handdator

Visa fullständig version : Update!


Castro
2004-02-19, 23:38
Allt ni inte har väntat på kommer här! Vikten ligger nu på 81,6 kg.
Jag orkar inte ta mått längre så fråga inte. ;)

Bildkvaliten blev inte så bra den här gången, men så är det när man tar kort själv efter ett infall såhär på kvällen.

Några söta posekallingar fick ni tyvärr inte se denna gång, utan det spar vi till tävlingen. Även pumpet spar vi på till då.

Tänker chocka er alla med hårdhet, pump och ett par ännu snyggare posekallingar till dess! :devil: :D

Castro
2004-02-19, 23:40
En Sporronginspirerad krabba :D

Castro
2004-02-19, 23:42
mm

Castro
2004-02-19, 23:44
ok, fick väl inte ut latsen riktigt här då jag prövade att höja armarna ett snäpp, men den får duga.

Castro
2004-02-19, 23:45
och avslutar med en "fucking spread it"!

Nilsson
2004-02-19, 23:46
Ser bra ut mannen! :thumbup:
Symmetrin är helt okej, jag personligen hade viljat ha lite mer ovansida pecs :) (vilket jag själv jobbar på för den delen). Sedan med lite tjockare rygg och störe axlar kommer du vara grym! :bpump:
Bara att köra på nu, fin form ju! :thumbup:

Jon2
2004-02-19, 23:48
Ser bra ut du börjar ju komma i bra form nu

Uttern
2004-02-19, 23:49
grr, hottie =) me want some.... ser bra ut... hoppas tävlingen går bra

Castro
2004-02-19, 23:49
Tack grabbar :thumbup:

Castro
2004-02-19, 23:50
Glömde min lite skummare pose...

scudmissile
2004-02-19, 23:52
schyssta traps!

nordlander
2004-02-19, 23:54
Jikes....fan vad jag är fet ;) haha

Castro
2004-02-19, 23:55
Originally posted by nordlander
Jikes....fan vad jag är fet ;) haha

Du måste ju ha med den oumbärliga posén där du biter dig fast i din egen näsa och spänner vaderna.

Vilket sammanträffande att du tar upp det! Jag började faktiskt att öva på den i förrgår! ;)

Kwon
2004-02-20, 00:05
Grymt Bra Rygg och Overallform Caz!

Axlar mkt bra också!

Castro
2004-02-20, 00:12
Originally posted by Kwon
Grymt Bra Rygg och Overallform Caz!

Axlar mkt bra också!

Tack Kvånn :)

Kwon
2004-02-20, 00:26
Sån där form hade man ju inte som 18-åring kan jag ju säga!

:thumbup:

Munter
2004-02-20, 00:27
Hatten av, ser jättebra ut.

nordlander
2004-02-20, 00:35
Originally posted by Kwon
Sån där form hade man ju inte som 18-åring kan jag ju säga!

:thumbup:

men det hade abbe eller? ;)

jag kan inte låta bli att fylla i med lite abbe åt dig här och där :)

Antonius
2004-02-20, 00:38
Good work my child... :D


Ser väldigt bra ut... keep them kickass results coming. :thumbup:

Castro
2004-02-20, 00:42
Tänkte att det skulle passa bra att kasta in några bilder från just innan deffen nu, men dem försvann tyvärr i en formatering. Däremot har jag ett par bilder från början på december. Jag var inte riktigt lika tjock på dessa bilder som jag var innan jag började deffen, men här får ni i alla fall se något som liknar det.

Jag skäms lite så ni behöver inte kommentera bulkbilderna sådär ingående...:em: "Once a tjockis, always a tjockis", men jag hade inte kommit dit jag är idag utan denna bulk så jag måste ändå säga att den var värd. Självförtroendet är väl kanske inte direkt i taket när man går runt bulkad, så jag isolerad mig rätt mycket under hösten och riktade all min energi på träningen. Men nu till våren och sommaren skall jag börja leva mer utåt igen! :)

Castro
2004-02-20, 00:45
:em:

Castro
2004-02-20, 00:46
:notme:

Castro
2004-02-20, 00:48
;)

Dipshit
2004-02-20, 00:52
Ofan Castro! Trodde inte du var så bulkad innan! Eller GLÖMT det snarare!
Ser jäävlich bra ut det nya!!
"Vad är hemligheten?";)

Castro
2004-02-20, 00:55
Dessa bilder vågade jag naturligtvis inte visa då jag var sådär pass bulkad så det är inte minnet som sviktar hos dig.

Min hemlighet är att morsan betalar allt mitt protein och att jag överdoserar det rejält med cirka 5-6 drinkar om dagen ;)
Nämen går man in för något rejält så kan man inte misslyckas om man inte har rejält otur!

För övrigt så är jag inte på långa vägar klar med denna deff, skall testa att ta mig ned till riktigt bra form i vår!

porja
2004-02-20, 01:00
Axlar och Rygg ser bra ut, träna mer tricepsen och pecsen

ta kort på rutorna också...

när avslutar du deffen?

Castro
2004-02-20, 01:10
Originally posted by porja
Axlar och Rygg ser bra ut, träna mer tricepsen och pecsen

ta kort på rutorna också...

när avslutar du deffen?

Tack för tipsen Porja, men triccarna har jag det svårt med tyvärr. Dom vill säg inte riktigt.

Har inte satt ut något datum utan höjer kcalintaget när jag börjar känna mig riktigt nöjd med formen. Kommer att fortsätta föra kostjournal för mig själv med strikt koll på intaget. Kommer att börja med att höja kolhydraterna undan för undan tills jag hittar det kcalintag som för mig är optimalt i fråga om att inte lägga på mig onödigt fett, men ändå öka bra med muskler. Skall försöka ha sån koll på kosten i framtiden att jag är i någorlunda form året om. Återstår att se om man klarar det.

Kwon
2004-02-20, 01:26
Originally posted by nordlander


men det hade abbe eller? ;)

jag kan inte låta bli att fylla i med lite abbe åt dig här och där :)

Man tackar! Abbe föddes med grym form, han ploppade ur morsan med V-form och låg bodyfat.

Skönt att du hjälper till!

:thumbup:

AdrenalineRush
2004-02-20, 02:11
Fyfan Castro du är grym på att "ändra" din form! :hbang:
Äter du exakt som du skrev i din journal innan du började deffa?
Om bilderna kan ja säga att dina axlar är grymma och resten av kroppen är väldigt symmetrisk och bra! ;)
Var ligger du i styrka nu?? De tre heliga och andra basövningar? :angel:

Herkulez
2004-02-20, 06:54
Bra balans:thumbup:

Grym skillnad mellan korten........bra att du törs släppa BFet i utbyte mot några kilo xta muskler

bra axlar som fan, snart har du ju större än spagge-dwaggen :D

Castro
2004-02-20, 08:47
Tack AdrenalineRush och Stjärtlappen!

Jag äter inte exakt likadant som jag skrev i journalen. Vad som är svårt när man planerar någonting är att hitta vad som verkligen fungerar i verkligheten, men det gör man lätt efter ett tags praktiserande där. Energin och energifördelningen är densamma, maten vid de flesta av målen likaså, men jag har möblerat om lite för att det skall passa mig bättre. Jag äter väl cirka 8 mål om dagen nu, har skalat av kolhydrater från middagen, och istället för att bara ha ett enda mellanmål efter middagen så har jag 3 st. Alla dessa består av Protec-drinkar, men bara den första är blandad i mjölk. :)

Styrkan vet jag inte hur jag ligger till. Har hått över till att köra högre reps, striktare och mer kontaktbetonat. Pumpen är grym som fan, men vikterna är mindre så jag håller på att försöka kasta av mig all viktkåthet och istället för att kasta upp tunga vikter så kramar jag de mindre.

Officer
2004-02-20, 09:08
Det ser bra ut Castro!

Jag tycker t om att brösten (ovansida) är helt okej, till skillnad från vissa andra. Kanske _lite_ mer däruppe.

