handdator

Visa fullständig version : Härma en forummedlem!


Sidor : [1] 2

Latissimus Dorsi
2013-02-20, 21:58
Lite kul tråd där vi härmar någon här på brädan, och sen får folket gissa vem det är denne person låtsas skriva som. Den som gissar rätt får fortsätta. Tyvärr har jag dålig fantasi han/hon under mig får börja :D

G_lund
2013-02-20, 21:59
Trams!
/tråd låst.

Asdf
2013-02-20, 22:03
Sänka vikter vad betyder det? Tungt ska det vara! Min farfars farfar tryckte ihop en coc 5, han gjorde potatismos med händerna för på den tiden hade man minsann inte elvisp!

Kål
2013-02-20, 22:03
Trams!
/tråd låst.

Allan

Ok då kör jag "bildpåbiceps.jpg - Här är lilla jag. ENDAST TRÄNAT 6 (SEX) MÅNADER". Har spelat hockey förut men bara styrketränat 6 (SEX) månader!"

Latissimus Dorsi
2013-02-20, 22:04
Sänka vikter vad betyder det? Tungt ska det vara! Min farfars farfar tryckte ihop en coc 5, han gjorde potatismos med händerna för på den tiden hade man minsann inte elvisp!

Sprutade vatten över hela skärmen :D

Grazzafukkinrazzi
2013-02-20, 22:05
Allan

Ok då kör jag "bildpåbiceps.jpg - Här är lilla jag. ENDAST TRÄNAT 6 (SEX) MÅNADER". Har spelat hockey förut men bara styrketränat 6 (SEX) månader!"

Stefan J

Stefan J
2013-02-20, 22:08
Stefan J

Haha vafan? :)

jagärensnnällman
2013-02-20, 22:09
Sänka vikter vad betyder det? Tungt ska det vara! Min farfars farfar tryckte ihop en coc 5, han gjorde potatismos med händerna för på den tiden hade man minsann inte elvisp!

arne? :)

jagärensnnällman
2013-02-20, 22:10
Stefan J

lol

Gober
2013-02-20, 22:12
Jag är så fruktansvärt arg! (ofta) Och ung.

Latissimus Dorsi
2013-02-20, 22:12
Jag är så fruktansvärt arg! Och ung.

Jag? :D

Fuark
2013-02-20, 22:12
för svårt det här, kommer inte på nån med jättestark karaktär :D

Gober
2013-02-20, 22:13
Jag? :D

Den var kanske för lätt.

StarkaUlf
2013-02-20, 22:15
Gober

Ja, den där var för lätt. Alla som har läst en bok om kroppens funktioner hade kunnat lista ut den där.

G_lund
2013-02-20, 22:23
Stefan J

Haha vafan? :)

:laugh:

rooz
2013-02-20, 22:27
Hosta idag, och eftersom det gick dåligt igår gick jag @ 10 idag i bänken igen fast börje sagt att jag inte fick.

Kändes bra dock, trots hostan satt styrkan kvar.

Sheogorath
2013-02-20, 22:27
Gober

Ja, den där var för lätt. Alla som har läst en bok om kroppens funktioner hade kunnat lista ut den där.

pezruletcetcetc

Latissimus Dorsi
2013-02-20, 22:28
Hosta idag, och eftersom det gick dåligt igår gick jag @ 10 idag i bänken igen fast börje sagt att jag inte fick.

Kändes bra dock, trots hostan satt styrkan kvar.

Och vi ber för hjärtmuskelinflamationens uteblivnad :d

StarkaUlf
2013-02-20, 22:28
pezruletcetcetc

:thumbup:

130kg finsk sisu
2013-02-20, 22:34
Rooz hahahaha. Tack för omnämndandet!

Asdf
2013-02-20, 22:36
Såhär odlar man en kaktus! Såhär får man den att gå av på mitten när man blir förbannad på syrran! Såhär gör man förhoppningsvis för att få den o bli hel igen!

Skrattar ni åt mig nu ritar jag er alla i paint!!!

Fuark
2013-02-20, 22:38
Såhär odlar man en kaktus! Såhär får man den att gå av på mitten när man blir förbannad på syrran! Såhär gör man förhoppningsvis för att få den o bli hel igen!

Skrattar ni åt mig nu ritar jag er alla i paint!!!

typ Mental? :D

Krampus
2013-02-20, 22:39
typ Mental? :D

Spartansk.

rooz
2013-02-20, 22:40
typ Mental? :D
Seriöst...?

Spartansk.

Hackenschmidt
2013-02-20, 22:41
Hur vet man att man känner personen då? (Och inte bara känner, utan verkligen känner)
Då menar jag inte sex!! Fy skäms på er

Hur som helst. Träffade killen i lördags och det var jättebra. Vi träffades och kramades och träffades och kramades och sen gosade vi. Han sa jag var en TIA :em:. Men då lever jag ju också på blommiga moln. Är det sant att han sa det?
Hör jag i syne?

Finns ju flera aspekter av det här också (barn) han är ju också som han är (men dööösnygg!). Vad tycker ni?

Vaknade hur som helst upp riktigt glad idag...bara hoppade fram lixom! (bokstavligen...) nej inte i sänghalmen

Vi har träffats flera gånger nu och det pirrar i magen varje gång. Han är snygg (axlarna!). Snäll också och kan handskas med barn.

Men hur vet man vad han känner INUTI? Är han bara ute efter en kort romans?

Fuark
2013-02-20, 22:42
Seriöst...?

Spartansk.

Ja, seriöst.

Asdf
2013-02-20, 22:42
Hur vet man att man känner personen då? (Och inte bara känner, utan verkligen känner)
Då menar jag inte sex!! Fy skäms på er

Hur som helst. Träffade killen i lördags och det var jättebra. Vi träffades och kramades och träffades och kramades och sen gosade vi. Han sa jag var en TIA :em:. Men då lever jag ju också på blommiga moln. Är det sant att han sa det?
Hör jag i syne?

Finns ju flera aspekter av det här också (barn) han är ju också som han är (men dööösnygg!). Vad tycker ni?

Vaknade hur som helst upp riktigt glad idag...bara hoppade fram lixom! (bokstavligen...) nej inte i sänghalmen

Vi har träffats flera gånger nu och det pirrar i magen varje gång. Han är snygg (axlarna!). Snäll också och kan handskas med barn.

Men hur vet man vad han känner INUTI? Är han bara ute efter en kort romans?

Lellan? :)

rooz
2013-02-20, 22:42
Hur vet man att man känner personen då? (Och inte bara känner, utan verkligen känner)
Då menar jag inte sex!! Fy skäms på er

Hur som helst. Träffade killen i lördags och det var jättebra. Vi träffades och kramades och träffades och kramades och sen gosade vi. Han sa jag var en TIA :em:. Men då lever jag ju också på blommiga moln. Är det sant att han sa det?
Hör jag i syne?

Finns ju flera aspekter av det här också (barn) han är ju också som han är (men dööösnygg!). Vad tycker ni?

Vaknade hur som helst upp riktigt glad idag...bara hoppade fram lixom! (bokstavligen...) nej inte i sänghalmen

Vi har träffats flera gånger nu och det pirrar i magen varje gång. Han är snygg (axlarna!). Snäll också och kan handskas med barn.

Men hur vet man vad han känner INUTI? Är han bara ute efter en kort romans?
Lellan!

Latissimus Dorsi
2013-02-20, 23:04
Det man ska ta i beaktning när man försöker imitera en person till exempel på ett forum är först och främst:

1. Språket, du skall använda dig av liknande ord och uttryck som denna använder. Om vederbörande inte behärskar korrekt punktuation så ska även detta replikeras.

2. Försök utnyttja "signatur"-material från individen vars stil av inlägg du ska härma, vad är typiskt för denne individ. Filma vederbörandes senaste tjugo inlägg från sidan och lägg märke till vad som gör denne persons skrivstil unik.

När du sedan sammanställer dessa två faktorer kan du få en korrekt replika av individen vars stil du vill imitera.

stolpskott
2013-02-20, 23:05
Seriöst...?

Spartansk.

Du får tänka på att Fuark blev medlem 2 månader innan spartansk bannades. :)

Hursomhelst, min härmning:

Men snälla du. Låt oss försöka hålla detta till en saklig diskussion, förstör inte det med dina idiotiska PK åsikter inom någon form utav pseudo-vetenskap.
Faktum är att Israel står kvar som en stark nation idag, inte för att omvärlden (och speciellt då den arabiska) tillåter det utan för att de inte har något val. Sjalarna får helt enkelt nöja sig med en militär överhöghet i sin absoluta närhet.

Grazzafukkinrazzi
2013-02-20, 23:06
Haha vafan? :)

LmDC2XbPyzM

Jag bara tänkte....kanske, att, jo men jo, den där spralliga upprymdheten som du har i klippet finns ej kvar efter 6 månader på gymä. :(

Gober
2013-02-20, 23:06
Du får tänka på att Fuark blev medlem 2 månader innan spartansk bannades.

Hursomhelst, min härmning:

Men snälla du. Låt oss försöka hålla detta till en saklig diskussion, förstör inte det med dina idiotiska PK åsikter inom någon form utav pseudo-vetenskap.
Faktum är att Israel står kvar som en stark nation idag, inte för att omvärlden (och speciellt då den arabiska) tillåter det utan för att de inte har något val. Sjalarna får helt enkelt nöja sig med en militär överhöghet i sin absoluta närhet.

Utan att ha följt med i alla politiska trådar så låter det som användaren Dandersson?

leBrownJames
2013-02-20, 23:08
Jag jobbar in om bygg branschen jag är ingen luffare!! följ mig på twit ter och insta gram och mitt fan page på face book!! MiriN' skulle lätt vinna vilken body bulding tevling i Sverige iallfall -70! VADÅ inte kan ta kretik tenker inte ta någon KRETIK från någon fet gubbe fan på 40 år!

en stor stark
2013-02-20, 23:09
Utan att ha följt med i alla politiska trådar så låter det som användaren Dandersson?

