handdator

Visa fullständig version : Problem med bajsvanor. Tär på psyket.


FatGirl
2013-02-07, 20:49
Hej!

Nu undrar ni allt vad detta är för en tråd?

Jag har problem med att ja.... behöva uträtta mina behov.

De som följer min Journal vet att jag äter enligt Periodisk Fasta. Och det är sedan jag började äta såhär som problemet uppstått.

Äter mitt första mål mat runt 13.00 tiden. Tränar inte förens 16.00-ish.

VARENDA DAG är det samma visa. Ca en timma innan det är dags att träna blir jag så jävla skitnödig!

Visst tänker ni, bara va en man och skita på gymmet?

NEJ! Klarar inte att utföra nr 2 förutom hemma, och inte ens då är det lätt

VARENDA DAG BLIR JAG SKITNÖDIG INNAN JAG SKA TRÄNA!

VARENDA DAG BEHÖVER JAG TRÄNA SKITNÖDIG.

Känner mig uppgiven. Har försökt med allt. Att skita direkt på morgonen. Hålla mig tills jag kommer hem.

INGET HJÄLPER! Blir fortfarande enormt skitnödig vid ungefär exakt samma tid varje dag.

Detta har gått så långt att jag mår psykiskt dåligt varje dag den tiden.

Att äta annorlunda eller att träna vid ett annan tillfälle kommer inte på tal då jag inte vill/kan ändra på det.

Behöver hjälp fort, varje dag räknas!

FatGirl

apfel
2013-02-07, 21:02
testa förskjuta ditt ätfönster åt något håll alt. sluta äta enligt PF..

Tolkia
2013-02-07, 21:05
Det är väl rätt uppenbart vad du måste göra åt ditt problem, om du vill göra något åt det. Ändra dina mattider, dina träningstider eller dina matvanor. Det sista torde ha störst effekt, eftersom det är rätt vanligt att tarmen inte är lika förtjust i ett kosthåll som i princip är en strukturerad form av hetsätning som psyket kanske är.

FatGirl
2013-02-07, 21:06
testa förskjuta ditt ätfönster åt något håll alt. sluta äta enligt PF..

Äter enligt PF då det funkar bäst in i min vardag. Ända sättet att ändra kosten på något sätt är att isåfall äta mitt första mål mat när jag kommer hem (runt 18.00 tiden). Vilket låter mindre lockande. Nästan värt att vara skitnödig då.

Tolkia
2013-02-07, 21:07
Ända sättet att ändra kosten på något sätt är att isåfall äta mitt första mål mat när jag kommer hem (runt 18.00 tiden).
Knappast. Väldigt många människor äter INTE enligt PF, även de som har pressade scheman eller jobbar konstiga tider. Däremot är det ju helt upp till dig att välja hur du vill ha det.

Mapa
2013-02-07, 21:09
om du inte kan skita någon annanstans än hemma är det väl inget problem att träna klart och sen skita när du kommer hem? :)

FatGirl
2013-02-07, 21:09
Det är väl rätt uppenbart vad du måste göra åt ditt problem, om du vill göra något åt det. Ändra dina mattider, dina träningstider eller dina matvanor. Det sista torde ha störst effekt, eftersom det är rätt vanligt att tarmen inte är lika förtjust i ett kosthåll som i princip är en strukturerad form av hetsätning som psyket kanske är.

Som du ser i min journal är ju mycket på rutin. Att ändra mattider blir svårt. Att ändra träningstid är omöjligt.

Det jag funderat på är om det går att "vänja" kroppen på något sätt genom att hålla sig eller liknande. Skulle testat detta själv på lite olika sätt om det inte var så förbannat jobbigt att gå nödig i timtal.

apfel
2013-02-07, 21:10
Äter enligt PF då det funkar bäst in i min vardag. Ända sättet att ändra kosten på något sätt är att isåfall äta mitt första mål mat när jag kommer hem (runt 18.00 tiden). Vilket låter mindre lockande. Nästan värt att vara skitnödig då.

så din fasta är mellan 21.00 och 13.00?
om du kan skriva lite mer om när du äter och när du tränar så kanske man kan ge några tips.