Triccarna ser bättre ut än förr iallafall, snart är de helt ikapp biccarna :thumbup:


Bra att du lagt ner viktkåtheten också, mkt grymmare kontakt nu, eller hur? Variera som fan.

Upp med några tvättäkta handen-bakom-huvet-spänn-låren-bilder nu så vi får döma påkarna också!

:bpump:

Castro
2004-02-20, 09:23
Originally posted by AnabolicProtein
Det ser bra ut Castro!

Jag tycker t om att brösten (ovansida) är helt okej, till skillnad från vissa andra. Kanske _lite_ mer däruppe.

Triccarna ser bättre ut än förr iallafall, snart är de helt ikapp biccarna :thumbup:


Bra att du lagt ner viktkåtheten också, mkt grymmare kontakt nu, eller hur? Variera som fan.

Upp med några tvättäkta handen-bakom-huvet-spänn-låren-bilder nu så vi får döma påkarna också!

:bpump:

Oj det var roligt att höra. Jag har kämpat hårt med ovansida bröst sedan i höstas och det har känts bra, men ännu finns det ju en del kött kvar att lägga dit.

Jaa kontakten är fantastisk. Sist jag körde bröst så var jag bara tvungen att ställa mig och posa i omklädningsrummet. Min polare blev typ förskräckt över pumpet (vi snackar blodfylldla vattenballonger) och sen kom det in en kille som jag inte känner så bra och även ha ryckte till. Då blev jag både stolt och helt fast i pumpträsket. :D

Benbilder kommer snart igen. Det är väl där jag läggare mesta delen av fettet, men nu börjar man faktiskt se "fyrudden" i bra ljus.

Ervin
2004-02-20, 10:20
riktigt nice castro :D Stor JÄVLA 18åring hehe :P

Castro
2004-02-20, 10:24
Originally posted by Ervin
riktigt nice castro :D Stor JÄVLA 18åring hehe :P

Tack! Stor är jag väl inte direkt, men på rätt väg får man väl hoppas. :bpump:

Dwag
2004-02-20, 10:27
Ser riktigt bra ut :thumbup:

tror inte ens jag tränade när jag var 18 :D

Castro
2004-02-20, 10:32
Originally posted by Dwag
Ser riktigt bra ut :thumbup:

tror inte ens jag tränade när jag var 18 :D

Fänx Dwaggen :thumbup:
Jag önskar även jag att jag hade börjat träna tidigare.

Kwon
2004-02-20, 10:34
Originally posted by Castro


Fänx Dwaggen :thumbup:
Jag önskar även jag att jag hade börjat träna tidigare.

You and a Million others! :devil:

:thumbup:

Ludvig
2004-02-20, 10:34
fin fint castro.. =)

Ska ner till ume på brännbollsyran i sommar.. då kanske man får se dig Live?! :smokin:

Ervin
2004-02-20, 10:34
Originally posted by Castro


Fänx Dwaggen :thumbup:
Jag önskar även jag att jag hade börjat träna tidigare.

Man ångrar sig som fan nu att man inte börjat träna tidigare. Men tidigare var det ju dataspel o hår på snopp som gällde :hbang:

Castro
2004-02-20, 10:39
Originally posted by Ludvig
fin fint castro.. =)

Ska ner till ume på brännbollsyran i sommar.. då kanske man får se dig Live?! :smokin:

Haha "Se Castro LIVE! Inträde: endast 2 chilenska pesetas!"

Nää brännboll sysslar jag inte med. Har hört om alltför många basebollspelare som skadat sig i axlar och slitit av bröstmuskelfästen (dålig bortförklaring för att man har så fruktansvärt dålig sving i racket?). ;)

Men ett träningspass är jag helt klart med på :bpump:

Ludvig
2004-02-20, 10:53
haha int ska jag spela =P blir nog ta sig en öl ;)

Men träna är jag på om jag stannar mer än en dag...

Men nu ska jag knalla till skolan å trycka lite käk före axlar/mage ska få sig pisk..

men bilderna ser mkt bra ut är helt klart imponerad över hur mkt du utvecklats på så kort tid.. :hbang:

kharon
2004-02-20, 11:37
Jävlar vilken speed på deffen du har! Drygt 82... Orkar inte kolla upp det i din journal, men låg du inte på runt 95 då du körde igång?

Var har du tänkt landa, ska du under 80?
Ska du fortsätta bulka sen eller har du tänkt vara strandpojke i sommar?


Ser bra ut!

AdrenalineRush
2004-02-20, 11:49
Castro har du bytat gym eller tränar du fortfarande på gymmet som har de tyngsta hantlarna på 42kg (eller var det var)? :D :angel:

Castro
2004-02-20, 11:59
Originally posted by kharon
Jävlar vilken speed på deffen du har! Drygt 82... Orkar inte kolla upp det i din journal, men låg du inte på runt 95 då du körde igång?

Var har du tänkt landa, ska du under 80?
Ska du fortsätta bulka sen eller har du tänkt vara strandpojke i sommar?


Ser bra ut!

Har dietat i drygt 8 veckor nu och gått ner 9,1 kg. Vägde 90,6 kg vid deffstarten. Det var på julafton efter all julmat som jag vägde in på 95 pannor :eating: :naughty:

Jag har tänkt landa planet på en hård landningsbana och var den befinner sig är inte lika viktigt som hur den ser ut. ;)

När jag avslutat deffen kommer jag som sagt att börja höja kalorierna så att jag kan lägga på mig muskler igen, men det kommer verkligen inte vara någon "äta-allt-jag-kommer-åt"-diet. Kommer mer vara som en uppbyggnadsdiet med lika strikt koll som nu. Kommer heller inte att lägga ner kardion under "bulken".

Castro
2004-02-20, 12:00
Originally posted by AdrenalineRush
Castro har du bytat gym eller tränar du fortfarande på gymmet som har de tyngsta hantlarna på 42kg (eller var det var)? :D :angel:

Still going strong at West-side ;)

Action
2004-02-20, 12:06
Efter önskemål så kommer mina kommentarer här...

Ser mycket bra ut med tanke på din ålder, Tycker du ser aningen trång ut i axlarna. Lite mer bredd skulle inte skada. Börja jobba på det redan nu. Tjockleken brukar komma sen med massan ändå. Så för att se riktigt bra ut på A-F scen så mer bred på axlar och bredare rygg, förutom mer massa överlag då.. annars e det bara att kämpa vidare.

Önskar själv att man hade tänkt på symmetri och sånt när man va ung... Funderade för första gången på om man var symmetrisk när jag inledde dieten 2002.. Så med så långsiktighet som du har kommer du lyckas bra..

Kör hårt.:bpump:

Castro
2004-02-20, 12:08
Tack för bedömningen Mats :bow:

Muaytudd
2004-02-20, 12:18
Castro om man jämför med bilderna från förra året så har du lagt på dig riktigt mycket med muskelmassa. Överallt.

Svinbra tycker jag.


MVH

C

Castro
2004-02-20, 12:26
Muaytudd: Joo tack :)

AdrenalineRush
2004-02-20, 12:31
Originally posted by Castro


Still going strong at West-side ;)

Men då kan du väl inte göra vissa hantelövningar som kräver tunga hantlar? Eller du fixar de hela med tejp? :D :bpump:

Castro
2004-02-20, 12:40
Originally posted by AdrenalineRush


Men då kan du väl inte göra vissa hantelövningar som kräver tunga hantlar? Eller du fixar de hela med tejp? :D :bpump:

Joorå, nu när man börjat krama vikterna istället för att vålda så går det utmärkt. Kör inte ens på de tyngsta längre. Jag har upptäckt att en vikt kan göras så extremt mycket tyngre än vad den egentligen är och därefter kommer också kontakten.

Officer
2004-02-20, 13:18
Originally posted by Castro


Joorå, nu när man börjat krama vikterna istället för att vålda så går det utmärkt. Kör inte ens på de tyngsta längre. Jag har upptäckt att en vikt kan göras så extremt mycket tyngre än vad den egentligen är och därefter kommer också kontakten.


