handdator

Visa fullständig version : Rövproblem!


plubben
2013-03-07, 01:32
Tja!

Jag har gjort den fasansfulla upptäckten av att min röv ser rent ut sagt förjävlig ut. Det stora problemet är bristningar , som jag inte ens vet när eller varför de uppkommit, min bak är degig och "randig" liksom.

Vad jag gjort än så länge för att fixa till det så gott det går är att jag tränat en hel del knäböj med syftet att helt enkelt få en mer vältränad rumpa , det enda som det resulterat i är lite snyggare lår men ingen förändring därbak.

Finns det någon som sitter inne på några bra tips ?

P.S är kille om någon undrar

Fishtank
2013-03-07, 03:20
Djupare böj och mindre bf%

plubben
2013-03-07, 03:57
Djupare böj och mindre bf%

Okej tackar för tips, jag ska försöka att utföra ännu djupare böj och se om det kanske gör skillnad.

Men det här med bf% ,jag tänker att i och med bristningarna så kanske det ändå ser rätt bedrövligt ut ? alltså att det nästan ser ut lite som löst skinn, kanske inte direkt är ripped to the bone just nu men jag har nog ändå ganska låg bf redan.

Snorre Snabel
2013-03-07, 11:10
Försök få ner höftbenen under knäskålarna och böj genom höften istället för genom knäna (som om du ska sätta dig på toaletten), kör hårt och långsiktigt så kan jag försäkra dig om att du kommer få en bra röv :D

Tyrwing
2013-03-07, 11:13
Prövat att köra glute-isolerade övningar för hypertrofi?

Typ, pullthroughs, höftbrygga med skivstång.

tjing
2013-03-07, 12:44
Utfall kanske.