Axii
2013-02-07, 21:11
Du har gjort två liknande trådar på Flashback.
Byt matschema om detta inte passar dig.

Doctor Snuggles
2013-02-07, 21:13
Det är väl rätt uppenbart vad du måste göra åt ditt problem, om du vill göra något åt det. Ändra dina mattider, dina träningstider eller dina matvanor. Det sista torde ha störst effekt, eftersom det är rätt vanligt att tarmen inte är lika förtjust i ett kosthåll som i princip är en strukturerad form av hetsätning som psyket kanske är.

Hetsätning? Nu ska vi inte överdriva.
Och ganska vanligt? Har inte läst om folk med tarm-problem från pf särskilt ofta. Tvärtom har jag sett det som en metod att hantera IBS, då inflammationsprocesser minskar.

TS: Jag skulle föreslå något som driver tarmarna på morgonen, typ lite fibrer och kaffe, kanske. Eller byta diet, eller inte följa den (leangains antar jag?) så slaviskt.
Eller jobba på ett lite mer avslappnat förhållande till företeelser som involverar 2:an.

FatGirl
2013-02-07, 21:14
om du inte kan skita någon annanstans än hemma är det väl inget problem att träna klart och sen skita när du kommer hem? :)

Testat att köra knäböj och marklyft medans du är skitnödig? Vågar ju fan inte ta i ordentligt ibland.

Har hållt mig varje dag tills jag kommer hem rätt länge nu. Men det börjar bli riktigt jobbigt att gå skitnödig 3-4 timmar varje dag.

så din fasta är mellan 21.00 och 13.00?
om du kan skriva lite mer om när du äter och när du tränar så kanske man kan ge några tips.

Ca 13.00 till 22.00

Äter 2 stora mål per dag. Ett kl 12-13.00. Nästa runt 18.00. Och sedan ett mindre kvällsmål samt vasslepulver kl 22.00

Tränar runt 16.00 tiden varje dag.

FatGirl
2013-02-07, 21:15
Du har gjort två liknande trådar på Flashback.
Byt matschema om detta inte passar dig.

Gjorde en exakt likadan tråd på flashback nyss ja.

Två trådar?

Edit: Eftersom du tydligen läst min tråd två gånger tycker man ju att du borde sett vad jag skrev.

StarkaUlf
2013-02-07, 21:17
Du verkar ju skita i råden du får.

pwnyou
2013-02-07, 21:21
Ät inget innan träning då, förutom lite EAA eller så. Många som kör periodisk fasta gör så.

zeusden1
2013-02-07, 21:21
Du verkar ju skita i råden du får.

Oh no you didn't! :D

Jag kör på PF och för mig har det löst sig utmärkt. Varannan dag efter första koppen kaffe så måste jag uträtta mina behov, vilket brukar vara runt 08-09 tiden. Ett hett tips. Drick kaffe tidigt. Svart. Det gör att det blir bra med fart.

Payter
2013-02-07, 21:26
Läste om en amerikansk byggare som brukar böja och marka iförd blöjor!
Dock ej som yttre plagg.

apfel
2013-02-07, 21:26
Testat att köra knäböj och marklyft medans du är skitnödig? Vågar ju fan inte ta i ordentligt ibland.

Har hållt mig varje dag tills jag kommer hem rätt länge nu. Men det börjar bli riktigt jobbigt att gå skitnödig 3-4 timmar varje dag.