That's the spirit, bitch!! :smokin:

Vi är inga jävla strongman här som sysslar med strongmanbögerier. Kontakt och muskelbygge gäller! Bort me de tyngsta hantlarna! Länge leve kontaktträning! :D

Spike
2004-02-20, 13:30
Alltså jag tänker INTE ta det här som en man, fan va bra du är :cryout: :cryout: :cryout: :cryout:

Megatuttarna
2004-02-20, 13:52
:thumbup: Fina bilder, gillar hela axel-arm partiet, det ser jävligt köttigt och bra ut. Kör på hårt så kommer det bli riktigt bra!

Everest
2004-02-20, 13:54
Fina linjer grabbet:thumbup: Men framallt så gillar jag din grymt härliga inställning till träningen:hbang:

nordlander
2004-02-20, 14:02
Originally posted by Kwon


Man tackar! Abbe föddes med grym form, han ploppade ur morsan med V-form och låg bodyfat.

Skönt att du hjälper till!

:thumbup:

det känns som det är ett budskap värt att spridas :)

har du inga bilder på hans fru? ;)

Castro
2004-02-20, 16:51
Spike, megattuttarna, Everest :love:

Snubben
2004-02-20, 16:54
Tycker du ser liten, klen och ful ut.
Träna mer, ner till gymmet pumpa slit kämpa.
:whipped:

*peppa peppa*


:thumbup:



Ps. för er som fortfarande inte koppla var jag småironisk sarkistisk samt sadistisk (?) :D

oath5
2004-02-20, 17:35
Ser skitbra ut Castro :thumbup:

Inte lika svullen i nyllet längre va? ;)

Castro
2004-02-20, 17:45
Originally posted by oath5
Ser skitbra ut Castro :thumbup:

Inte lika svullen i nyllet längre va? ;)

Nää tack och lov, men fortfarande är jag inte nog deffad i fejjan. Har lätt för att binda vätska och fett just där. Riktigt drygt ställe. Mycket därför som jag skall försöka hålla bra form året runt och ändå bygga bra med muskler.

dude
2004-02-20, 17:48
looking solid bro :thumbup:

Aleks
2004-02-20, 18:27
ajaj vad sen jag är med att posta dig=) Det jag har att säga är sagt du är ambitiös, duktig och målinriktad. Fortsätt så!! Med bedömningen så har alla bidragit ngt.. jag har inte så mkt att tilläga kanske skulle jag villa se en tvättbräda till mage=D.. men det kanske bara e posen som döljer din "stålbräda".

Jag har dig som efterbild när det gäller deff;) Så Keep It UP!!:hbang:

Oskis
2004-02-20, 19:03
Går klar framåt ser riktigt vasst ut!
En av mina idoler-Castro:D

maximuscle
2004-02-20, 21:32
du växer så det knakar....:thumbup:

*Flash*
2004-02-20, 22:38
Skitsnygg kropp:thumbup:
Men vart har benen tagit vägen?:D
Bedömningen av din fysik överlåter jag till dom duktiga:smokin:

Karl_alfred
2004-02-20, 23:51
bra utveckling måste jag säga. ser symetriskt och bra ut alltihopa, men en fråga bara vart e benen castro;)

Kwon
2004-02-21, 00:56
Originally posted by nordlander


det känns som det är ett budskap värt att spridas :)

har du inga bilder på hans fru? ;)

Kan inte lägga upp bilder på hans fru utan tillåtelse!

Wiiking
2004-02-21, 00:59
Du växer ju som ogräs, grymt!
Intressant det här med muskelkontakt som du pratar om. Har börjat fundera lite på det jag också.
Ungefär hur många reps rekommenderar du att ligga på?
Märker du själv stora skillnader jämfört med "viktkåthetsträning"?

Ja, det var dagens frågor till "Fråga Castro":)

Castro
2004-02-21, 08:35
Tack, tack och tack allihopa. Benen fick ni ju fan för mindre än en månad sedan. Dem kommer tillbaka till phototävlingen.

Wiiking: Det jag känner nu är att det är mycket skönare att träna efter max-contact, men jag vet inte vad jag växer bäst på. Har ju växt bra på viktkåthetsträning, så jag får se hur detta går. Man kan ju aldrig dö av att testa i några månader. Soft som fan är det iaf. :smokin:

Edit: Cirka 7-12 reps försöker jag hamna inom.

lauria
2004-02-21, 11:17
Bra där!!!:thumbup:

Vad har du för mått nu??vikt?




//Tobbe

Castro
2004-02-21, 11:22
Tack. Vikt på bilderna 81,6 kg. Vikt imorse 80.5 kg, men jag somnade klockan 7 igår och vaknade klockan 8 så jag var rejält torr när jag vaknade, blev att ställa sig vid spegeln direkt, men då insåg jag att jag var totalt trycklös också. ;)

Kommer att gå upp en del under dagen kan jag gissa och tur är väl det.

Fugitive
2004-02-23, 13:04
;) Du e riktigt grym! När du gör nåt lyckas du verkligen: Först bygga muskler å bulka :thumbup:

Sen deffa å behålla muskler :bow:

Sen att du har ruskig rygg e inget minus heller! :thumbup: :thumbup:

rossi
2004-02-23, 14:19
Castroo när åker vi till cali då?:bpump:

Castro
2004-02-23, 15:52
Fugitive: Ska man göra något så skall det göras ordentligt, på gott och ont. ;)

Rossi: Till hösten! Jag tycker vi samlar ihop ett fett kolo-gäng till hösten och sen drar vi över Atlanten och skapar en byggfirma och ett strandgym. :thumbup:

rossi
2004-02-23, 17:56
Castroo: Får bli efter min tävling isf då man kommer så någorlunda bra ut :D

Castro
2004-02-23, 17:59
Originally posted by rossi
Castroo: Får bli efter min tävling isf då man kommer så någorlunda bra ut :D

Jaa, det funkar det också. :)

Dipshit
2004-02-23, 18:14
Originally posted by Castro
Fugitive: Ska man göra något så skall det göras ordentligt, på gott och ont. ;)

Rossi: Till hösten! Jag tycker vi samlar ihop ett fett kolo-gäng till hösten och sen drar vi över Atlanten och skapar en byggfirma och ett strandgym. :thumbup:

Allvarlich, hur går det? Ska du jobba hösten o sen dra eller?
Jag funderar på att jobba ett helt år sen kanske gå hela min högskoleutbildning där på nåt college eller universitet!
Funderar starkt på SDSU...(San Diego State University)
Ta en virtuell tur:
http://www-rohan.sdsu.edu/~sdsutour//vrtour/index.html

Sorry om jag pajade din tråd nu Castro! :smash:
Men jag blev så hänförd!
Så om nån blev sugen o har några frågor kan ni ju skriva dem nån annastans! ;)

Castro
2004-02-23, 21:07
Jaa jag har faktiskt också kollat på just samma alternativ, men det är inte billigt...Skulle vara om man jobbade ett helt år och snålade och sedan satsade allt på utbildningen i Kali.

Dipshit
2004-02-23, 22:46
Originally posted by Castro
Jaa jag har faktiskt också kollat på just samma alternativ, men det är inte billigt...Skulle vara om man jobbade ett helt år och snålade och sedan satsade allt på utbildningen i Kali.

Exakt min plan! Och det kommer gå bra!! :kickass:

Garnax
2004-02-25, 10:45
Har läst men inte hittat svar på hur gammal du är och hur länge du tränat.

Ser mycket bra ut och fin form.

Själv har jag problem med övre bröst och har ingen bänk man kan
fixa så den blir lutande neråt. Tips på övning som tar mer på övre iaf?

//Garnax

Herkulez
2004-02-25, 12:50
Originally posted by Garnax
Har läst men inte hittat svar på hur gammal du är och hur länge du tränat.