Eller bärs? fast det är en rätt lös gissning :-P

G_lund
2013-02-20, 23:13
Jag jobbar in om bygg branschen jag är ingen luffare!! följ mig på twit ter och insta gram och mitt fan page på face book!! MiriN' skulle lätt vinna vilken body bulding tevling i Sverige iallfall -70! VADÅ inte kan ta kretik tenker inte ta någon KRETIK från någon fet gubbe fan på 40 år!

Arayz? :D

Puryeah
2013-02-20, 23:18
Fredagar suger, finns inget att göra.

stolpskott
2013-02-20, 23:29
Utan att ha följt med i alla politiska trådar så låter det som användaren Dandersson?

Han är väl lite mer för inhemsk politik? Den jag tänker på var väldigt aktiv i tråden om Ship to Gaza när det befann sig, och håller sig mest till religionstråden i dagsläget *rolleyes*

dupper
2013-02-20, 23:29
Du får tänka på att Fuark blev medlem 2 månader innan spartansk bannades. :)

Hursomhelst, min härmning:

Men snälla du. Låt oss försöka hålla detta till en saklig diskussion, förstör inte det med dina idiotiska PK åsikter inom någon form utav pseudo-vetenskap.
Faktum är att Israel står kvar som en stark nation idag, inte för att omvärlden (och speciellt då den arabiska) tillåter det utan för att de inte har något val. Sjalarna får helt enkelt nöja sig med en militär överhöghet i sin absoluta närhet.

Eftersom att ingen verkar ha skrivit det och varit säker på det: Bärs såklart!

gratefuldead
2013-02-20, 23:29
"Hittade en intervju i ett gammalt kroppsbyggarmagasin från 1970-talet där Arnold erkände att han bland annat brukat steroider, ätit aphjärna och annat tok. Jag tänkte scanna in intervjun och visa för er här men farsan har lyckats haft sönder scannern".

en stor stark
2013-02-20, 23:32
Eftersom att ingen verkar ha skrivit det och varit säker på det: Bärs såklart!

jag gissade först!!!! :'(

Andy.da.wohoo
2013-02-20, 23:32
"Hittade en intervju i ett gammalt kroppsbyggarmagasin från 1970-talet där Arnold erkände att han bland annat brukat steroider, ätit aphjärta och annat tok. Jag tänkte scanna in intervjun och visa för er här men farsan har lyckats haft sönder scannern".

Var det inte aphjärna? :D

Lasse Kongo? Känner igen texten men minns inte vem det var.

stolpskott
2013-02-20, 23:32
Eftersom att ingen verkar ha skrivit det och varit säker på det: Bärs såklart!

*yourock* (en stor stark rockar ännu mer ser jag nu)


ja har spelat dark souls de e jättebra men ja kan inte vänta på nästa i serien dark souls e mitt favorispel ser fram emot att tvåan ska komma ut för de kommer säkert va lika grymt om inte kanske bättre vi får se

gratefuldead
2013-02-20, 23:33
Var det inte aphjärna? :D

Lasse Kongo? Känner igen texten men minns inte vem det var.

Jofan det var det! Skrev fel, ändrade :)

Fredszky
2013-02-20, 23:37
"det är klart du får vara med broskie! :)"

stolpskott
2013-02-20, 23:39
"det är klart du får vara med broskie! :)"

Måste vara Kwon.

Fredszky
2013-02-20, 23:40
Måste vara Kwon.

Korrekt!

leBrownJames
2013-02-20, 23:57
Arayz? :D

Stämmer!

Asdf
2013-02-21, 00:03
En apa med röd hatt på en torsdag är givetvis helt korrekt och i enlighet med tipton o wolfes studier. Inget annat!

Ja förutsatt då att det ej regnar, allan inte är förbannad, proteinsyntesen är klart uppreglerad med 147,543% över baseline och jag en vacker dag inte får förfrågnngar om jag är prince valiant

Duran
2013-02-21, 00:04
Hmm, snickers eller nutella? *jorgen*

Stoltz
2013-02-21, 00:07
En apa med röd hatt på en torsdag är givetvis helt korrekt och i enlighet med tipton o wolfes studier. Inget annat!

Ja förutsatt då att det ej regnar, allan inte är förbannad, proteinsyntesen är klart uppreglerad med 147,543% över baseline och jag en vacker dag inte får förfrågnngar om jag är prince valiant

Haha, Slartis version av King Grub!

Okej
2013-02-21, 00:11
Vem är detta? *popcorn*
Om Poesi i ett vattenfallet Om röd blomma
Sprang - tåg dikt en smärta i tjära hästen gnäggar på en dammar
Flyga mygga flygplann i härsmälta, i honom brev en gnu
egypt

Latissimus Dorsi
2013-02-21, 00:12
Vem är detta? *popcorn*
Om Poesi i ett vattenfallet Om röd blomma
Sprang - tåg dikt en smärta i tjära hästen gnäggar på en dammar
Flyga mygga flygplann i härsmälta, i honom brev en gnu
egypt

Han försvann konstigt nog i samband med kwon :D

Okej
2013-02-21, 00:13
Han försvann konstigt nog i samband med kwon :D

Hmm jag har aldrig sett det sambandet, kanske kan stämma :D

Asdf
2013-02-21, 00:14
Haha, Slartis version av King Grub!

+1
Kom på att jag glömde allan och grubs hetlevrade diskussion om nonrespokders. Den var fantastisk! Allan t o m bytte signatur pga det ett tag

Gpajpen
2013-02-21, 00:14
Mahmoud el ayat the one and only

stolpskott
2013-02-21, 00:29
Han försvann konstigt nog i samband med kwon :D

Mahmoud blev väl bannad?

filmjölk
2013-02-21, 00:30
Men för helvete!!!1one1! Nu plockar du fram stora kammen till lilla pubishåret som förmodligen växte ut som tidigast förra månaden och tänker till lite. Den ena jämförs med Ronnie Coleman, och den andre, vad är han? "Slapptask @ Kolozzeum"?

stolpskott
2013-02-21, 00:31
Triceps är en mäktig hästsko!1!!!

dupper
2013-02-21, 00:34
*yourock* (en stor stark rockar ännu mer ser jag nu)


ja har spelat dark souls de e jättebra men ja kan inte vänta på nästa i serien dark souls e mitt favorispel ser fram emot att tvåan ska komma ut för de kommer säkert va lika grymt om inte kanske bättre vi får se

Fortsätter min streak: wzup2u, med reservation för att jag stavar fel eller så!

Melinda
2013-02-21, 00:40
Snickers \o/

Olegh
2013-02-21, 00:42
Jag känner henne!

Stoltz
2013-02-21, 00:47
Jag känner henne!

:laugh:
Stackars Scratch :D

karbunkel
2013-02-21, 06:41
Här är en för er som hänger i kraftsportshörnan:

Nu får du fan ta o kamma dig. Jag sa bara att ditt VM-guld inte slår mina mitt grand slam i bänk. Och förra veckan gjorde jag ett puttelitet juck med 500 kg med en dubbel titan i storlek 28 men det lägger jag inte ut på film för ingen utanför Sundsvall förstår hur bra jag är. Alltså ingen diss utan jag ville bara säga grattis :-)

Sheogorath
2013-02-21, 06:43
Men för helvete!!!1one1! Nu plockar du fram stora kammen till lilla pubishåret som förmodligen växte ut som tidigast förra månaden och tänker till lite. Den ena jämförs med Ronnie Coleman, och den andre, vad är han? "Slapptask @ Kolozzeum"?

hurril goes jwzrd

nissepelle
2013-02-21, 07:25
härma tsp dårå!

spoon
2013-02-21, 07:28
Här är en för er som hänger i kraftsportshörnan:

Nu får du fan ta o kamma dig. Jag sa bara att ditt VM-guld inte slår mina mitt grand slam i bänk. Och förra veckan gjorde jag ett puttelitet juck med 500 kg med en dubbel titan i storlek 28 men det lägger jag inte ut på film för ingen utanför Sundsvall förstår hur bra jag är. Alltså ingen diss utan jag ville bara säga grattis :-)

Hirvonen :D

spoon
2013-02-21, 07:29
-Precis så här tänker tjejor!

Hackenschmidt
2013-02-21, 09:52
Tänk dig att du bor i en liten bruksort och arbetar för minimumlön i ortens malmgruva. Det är juldagsmorgon klockan 05:30, din enda lediga dag på året, du har ryggskott, är 100 år gammal och har 9 barn med ADHD som du uppfostrar själv efter din frus för tidiga bortgång. Krösus Sork, som äger gruvan ringer nu upp och samtalet fortgår såhär:
KS: Vakna, du ska jobba idag också
DU: Nej, idag är ju min lediga dag...min enda lediga dag på jobbet
KS: Jag äger dig och säger att du ska jobba idag, annars får du sparken
DU: Snälla herrn, jag vill låta mina barn fira jul...
KS: Kommer du inte till jobbet så dödar vi i styrelsen dina barn

Poll - Är det rätt av arbetsgivaren att agera såhär? Vad gör du?
1) Helt rätt, passar det inte kan du väl bara flytta 500 mil med ungarna för att få jobb på McDonalds?
2) Sådär rätt, han kunde ju låtit bli att döda barnen i alla fall, men borgare will be borgare
3) Exemplariskt, jag är själv borgare och gillar slavhandel och barnmord
4) Inte rätt alls! Jag är god. Revolution nästa, hasta la victoria siempre!
5) Kan inte TS hålla käften?
6) Bffffrgh

Scratch89
2013-02-21, 10:00
-Precis så här tänker tjejor!
mikaelj!

