handdator

Visa fullständig version : Weider MEGA MASS 4000..


puf540j
2004-02-19, 21:29
Tänkte bara berätta att jag fick min mega mass 4000 idag. Ganska besviken.. när jag öppnade förpackningen såg jag att den var förpackad i en papplåda med pulvert i en plast påse som inte var försluten. En liten plast räm skulle vara förslutningen men den hade ramlat loss. Inte så konstigt att där hittades maskar i detta kosttillskott.

Smaken var väl ingen höjdare den heller (choklad).
Men priset var bra! :)

Hobbes
2004-02-19, 21:32
Originally posted by puf540j
Tänkte bara berätta att jag fick min mega mass 4000 idag. Ganska besviken.. när jag öppnade förpackningen såg jag att den var förpackad i en papplåda med pulvert i en plast påse som inte var försluten. En liten plast räm skulle vara förslutningen men den hade ramlat loss. Inte så konstigt att där hittades maskar i detta kosttillskott.

Smaken var väl ingen höjdare den heller (choklad).
Men priset var bra! :)

Men priset var bra!!...det kallas kognitiv dissonans....

Hur faan kan du kalla det bra pris???

puf540j
2004-02-19, 21:35
för 400 spänn är billigt för 7 kg gainer!!!
Alla innehåller ungefär samma. sen att weider använder djurrester för att tillsätta protein är en annan femma.

Mindek
2004-02-19, 22:13
2kg prottepulver och 5 kg strösocker är billigare och alla gånger bättre än MM-4000...

Uttern
2004-02-19, 23:19
men djurresterna kan ju vara bra, för nu kan du äta vegetarisk utan att vara rädd för att bli fullfjätrad vegetarian... bara dricka lite mega mass....

(inget fel med vegetarianer)