Ser mycket bra ut och fin form.

Själv har jag problem med övre bröst och har ingen bänk man kan
fixa så den blir lutande neråt. Tips på övning som tar mer på övre iaf?

//Garnax

snubben är 18år

Slartibartfast
2004-02-25, 13:21
Originally posted by Garnax
Själv har jag problem med övre bröst och har ingen bänk man kan
fixa så den blir lutande neråt. Tips på övning som tar mer på övre iaf?

//Garnax

Ska det ta mera på övre bröst ska bänken luta uppåt

För övrigt ser det jävla bra ut Castro. Du var i ganska samma form som jag är nu när du var bulkad, och man får ganska deff-sug när man ser "efter" bilderna. Starkt jobbat!

Garnax
2004-02-25, 15:35
Originally posted by Herkulez


snubben är 18år

Då är det mäkta imponderande

Castro
2004-02-25, 16:10
Tack för komplimangerna, Slarti och Garnax :)

Garnax: Uppåtlutande bänk fungerar bäst för mig. Jag vet inte riktigt gradtalet, men se till att den varken är för lite uppåtlutad så att det tar mer på nedrebröst eller för mycket uppåtlutad så att det tar för mycket på frontdeltorna. Du kan ju ställa en par viktskivor under bänkens "bakre ben" om den inte går att modda på annat sätt. Både hantelpressar och stångpressar fungerar utmärkt, men tänk på att inte svanka (då förminskar du bara lutningen), för ner stången rätt högt upp på bröstet och pressa upp explosivt. Biter på bra som fan för mig.
:thumbup:

ReQard
2004-02-28, 04:44
raka bort den fula frillan, men du e bra deffad

Herkulez
2004-02-28, 09:59
keep puching castro :thumbup:

Castro
2004-02-28, 10:45
Originally posted by ReQard
raka bort den fula frillan, men du e bra deffad

Har redan klippt mig, men keften ändå retard. ;)

Fugitive
2004-02-28, 12:16
Originally posted by Castro

men keften ändå retard. ;)


:thumbup: :bpump:

Castro
2004-02-28, 21:35
Jag kränger upp en liten bild med tuttpump också som jag tog idag.

Castro
2004-02-28, 21:38
Ah, hade en till.

scudmissile
2004-02-28, 21:47
Jag diggar den svartvita bilden, Jävlar vad smal midja du ser ut att ha!

AdrenalineRush
2004-02-28, 21:59
Ser bra ut som vanligt Castro! ;) :thumbup:

oath5
2004-02-28, 22:13
:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Dezuria
2004-02-29, 00:06
nice simpa... vi måste bara lära oss fota... vi ficl inte med någon hårdhet i nån av bilderna =(

Jompi
2004-02-29, 14:24
var e benen då:P?

mini2
2004-03-01, 09:20
under midjan..
men det ser ju nice ut castro! Skön separation på tuttarna:bpump:

Metal_boy_
2004-03-01, 20:47
Originally posted by Castro
Jag kränger upp en liten bild med tuttpump också som jag tog idag.

Tror vi har en liten Frank Zane bland oss:thumbup:

Dipshit
2004-03-01, 20:54
Originally posted by Metal_boy_


Tror vi har en liten Frank Zane bland oss:thumbup:

Jee, mixad med Fab-5-Kyan! :D

Castro
2004-03-02, 01:03
Oj, tack! Men vanhedra inte Zane på det där viset i framtiden. :D

Spike
2004-03-02, 09:27
Eller fab-5 kyan :D

Castro
2004-03-02, 10:34
:D :D :D :thumbup:

lauria
2004-03-02, 12:28
Va ha du runt biccan??:thumbup: :thumbup: '














//////tobbe

palme
2004-03-02, 17:06
Lätt snyggast i hela fab5! :D Runda axlar du har!

Rob The Man
2004-03-02, 17:18
Fan Castro kanske blir Californien ändå för dig:thumbup:

Castro
2004-03-02, 17:35
Tack och självklart skare bli Cali! :hbang: :D

Lauria: Jag har inte (vågat) måtta på ett tag nu.

AdrenalineRush
2004-03-02, 18:35
Ähh komigen nu Castro.. :D
Upp me färska mått! ;)

stallion
2004-03-22, 10:33
Asså det här är riktigt BRA Castro!!!

Jag kom ihåg de första bilderna du la upp, jävlar vilka framsteg du har tagit sen dess!:bow: :thumbup:

aliquis
2004-03-22, 15:04
freeeesht :D~

vill du... eller nja, det var inget :kinky:

Ser ju asbra ut det där castro.

Jense
2004-03-22, 15:04
klart det blir kali!

Ser skitbra ut castro.. feta pecs

Alex85
2004-03-23, 00:08
fan du växer o jag krymper:cryout:

porja
2004-03-23, 00:17
Nya Bilder?

Big Al
2004-03-23, 13:19
Påminner lite om en ung Frank Zane! :D
Du kan bli farlig i framtiden grabben!, kämpa på! :thumbup:

/Al

Dymion
2004-03-23, 15:08
Jag måste bara få säga att även jag är grymt imponerad av din fysik, att du dessutom är brutalt stark gör inte avundsjukan mindre:naughty: .

Skämt å sido så har du blicit en otrolig källa till inspiration och motivation med din träningsjournal när det har känts jobbigt att cykla till gymmet, det ska du ha all heder och eloge för!

// MvH Dymion

AdrenalineRush
2004-03-23, 23:02
Ser bra ut på din avatar.... Upp me den bilden Castro! :D

ivandrago
2004-03-23, 23:12
show us some new pics man!

Castro
2004-03-23, 23:24
Aaaah tack allihopa! Värmer verkligen att få höra sådana kommentarer. Men jag har deffnoja och känner mig minst i hela Sverige så bilder lär inte komma förrens jag börjat fylla på och fått tillbaka lite muskler. :em:

AdrenalineRush
2004-03-24, 21:22
Ähhh.... Sluta upp o tramsa castro! ;)
Men ge oss en update på dina mått iaf.. Har du förlorat många centimetrar? :angel:

Castro
2004-03-27, 20:35
Okej här kommer nå pics på dagsformen då (utan pump). Vikten får ni gissa er till. :)

scudmissile
2004-03-27, 20:41
yeee äntligen castro :thumbup: :thumbup: :thumbup:

swiftin
2004-03-27, 20:43
Det ser ruskigt bra ut! :thumbup:

Skulle jag gissa ligger du väl på 76-77 kg? Rätt?

Castro
2004-03-27, 20:45
Och en bakifrån. Resten av bilderna sög hååårt, kvallan var av 30-talskvalitet och sen hade jag råkat ställa in kameran på att fota närbilder så det blev helt risigt. Misslyckad photoshoot, men det är inte alltid så lätt när man både skall agera fotograf och motiv.

scudmissile
2004-03-27, 20:49
Du ser hård ut nu, deffen har gått bra ser jag!