Tänk dig att du bor i en liten bruksort och arbetar för minimumlön i ortens malmgruva. Det är juldagsmorgon klockan 05:30, din enda lediga dag på året, du har ryggskott, är 100 år gammal och har 9 barn med ADHD som du uppfostrar själv efter din frus för tidiga bortgång. Krösus Sork, som äger gruvan ringer nu upp och samtalet fortgår såhär:
KS: Vakna, du ska jobba idag också
DU: Nej, idag är ju min lediga dag...min enda lediga dag på jobbet
KS: Jag äger dig och säger att du ska jobba idag, annars får du sparken
DU: Snälla herrn, jag vill låta mina barn fira jul...
KS: Kommer du inte till jobbet så dödar vi i styrelsen dina barn

Poll - Är det rätt av arbetsgivaren att agera såhär? Vad gör du?
1) Helt rätt, passar det inte kan du väl bara flytta 500 mil med ungarna för att få jobb på McDonalds?
2) Sådär rätt, han kunde ju låtit bli att döda barnen i alla fall, men borgare will be borgare
3) Exemplariskt, jag är själv borgare och gillar slavhandel och barnmord
4) Inte rätt alls! Jag är god. Revolution nästa, hasta la victoria siempre!
5) Kan inte TS hålla käften?
6) Bffffrgh

filmjölk.

Scratch89
2013-02-21, 10:01
Jag känner henne!

:laugh:
Stackars Scratch :D

:D
Av allt trams jag har skrivit här är det detta jag kommer att bli ihågkommen för.

spoon
2013-02-21, 10:05
Hackenschmidt äger den här tråden. En van lurkare?

spoon
2013-02-21, 10:09
Era imbacilla småbarn. Jag har tränat längre än du har levt och är starkare i biceps än dig. Det är en fjolla som ni sätter på en pidestal. Eran idol har inte uppnått någonting och är en knarkande fjolla. Nej tacka vet jag Ronny Runesson.

stolpskott
2013-02-21, 10:15
Era imbacilla småbarn. Jag har tränat längre än du har levt och är starkare i biceps än dig. Det är en fjolla som ni sätter på en pidestal. Eran idol har inte uppnått någonting och är en knarkande fjolla. Nej tacka vet jag Ronny Runesson.

Arne P?

Ingen har plockat mina två än :)

Dreas
2013-02-21, 10:15
Era imbacilla småbarn. Jag har tränat längre än du har levt och är starkare i biceps än dig. Det är en fjolla som ni sätter på en pidestal. Eran idol har inte uppnått någonting och är en knarkande fjolla. Nej tacka vet jag Ronny Runesson.Arne :D

Pucktvå.

spoon
2013-02-21, 10:16
mikaelj!



Korrekt.

spoon
2013-02-21, 10:17
Arne P?

Ingen har plockat mina två än :)

Japp!

Ska kolla dina :)

spoon
2013-02-21, 10:18
ja har spelat dark souls de e jättebra men ja kan inte vänta på nästa i serien dark souls e mitt favorispel ser fram emot att tvåan ska komma ut för de kommer säkert va lika grymt om inte kanske bättre vi får se

Mangemani ?

spoon
2013-02-21, 10:20
Triceps är en mäktig hästsko!1!!!

Herculez ?

spoon
2013-02-21, 10:20
Snickers \o/

Vunnis.

hahavaffan
2013-02-21, 10:21
Mangemani ?Med tillägget; faaaan nu pajade datan igen. jag fattar inte vad som är fel den är ju bara 1 vecka gammal. jaja, får väl installera om skärmen eller köpa en helt ny som jag bygger ihop själv igen. :)

stolpskott
2013-02-21, 10:22
Mangemani ?

Nej, den bristande grammatiken och spelintresset är nyckeln. Mangemani har bara det senare. Det ska dock sägas att denne medlem på senaste tiden gjort en insats för att skriva mer förståeligt.

spoon
2013-02-21, 10:24
Nej, den bristande grammatiken och spelintresset är nyckeln. Mangemani har bara det senare. Det ska dock sägas att denne medlem på senaste tiden gjort en insats för att skriva mer förståeligt.

Jag gissade mange pga av det första :em:


Lasse Kongo?

Vunnis
2013-02-21, 10:27
Jag gissade mange pga av det första :em:

:laugh:

spoon
2013-02-21, 10:32
Du är så sjukt jävla imponerande! #kötta på #kugga #upp #tagga till #hela vägen in i kaklet #awesomness # #tungt #film #mössa #vax #hachtag ################################################## ################################################## #####

Mantus
2013-02-21, 10:32
Det man ska ta i beaktning när man försöker imitera en person till exempel på ett forum är först och främst:

1. Språket, du skall använda dig av liknande ord och uttryck som denna använder. Om vederbörande inte behärskar korrekt punktuation så ska även detta replikeras.

2. Försök utnyttja "signatur"-material från individen vars stil av inlägg du ska härma, vad är typiskt för denne individ. Filma vederbörandes senaste tjugo inlägg från sidan och lägg märke till vad som gör denne persons skrivstil unik.

När du sedan sammanställer dessa två faktorer kan du få en korrekt replika av individen vars stil du vill imitera.

Vem härmar du här?

Latissimus Dorsi
2013-02-21, 10:32
Det man ska ta i beaktning när man försöker imitera en person till exempel på ett forum är först och främst:

1. Språket, du skall använda dig av liknande ord och uttryck som denna använder. Om vederbörande inte behärskar korrekt punktuation så ska även detta replikeras.

2. Försök utnyttja "signatur"-material från individen vars stil av inlägg du ska härma, vad är typiskt för denne individ. Filma vederbörandes senaste tjugo inlägg från sidan och lägg märke till vad som gör denne persons skrivstil unik.

När du sedan sammanställer dessa två faktorer kan du få en korrekt replika av individen vars stil du vill imitera.

Ännu olöst!

Latissimus Dorsi
2013-02-21, 10:33
Vem härmar du här?

Förstör ju hela poängen om jag säger det :D

Mantus
2013-02-21, 10:33
Du är så sjukt jävla imponerande! #kötta på #kugga #upp #tagga till #hela vägen in i kaklet #awesomness # #tungt #film #mössa #vax #hachtag ################################################## ################################################## #####

Men det där passar ju in på åtminstone 5-10% av kolozzeums medlemmar.

Dreas
2013-02-21, 10:33
Snickers \o/

Vunnis.Nattljus va? Eller Vunnis har ju också en böjelse för snickers.

Rikard Jansson
2013-02-21, 10:34
Förstör ju hela poängen om jag säger det :D

stahlberg?

StarkaUlf
2013-02-21, 10:34
Du är så sjukt jävla imponerande! #kötta på #kugga #upp #tagga till #hela vägen in i kaklet #awesomness # #tungt #film #mössa #vax #hachtag ################################################## ################################################## #####

Får väl ta och gissa på Nano :D

spoon
2013-02-21, 10:34
Ännu olöst!

Sniggel?

spoon
2013-02-21, 10:35
Får väl ta och gissa på Nano :D

#korrekt!

Latissimus Dorsi
2013-02-21, 10:37
stahlberg?

Korrekt! Skrev det från mobilen så blev lite kort, ett inlägg i sann stahlberg manér ska minst vara 10 stycken långt :D

StarkaUlf
2013-02-21, 10:42
*Skapar femtioelva nya trådar och frågar samma saker i flera av dom, orka söka*
Nu jävlar ska jag bli STARK! Men jag orkar inte träna. Hur ska jag träna? SL 5x5? Okej. Nu har jag kört det i en vecka, vilket schema ska jag använda mig av nu? Tror jag testar ett nytt i en vecka och byter sen igen.
Tror jag vilar ett tag. Fest istället.
Har nog pungbråck, kan jag fortfarande träna?

spoon
2013-02-21, 10:43
*Skapar femtioelva nya trådar och frågar samma saker i flera av dom, orka söka*
Nu jävlar ska jag bli STARK! Men jag orkar inte träna. Hur ska jag träna? SL 5x5? Okej. Nu har jag kört det i en vecka, vilket schema ska jag använda mig av nu? Tror jag testar ett nytt i en vecka och byter sen igen.
Tror jag vilar ett tag. Fest istället.
Har nog pungbråck, kan jag fortfarande träna?

Man ska va snäll mot toalettankor. Dom vill bara väl :)

StarkaUlf
2013-02-21, 10:44
Man ska va snäll mot toalettankor. Dom vill bara väl :)

Hehe förlåt :D men tyckte jag tog fram det bästa hur herr ankas trådar etc.
Du har rätt såklart!

spoon
2013-02-21, 11:08
Vad är egentligen nackdelarna av periodisk optionani? I vilken grad kan det påverka proteinbalansen samt tillgången av aminosyra? Jag har sett goda resultat av detta i tidigare studier men i vilken grad kan man applicera resultat från studier på möss på människor?

Limpanz
2013-02-21, 11:11
Vad är egentligen nackdelarna av periodisk optionani? I vilken grad kan det påverka proteinbalansen samt tillgången av aminosyra? Jag har sett goda resultat av detta i tidigare studier men i vilken grad kan man applicera resultat från studier på möss på människor?

Barbastark. Höj dig ;-)

spoon
2013-02-21, 11:12
Barbastark. Höj dig ;-)

Korrekt.

Orkar inte just nu. Gör en själv :)

mikaelj
2013-02-21, 11:13
Vad är egentligen nackdelarna av periodisk optionani? I vilken grad kan det påverka proteinbalansen samt tillgången av aminosyra? Jag har sett goda resultat av detta i tidigare studier men i vilken grad kan man applicera resultat från studier på möss på människor?