Ca 13.00 till 22.00

Äter 2 stora mål per dag. Ett kl 12-13.00. Nästa runt 18.00. Och sedan ett mindre kvällsmål samt vasslepulver kl 22.00

Tränar runt 16.00 tiden varje dag.

de ända(hehe ordvits) tipsen jag kan komma på:
1. ta dina två stora mål 18.00 och 22.00 istället och ta ett mellanmål 13 alt. mellanmål lite närmare träningen.
2. förskjut fönstret ytterliggare... ät ditt första klockan 8 och ditt sista 18.00
3. ät ditt första mål 10-11.00 istället och ditt sista 20.00
4. är mer fiberrik kost som någon tidigare sa
5. Byt kostschema helt.
6. härda.

om du inte känner att något av dessa passar dig så är du imo dömd att träna skitnödig.

Gnusram
2013-02-07, 21:28
Red ut problemet med att du bara kan gå på muggen hemma. Det måste ju ställa till problem på alla möjliga vis.

Mapa
2013-02-07, 21:28
Testat att köra knäböj och marklyft medans du är skitnödig? Vågar ju fan inte ta i ordentligt ibland.

Har hållt mig varje dag tills jag kommer hem rätt länge nu. Men det börjar bli riktigt jobbigt att gå skitnödig 3-4 timmar varje dag.



ja det har jag. då brukar jag gå och skita...

är det ett psykologiskt handikapp du anser dig ha? om så är fallet kanske du ska söka om hjälp för det? Eller är det mer princip att du inte skiter på offentliga toaletter? isf får du helt enkelt bete dig

Wzup2u
2013-02-07, 21:30
Oh no you didn't! :D

Jag kör på PF och för mig har det löst sig utmärkt. Varannan dag efter första koppen kaffe så måste jag uträtta mina behov, vilket brukar vara runt 08-09 tiden. Ett hett tips. Drick kaffe tidigt. Svart. Det gör att det blir bra med fart.

även att jag kör pf kan jag göra det 2 ggr per dag morgon och kväll *kissass*

FatGirl
2013-02-07, 21:31
Du verkar ju skita i råden du får.

Alla råd har ju varit att jag skall ändra på mina matvanor. Vilket jag förvisso förstår själv skulle hjälpa. Dock har jag svårt att ändra på just matvanorna och tänkte då kolla om det fanns något annat sätt.

Ät inget innan träning då, förutom lite EAA eller så. Många som kör periodisk fasta gör så.

Funderat på det. Men då kommer jag behöva trycka 3000-3500kcal under en 3timmars lucka på kvällen.

Oh no you didn't! :D

Jag kör på PF och för mig har det löst sig utmärkt. Varannan dag efter första koppen kaffe så måste jag uträtta mina behov, vilket brukar vara runt 08-09 tiden. Ett hett tips. Drick kaffe tidigt. Svart. Det gör att det blir bra med fart.

Problemet är ju det att jag måste skita VARJE dag. Innan när jag inte tränade var man ju på toa varannan eller var tredje och då skiftade ju tiderna under dygnet. Men nu när man har fucking rutin på kost/träning så blir det ju samma med toalettbesöken.

Får börja dricka kaffe då antar jag, verkar vara enda lösningen.

Kischen
2013-02-07, 21:33
Kör du någon pwo eller annat som får igång magen innan passet?

Gober
2013-02-07, 21:34
Skiter gör jag helst hemma, men magen brukar dra igång när jag tagit koffein. Då är det bara att börja passet med att sätta sig på gymmets dass. På med kranen och fram med iphonen så går det fint ;-)


Att absolut inte kunna skita på någon annan toalett än din egen är ett handikapp och något du borde ta tag i.

FatGirl
2013-02-07, 21:36
de ända(hehe ordvits) tipsen jag kan komma på:
1. ta dina två stora mål 18.00 och 22.00 istället och ta ett mellanmål 13 alt. mellanmål lite närmare träningen.
2. förskjut fönstret ytterliggare... ät ditt första klockan 8 och ditt sista 18.00
3. ät ditt första mål 10-11.00 istället och ditt sista 20.00
4. är mer fiberrik kost som någon tidigare sa
5. Byt kostschema helt.
6. härda.

om du inte känner att något av dessa passar dig så är du imo dömd att träna skitnödig.