Herkulez
2004-03-27, 20:49
härligt castro:bow:

men dags att börja träna djupa tunga böjjar så du kan ha jeans utan att dom ralmar av :devil:

Castro
2004-03-27, 20:51
Originally posted by Herkulez
härligt castro:bow:

men dags att börja träna djupa tunga böjjar så du kan ha jeans utan att dom ralmar av :devil:

jag vet :(

Jag har tränat benen svinhårt nu under hela deffen, men det är liksom svårt att få dem att växa på energiminus. Det kommer bli 2 bendagar i veckan när bulken sätter igång. :bpump:

Big Al
2004-03-27, 20:52
:hbang: Mycket, mycket bra!, lite mer overallmassa å du blir oslagbar! :thumbup:

/Al

Castro
2004-03-27, 20:55
Originally posted by Big Al
:hbang: Mycket, mycket bra!, lite mer overallmassa å du blir oslagbar! :thumbup:

/Al

Tack! Men "lite" är mycket relativt...Ge mig 20 kilo av dina muskler så är jag nöjd. :D

Megatuttarna
2004-03-27, 21:18
Hur i helvete har du lagt upp deffen för att bli sådär hård? :kickass:

Tigerkotten
2004-03-27, 21:43
Ser jättebra ut :)

Castro
2004-03-27, 22:00
Originally posted by Megatuttarna
Hur i helvete har du lagt upp deffen för att bli sådär hård? :kickass:

Jaadu...om jag skall vara ärlig så har jag bara softdietat än. Någon kardio att tala om har det då verkligen inte varit, men den här sista deffmånaden kommer det att bli rejält av den varan så man blir riktigt hård! :devil:

Wannabebiff
2004-03-27, 22:15
antingen har du väldigt gul sol däruppe i umeå eller också leker du me contrast och färger i p-shop :D

AdrenalineRush
2004-03-27, 22:17
Ser bra ut som vanligt Castro! ;)
Är du inte nöjd med hårdheten än?
Jag gissar att du ligger runt 77-78pannor... :D

Castro
2004-03-27, 22:26
Originally posted by Wannabebiff
antingen har du väldigt gul sol däruppe i umeå eller också leker du me contrast och färger i p-shop :D

Jag har inte lekt med några kontraster alls faktiskt. Men kameran är lite gul av sig. :)

DarthHolm
2004-03-27, 23:24
Bara att gratulera :thumbup:
Ser väldans finemang ut :D

MVH

Herkulez
2004-03-27, 23:30
Originally posted by Castro


jag vet :(

Jag har tränat benen svinhårt nu under hela deffen, men det är liksom svårt att få dem att växa på energiminus. Det kommer bli 2 bendagar i veckan när bulken sätter igång. :bpump:

menade mer på gluteus kompis, dina ben är det inga fel på ;)

Megatuttarna
2004-03-28, 00:30
Originally posted by Castro


Jaadu...om jag skall vara ärlig så har jag bara softdietat än. Någon kardio att tala om har det då verkligen inte varit, men den här sista deffmånaden kommer det att bli rejält av den varan så man blir riktigt hård! :devil:

Somliga har det, andra inte. Bäst att jag slutar med den här sporten eller nåt

Kero
2004-03-28, 01:01
:kickass:

Castro
2004-03-28, 01:14
Originally posted by Megatuttarna


Somliga har det, andra inte. Bäst att jag slutar med den här sporten eller nåt

Somliga är stora, andra är inte...så du skall verkligen inte klaga!

Vic_1981
2004-03-28, 01:15
Well done castro..ser ut som du blivit riktigt hård :kickass:

Hur mycket har du gått ner egentligen?

Castro
2004-03-28, 01:18
Originally posted by AdrenalineRush
Ser bra ut som vanligt Castro! ;)
Är du inte nöjd med hårdheten än?
Jag gissar att du ligger runt 77-78pannor... :D

Tack tack!

Hårdheten är jag inte nöjd med än (och lär väl typ aldrig bli heller). Det finns en par kilo kvar att plocka och målet för denna månad är att få bort just dessa samtidigt som jag låter slappskinnet strama åt sig lite. Just nu känns det ungefär som att jag kan slopa duntäcker och använda skinnet istället. ;)

Din gissning var mycket bra. 78,1 kg vägde jag imorse.

Castro
2004-03-28, 01:20
Originally posted by Vic_1981
Well done castro..ser ut som du blivit riktigt hård :kickass:

Hur mycket har du gått ner egentligen?

Tack Vic! Jag började deffen för exakt 3 månader sedan på 90,6 kg och nu 12,5 kg senare väger jag således 78,1 kg.

Castro
2004-03-28, 01:24
Originally posted by Herkulez


menade mer på gluteus kompis, dina ben är det inga fel på ;)

Böj är väl en såndär övning som är jobbig och som ger bred midja...nää det får bli någon glutesisolator istället. ;)

Lipos
2004-03-28, 01:41
...Du ska vara stolt...Ser jävligt bra ut :bow:

aliquis
2004-03-28, 01:57
amen shiet vad biff du var på första bilderna, inte sett resten, hur fan lyckas du? hur länge har du tränat nu? skapligt avis ;D

skriv ner vad du gör nu :bow:

aliquis
2004-03-28, 02:01
Originally posted by Castro
Tänkte att det skulle passa bra att kasta in några bilder från just innan deffen nu, men dem försvann tyvärr i en formatering. Däremot har jag ett par bilder från början på december. Jag var inte riktigt lika tjock på dessa bilder som jag var innan jag började deffen, men här får ni i alla fall se något som liknar det.

Jag skäms lite så ni behöver inte kommentera bulkbilderna sådär ingående...:em: "Once a tjockis, always a tjockis", men jag hade inte kommit dit jag är idag utan denna bulk så jag måste ändå säga att den var värd. Självförtroendet är väl kanske inte direkt i taket när man går runt bulkad, så jag isolerad mig rätt mycket under hösten och riktade all min energi på träningen. Men nu till våren och sommaren skall jag börja leva mer utåt igen! :)

Amen shiet, om det är det där som krävs ställer jag upp, så jävla slät var du ju inte :)

Castro
2004-03-28, 02:09
Vad som krävs är en gnutta kunskap och en stor portion ambitiöst slit. ALLA människor har detta i sig, men det gäller bara att hitta rätt motivationsmedel! :thumbup:

aliquis
2004-03-28, 02:12
Originally posted by Castro
och istället för att bara ha ett enda mellanmål efter middagen så har jag 3 st. Alla dessa består av Protec-drinkar, men bara den första är blandad i mjölk. :)

Amen shiet, mina mål e ju rätt proteinfattiga egentligen, får väl helt enkelt klämma 150g sojaprotein om dagen eller så, men jag har inte råd :( :smash:
Jobb vore bra, men nu blev jag nästan intresserad av att plugga igen :(

aliquis
2004-03-28, 02:20
Originally posted by Muaytudd
Castro om man jämför med bilderna från förra året så har du lagt på dig riktigt mycket med muskelmassa. Överallt.

Jag har inte riktigt koll på bilderna och hur länge du har tränat, men en hel del lär det ju vara, hatar folk som skriver att man bara kan öka 1-2 kg/år osv, jag har läst att som "hardgainer" skall man inte räkna med mer än 3-4, och det låter ju lite vettigare, men om man sköter kosten rejält och inte är rädd för att bygga borde det ju gå med en hel del till.
Förstår inte hur man kan vara nöjd med 1kg/år, även om jag själv har tränat helt i onödan på för lite mat och inte vuxit ett skit, hur skoj är det? All denna tid på ingenting... Ne, träna så effektivt som möjligt och sedan sköta tiden då man inte tränar så att det blir några resultat känns ju mer värt. Frågan är bara hur man växer snabbast, hur har ditt upplägg sett ut?

Castro
2004-03-28, 02:21
Originally posted by aliquis

Amen shiet, mina mål e ju rätt proteinfattiga egentligen, får väl helt enkelt klämma 150g sojaprotein om dagen eller så, men jag har inte råd :( :smash:
Jobb vore bra, men nu blev jag nästan intresserad av att plugga igen :(

Ja det kan ju bli lite knepigare när man är vegetarian/vegan och inte har så mycket pengar, men det skall du nog kunna lösa!