Barbastark.

stolpskott
2013-02-21, 11:15
ja har spelat dark souls de e jättebra men ja kan inte vänta på nästa i serien dark souls e mitt favorispel ser fram emot att tvåan ska komma ut för de kommer säkert va lika grymt om inte kanske bättre vi får se

Det var Ado2000!

Herculez ?

Det kanske var så han hette ja. Jag kom bara ihåg citatet!

kalle_banan
2013-02-21, 11:17
Resveratrol enhances exercise training responses in rats selectively bred for high running performance.
High capacity runner (HCR) rats have been developed by divergent artificial selection for treadmill endurance running capacity to explore an aerobic biology-disease connection. The beneficial effects of resveratrol supplementation have been demonstrated in endurance running and the antioxidant capacity of resveratrol is also demonstrated. In this study we examine whether 12 weeks of treadmill exercise training and/or resveratrol can enhance performance in HCR. Indeed, resveratrol increased aerobic performance and strength of upper limbs of these rats. Moreover, we have found that resveratrol activated the AMP-activated protein kinase, SIRT1, and mitochondrial transcription factor A (p<0.05). The changes in mitochondrial fission/fusion and Lon protease/HSP78 levels suggest that exercise training does not significantly induce damage of proteins. Moreover, neither exercise training nor resveratrol supplementation altered the content of protein carbonyls. Changes in the levels of forkhead transcription factor 1 and SIRT4 could suggest increased fat utilization and improved insulin sensitivity. These data indicate, that resveratrol supplementation enhances aerobic performance due to the activation of the AMPK-SIRT1-PGC-1α pathway.

rooz
2013-02-21, 11:35
Grubben!

Alla killar är svin. Jag vill bara ha någon att gå på bio med, fika med och kanske se en film i soffan kille. Sex förstör bara relationer.

F.ö är alla jätteelaka mot mig på brädan. Särskilt rooz & tricklev!

Perramja
2013-02-21, 11:37
"Min lille (och föga förvånande även anonyme) vän, jag är fortfarande inte bitter. Går tydligen inte att kritisera era internethjältar utan att få bitterkortet upptryckt i pannan"

StarkaUlf
2013-02-21, 11:47
Du måste lyfta mera vikter, min son.

rooz
2013-02-21, 11:47
Du måste lyfta mera vikter, min son.

Fyllot.

StarkaUlf
2013-02-21, 11:50
Fyllot.

:thumbup:

Hade tänkt gissa på Sandra81 på din, men eftersom jag inte följer den dära tråden så kan jag vara helt ute och cykla :smash:

rooz
2013-02-21, 11:51
:thumbup:

Hade tänkt gissa på Sandra81 på din, men eftersom jag inte följer den dära tråden så kan jag vara helt ute och cykla :smash:

Bra gissat:d

StarkaUlf
2013-02-21, 11:52
Bra gissat:d

Wie! :D

Tricklew
2013-02-21, 12:02
Herculez ?


Det kanske var så han hette ja. Jag kom bara ihåg citatet!

Triceps är en mäktig hästsko kommer från Hackstait, som blev bannad någon gång före 2003. Men hans legendariska citat har levt vidare.

gratefuldead
2013-02-21, 12:13
Grubben!

Alla killar är svin. Jag vill bara ha någon att gå på bio med, fika med och kanske se en film i soffan kille. Sex förstör bara relationer.

F.ö är alla jätteelaka mot mig på brädan. Särskilt rooz & tricklev!

Hhahaha, klart det där är Sandra81 :d

stolpskott
2013-02-21, 12:22
Triceps är en mäktig hästsko kommer från Hackstait, som blev bannad någon gång före 2003. Men hans legendariska citat har levt vidare.

Så var det ja! Tack för upplysningen.

Det är ju helt sjukt hur ni kan välja att uppmuntra så intensiv träning. Max en halvtimme tre gånger i veckan, gympass som är längre än så är negativa för din kropp, din självbild och ditt sociala liv. Alla ni som säger emot mig, är det för att jag är tjej som jag inte får ha en åsikt? Allt jag säger är att ni som tränar mycket inte har något liv, spendera tiden på bättre saker istället, som att leva! Ni måste låta mig få ha min åsikt i det här, ni kan inte säga emot mig bara för att ni tycker att jag har fel, det är min åsikt helt enkelt. Jag har faktiskt haft anorexia pga att jag tränade så mycket att det sänkte min självbild, och det kommer hända er också om ni fortsätter så här!

rooz
2013-02-21, 12:24
Så var det ja! Tack för upplysningen.

Det är ju helt sjukt hur ni kan välja att uppmuntra så intensiv träning. Max en halvtimme tre gånger i veckan, gympass som är längre än så är negativa för din kropp, din självbild och ditt sociala liv. Alla ni som säger emot mig, är det för att jag är tjej som jag inte får ha en åsikt? Allt jag säger är att ni som tränar mycket inte har något liv, spendera tiden på bättre saker istället, som att leva! Ni måste låta mig få ha min åsikt i det här, ni kan inte säga emot mig bara för att ni tycker att jag har fel, det är min åsikt helt enkelt. Jag har faktiskt haft anorexia pga att jag tränade så mycket att det sänkte min självbild, och det kommer hända er också om ni fortsätter så här!

Mallis? Sandra81?

Limpanz
2013-02-21, 12:32
Får väl prova och se om någon kan gissa.

Blev hemmagjorda burgare gjorda på riktigt högrev igår med egenbakat spotted pig-bröd. Till detta gjorde jag en coleslaw med riktigt bra makros och 800gr potatis, karamelliserad lök och hemmagjord deluxe bbq-sås!

Tog sammanlagt 8 timmar vilket sammanföll perfekt med mitt ätfönster på fyra timmar. Åts i två sittningar.

Recept hittar ni *här*!

Rikard Jansson
2013-02-21, 12:32
Får väl prova och se om någon kan gissa.

Blev hemmagjorda burgare gjorda på riktigt högrev igår med egenbakat spotted pig-bröd. Till detta gjorde jag en coleslaw med riktigt bra makros och 800gr potatis, karamelliserad lök och hemmagjord deluxe bbq-sås!

Tog sammanlagt 8 timmar vilket sammanföll perfekt med mitt ätfönster på fyra timmar. Åts i två sittningar.

Recept hittar ni *här*!

Nykropp?

ceejay
2013-02-21, 12:32
Så var det ja! Tack för upplysningen.

Det är ju helt sjukt hur ni kan välja att uppmuntra så intensiv träning. Max en halvtimme tre gånger i veckan, gympass som är längre än så är negativa för din kropp, din självbild och ditt sociala liv. Alla ni som säger emot mig, är det för att jag är tjej som jag inte får ha en åsikt? Allt jag säger är att ni som tränar mycket inte har något liv, spendera tiden på bättre saker istället, som att leva! Ni måste låta mig få ha min åsikt i det här, ni kan inte säga emot mig bara för att ni tycker att jag har fel, det är min åsikt helt enkelt. Jag har faktiskt haft anorexia pga att jag tränade så mycket att det sänkte min självbild, och det kommer hända er också om ni fortsätter så här!

uuuh, det är ju den dära. Kommer inte ihåg namnet.

filmjölk
2013-02-21, 12:33
Du är en typisk AFC helt enkelt. Kvinnor gillar när man leder, visar sin manlighet, tafsar mycket på dem och styr dem i rätt riktning. Man skall örfila lite på skoj, kasta runt på henne, titta henne i ögonen utan att slå ner blicken, spotta henne i ansiktet och visa att man vill ha sex med en gång. Fråga, tjata och presentera alternativ gör bara förlorare.

Limpanz
2013-02-21, 12:36
nykropp?

nä :)

Rikard Jansson
2013-02-21, 12:38
Du är en typisk AFC helt enkelt. Kvinnor gillar när man leder, visar sin manlighet, tafsar mycket på dem och styr dem i rätt riktning. Man skall örfila lite på skoj, kasta runt på henne, titta henne i ögonen utan att slå ner blicken, spotta henne i ansiktet och visa att man vill ha sex med en gång. Fråga, tjata och presentera alternativ gör bara förlorare.

Det skulle vara jag, för vem som än skrev det så är det sant. Hemsk värld för oss som gillar att vara snälla.

AronP
2013-02-21, 12:39
Får väl prova och se om någon kan gissa.

Blev hemmagjorda burgare gjorda på riktigt högrev igår med egenbakat spotted pig-bröd. Till detta gjorde jag en coleslaw med riktigt bra makros och 800gr potatis, karamelliserad lök och hemmagjord deluxe bbq-sås!

Tog sammanlagt 8 timmar vilket sammanföll perfekt med mitt ätfönster på fyra timmar. Åts i två sittningar.

Recept hittar ni *här*!

Pretorian?

Limpanz
2013-02-21, 12:40
Pretorian?

Nej han använder inga utropstecken ;)

Måsse
2013-02-21, 12:41
Får väl prova och se om någon kan gissa.

Blev hemmagjorda burgare gjorda på riktigt högrev igår med egenbakat spotted pig-bröd. Till detta gjorde jag en coleslaw med riktigt bra makros och 800gr potatis, karamelliserad lök och hemmagjord deluxe bbq-sås!

Tog sammanlagt 8 timmar vilket sammanföll perfekt med mitt ätfönster på fyra timmar. Åts i två sittningar.

Recept hittar ni *här*!

Reaper? Pretorian?

_____________

Idag ska jag köra böj, är sjukt taggad ^^.


Det blev bänkpress istället, satte två PBn. Taggade med låten Greyhound! ^^ Btw, kör facepulls. Världens manligaste övning ^^

filmjölk
2013-02-21, 12:44
Det skulle vara jag, för vem som än skrev det så är det sant. Hemsk värld för oss som gillar att vara snälla.