Tack för ett bra svar. Anledningen oxå till att jag har det ätfönster som jag har är för att jag har problem med att under morgonen/förmiddagen.

Får se hur jag löser det. Får fundera lite.

Red ut problemet med att du bara kan gå på muggen hemma. Det måste ju ställa till problem på alla möjliga vis.

Kan gå på toalett om jag förblir "ostörd". Alltså får sitta i tystnad utan att bli störd av fotsteg eller ljud utifrån.

ja det har jag. då brukar jag gå och skita...

är det ett psykologiskt handikapp du anser dig ha? om så är fallet kanske du ska söka om hjälp för det? Eller är det mer princip att du inte skiter på offentliga toaletter? isf får du helt enkelt bete dig

Kan inte slappna av. Försökt och försökt. Men får spendera alltför lång tid på toaletten istället för att träna på gymmet.

Pepz
2013-02-07, 21:38
ät lite rå kyckling så lovar jag dig att du kommer att tappa alla föreställningar om att du inte kan bajsa annat än hemma

FatGirl
2013-02-07, 21:38
Kör du någon pwo eller annat som får igång magen innan passet?

Nope. Skall dock börja med EEA innan och efter pass nu på måndag. Men tror inte det gör någon nämnvärd skillnad.

Skiter gör jag helst hemma, men magen brukar dra igång när jag tagit koffein. Då är det bara att börja passet med att sätta sig på gymmets dass. På med kranen och fram med iphonen så går det fint ;-)


Att absolut inte kunna skita på någon annan toalett än din egen är ett handikapp och något du borde ta tag i.

Har lyckats på gymmet om det är lite folk och jag får sitta i lugn och ro ett tag. Men det är när folk springer utanför dörren osv som jag inte kan slappna av.

Kan alltså skita vartsomhelst sålänge det är tyst.

LillaTjejen
2013-02-07, 21:39
Kan gå på toalett om jag förblir "ostörd". Alltså får sitta i tystnad utan att bli störd av fotsteg eller ljud utifrån.


Plugga in lurarna i öronen och lyssna på musik? Hörselproppar?

Gober
2013-02-07, 21:42
ät lite rå kyckling så lovar jag dig att du kommer att tappa alla föreställningar om att du inte kan bajsa annat än hemma

Rekommenderar inte detta då jag har testat :d

Olegh
2013-02-07, 22:12
Det låter ju alldeles utmärkt att träna på att skita hemifrån. Det är ju en slags träning det med! (två flugor på smällen)

Asdf
2013-02-07, 23:59
Det låter inte kul det där att träna skitnödig! Personligen anser jag att gymbajsare är den sämsta sort av människor som förorenar de gemensamma gymtoaletterna med sina odörer! Det är en större ära i att bajsa mer sig totalt under ett tungt böjpass

Pröva laxermedel! Hoppas det löser sig :)

Viktor_Balck
2013-02-08, 00:01
Det låter inte kul det där att träna skitnödig! Personligen anser jag att gymbajsare är den sämsta sort av människor som förorenar de gemensamma gymtoaletterna med sina odörer!

Pröva laxermedel! Hoppas det löser sig :)

Låter skitjobbigt, lol.

Är alltid någon som förpestat toan med en proteinbajsning innan man ska in där känns det som, får börja ta med gasmask.

tjabon
2013-02-08, 00:03
Du verkar fixerad vid din avföring och jag rekommenderar psykologhjälp.
Själv så kan jag skita varsomhelst, hursomhelst och närsomhelst.
ALLA friska människor skiter. Även kungen och påven.

Tolkia
2013-02-08, 00:04
Det jag funderat på är om det går att "vänja" kroppen på något sätt genom att hålla sig eller liknande. Skulle testat detta själv på lite olika sätt om det inte var så förbannat jobbigt att gå nödig i timtal.
Det är ingen bra idé. Det brukar kunna vara ett effektivt sätt att skaffa sig förstoppning istället, och det lär bli ett ännu större bekymmer än det du har nu.
HHar inte läst om folk med tarm-problem från pf särskilt ofta.
Eh, det gnälls ju här lite nu och då?