För övrigt vill jag bara påpeka att du inte behöver följa mina ord, ordagrandt. Jag hade säkerligen kunnat göra många saker, mycket bättre.

chidde
2004-03-28, 02:21
urgh, sikken kille :bow:

aliquis
2004-03-28, 10:23
Egentligen är det ju lite konstigt i sådana här sammanhang att grov midja ses som något negativt, visst att det kanske inte är lika estitiskt tilltagande men det är väl byggande det handlar om. En midja skapad med tunga böj o marklyft borde ju vara något fint ;D

Matte_Maiden
2004-03-28, 10:46
Helt seriöst, du är fan en av mina största idoler! Grymt bra jobbat med deffen, det ser fantastiskt ut! Du säger att du ska fortsätta deffa ett tag till, och då kan man undra hur det ser ut när du är klar. Hård som sten? BRA JOBBAT! :hbang:

Castro
2004-03-28, 11:43
Originally posted by aliquis
Egentligen är det ju lite konstigt i sådana här sammanhang att grov midja ses som något negativt, visst att det kanske inte är lika estitiskt tilltagande men det är väl byggande det handlar om. En midja skapad med tunga böj o marklyft borde ju vara något fint ;D

De gregiska gudarna körde inte marklyft. Dem blev starka av att kasta blixtar, lyfta himlavalv och slåss mot tigrar. ;)

Castro
2004-03-28, 11:44
Originally posted by Matte_Maiden
Helt seriöst, du är fan en av mina största idoler! Grymt bra jobbat med deffen, det ser fantastiskt ut! Du säger att du ska fortsätta deffa ett tag till, och då kan man undra hur det ser ut när du är klar. Hård som sten? BRA JOBBAT! :hbang:

Hehe, du är för rolig du Matte.

När jag är klar med deffen kommer jag att likna Gollum på alla sätt och vis, men det är bara COOOOOLT! :D

Matte_Maiden
2004-03-28, 11:58
Originally posted by Castro


Hehe, du är för rolig du Matte.

När jag är klar med deffen kommer jag att likna Gollum på alla sätt och vis, men det är bara COOOOOLT! :D

Jag är kanske ganska rolig, men fan du har schysst kropp! Du får ta och lägga ut ännu mer bilder när deffen är klar! :hbang:

Kwon
2004-03-28, 12:08
Originally posted by Castro


De gregiska gudarna körde inte marklyft. Dem blev starka av att kasta blixtar, lyfta himlavalv och slåss mot tigrar. ;)

Fastän Herkules slogs mot Lejon och liknande så tränade han faktiskt marklyft!

Hans favoritsätt att ta hand om tigrar, lejon och annat som kom i hans väg var att lyfta upp dom från marken med precis likadant tillvägagångssätt som dagens marklyft.

Han brottades mycket med tigrar, lejon och andra monster, därav hans grofva lats!

Ett annat bra trick är att brottas med så tunga grisar som möjligt( a la Denis Sester).

GrisBrottning åt folket!

:thumbup:

raZmus
2004-03-28, 12:17
Lookin' good :)

Keep it up! :thumbup:

Dymion
2004-03-28, 14:28
Färska bilder uppskattas, är ruskigt nyfiken på hur din fysik svarat på deffen, keep up the good work m8:thumbup:
Vad använder du dig av för protein på deffen som mellanmål? Kaseinbaserat antar jag?

raZmus
2004-03-28, 14:36
Tror han skrivit ngnstans i den här tråden att det är Protec det rör sig om. Men bara en gång om dagen med mjölk.

Om jag inte missminner mig helt :]

rossi
2004-03-28, 14:37
Castro: ser skitbra ut, beach2004 mission accomplished :hbang:

Aliquis: Tror du ärligt talat castro vill höra om dina problem och att du ska börja plugga igen i hans bildtråd? Get a grip :thefinger

lauria
2004-03-28, 15:08
Du växer grymt bra du!!!






///////////Tobbe

Castro
2004-03-28, 16:55
Originally posted by rossi
Castro: ser skitbra ut, beach2004 mission accomplished :hbang:


Inför beachen blir det att bulka :eating: :smokin:

Den här deffen gör jag mest för att jag tycker det är kul typ. ;)

Castro
2004-03-28, 16:57
Tack för alla kommentarer igen!

Det protein jag använder till mellanmål och kvällsmål är Protec. 9 kg har det gått sedan oktober och cirka 12 kg vassle. :eating:

Prankie
2004-03-28, 17:07
Ser grymt rippad ut, vad har du för vikt på kortet? Vill inte gissa. :)

Castro
2004-03-28, 18:03
Originally posted by Prankie
Ser grymt rippad ut, vad har du för vikt på kortet? Vill inte gissa. :)

Tack desamma! 78 kg väger jag.

dude
2004-03-28, 18:16
ogg shit vad du rasar i vikt,, fan känns inte det jobbigt?

Castro
2004-03-28, 18:18
Originally posted by dude
ogg shit vad du rasar i vikt,, fan känns inte det jobbigt?

Rasar och rasar. 12,5 kg på 3 månader är väl ett rätt sundt tempo väl.

Det känns både bra och dåligt. Man känner sig både större och tarmigare, hårdare, men samtidigt slappare osv. Det är svinskumt, men hade jag inte gillat detta hade jag ju inte gjort det.

Fatalist
2004-03-28, 18:47
Lite sent kanske men det ser VÄLDIGT bra ut!


Avis som fan!

rossi
2004-03-28, 19:24
Bara jag eller ser inte vänster axel rätt mycket större ut än den högra? :angel:

Pdaddy
2004-03-28, 19:30
Jooo faaan, de har du rätt i Rossi..

Men de kan ju iof va ljuset å skuggan som lurar oss :angel:

M

aliquis
2004-03-28, 19:36
Originally posted by rossi
Aliquis: Tror du ärligt talat castro vill höra om dina problem och att du ska börja plugga igen i hans bildtråd? Get a grip :thefinger
vill väl alla

Castro
2004-03-28, 20:41
Originally posted by rossi
Bara jag eller ser inte vänster axel rätt mycket större ut än den högra? :angel:

Jo jag vet och i den där posen kommer det fram tydligast. Jag tror själv att jag har en helt annan vridning i den högra axeln, men det kan ju också vara något slags poseringsfel som jag trots träning aldrig lyckas få bukt med. Man ser främst skillnaden på "axel-kransen", men men...Det är få förunnat att vara helt symmetriskt byggd.

Castro
2004-04-01, 21:24
Jäpp! 3 days out - fan vad gött det kändes att för första gången få yttra den frasen :smokin:

Har tagit preliminära tävlingsbidragsbilder. Skall ta några på lördag också i gymmet med pump och sen väljer jag ut de bilder som är bäst.

Sidechest:
http://www.rodang.ac.se/~simcas/bilder/sidechest.jpg

Front Double Biceps:
http://www.rodang.ac.se/~simcas/bilder/front%20double%20biceps.jpg

Backside latsspread:
http://www.rodang.ac.se/~simcas/bilder/backside%20latsspread.jpg

Chris
2004-04-01, 21:28
Bort med stringen!! :nono:

Annars ser det stabilt ut! Du har lyckats med deffen riktigt bra. Lite mörka bilder dock!

oath5
2004-04-01, 21:29
härligt castro! lite mörka bilder bara...men du har lyckats suveränt med deffen måste jag säga! :thumbup:

Matte_Maiden
2004-04-01, 21:29
Rippad! Gillar speciellt den sista!

Du har grymt bra midja tycker jag! Bra jobbat! :cheers:

Dolce
2004-04-01, 21:32
Sicken gyllenbrun liten fast solbullerumpa:naughty:

Förövrigt ser det bra ut, ska du deffa vidare?
berätta gärna lite hur länge du deffat och hur mkt du tappat i vikt och centimetrar runt magen, vilken energiintag du legat på osv.

Kanske står men jag är för lat för att läsa igenom hela tråden:smash:

Castro
2004-04-01, 21:39
Tack allihop! Kisses! :love:

Jag har deffat nu sedan den 25 december och kommer att fortsätta deffa fram till den 25 april och då skall hårdheten verkligen sitta! :whipped:

Har legat runt 1900-2300 kcals per dag med fördelningen 40p/40k/20f.

Har tappat från 90,6 kg till 76,8 kg och från 91 cm till 76 cm.

oath5
2004-04-01, 21:44
Originally posted by Castro
Tack allihop! Kisses! :love:

Jag har deffat nu sedan den 25 december och kommer att fortsätta deffa fram till den 25 april och då skall hårdheten verkligen sitta! :whipped:

Har legat runt 1900-2300 kcals per dag med fördelningen 40p/40k/20f.