Fel!:)

Latissimus Dorsi
2013-02-21, 12:48
Du är en typisk AFC helt enkelt. Kvinnor gillar när man leder, visar sin manlighet, tafsar mycket på dem och styr dem i rätt riktning. Man skall örfila lite på skoj, kasta runt på henne, titta henne i ögonen utan att slå ner blicken, spotta henne i ansiktet och visa att man vill ha sex med en gång. Fråga, tjata och presentera alternativ gör bara förlorare.

Mikaelj?

mikaelj
2013-02-21, 12:49
Du är en typisk AFC helt enkelt. Kvinnor gillar när man leder, visar sin manlighet, tafsar mycket på dem och styr dem i rätt riktning. Man skall örfila lite på skoj, kasta runt på henne, titta henne i ögonen utan att slå ner blicken, spotta henne i ansiktet och visa att man vill ha sex med en gång. Fråga, tjata och presentera alternativ gör bara förlorare.

Yes.

Limpanz
2013-02-21, 12:50
Reaper? Pretorian?

_____________

Idag ska jag köra böj, är sjukt taggad ^^.


Det blev bänkpress istället, satte två PBn. Taggade med låten Greyhound! ^^ Btw, kör facepulls. Världens manligaste övning ^^

Japp reaper ;-)

Rikard?

Måsse
2013-02-21, 12:51
Japp reaper ;-)

Rikard?

Yep :D

gratefuldead
2013-02-21, 12:54
Samma person yttrade följande: "1-20 reps bygger bäst" och "var fasiken e melish?"

filmjölk
2013-02-21, 12:54
Mikaelj?


hahaha...näe

Yes.


Jajemen!


Ja men hur svårt är det att curla 45kgs hantlar efter er definition av ""strikt""?? *gah!* När jag tränade för styrka körde jag forced reps i hammercurls och reppade på 78kgs hanteln.*flex* Numera kör jag med TUT-tänket på 28-43kg ;) med perfekt träff, ändå är mina underarmar mycket bättre idag, undrar varför? *whatever*:hbang:

hahavaffan
2013-02-21, 13:01
Samma person yttrade följande: "1-20 reps bygger bäst" och "var fasiken e melish?"Samma som hade problem med pommes till middagen?

mikaelj
2013-02-21, 13:20
Ja men hur svårt är det att curla 45kgs hantlar efter er definition av ""strikt""?? *gah!* När jag tränade för styrka körde jag forced reps i hammercurls och reppade på 78kgs hanteln.*flex* Numera kör jag med TUT-tänket på 28-43kg ;) med perfekt träff, ändå är mina underarmar mycket bättre idag, undrar varför? *whatever*:hbang:

Jåbert.

Scratch89
2013-02-21, 13:25
Ja men hur svårt är det att curla 45kgs hantlar efter er definition av ""strikt""?? *gah!* När jag tränade för styrka körde jag forced reps i hammercurls och reppade på 78kgs hanteln.*flex* Numera kör jag med TUT-tänket på 28-43kg ;) med perfekt träff, ändå är mina underarmar mycket bättre idag, undrar varför? *whatever*:hbang:

Robban.

Scratch89
2013-02-21, 13:26
Samma som hade problem med pommes till middagen?

Japp! GymTT.

filmjölk
2013-02-21, 13:41
RobbanC var kanske lite lätt, nu kör jag en supersvår. Den här kan nog gissningsvis bara gammelkoloiter som även surfade runt i "kolozzeumperiferin":)



Vissa tränar Bodybuilding för att tävla.

Andra för att se bra ut nakna.

Någon annan för respekt.

Alla är vi olika.

Du var minsann inte blyg*cupid*

Snygg gluteus :em:

Själv har jag tränat i femtioelva år!!

I början lyfte jag tungt!

Sen lyfte jag ännu tyngre!

Sen skadade jag mig!

Då lyfte jag lätt :(

Nu lyfter jag

Tungt igen.

Jag trivs på gymmet!

snygg gluteus! Av bilden förstår jag att

du också trivs

på gymmet

Ta hand om dig

Ta hand om er

Träna hårt

Men kom ihåg att leva också!

Krampus
2013-02-21, 13:43
Lizard?

stolpskott
2013-02-21, 13:47
Mallis? Sandra81?

Fel, men det är inget att skämmas över, hon var inte aktiv särskilt länge.

uuuh, det är ju den dära. Kommer inte ihåg namnet.

BeautifulLeah antar jag att du menar :)

Rikard Jansson
2013-02-21, 13:55
Fel, men det är inget att skämmas över, hon var inte aktiv särskilt länge.



BeautifulLeah antar jag att du menar :)

Tänker dra ett longshot och säga mimmla

stolpskott
2013-02-21, 14:01
Tänker dra ett longshot och säga mimmla

Var det inte hon som letade efter en träningspartner men det slutade med att hon blev sexuellt trakasserad av ryss och juzup?

Limpanz
2013-02-21, 14:21
"Tränade idag igen då. Quadsen var det som skulle få äta skit. Bara bege sig till gymmet fullt fokuserad, jag och min tjej.

Start i bensparken. Värmer upp lätt för att bli varm och jobbar upp till tre tunga arbetsset, med runt femton reps. Lassar på vikter i ett avslutande mördarset, stänger av all tankekraft efter tio reps. Upp. Ner. Upp. Ner. Ser bara att tjejen står och gapar men hör inget. Vet inte hur många reps jag bränt av innan det tar stopp. Rullar i princip ur maskinen.

Aptiten är fortfarande i bott men gör mitt bästa för att gå upp. Utöver det, helt okej dag/pass."

Anyone? ;)

Stefan J
2013-02-21, 14:31
"Tränade idag igen då. Quadsen var det som skulle få äta skit. Bara bege sig till gymmet fullt fokuserad, jag och min tjej.

Start i bensparken. Värmer upp lätt för att bli varm och jobbar upp till tre tunga arbetsset, med runt femton reps. Lassar på vikter i ett avslutande mördarset, stänger av all tankekraft efter tio reps. Upp. Ner. Upp. Ner. Ser bara att tjejen står och gapar men hör inget. Vet inte hur många reps jag bränt av innan det tar stopp. Rullar i princip ur maskinen.

Aptiten är fortfarande i bott men gör mitt bästa för att gå upp. Utöver det, helt okej dag/pass."

Anyone? ;)

AronP?

Limpanz
2013-02-21, 14:36
AronP?

Heheheheehe ja :)

StarkaUlf
2013-02-21, 14:55
Så var det ja! Tack för upplysningen.

Det är ju helt sjukt hur ni kan välja att uppmuntra så intensiv träning. Max en halvtimme tre gånger i veckan, gympass som är längre än så är negativa för din kropp, din självbild och ditt sociala liv. Alla ni som säger emot mig, är det för att jag är tjej som jag inte får ha en åsikt? Allt jag säger är att ni som tränar mycket inte har något liv, spendera tiden på bättre saker istället, som att leva! Ni måste låta mig få ha min åsikt i det här, ni kan inte säga emot mig bara för att ni tycker att jag har fel, det är min åsikt helt enkelt. Jag har faktiskt haft anorexia pga att jag tränade så mycket att det sänkte min självbild, och det kommer hända er också om ni fortsätter så här!

Kom att tänka på SannaK, men kanske har fel.

AronP
2013-02-21, 15:19
Anyone? ;)
Den var ju för lätt ju!

AronP?
Wow *cupid*, jag trodde ni Slare skydde min journal som pesten.

Ado2000
2013-02-21, 15:45
*yourock* (en stor stark rockar ännu mer ser jag nu)


ja har spelat dark souls de e jättebra men ja kan inte vänta på nästa i serien dark souls e mitt favorispel ser fram emot att tvåan ska komma ut för de kommer säkert va lika grymt om inte kanske bättre vi får se


:laugh::laugh::laugh:

Jag är hedrad :D

gratefuldead
2013-02-21, 15:56
Samma som hade problem med pommes till middagen?

Japp :d

z_bumbi
2013-02-21, 16:02
RobbanC var kanske lite lätt, nu kör jag en supersvår. Den här kan nog gissningsvis bara gammelkoloiter som även surfade runt i "kolozzeumperiferin":)

Vissa tränar Bodybuilding för att tävla.

Andra för att se bra ut nakna.

Någon annan för respekt.

Alla är vi olika.

Du var minsann inte blyg*cupid*

Snygg gluteus :em:

Själv har jag tränat i femtioelva år!!

I början lyfte jag tungt!

Sen lyfte jag ännu tyngre!

Sen skadade jag mig!

Då lyfte jag lätt :(

Nu lyfter jag

Tungt igen.

Jag trivs på gymmet!

snygg gluteus! Av bilden förstår jag att

du också trivs

på gymmet

Ta hand om dig

Ta hand om er

Träna hårt

Men kom ihåg att leva också!

Nina?

Dodel
2013-02-21, 16:02
Min son :)

Rikard Jansson
2013-02-21, 16:03
Reaper? Pretorian?

_____________

Idag ska jag köra böj, är sjukt taggad ^^.


Det blev bänkpress istället, satte två PBn. Taggade med låten Greyhound! ^^ Btw, kör facepulls. Världens manligaste övning ^^

lol ;) (fick göra en mäktig ansträngning för att inte skriva ^^)


^^

Stefan J
2013-02-21, 16:39
Den var ju för lätt ju!


Wow *cupid*, jag trodde ni Slare skydde min journal som pesten.

Haha, nej verkligen inte. Den här OL/SL/Strongman/AF/Byggning rivaliteten har jag sedan länge lämnat, vi kan nog alla lära av varandra. :)

filmjölk
2013-02-21, 16:39
Nina?