F.ö. verkar det som om det inte är så ovanligt att tjejer inte kan förmå sig till att bajsa på andra toaletter än den hemma; det verkar vara vanligare än för killar. Inte för att jag har något förslag på hur man löser det, men det är inte så udda som det kanske framstår.

Tolkia
2013-02-08, 00:05
F.ö. vill jag uppmana folk att inte maniskt skita ned tråden bara för att den handlar om bajs.

Asdf
2013-02-08, 00:39
Låter skitjobbigt, lol.

Är alltid någon som förpestat toan med en proteinbajsning innan man ska in där känns det som, får börja ta med gasmask.

Jag saknar kwon! Jag hade så gärna velat veta vilka bilder han hade postat här! :)

Fartman
2013-02-08, 00:49
Jag rekommenderar starkt alla att lära sig skita på alla lämpliga ställen, livet är för kort för att gå omkring bajsnödig i onödan.

muddler
2013-02-08, 01:11
Eller så blir du så nojig innan du ska träna att du sätter igång det autonoma nervsystemet och tarmen. Ger en falsk känsla av skitnödighet, eller visst du kan ju skita men skulle du skita (höhö) i det så skulle du med största sannolikhet klara dig.

ceejay
2013-02-08, 01:12
F.ö. vill jag uppmana folk att inte maniskt skita ned tråden bara för att den handlar om bajs.

That was funny :)


Varför kan du inte bara bajsa på gymmet? Är det något fixgrej att du inte kan? Sätt dig och ta det lugnt i några minuter så klarar du det!

J.V
2013-02-08, 05:20
Om du nu vägrar skippa PF skulle jag rekommendera samma som många andra; drick en hel massa kaffe under förmiddagen. Då lär du definitivt tömma systemet innan du äter den där måltiden och går till gymmet. :D

Röda Björnen
2013-02-08, 05:30
Hej!

Nu undrar ni allt vad detta är för en tråd?

Jag har problem med att ja.... behöva uträtta mina behov.

De som följer min Journal vet att jag äter enligt Periodisk Fasta. Och det är sedan jag började äta såhär som problemet uppstått.

Äter mitt första mål mat runt 13.00 tiden. Tränar inte förens 16.00-ish.

VARENDA DAG är det samma visa. Ca en timma innan det är dags att träna blir jag så jävla skitnödig!

Visst tänker ni, bara va en man och skita på gymmet?

NEJ! Klarar inte att utföra nr 2 förutom hemma, och inte ens då är det lätt

VARENDA DAG BLIR JAG SKITNÖDIG INNAN JAG SKA TRÄNA!

VARENDA DAG BEHÖVER JAG TRÄNA SKITNÖDIG.

Känner mig uppgiven. Har försökt med allt. Att skita direkt på morgonen. Hålla mig tills jag kommer hem.

INGET HJÄLPER! Blir fortfarande enormt skitnödig vid ungefär exakt samma tid varje dag.

Detta har gått så långt att jag mår psykiskt dåligt varje dag den tiden.

Att äta annorlunda eller att träna vid ett annan tillfälle kommer inte på tal då jag inte vill/kan ändra på det.

Behöver hjälp fort, varje dag räknas!

FatGirl

Herregud skit på gymmet, vad i hela friden är problemet. Larv, SKÄMS MÄNNISKA!

Edit; Nu säger jag inte detta för att vara taskig utan för jag tycker du är extremt töntig!

MVH

sweetkarolina
2013-02-08, 07:53
Lär dig bajsa på gymmet. Det kanske finns tips på hur man lär sig slappna av med sånt, jag skulle kunna tänka mig att om du vänjer dig hemma vid tex en speciell musik, speciell doft osv när du bajsar så kanske det gör det lättare att slappna av när du måste bajsa borta.