Har tappat från 90,6 kg till 76,8 kg och från 91 cm till 76 cm.

tänker du hålla formen så att säga efter 25e april, eller tänker du dra igång en bulk?

mangs
2004-04-01, 21:53
Shit vad du gått ner i vikt pojk! Ser riktigt bra ut,Måste säga att allt ditt slit gett resultat.

Dolce
2004-04-01, 21:55
okej, hur mkt tränar du?

Castro
2004-04-01, 21:56
Originally posted by oath5


tänker du hålla formen så att säga efter 25e april, eller tänker du dra igång en bulk?

Tänker börja bulka med måtta. Skall sikta på att gå upp till kanske 85 kg till nästa jul, men ni kanske har lärt er hur jag är nu så jag vet inte om det är för mig själv eller er jag ljuger när jag säger det. Är det bulk så springer det lätt iväg och vice versa :D

Men jag skall verkligen försöka hålla en god form året om nu, men ser jag att jag bygger sämre på det sättet så kommer jag givetvis att bulka stadigt.

Castro
2004-04-01, 21:57
Mangs: Tack!

Dolce: Vet inte riktigt, kanske 4-5 ggr i veckan.

oath5
2004-04-01, 21:58
Förresten, har du kört mycket HIIT under denna deff? Eller har det mest varit promenader?

Dolce
2004-04-01, 21:58
Originally posted by Castro
Mangs: Tack!

Dolce: Vet inte riktigt, kanske 4-5 ggr i veckan.

Okej, inget annat än bara gym eller?

Castro
2004-04-01, 21:59
Originally posted by oath5
Förresten, har du kört mycket HIIT under denna deff? Eller har det mest varit promenader?

Har inte varit mycket av någon form av kardio, men nu på slutet har jag börjat nöta promenader, men mest för att det är det mest underbara som finns. Det är sjukt härligt att traska runt helt själv i marschtakt och få rensa alla tankar.

Castro
2004-04-01, 22:00
Originally posted by Dolce


Okej, inget annat än bara gym eller?

Aaa styrketräning.

Jense
2004-04-01, 22:17
Wow! Arnoldmidjan!

dude
2004-04-01, 22:19
hur mkt har du lossat i styrka?
Ser bra ut förövrigt :thumbup:

Chris
2004-04-01, 22:59
Castro hur får du rutorna att inte försvinna när du kör dubbel-biceps pose??? Spänner du magen eller är dom bara där hela tiden? hee.

Vill också ha... :(

Wilson
2004-04-01, 23:00
Originally posted by Castro


Nää tack och lov, men fortfarande är jag inte nog deffad i fejjan. Har lätt för att binda vätska och fett just där. Riktigt drygt ställe. Mycket därför som jag skall försöka hålla bra form året runt och ändå bygga bra med muskler.

har samma problem..... försöker därför hålla en jämn och fin form året runt. Då är det rätt svårt att bygga muskler=(

Castro
2004-04-01, 23:04
Originally posted by Chris
Castro hur får du rutorna att inte försvinna när du kör dubbel-biceps pose??? Spänner du magen eller är dom bara där hela tiden? hee.

Vill också ha... :(

Jaa asså där är det övning som gäller. När man spänner magen i dubbelbiccen så går det ut över bland annat latsen som inte riktigt får fullt utsträck, men det gäller att väga vad som är viktigast. Jag brukar göra så att jag "går in i posen" med lagom spänd mage (inte fullt tryckt för då känns det som att man blir alltför framåtkuvad) och sen slår jag bara upp armarna och försöker att bara låta latsen komma ut ospända men usträckta.

Kanske inte så bra beskrivning, men det var i alla fall min syn på det hela. Posering är för mig att väga ihop för och nackdelar för att få fram den bästa helheten. Det är nog extremt svårt om inte omöjligt att på bästa sätt framhäva alla muskler i en och samma pose. :)

Chris
2004-04-01, 23:08
Precis, spänner man magen så försvinner latsen! Jag kör hellre fullt sträck i ryggen, nästan lite bakåtlutad så man kan pressa ut latsen till max... magen tränar man ju ändå aldrig på allvar. haha :D

Castro
2004-04-01, 23:09
Originally posted by Chris
Precis, spänner man magen så försvinner latsen! Jag kör hellre fullt sträck i ryggen, nästan lite bakåtlutad så man kan pressa ut latsen till max... magen tränar man ju ändå aldrig på allvar. haha :D

Jag har inte tränat magen på säkert ett år :D

AdrenalineRush
2004-04-02, 14:26
Ser kanon ut inför fototävlingen! :thumbup:
Mycke bra symmetri och hårdhet! :hbang:

Everest
2004-04-04, 21:22
Riktigt schyssta linjer som vanligt Castro och mycke mer massa än förra deffen:thumbup: Hur många chins och dips gör du för tillfället?

Castro
2004-04-04, 21:29
Originally posted by Everest
Riktigt schyssta linjer som vanligt Castro och mycke mer massa än förra deffen:thumbup: Hur många chins och dips gör du för tillfället?

Tack! Chins har jag som bäst gjort 16-17 st och dips har jag faktiskt aldrig maxat, men det är ju inte AF än på några år så. :)

Munter
2004-04-04, 21:35
Fy fan vad du är hård... skitunge, vad avis jag blir :(

Edit: Ryggbilden var riktigt konstig, ärligt talat :D Posera mera!

Castro
2004-04-04, 21:41
Originally posted by Munter
Fy fan vad du är hård... skitunge, vad avis jag blir :(

Edit: Ryggbilden var riktigt konstig, ärligt talat :D Posera mera!

Hårdhet går rätt snabbt att skaffa sig, men massa tar längre tid...

På vilket sätt menar du att den är konstig? Vad borde jag gjort annorlunda?

Spike
2004-04-04, 21:45
Munter menar att du får lutande tornet i Pisa att verka spikrakt ;)

Skyssta bilder, blir etta i fototävlingen om jag hade fått bestäma fast nu ska ju massa premieras så tronen är reserverad åt en tjockis :D

Castro
2004-04-04, 22:44
Originally posted by Spike
Munter menar att du får lutande tornet i Pisa att verka spikrakt ;)

Skyssta bilder, blir etta i fototävlingen om jag hade fått bestäma fast nu ska ju massa premieras så tronen är reserverad åt en tjockis :D

Hehe! Joo, rak är man väl inte direkt, men det är lite jag kan göra åt det. =/

Passar mig perfekt, jag är en tjockis i själen! :thumbup:

Vill du för övrigt inte se andra bidrag innan du uttalar dig om placering Spike? ;)

Spike
2004-04-05, 08:26
Äh dom andra bidragen är overkill, vinner du inte kommer jag börja skrika om politik i byggarscenen :angel:

TheSQUAT
2004-04-05, 09:07
Hård! Ser ju bra ut. 5-6 kilo muskler till på den kroppen så då jäsingen!

Spike
2004-04-05, 09:12
Originally posted by TheSQUAT

jäsingen!

Måste bara gilla norrlänningars "svordomar" :D

StingraY-
2004-04-05, 10:47
lol

Munter
2004-04-05, 12:10
Castro: Hm, vad ska jag säga... du svankar enormt mycket på bilden va? Kanske är det i kombination med att fötterna har konstig stans. Eller så är jag ute och cyklar, reagerade på posen i alla fall.
Steiiinhård hur som helst!

Castro
2004-04-06, 07:35
Slänger upp en annan sidechestbild där jag ser lite köttigare ut. Anledningen till att den inte fick stå som tävlingsbidrag är att jag ser så ful ut på den.

http://www.rodang.ac.se/~simcas/bilder/other%20sidechest.jpg

Castro
2004-04-06, 07:37
Och sen en bild från igår. Har nyss börjat med kreatin och svarar rätt bra på det verkar det som. ;)

http://www.rodang.ac.se/~simcas/bilder/kreatinboost.jpg

Officer
2004-04-06, 09:54
Castro - kreatinet har hjälpt iaf :D

Ervin
2004-04-06, 09:54
ojojojojo Castro! vilka ökningar, ska nog också börja med kreatin! :eating:

Vad kör du för knäböj som inte får rumpan o växa? :laugh:

Castro
2004-04-06, 10:36
Kör rätt grunda böjar på cirka 1000 pounds ;)

hejhopp
2004-04-06, 10:54
hur lång tid har du styrketränat?