Hon skriver väl inte en halv mening/rad? :D

mangemani
2013-02-21, 16:45
Med tillägget; faaaan nu pajade datan igen. jag fattar inte vad som är fel den är ju bara 1 vecka gammal. jaja, får väl installera om skärmen eller köpa en helt ny som jag bygger ihop själv igen. :)

installera om skärmen:laugh:
men annars, ja, spot on:)

Glutenkatt
2013-02-21, 16:45
Kött och ris:
Ta 7kg fläskfilé. Stek med smör. Koka ris. Häll på soya. Klart.
Räcker till 2 portioner under deff.

z_bumbi
2013-02-21, 16:59
Hon skriver väl inte en halv mening/rad? :D

Det har du rätt i.

Viktor_Balck
2013-02-21, 17:05
RobbanC var kanske lite lätt, nu kör jag en supersvår. Den här kan nog gissningsvis bara gammelkoloiter som även surfade runt i "kolozzeumperiferin":)



Vissa tränar Bodybuilding för att tävla.

Andra för att se bra ut nakna.

Någon annan för respekt.

Alla är vi olika.

Du var minsann inte blyg*cupid*

Snygg gluteus :em:

Själv har jag tränat i femtioelva år!!

I början lyfte jag tungt!

Sen lyfte jag ännu tyngre!

Sen skadade jag mig!

Då lyfte jag lätt :(

Nu lyfter jag

Tungt igen.

Jag trivs på gymmet!

snygg gluteus! Av bilden förstår jag att

du också trivs

på gymmet

Ta hand om dig

Ta hand om er

Träna hårt

Men kom ihåg att leva också!

Hehe, JonasL gissar jag på.

StarkaUlf
2013-02-21, 17:29
*Har väldigt stora armar, postar frekvent i dagsform-tråden men lägger alltid upp en och samma pose*

Nu har ni något att bita i :)

Amfksp
2013-02-21, 17:33
Alla medlemmar som postar där?

rooz
2013-02-21, 17:35
*Har väldigt stora armar, postar frekvent i dagsform-tråden men lägger alltid upp en och samma pose*

Nu har ni något att bita i :)

Squatmata.

StarkaUlf
2013-02-21, 17:35
Squatmata.

Vi har en vinnare :thumbup:

Squamata
2013-02-21, 17:43
*Har väldigt stora armar, postar frekvent i dagsform-tråden men lägger alltid upp en och samma pose*

Nu har ni något att bita i :)

Den var ju lätt! :D

Yes
2013-02-21, 18:00
Du är en typisk AFC helt enkelt. Kvinnor gillar när man leder, visar sin manlighet, tafsar mycket på dem och styr dem i rätt riktning. Man skall örfila lite på skoj, kasta runt på henne, titta henne i ögonen utan att slå ner blicken, spotta henne i ansiktet och visa att man vill ha sex med en gång. Fråga, tjata och presentera alternativ gör bara förlorare.
Jag är besviken. Du misrepresenterar min position och förlorar den poetiskt torra färglösheten i mitt språk, blandat med den temporära dyslexin, likväl som de aspergerslika dragen. Mina förväntningar var högre, filmjölk.

Sheogorath
2013-02-21, 18:02
Kött och ris:
Ta 7kg fläskfilé. Stek med smör. Koka ris. Häll på soya. Klart.
Räcker till 2 portioner under deff.

Tjing

filmjölk
2013-02-21, 18:15
Hehe, JonasL gissar jag på.

Korrekt! Bara för det kör jag två till ifrån samma era och forum (Viktor Balck får hålla sig en liten stund:D ):

1)Mina vader ser ut ha växt en del?

* Bild på ung kurvig attraktiv kvinna enbart iklädd stringtrosor putandes och lutandes mot ett kylskåp, framåtböjd med stjärten mot kameran med anspännd vad.

Magen börjar komma fram efter en tids diet, lr vad tycker ni?

* Bild på samma unga kvinna, i spets- bh och trosor, denna gång knäandes på en säng, i en slags "ryttarpose" med händerna i sitt eget hår och ett ansiktsutryck som om hon just fått orgasm.

2) I admire the sleek elegance of male gymnasts and the sheer muscularity of male bodybuilders, combine these two and you get perfection!

*Insert bild på en manlig kroppsbyggare i någon slags sjömans-uniform, med plutande läppar och ett dussin strumpor instoppade i kalsipperna*

Work hard - Train hard - Party hard - Stay hard - And i get hard!

Langster
2013-02-21, 18:23
Korrekt! Bara för det kör jag två till ifrån samma era och forum (Viktor Balck får hålla sig en liten stund:D ):

1)Mina vader ser ut ha växt en del?

* Bild på ung kurvig attraktiv kvinna enbart iklädd stringtrosor putandes och lutandes mot ett kylskåp, framåtböjd med stjärten mot kameran med anspännd vad.

Magen börjar komma fram efter en tids diet, lr vad tycker ni?

* Bild på samma unga kvinna, i spets- bh och trosor, denna gång knäandes på en säng, i en slags "ryttarpose" med händerna i sitt eget hår och ett ansiktsutryck som om hon just fått orgasm.

2) I admire the sleek elegance of male gymnasts and the sheer muscularity of male bodybuilders, combine these two and you get perfection!

*Insert bild på en manlig kroppsbyggare i någon slags sjömans-uniform, med plutande läppar och ett dussin strumpor instoppade i kalsipperna*

Work hard - Train hard - Party hard - Stay hard - And i get hard!

Vad fan hette hon!!? Ser hennes galna ansikte framför mig!

Glutenkatt
2013-02-21, 18:25
Tjing

Nope!

stolpskott
2013-02-21, 18:39
Hur du gör din kropp mer bekväm, Skynda dig, gå, Tycker du det, man?
Det kött mina ögon, länken till det, hur är det med dig? Tycker du det? mina pojkvänner tycker också det! det är gratis Shiping. Det är ett Ped Egg Söt äggformade DIY fotfil känslokallt och Dead Skin Remover + 1 Emery Pad


(Den här borde vara väldigt enkel)

rooz
2013-02-21, 19:06
Hur du gör din kropp mer bekväm, Skynda dig, gå, Tycker du det, man?
Det kött mina ögon, länken till det, hur är det med dig? Tycker du det? mina pojkvänner tycker också det! det är gratis Shiping. Det är ett Ped Egg Söt äggformade DIY fotfil känslokallt och Dead Skin Remover + 1 Emery Pad


(Den här borde vara väldigt enkel)

Valfri bot.

Eller Jorgen.

Blaine
2013-02-21, 19:07
Hur du gör din kropp mer bekväm, Skynda dig, gå, Tycker du det, man?
Det kött mina ögon, länken till det, hur är det med dig? Tycker du det? mina pojkvänner tycker också det! det är gratis Shiping. Det är ett Ped Egg Söt äggformade DIY fotfil känslokallt och Dead Skin Remover + 1 Emery Pad


(Den här borde vara väldigt enkel)

shaguaa. Vet det endast efter Ronns signatur.

Limpanz
2013-02-21, 19:23
Kött och ris:
Ta 7kg fläskfilé. Stek med smör. Koka ris. Häll på soya. Klart.
Räcker till 2 portioner under deff.

Pretorian, :)

StarkaUlf
2013-02-21, 19:25
Den var ju lätt! :D

Hihi :) Dock inget illa menat!

stolpskott
2013-02-21, 19:26
shaguaa. Vet det endast efter Ronns signatur.

:thumbup:

Kom igen nu grabbar ;) Är det inte dags för lite chivalry? ;) skulle vi kunnat hantera en tjej co-main event? ;)

Krampus
2013-02-21, 19:37
:thumbup:

Kom igen nu grabbar ;) Är det inte dags för lite chivalry? ;) skulle vi kunnat hantera en tjej co-main event? ;)

Snuggles.

Krampus
2013-02-21, 19:41
2) I admire the sleek elegance of male gymnasts and the sheer muscularity of male bodybuilders, combine these two and you get perfection!

*Insert bild på en manlig kroppsbyggare i någon slags sjömans-uniform, med plutande läppar och ett dussin strumpor instoppade i kalsipperna*

Work hard - Train hard - Party hard - Stay hard - And i get hard!

Ja va fan hette han.. Amerikan bosatt i Norge enligt egen utsago. Många fina duster med Arne. Tror jag sett honom i verkligheten dessutom då han lovade att komma till mitt gym. Gggnnn namn....!!!


*Big Easy!

filmjölk
2013-02-21, 20:13
Ja va fan hette han.. Amerikan bosatt i Norge enligt egen utsago. Många fina duster med Arne. Tror jag sett honom i verkligheten dessutom då han lovade att komma till mitt gym. Gggnnn namn....!!!


*Big Easy!

Jajamen Big Easy! Damen i första då?

Viktor_Balck
2013-02-21, 20:28
Hehe, Big Easy, det var fan back in the days alltså :) Vet inte damen heller :(

Krampus
2013-02-21, 20:41
Jajamen Big Easy! Damen i första då?

Var det Silvertar eller vad hon nu hette?

newb123
2013-02-21, 20:48
åt nyss 9 tonfiskburkar (skulle va 10 men har inte råd för ja går på soc). kom nyss hem från benpasset på gymmet. speglade å vägde mej på gymmet. är grov nu men inte nöjd med mina 120 kg. synd att ballen ser så liten ut. den är normal men ser inte ut så då jag har så grova ben, men skit i det... det enda som betyder nåt är att bli så grov som möjligt! vad offrar ni för byggningen!?

rooz
2013-02-21, 20:51
åt nyss 9 tonfiskburkar (skulle va 10 men har inte råd för ja går på soc). kom nyss hem från benpasset på gymmet. speglade å vägde mej på gymmet. är grov nu men inte nöjd med mina 120 kg. synd att ballen ser så liten ut. den är normal men ser inte ut så då jag har så grova ben, men skit i det... det enda som betyder nåt är att bli så grov som möjligt! vad offrar ni för byggningen!?

