handdator

Visa fullständig version : kläder på gymmet


900rr
2013-02-08, 11:35
Hallå .

Kan en lite kraftig/tjock kille med mage ha tight tränings tröja på sej på gymmet
eller blir man utskrattad då ??

120kg 183cm lång (ganska stark)

Fordon
2013-02-08, 11:42
Så länge du inte har shorts där drulen hänger ut så kommer de flesta vara fullt upptagna med sig själv och spegeln.

Oxe
2013-02-08, 11:43
Klart man kan, flesta på tex sats är ju småfeta och har tighta funktionskläder nu förtiden, sen bör ju då fråga dig själv är du bekväm i det och tycker du att det ser bra ut ? Det är väl det som är det viktiga

900rr
2013-02-08, 12:53
Fint , ja känner mej helt okej i den tröjan så den kommer jag att använda nu .
Det är asså så att man tittar mer på sig själv än på andra ? när ja tänker efter så glor man ju en hel del i spegeln på sig själv :) .

tack fö era komentarer

LizaK
2013-02-08, 14:21
Det som spelar roll är att du känner dig bekväm med valet av träningskläder.
Försök att inte bry dig om vad andra tycker. Folk kommer alltid att ha åsikter, men det är först då man bryr sig om dessa som de kan påverka en.
Do your thing.

F.ö ser (enligt mig) hälften på gymmet alltid ut som om de hittat något "ok" i lådan med kvarglömt och ivrigt lirkat på sig detta. Så oroa dig inte :P..

Lachrillo
2013-02-08, 14:33
jag har GASP kläder, vet att vissa tycker man ska väga 130 kilo innan man kan ha det för att det är stora kläder men jag trivs bäst i det, så gör det som känns rätt, vad har de med det att göra liksom, du har egna mål och en egen väg

Carnes
2013-02-08, 18:27
Den frågan du bör ställa TS (till dig själv) är varför du frågar andra vad DU kan ha på dig..

Fordon
2013-02-08, 18:30
Det som spelar roll är att du känner dig bekväm med valet av träningskläder.
Försök att inte bry dig om vad andra tycker. Folk kommer alltid att ha åsikter, men det är först då man bryr sig om dessa som de kan påverka en.
Do your thing.

F.ö ser (enligt mig) hälften på gymmet alltid ut som om de hittat något "ok" i lådan med kvarglömt och ivrigt lirkat på sig detta. Så oroa dig inte :P..

Nja, så jävla många har inte någon åsikt om andras kläder. Räcker med att kolla den här och liknande trådar.

Den frågan du bör ställa TS (till dig själv) är varför du frågar andra vad DU kan ha på dig..

Det ligger nedärvt att man vill och 'bör' passa in. <insert tupp-meme>

mini_Arnold
2013-02-08, 19:01
Tuta och kör, stanna inte för nån, finns ingen plats på tåget.

Eye of the tiger är det som gäller.

Mixa ner din osäkerhet i en stor skål med annat onödigt shit sen dricker du upp det.
Bra näring för egot jag säger till dig.

Elmer
2013-02-08, 20:10
För några år sedan hängde det en äldre herre med halvlångt hår med en blänkande flint.
Han hade på sig nån gammal fruktansvärt färgglad mjukisdress ifrån sent 80tal elr tidigt 90tal(svårt att säga).
Lite som en trädgårdstomte på lsd.;)
Skämt & sido så sket han i vad andra tycker, vilket i sig gjorde honom till coolaste snubben på stället.

Även jag säger att du skall klä dig i det du tycker om/känner dig bekväm i då det är din kropp & inte de andras.

Jag klär mig i det jag gillar. Sen om det i andras ögon ser fint ut eller inte saknar för mig betydelse då det inte har ngn spec inverkan på hur tungt jag lyfter.:)

Fru_Flisa
2013-02-08, 21:14
Ja, absolut!
Det är din kropp och för dej du tränar, ha det som du är bekväm i. Spelar ingen roll hur du ser ut för någon annan.

rogerQ
2013-02-08, 22:01
Nej, snälla. Gör det inte. Jag är så trött på alla vidriga tighta kläder och fula linnen. Lös t-shirt och lösa långa träningsbyxor är det som gäller. Gymmet är inget tempel för osmakliga utsvävningar.

Olegh
2013-02-08, 22:09
Hallå .

Kan en lite kraftig/tjock kille med mage ha tight tränings tröja på sej på gymmet
eller blir man utskrattad då ??

120kg 183cm lång (ganska stark)

Hade aldrig funkat om du inte vara ganska stark (130 kg bänkpress).

Det är sannolikt ingen som skrattar högt, men tycker du själv att det ser dumt ut när du ser dig själv i spegeln är sannolikheten hög att någon kommer reta sig på det eller fnissa lite för sig själv. Har du ingen särskild anledning att använda en tight träningströja så välj en som du är mer bekväm i.