Castro
2004-04-06, 10:55
Originally posted by hejhopp
hur lång tid har du styrketränat?

Till slutet av sommaren har jag tränat i 2 år.

AFanatic
2004-04-06, 11:02
Originally posted by Castro
Och sen en bild från igår. Har nyss börjat med kreatin och svarar rätt bra på det verkar det som. ;)

http://www.rodang.ac.se/~simcas/bilder/kreatinboost.jpg


Lite mer gluteus så blir det kanon! :angel:

Castro
2004-04-06, 11:08
Det var då ett väldans tjat på den där rumpan! :D

Edit: Det är ju bara kreatinet som tagit bort rövribborna :cool:

X-Change
2004-04-06, 20:32
Grym fysik, Castro! :hbang:
Imponerande resultat för att bara ha träna i två år! :thumbup:

cVi
2004-04-07, 02:17
Inga mer "stringbilder" är du snäll, blir så himla het då :love:

Castro
2004-04-07, 11:32
Tack och förlåt Cvi ;)

Wilson
2004-04-15, 04:23
grym deff!! ser inte ut att ha förlorat muskler heller! :thumbup:

Pdaddy
2004-04-16, 09:50
Ser grymmt ut Castro, men föör faan, ta av dig topeen (wiggen) :D , allt för mycke hår alltså :naughty:

Marcus

Hurtig
2004-04-16, 10:08
Grymma resultat! DC nästa eller?

Castro
2004-04-16, 10:27
Tack allihop. Wiggen är cuttad nu Pdaddy :cool:

När det blir DC vet jag inte, men jag hoppas på att man skall lyckas ta sig upp utan att skämmas inom 2 år.

wilton
2004-04-16, 10:28
Originally posted by Castro
Tack allihop. Wiggen är cuttad nu Pdaddy :cool:

När det blir DC vet jag inte, men jag hoppas på att man skall lyckas ta sig upp utan att skämmas inom 2 år.

FLER BILDER NU TACK!!!

//Wilton:thumbup: :kickass:

supremo
2004-04-16, 10:47
Originally posted by Hurtig
Grymma resultat! DC nästa eller?

Men är det inte Hurtig! Upp med bilder vet jag! ;)

/Ducken

Halldin
2004-04-16, 10:56
Det bästa är ju ändå Bruce Lee frillan :)

Pdaddy
2004-04-16, 11:36
Niiiicee Castro !!
Då e de riktig hardcore nu då, eller va blev de för frilla :D

Marcus

Castro
2004-04-16, 13:21
Originally posted by Pdaddy
Niiiicee Castro !!
Då e de riktig hardcore nu då, eller va blev de för frilla :D

Marcus

<--- se avatar :cool:

Bilder kommer förhoppningsvis snart. Skall se om jag kan ta några ikväll.

raZmus
2004-04-16, 16:48
Jajävlar Castro! Inte mycket smör, späck eller grädde på den där magen.

GUDD JÅBB!



Du bor i Ume va? Jag har sökt kurser där till hösten, ere ngt att ha lr ? :hbang:

Castro
2004-04-16, 18:03
Originally posted by raZmus
Jajävlar Castro! Inte mycket smör, späck eller grädde på den där magen.

GUDD JÅBB!

Du bor i Ume va? Jag har sökt kurser där till hösten, ere ngt att ha lr ? :hbang:

:D

Jepp jag bor i Umeå, men jag hoppas att till hösten vara belägen någonstans vid Californiens kust...som "nanny".

nordlander
2004-04-16, 18:56
Ser bra ut. Imponerad av att du orkar lägga ner så mycket tid på dina små promenader (inget fel med det). Man får väl komma och hälsa på dig i USA och spana lite bikinibrudar :)

Föresten är det vikten som räknas, inte massan hehe ;)

Castro
2004-04-16, 19:03
Originally posted by nordlander
Ser bra ut. Imponerad av att du orkar lägga ner så mycket tid på dina små promenader (inget fel med det). Man får väl komma och hälsa på dig i USA och spana lite bikinibrudar :)

Föresten är det vikten som räknas, inte massan hehe ;)

Aaabsolut! :thumbup: :mallan:

raZmus
2004-04-17, 00:34
Jag kanske också ska till Kalifornien en runda framåt slutet av sommaren faktiskt. Har en polare som just flyttat dit. Till Mountain View (har för mig det hette så).


Hur mycket tid lägger du ned på dina "små promenader"? :)

Jense
2004-04-17, 02:10
SILIKON!!!!!!!!!!

kersen
2004-04-18, 00:13
Originally posted by Castro
Och sen en bild från igår. Har nyss börjat med kreatin och svarar rätt bra på det verkar det som. ;)

http://www.rodang.ac.se/~simcas/bilder/kreatinboost.jpg

Haha du fick både dörrkarmar och trösklar att skruva sig med den där bilden :thumbup:

Castro
2004-04-18, 00:42
Originally posted by kersen


Haha du fick både dörrkarmar och trösklar att skruva sig med den där bilden :thumbup:

Joo med min massa blir det orkan när jag flexar så passa er :D

Castro
2004-04-18, 00:43
Originally posted by raZmus
Jag kanske också ska till Kalifornien en runda framåt slutet av sommaren faktiskt. Har en polare som just flyttat dit. Till Mountain View (har för mig det hette så).


Hur mycket tid lägger du ned på dina "små promenader"? :)

Fedt, hoppas du får det kul och glassigt i solen :cool:

Lägger väl ned cirka 1-2 timmar per dag på promenader nu.

Jense
2004-04-18, 01:31
har lärt min kära norrlandsbo lite danska - nu är han helt fast! FEDT!


snygg fysik kanske jag ska säga, men det vet du redan att jag tycker!


När dra bulken igång?

HarD
2004-04-20, 21:50
Castro, har du deffat färdigt än eller? Har du kommit under 80 kg än eller?

Castro
2004-04-20, 22:09
Originally posted by HarD
Castro, har du deffat färdigt än eller? Har du kommit under 80 kg än eller?

Är inne på de sista dagarna nu. Skall till Italien på lördag och då förklarar jag deffen avklarad. Skall väga in mig på flygplatsen och hoppas på att landa på 75 kg HÅRD (sätt ETT frimärke på mig och jag tar mig över hela jorden ;)). Väger 76,1 kg med lite vätska kvar sen ätardagen då jag var nere på 75,4.

Blev för övrigt väldigt glad över ådran på brachiialis (utsida biceps) som jag upptäckte igår när jag körde hantelrodd. :)

raZmus
2004-04-20, 22:16
You just keep it up! :)

Piskar mig varje morgon med promenader nu. Riktigt trevligt nu när solen tittar fram faktiskt!

zcream
2004-04-21, 09:49
Så blir det väll ett par bilder på det slutgiltiga resultatet? :)

CroCop
2004-04-21, 20:13
Castro styr upp lite bilder nu !!:bpump: vi vill ju se monstret ;)

stallion
2004-04-22, 14:40
Skön bild på sidan 8!!!!:hbang:

Player
2004-05-18, 22:28
ojdå ser bra ut :bow:

/Jenny

Castro
2004-05-18, 22:57
Tack för komplimangerna! Men den här tråden börjar vara ganska gammal nu. :)

aliquis
2004-05-19, 02:01
Originally posted by kersen

Haha du fick både dörrkarmar och trösklar att skruva sig med den där bilden :thumbup:
Typisk effekt av styrka, du har väl sett matrix? ;/