Hackstait?

newb123
2013-02-21, 20:54
Hackstait?

Tänkte också att imitationen skulle bli lik men jag sänkte 10 kg i kroppsvikt för att få ett litet avstånd från den medlemmen iaf.

Hackenschmidt
2013-02-21, 20:55
Snelhest?

stolpskott
2013-02-21, 20:55
Snuggles.

The one and only!

newb123
2013-02-21, 20:56
Snelhest?

Yes sir!

filmjölk
2013-02-21, 21:07
Var det Silvertar eller vad hon nu hette?

Silvertar var parodikontot Castro trollade henne med. Goldtar var hennes eller var det tvärtom?

Latissimus Dorsi
2013-02-21, 22:22
aa årets olympia var grym....väldigt kul också att estetiska byggare värdesätts högre. phil va i grym form i år. och för fan sluta med han genova pojken, de är helt off topic han är helt efterbliven.

Viktor_Balck
2013-02-22, 00:01
Var iväg och köpte Doom 13 idag, ledsnade på det förut så jag sålde det men fick ett sug idag så åkte och köpte tillbaka det. Plockade även upp ett ex av Zelda 18, en vecka före release då jag känner snubben som har butiken, och fy helvete säger jag bara, grafiken, musiken, känslan, jag ryser. Skönt att vara pappaledig för nu blir det lira av.

Glutenkatt
2013-02-22, 00:18
Pretorian, :)

Yes :)

Scratch89
2013-02-22, 00:38
Var iväg och köpte Doom 13 idag, ledsnade på det förut så jag sålde det men fick ett sug idag så åkte och köpte tillbaka det. Plockade även upp ett ex av Zelda 18, en vecka före release då jag känner snubben som har butiken, och fy helvete säger jag bara, grafiken, musiken, känslan, jag ryser. Skönt att vara pappaledig för nu blir det lira av.

Lasse Kongo.

stolpskott
2013-02-22, 00:45
Var iväg och köpte Doom 13 idag, ledsnade på det förut så jag sålde det men fick ett sug idag så åkte och köpte tillbaka det. Plockade även upp ett ex av Zelda 18, en vecka före release då jag känner snubben som har butiken, och fy helvete säger jag bara, grafiken, musiken, känslan, jag ryser. Skönt att vara pappaledig för nu blir det lira av.

Jag satt och funderade på hur jag skulle fånga honom bäst, och sen gör du det på bästa möjliga sätt :D

Krampus
2013-02-22, 09:07
Silvertar var parodikontot Castro trollade henne med. Goldtar var hennes eller var det tvärtom?

Minns inte vem som var vem, men har för mig att tjejen bytte nick senare också?

Krampus
2013-02-22, 09:11
"Ville egentligen inte lägga upp bilderna. Vill be moderatorer och användare om ursäkt om jag föroläpmat någon. Vill inte ha någon varning. Bänkade 260 häromdagen. Kommer väga in på ca 120 tror jag. Nej, jag har alternativa dörrkarmar, de ska bukta sådär."

Scratch89
2013-02-22, 09:43
"Ville egentligen inte lägga upp bilderna. Vill be moderatorer och användare om ursäkt om jag föroläpmat någon. Vill inte ha någon varning. Bänkade 260 häromdagen. Kommer väga in på ca 120 tror jag. Nej, jag har alternativa dörrkarmar, de ska bukta sådär."

Martin Axon Löwgren.

Krampus
2013-02-22, 09:48
Martin Axon Löwgren.

Nope. :)

Perramja
2013-02-22, 10:51
aa årets olympia var grym....väldigt kul också att estetiska byggare värdesätts högre. phil va i grym form i år. och för fan sluta med han genova pojken, de är helt off topic han är helt efterbliven.

Smocken?

Sandra81
2013-02-22, 14:37
Är du helt efterbliven eller.. har du ens något innan för pannbenet.

Latissimus Dorsi
2013-02-22, 14:41
Smocken?

helt rätt

Acetyl
2013-02-22, 15:59
...
Nej

...
Ja
<länk till studie>

...
79,364%

filmjölk
2013-02-24, 15:15
Är du helt efterbliven eller.. har du ens något innan för pannbenet.

Eddie Vedder?

Latissimus Dorsi
2013-10-02, 15:22
http://www.nyttgrepp.se/k-mysli_small.jpg
100g Gain Müsli, bestående av Dinkelflingor, Rostade Sojabönor, Ekologiska Torkade Aprikoser, Ekologiska Russin, Katrinplommon, Hasselnötter, Solrosfrö, Kokos, samt linfrön. Till 2,5 dl yoghurt naturell 3%, samt ett äpple.

filmjölk
2013-10-02, 15:29
http://www.nyttgrepp.se/k-mysli_small.jpg
100g Gain Müsli, bestående av Dinkelflingor, Rostade Sojabönor, Ekologiska Torkade Aprikoser, Ekologiska Russin, Katrinplommon, Hasselnötter, Solrosfrö, Kokos, samt linfrön. Till 2,5 dl yoghurt naturell 3%, samt ett äpple.

YTS!

Jaha, men då kan man väl lägga ner vanliga benpressar också nu när "expertisen" dömt ut den som farlig! Suck!

Sheogorath
2013-10-02, 15:34
Arne Persson!

Om du hade förstått biomekanik hade du också insett att det där inte är den effektivaste övningen för målmuskeln, men visst, lyssna du på dina bodybuilding-hjältar :laugh:.

Lance Uppercut
2013-10-02, 15:36
Arne Persson!

Om du hade förstått biomekanik hade du också insett att det där inte är den effektivaste övningen för målmuskeln, men visst, lyssna du på dina bodybuilding-hjältar :laugh:.

pez!

Sheogorath
2013-10-02, 15:36
pez!

Korrekt! You're on.

Lance Uppercut
2013-10-02, 16:04
Varför äcklas folk av sexualiteten hos medelålders, lönnfeta män?

Sheogorath
2013-10-02, 16:11
filmjölk

Lance Uppercut
2013-10-02, 16:12
yep : ]

filmjölk
2013-10-02, 16:19
En svår:

Tjejer som nyss kommit ur ett förhållande dras till mig. Jag är mellansteget till ett riktigt förhållande, då jag öppnar upp helt nya världar av kärlek, omtanke, rättvisa, respekt, sex, romantik och jämlikhet. Alla kvinnor blir helt chockade av dessa fantastiska ting jag visar dem. Saker de inte upplevt eller ens kunnat fantisera om.

Sheogorath
2013-10-02, 16:22
Hur skulle det bli om alla våra ungdomar plötsligt började äta högfettskost? :(

Latissimus Dorsi
2013-10-02, 16:22
En svår:

Tjejer som nyss kommit ur ett förhållande dras till mig. Jag är mellansteget till ett riktigt förhållande, då jag öppnar upp helt nya världar av kärlek, omtanke, rättvisa, respekt, sex, romantik och jämlikhet. Alla kvinnor blir helt chockade av dessa fantastiska ting jag visar dem. Saker de inte upplevt eller ens kunnat fantisera om.
mrboris?

Akerhage
2013-10-02, 16:24
En svår:

Tjejer som nyss kommit ur ett förhållande dras till mig. Jag är mellansteget till ett riktigt förhållande, då jag öppnar upp helt nya världar av kärlek, omtanke, rättvisa, respekt, sex, romantik och jämlikhet. Alla kvinnor blir helt chockade av dessa fantastiska ting jag visar dem. Saker de inte upplevt eller ens kunnat fantisera om.

Måste vara han som skapade en tråd om sig själv, där han lekte psykolog och annat.

gunhamn
2013-10-02, 16:28
Carnes? :D

Diomedea exulans
2013-10-02, 16:29
"Ville egentligen inte lägga upp bilderna. Vill be moderatorer och användare om ursäkt om jag föroläpmat någon. Vill inte ha någon varning. Bänkade 260 häromdagen. Kommer väga in på ca 120 tror jag. Nej, jag har alternativa dörrkarmar, de ska bukta sådär."

Jonas Lundberg.

En svår:

Tjejer som nyss kommit ur ett förhållande dras till mig. Jag är mellansteget till ett riktigt förhållande, då jag öppnar upp helt nya världar av kärlek, omtanke, rättvisa, respekt, sex, romantik och jämlikhet. Alla kvinnor blir helt chockade av dessa fantastiska ting jag visar dem. Saker de inte upplevt eller ens kunnat fantisera om.

Shadowfire.

LillisJ
2013-10-02, 16:58
En svår:

Tjejer som nyss kommit ur ett förhållande dras till mig. Jag är mellansteget till ett riktigt förhållande, då jag öppnar upp helt nya världar av kärlek, omtanke, rättvisa, respekt, sex, romantik och jämlikhet. Alla kvinnor blir helt chockade av dessa fantastiska ting jag visar dem. Saker de inte upplevt eller ens kunnat fantisera om.

Definitivt Carnes :D

knuckles
2013-10-02, 17:02
Hahaha carnes...

LillisJ
2013-10-02, 17:06
Mitt lätta bidrag. :D

ie litft hyevey wheyghts erydey.

thengsck tru friend :)

regords

andeem
2013-10-02, 17:53
nej


ja
<länk till studie>


79,364%atp?

olle lindblad
2013-10-02, 18:03
Hur skulle det bli om alla våra ungdomar plötsligt började äta högfettskost? :(

Sverker.

difeddy
2013-10-02, 18:05
haha jag tkr de e så mkt folk nojjar i onödan liksom , man lever bara en gång =)))

jag lever gott ist!! ska ta en snickers nu blev så jaekla sugen

knuckles
2013-10-02, 18:06
haha jag tkr de e så mkt folk nojjar i onödan liksom , man lever bara en gång =)))

jag lever gott ist!! ska ta en snickers nu blev så jaekla sugen

wzup2u :)

PureWhey
2013-10-02, 18:08
Mitt lätta bidrag. :D

ie litft hyevey wheyghts erydey.

thengsck tru friend :)

regords

Magon off the kors

olle lindblad
2013-10-02, 18:08
Det där är inte imponerande. Ser större killar än de som tävlar på SM varje dag på gymmet. Fattar ni inte det har ni inte sett mycket.

difeddy
2013-10-02, 18:12
Det där är inte imponerande. Ser större killar än de som tävlar på SM varje dag på gymmet. Fattar ni inte det har ni inte sett mycket.

Robban :D

wzup2u :)

Of course :)

olle lindblad
2013-10-02, 18:16
Robban :D
Han kanske skulle kunna ha sagt något liknande, men nej.

knuckles
2013-10-02, 18:23
Funkar proteinpulver-dieter verkligen? :) Jag går upp i vikt hela tiden fast jag springer och tränar kondition 4 timmar per dag varje dag! :(

Så här ser min lunch ut typ varje dag

2000g sallad med vatten och lite tonfisk. Hjälp? :)

difeddy
2013-10-02, 18:25
Han kanske skulle kunna ha sagt något liknande, men nej.

Oxe? :)

LillisJ
2013-10-02, 18:25
Funkar proteinpulver-dieter verkligen? :) Jag går upp i vikt hela tiden fast jag springer och tränar kondition 4 timmar per dag varje dag! :(

Så här ser min lunch ut typ varje dag

2000g sallad med vatten och lite tonfisk. Hjälp? :)

Alla tjejer på brädan förutom sweetkarolina eller vad hennes användarnamn nu är... :Virro

knuckles
2013-10-02, 18:26
Alla tjejer på brädan förutom sweetkarolina eller vad hennes användarnamn nu är... :Virro

Hahahaha japp :)

Sheogorath
2013-10-02, 20:15
Sverker.

Helt riktigt. :D

spoon
2013-10-02, 20:19
Det där är inte imponerande. Ser större killar än de som tävlar på SM varje dag på gymmet. Fattar ni inte det har ni inte sett mycket.

Oxe eller Snelhest?

Jag chansar på oxe

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

olle lindblad
2013-10-02, 20:28
Oxe eller Snelhest?

Jag chansar på oxe

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Njae. Tråden där detta skrevs urartade efter ett tag till att en moderator uppmanades att dopa sig. Ungefär så här lät det:
"Din lilla spinkiga jävel!!! Ta en dopingkur så det blir något av dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!"

Lite lättare nu antar jag. :d

filmjölk
2013-10-02, 20:30
Gladiatorerna1!!!

Alfen avf Ling
2013-10-02, 21:33
Du är en typisk AFC helt enkelt. Kvinnor gillar när man leder, visar sin manlighet, tafsar mycket på dem och styr dem i rätt riktning. Man skall örfila lite på skoj, kasta runt på henne, titta henne i ögonen utan att slå ner blicken, spotta henne i ansiktet och visa att man vill ha sex med en gång. Fråga, tjata och presentera alternativ gör bara förlorare. Hultman?

Sniggel
2013-10-02, 21:49
RobbanC var kanske lite lätt, nu kör jag en supersvår. Den här kan nog gissningsvis bara gammelkoloiter som även surfade runt i "kolozzeumperiferin":)



Vissa tränar Bodybuilding för att tävla.

Andra för att se bra ut nakna.

Någon annan för respekt.

Alla är vi olika.

Du var minsann inte blyg*cupid*

Snygg gluteus :em:

Själv har jag tränat i femtioelva år!!

I början lyfte jag tungt!

Sen lyfte jag ännu tyngre!

Sen skadade jag mig!

Då lyfte jag lätt :(

Nu lyfter jag

Tungt igen.

Jag trivs på gymmet!

snygg gluteus! Av bilden förstår jag att

du också trivs

på gymmet

Ta hand om dig

Ta hand om er

Träna hårt

Men kom ihåg att leva också!

Inget rätt svar på denne? Jag tyckte det var uppenbart men eftersom det blivit så många inlägg sen du postade så blir jag ju tveksam.
Men jag gissar iaf på Kwon!

Scratch89
2013-10-02, 22:01
Underbart att den här tråden är bumpad. :)

Viktor_Balck
2013-10-02, 22:01
Hehe, JonasL gissar jag på.

Korrekt! Bara för det kör jag två till ifrån samma era och forum (Viktor Balck får hålla sig en liten stund:D ):



Inget rätt svar på denne? Jag tyckte det var uppenbart men eftersom det blivit så många inlägg sen du postade så blir jag ju tveksam.
Men jag gissar iaf på Kwon!

Se ovan snigeln.

filmjölk
2013-10-03, 08:34
Varför har inte Magnus Samuelsson större delts än Phil Heath trots att han pressar tyngre vikter?? *popcorn* Varför har du en exakt likadan avatarbild som Gegge?? En smällfet jävel utan armar med jätteröv som kör marklyft??*gah!* Varför är det här forumet styrt av feta styrkelyftare???*grr27* Varför ställer sig inte ett sl-fetto på en byggarscen om han nu är så jävla grooov*slap* ??? De böjer ju inte med låren utan studsar I botten och böjer med röööööven!!!:smash:

spoon
2013-10-03, 08:56
Njae. Tråden där detta skrevs urartade efter ett tag till att en moderator uppmanades att dopa sig. Ungefär så här lät det:
"Din lilla spinkiga jävel!!! Ta en dopingkur så det blir något av dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!"

Lite lättare nu antar jag. :d

Var inte så lätt enligt mig *mini

HERCULEZ :confused:

filmjölk
2013-10-03, 08:59
Var inte så lätt enligt mig *mini

HERCULEZ :confused:

Gladiatorerna1 :) (Kolla igenom hennes trådar och du kommer vrida dig av skratt och inte få något vettigt gjort på resten av förmiddagen)

spoon
2013-10-03, 09:04
Gladiatorerna1 :) (Kolla igenom hennes trådar och du kommer vrida dig av skratt och inte få något vettigt gjort på resten av förmiddagen)

Så får det bli :D

PureWhey
2013-10-04, 08:53
Jag startade denna tråden, eller ja, inte denna på detta forumet. Men jag startade en likadan tråd, en gång, på ett annat forum. Därför är detta min tråd.

rooz
2013-10-04, 09:00
Jag startade denna tråden, eller ja, inte denna på detta forumet. Men jag startade en likadan tråd, en gång, på ett annat forum. Därför är detta min tråd.

Jonas "på body startade jag" Lundberg.

Gick endast på 275.5 RAW med lätt förkylning i halsen, tillbeder konugen samt att hjärtmuskelinflammationens mörka skugga inte faller över mig.

dag 2
365kg med skjorta till 2cm kloss, samt 2 timmar greppbögande.

LoveMachine
2013-10-04, 09:04
Gick endast på 275.5 RAW med lätt förkylning i halsen, tillbeder konugen samt att hjärtmuskelinflammationens mörka skugga inte faller över mig.

dag 2
365kg med skjorta till 2cm kloss, samt 2 timmar greppbögande.

Allas våran 130kg finsk sisu

Måsse
2013-10-04, 11:50
Hmm, ska jag ha ost eller skinka på smörgåsen idag? Vänta, jag startar en tråd och kollar vad folk tycker är godast, sedan lägger jag in sju tusen olika svarsalternativ i pollen!

filmjölk
2013-10-04, 12:30
Hmm, ska jag ha ost eller skinka på smörgåsen idag? Vänta, jag startar en tråd och kollar vad folk tycker är godast, sedan lägger jag in sju tusen olika svarsalternativ i pollen!

kan det vara jag? Annars är det Piranha:)

cero
2013-10-04, 12:31
Hur skulle det bli om alla våra ungdomar plötsligt började äta högfettskost? :(

Hahahaha.

mikaelj
2013-10-04, 12:36
Varför har inte Magnus Samuelsson större delts än Phil Heath trots att han pressar tyngre vikter?? *popcorn* Varför har du en exakt likadan avatarbild som Gegge?? En smällfet jävel utan armar med jätteröv som kör marklyft??*gah!* Varför är det här forumet styrt av feta styrkelyftare???*grr27* Varför ställer sig inte ett sl-fetto på en byggarscen om han nu är så jävla grooov*slap* ??? De böjer ju inte med låren utan studsar I botten och böjer med röööööven!!!:smash:


Robban!

filmjölk
2013-10-04, 12:53
Robban!

Nej. Robban är inte sådär aggressiv.

Måsse
2013-10-04, 12:54
kan det vara jag? Annars är det Piranha:)

Kan vara du :D.

Matsa
2013-10-04, 13:09
Varför har inte Magnus Samuelsson större delts än Phil Heath trots att han pressar tyngre vikter?? *popcorn* Varför har du en exakt likadan avatarbild som Gegge?? En smällfet jävel utan armar med jätteröv som kör marklyft??*gah!* Varför är det här forumet styrt av feta styrkelyftare???*grr27* Varför ställer sig inte ett sl-fetto på en byggarscen om han nu är så jävla grooov*slap* ??? De böjer ju inte med låren utan studsar I botten och böjer med röööööven!!!:smash:

Ahaha Orsor!

Gabriel174
2013-10-04, 13:35
aa årets olympia var grym....väldigt kul också att estetiska byggare värdesätts högre. phil va i grym form i år. och för fan sluta med han genova pojken, de är helt off topic han är helt efterbliven.

:laugh:

Sniggel
2013-10-04, 14:06
fat åt helvete ................ Att sakna en biatch ? bitches ain't shit but hoe's and trix

Fan ny Rambo 4!! kommer ju snart oxo! Kommer bli värsta grymme filmen!

*..rising up to the challenge of a rival...*