Lite mera offtopic så hörde jag en killkompis berätta om sina bajsfobier, han kunde absolut inte skita på okända / offentliga toaletter. Då han var på 2 eller 3 veckors semester av typ runtluffning i Asien så sket han således inte alls under semestern. Flygresan hem spenderade han medvetslös och jag tror även han fick läggas in på sjukhus i nån dag, men det var länge sen jag hörde om detta. Men för han var det inte att han tyckte det var lite jobbigt att bajsa, utan helt omöjligt, typ som nån social fobi eller nåt.

Slartibartfast
2013-02-08, 08:35
Jag skiter också ogärna nån annanstans än hemma. Ensam.

Men som folk redan påpekat, envisas man med att följa ett så begränsande och märkligt kostupplägg som PF, som uppenbarligen inte passar en, så är det nog bara att gilla läget.

Alternativet vore förstås att äta normalt, så ordnar skitandet upp sig också.

gratefuldead
2013-02-08, 09:20
Själv älskar jag att totalt dynga ned andra toaletter än min egen. Så skönt att slippa smutsa ned sin egendom liksom :)

rogerQ
2013-02-08, 11:23
Själv älskar jag att totalt dynga ned andra toaletter än min egen. Så skönt att slippa smutsa ned sin egendom liksom :)

Precis så sa jag också till kärringen på häktet efter att jag spytt i fyllecellen!

LizaK
2013-02-08, 17:24
Hej!

Nu undrar ni allt vad detta är för en tråd?

Jag har problem med att ja.... behöva uträtta mina behov.

De som följer min Journal vet att jag äter enligt Periodisk Fasta. Och det är sedan jag började äta såhär som problemet uppstått.

Äter mitt första mål mat runt 13.00 tiden. Tränar inte förens 16.00-ish.

VARENDA DAG är det samma visa. Ca en timma innan det är dags att träna blir jag så jävla skitnödig!

Visst tänker ni, bara va en man och skita på gymmet?

NEJ! Klarar inte att utföra nr 2 förutom hemma, och inte ens då är det lätt

VARENDA DAG BLIR JAG SKITNÖDIG INNAN JAG SKA TRÄNA!

VARENDA DAG BEHÖVER JAG TRÄNA SKITNÖDIG.

Känner mig uppgiven. Har försökt med allt. Att skita direkt på morgonen. Hålla mig tills jag kommer hem.

INGET HJÄLPER! Blir fortfarande enormt skitnödig vid ungefär exakt samma tid varje dag.

Detta har gått så långt att jag mår psykiskt dåligt varje dag den tiden.

Att äta annorlunda eller att träna vid ett annan tillfälle kommer inte på tal då jag inte vill/kan ändra på det.

Behöver hjälp fort, varje dag räknas!

FatGirl


Ändra på dina matvanor. Det kan inte vara så svårt. Allt måste vara bättre än att spela flipper med en skitkorv under ett pass..(särskilt benpass :D)..

J.V
2013-02-08, 18:01
Själv älskar jag att totalt dynga ned andra toaletter än min egen. Så skönt att slippa smutsa ned sin egendom liksomSå tänker jag också!

Till det är mer bajs än porslin och kakel inne i badrummet som vägrar lossna när man spolar, då kommer ångesten. Skulle kanske bajsat hemma ändå...

Precis så sa jag också till kärringen på häktet efter att jag spytt i fyllecellen!http://4.bp.blogspot.com/-XPCxL3ggDzA/T1dpC1Jl3QI/AAAAAAAABkU/ZCcm5SfTlUU/s1600/Neil-deGrasse-Tyson-we-got-a-bad-ass-over-here-meme.png

Silencer
2013-02-08, 20:39
Du har någon typ av osäkerhet som du behöver jobba på, helt klart. Varför känns det jobbigt för dig att bajsa? Känner du dig utlämnad? Ner med brallorna och skit bara.

FatGirl
2013-02-08, 21:17
F.ö. verkar det som om det inte är så ovanligt att tjejer inte kan förmå sig till att bajsa på andra toaletter än den hemma; det verkar vara vanligare än för killar. Inte för att jag har något förslag på hur man löser det, men det är inte så udda som det kanske framstår.

Jag är en kille dock. Tycker responesen är blandad. Trodde detta var vanligt bland det manliga könet, och ännu värre för kvinnor.

Eller så blir du så nojig innan du ska träna att du sätter igång det autonoma nervsystemet och tarmen. Ger en falsk känsla av skitnödighet, eller visst du kan ju skita men skulle du skita (höhö) i det så skulle du med största sannolikhet klara dig.

Ja nu har det blivit mer av en ond cirkel. Förut va det någon gång ibland som jag va skitenödig innan gymmet. Sen var det en dag där jag trodde jag var gravid, och sen efter det har jag problem med att jag blir "orolig,nervös" över att bli skitenödig innan gymmet *gah!*

That was funny :)


Varför kan du inte bara bajsa på gymmet? Är det något fixgrej att du inte kan? Sätt dig och ta det lugnt i några minuter så klarar du det!

Jag klarar inte av att folk rör sig utanför toalettdörren. Och toaltterna ligger ju i ankytning så att folk hela tiden går förbi när dem ska in och ut från omklädningsrum osv.

Lär dig bajsa på gymmet. Det kanske finns tips på hur man lär sig slappna av med sånt, jag skulle kunna tänka mig att om du vänjer dig hemma vid tex en speciell musik, speciell doft osv när du bajsar så kanske det gör det lättare att slappna av när du måste bajsa borta.

Lite mera offtopic så hörde jag en killkompis berätta om sina bajsfobier, han kunde absolut inte skita på okända / offentliga toaletter. Då han var på 2 eller 3 veckors semester av typ runtluffning i Asien så sket han således inte alls under semestern. Flygresan hem spenderade han medvetslös och jag tror även han fick läggas in på sjukhus i nån dag, men det var länge sen jag hörde om detta. Men för han var det inte att han tyckte det var lite jobbigt att bajsa, utan helt omöjligt, typ som nån social fobi eller nåt.

Haha riktigt så extremt är det nog inte. Är det riktig panik så skiter jag ju inte ner mig utan får tvinga in mig på dass och sitta där tills det går.

Ändra på dina matvanor. Det kan inte vara så svårt. Allt måste vara bättre än att spela flipper med en skitkorv under ett pass..(särskilt benpass :D)..

Man får göra som Axon (Martin löwgren) :naughty:


Idag löste det sig då jag kunde utföra mina toabehov på annat ställe!

Tekniskt sett kan jag ju skita på gymmet om jag måste. DOCK kan jag behöva sitta i upp till 1 timme innan det händer något. Vill ju träna när jag är på gymmet, inte betala 299kr månaden för dasspapper.

Viktor_Balck
2013-02-08, 21:24
Du har någon typ av osäkerhet som du behöver jobba på, helt klart. Varför känns det jobbigt för dig att bajsa? Känner du dig utlämnad? Ner med brallorna och skit bara.

Jobbar du möjligtvis som psykolog?

rogerQ
2013-02-08, 21:53
Så tänker jag också!

Till det är mer bajs än porslin och kakel inne i badrummet som vägrar lossna när man spolar, då kommer ångesten. Skulle kanske bajsat hemma ändå...

http://4.bp.blogspot.AAAABkU/ZCcm5SfTlUU/s1600/Neil-deGrasse-Tyson-we-gmeme.png

Jag gillar inte att du gör dig lustig över hur bad jag är. Det är ett hårt jobb att vara så här bad.

spas
2013-02-08, 22:23
Jobbar du möjligtvis som psykolog?

Världens snabbaste psykolog. Ett par utredande frågor, inväntar inget svar, ställer ingen diagnos utan "Ner med brallorna och skit bara" Klockrent.