20, 17:10
:laugh: :cheers:

Garnax
2004-02-20, 21:11
Snygg TFT skärm!













Nej skoja bara.

jobba på bara.
Ser ut att ha en bra grund.
Du kan ta med dig kostillskott ute i fält om du inte har något emot något kilo extra.

//garnax

Snubben
2004-02-21, 02:01
För övrigt kostade TFTskärmen 9999:-
Bara en parantes. ;)

Kwon
2004-02-21, 08:16
Originally posted by Castro
Haha oj förlåt, jag tyckte det verkade en hel del knas, men jag var tvungen att fråga då jag såg dig skriva:

"Mvh Snubben som skjuter ryssar i lumpen."

Trodde du menade ryssar som i steroider. :smash:



Hehe trodde också Snubben menade ryssar som i steroider! Så fel det kan bli!

:laugh:

gasoliner
2004-02-21, 14:34
Hur bär du dig åt om du "skjuter ryssar"??

"raketer" kanske?:confused: :D

tyckte det såg skumt ut jag med!

ser bra ut ! piska ordentligt nu framöver:whipped:

Snubben
2004-02-21, 14:53
Skjuter på tavlor där det finns figurer på.
Skjuter med en ak5.

Löjtant beskriver figurerna som ryssar, så det är ryssar vi skjuter alltså ;) (inget illa menat)

Froddan
2004-02-21, 14:59
Ser bra ut!

Var ligger du någonstans förresten?

zcream
2004-02-21, 16:04
Bara att mosa ner tillskott i stridssäcken ;).
Själv har jag alltid med ett par påsar med protein, bars och konserver med makrill. Visst får man lite udda blickar första gången man tar upp sitt lilla förråd :). Men vafasen sen så ser man ju inte ut som ngt utmärglat benrangel heller och folk vänjer sig. :D

Snubben
2004-02-21, 17:07
Jag ligger på F17 som grp.chf på bevakning.
jaja tänker ni slappa lökia bevakning. Jag skiter i vilket, människorna där är udnerbara jag har svinkul passar mig perfekt.

Samt jag hinner gymma regelbundet. :)



Vi får ej ha med extrakäck ut i fält, visitation före grejset, eller det har vi blivit tillsagda, kanske senare in i utb. men inte annars :<

JAM
2004-02-21, 17:28
Eftersom du postar i medlemdbilder skulle jag vilja se några poseringar. Läs igen För att kunna bedöma medlemsbilder (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=14738).

Snubben
2004-02-21, 17:52
Poseringar kommer snarast :)

Zakath
2004-02-21, 19:31
Ser bra ut, men jobba på dina "framåtroterande axlar", sen är det bara mer massa som gäller!

Snubben
2004-02-21, 20:01
Originally posted by Zakath
Ser bra ut, men jobba på dina "framåtroterande axlar", sen är det bara mer massa som gäller!

Som jag sa så är detta något som alla i från min faders sida i familjen har, frammåtroterande axlar, självfallet kan jag träna så de bli bättre men bra kommer det nog aldrig bli :(

Massa kan bli svårt pga lumpen, men jag gör så gott det går, äter som en gris när det bjuds på mat så ;)

Dymion
2004-02-21, 20:45
Hmm släpar lite med pecsen va? :naughty:
Tycker att det ser bra ut i överlag!!
Keep on pumping iron!! :bpump: