handdator

Visa fullständig version : Comedians in cars getting coffee (Jerry Seinfeld)


Tricklew
2013-02-20, 02:36
Lite nya grejer från Jerry Seinfeld, han åker runt i olika bilar, plockar upp folk, dricker kaffe och samtalar. Väldigt underhållande, avsnittet med Michael Richards (Kramer) och avsnittet med den legendariska Mel Brooks samt hans vän Carl Reiner (även han en komiker av rang) rekommenderas starkt.


http://comediansincarsgettingcoffee.com/michael-richards-its-bubbly-time-jerry/

Om detta är gamla nyheter, och ni känner er manade att påpeka det så är ni varmt välkomna att dö i en eld.

Ronn
2013-02-20, 02:43
Inte sett, ska kolla, länge sen man såg Seinfeld, good stuff.

strikt
2013-02-20, 03:31
nice, men känns lite väl krystat, även om det inte är stageat.

Men ändå sevärt.

Rahf
2013-02-20, 08:35
Det är rätt kul att titta på. Kanske inte lika djupdykande som jag skulle vilja, men det är lite bortskämt att begära någonting från en gratis serie.

Ronn
2013-02-20, 12:42
Såg den första med Michael "Kramer", jävligt rolig, han ser äldre ut nu men fortfarande ett original, fan va han kryddar sina storys. :D

Vilket jäkla projekt det måste varit för kameramannen/männen med tanke på att man får se från olika vinklar när dom går omkring samtidigt verkar inte omgivningen ta så stor notis att någon filmar.

tjing
2013-02-20, 12:56
Tack! Hade lite Seinfeld-nostalgi häromnatten när de visade gamla re-runs på kanal 6.

tp_88
2013-02-20, 13:00
Såg avsnittet med Ricky Gervais när det kom (för länge sedan, DEN HÄR SERIEN ÄR JU JÄTTEGAMMAL) men hur mycket jag än tycker om Ricky så måste jag säga att det kändes lamt.

Tricklew
2013-02-20, 16:18
Är inget stort fan av Ricky Gervais, det enda bra han gjort är väll mer eller mindre The Office och Seona Dancing.

zXhSqmfRTfY

Chrillee
2013-02-20, 16:24
Tack för tipset! Ska kikas på när jag kommer hem.

Kebab-Arne
2013-02-20, 17:14
Såg avsnittet med Ricky Gervais när det kom (för länge sedan, DEN HÄR SERIEN ÄR JU JÄTTEGAMMAL) men hur mycket jag än tycker om Ricky så måste jag säga att det kändes lamt.

It's still new to me dammit!

Intressant avsnitt med Michael Richards. Tråkigt att "incidenten" skulle ta så hårt.

Har Alec Baldwin gjort några komedier? Han kommer alltid vara en hjälte i 80/90-tals actionrullar för mig. Inte för jag klagar för att han är med men med tanke på titeln så förväntar man sig komiker/folk som jobbar med komedi.

bubbe
2013-02-20, 17:20
En sån bubbla hade min far som firmabil när jag var liten :)

Pretorian
2013-02-20, 17:31
It's still new to me dammit!

Intressant avsnitt med Michael Richards. Tråkigt att "incidenten" skulle ta så hårt.

Har Alec Baldwin gjort några komedier? Han kommer alltid vara en hjälte i 80/90-tals actionrullar för mig. Inte för jag klagar för att han är med men med tanke på titeln så förväntar man sig komiker/folk som jobbar med komedi.

Det mest komediaktiga är nog i 30 Rock där han har en stor roll plus lite andra romcoms.