handdator

Visa fullständig version : Klassfrid - från borderline anorexi till mage och chipstuttar mot muskler


Klassfrid
2013-02-12, 22:30
Min historia:
I gymnasiet började jag rasa i vikt(30 kilo på ett halvår typ), käkade nästan inget och sov nästan aldrig och sjukvårdsteamet på skolan kallade det borderline anorexi.
Hade inga krafter så hoppade av skolan, flyttade hem till orten där jag växte upp. Träffade en tjej och gick upp från 85-90(pendlade) till 130 kilo.
Började jobba natt sommaren 2011 så kosten blev än mer lidande, träffade min fru.
Bestämde mig innan nyår att börja träna, lägga om kosten, lite som ett nyårslöfte(på nyårsafton:148 kilo)
När jag kom till gymmet första gången efter nyår kände jag mig som dom där januaritränarna(ni vet dom som tränar i januari och tror de räcker), var helt novis, googlade mellan varje övning för att se så jag gjorde rätt. Måste sett skitkul ut.

Nu har jag kört i snart 1.5 månad och jag fucking älskar det. Det har blivit min drog. Den där känslan när.man inte har nån ork kvar i kroppen och pushar den lite till.

Hoppas ni vill följa min resa från fett till muskler.

Klassfrid
2013-02-18, 20:15
Får se mig besegrad av min egen kropp i dag. Körde bröst och fick minska och minska på vikterna. På hantelpressen började jag med 9 kilo som jag brukar. Men axlarna ville inte hänga med i dag så slutade på tre kilo i sista setet.

Vad som dock är positivt är att jag har minskat tio cm på magen på två månader, från 147 till 137.

I morgon kör vi ben och mage. Följ mig då ;)

Edit: Nån som vet hur man ska dosera Massa Pump3d? Jag svettas bara som en gris när jag tar 1 skopa på 250cl vatten, ingen effekt alls, bara svett.

Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2

Klassfrid
2013-02-19, 20:08
I dag gick det bättre. Benpass.
Har inte riktigt hittat min startvikt på vissa maskiner så körde fler set än vanligt. La ca 50kg på vaderna på sista set. 10 x 5.
Benpressen starta jag på 50kg och avslutade på 100. 10x5.
Bensparken har jag hittat vikt på så där 45kg. 12x8.

Resten av övningarna minns jag inte vad jag körde på.

Min fru var inne på Gymgross åt mig i dag och köpte lite nytt. Fick en rosa shaker(jag är man) och Ripped Freak :-D

Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2