handdator

Visa fullständig version : Tråden för alla tramsiga singlar


LillaTjejen
2013-02-06, 19:50
Sökte, men hittade ingen tråd för alla oss som är singel och alltså startade jag en, såna kan bli ganska underhållande med tiden om än man också kan avhandla lite djupare saker såklart :)

Inviger väl med att berätta lite om mig då.

40-årig händig och praktisk singeltjej som gärna är ute i skog och mark med mina hundar *cupid* Fotar en hel del, tecknar också när andan faller på och då oftast djurmotiv. Gillar att laga mat (är kock) och helst sådant jag skjutit/fiskat upp/odlat/plockat själv men är ingen "mat-taliban" utan äter det mesta *popcorn* Gillar att träna och hålla mig i form, men är väl inte direkt vältränad i dagsläget..

Är hyfsat blyg, men ändå rätt öppen, social, glad och när man lärt känna mig rätt busig och påhittig :hbang:

Singel har jag varit i 1½ år och det är väl sådär ;)

O_Wao
2013-02-06, 20:03
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=146778 kanske kan vara nåt?

LillaTjejen
2013-02-06, 20:05
Inte för mig, jag har ingen relation och dejtar inte men om inte tråden är okej så får mods plocka bort den.

Angel
2013-02-06, 20:27
Ah, en kvinna för skuggan kanske? Han behöver någon som kan bära hem proteinet från skogen.

Grotesk
2013-02-06, 21:43
hej jag är singel

Ristretto
2013-02-06, 21:49
Jag är också snigel. Det är ju skönt, även om det blir lite långsamt ibland. Men, när man bor trångt kan det vara en fördel.

Fuark
2013-02-06, 21:55
http://i.imgur.com/YHtvj.jpg

Exdiaq
2013-02-06, 21:56
När ska vi ses?

Petoria
2013-02-06, 22:02
Om man inte är tramsig då?

Exdiaq
2013-02-06, 22:03
Om man inte är tramsig då?

Ej välkommen.

Ristretto
2013-02-06, 22:03
Om man inte är tramsig då?

Klart man är tramsig om man är singel. Annars skulle man inte vara singel.:smash:

Petoria
2013-02-06, 22:11
Ej välkommen.

Fine, I'll start my own thread. With blackjack, and hookers!

Klart man är tramsig om man är singel. Annars skulle man inte vara singel.:smash:

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRWc0fe6m60lTa-vauuLlKb_BFR_qDk-9HqgRU7lamZ97YK8Y-Rrg

Olegh
2013-02-06, 22:14
Fine, I'll start my own thread. With blackjack, and hookers!



http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRWc0fe6m60lTa-vauuLlKb_BFR_qDk-9HqgRU7lamZ97YK8Y-Rrg

petoria pls


Ont. så är jag singel och medeltramsig, ibland.

LillaTjejen
2013-02-06, 23:47
Ah, en kvinna för skuggan kanske? Han behöver någon som kan bära hem proteinet från skogen.

Jag i söder :confused: Det kan aldrig bli bra med en norrländska i söder ;)

gratefuldead
2013-02-07, 00:03
Happypancake eller någon annan sida vore mer lämplig tror jag.

Okej
2013-02-07, 00:08
Här får ni en team song *popcorn*
SABaiP9EU2g

Fuark
2013-02-07, 00:09
Här får ni en team song *popcorn*
SABaiP9EU2g

http://feel.livelyblog.com/files/2012/08/cant_feel_this.png

Okej
2013-02-07, 00:11
http://feel.livelyblog.com/files/2012/08/cant_feel_this.png

Vafals? Duger inte Elov & Benny?
http://global3.memecdn.com/i-dont-want-to-feel-on-this-planet-anymore_o_1015801.jpg

Fuark
2013-02-07, 00:14
vafals? Duger inte elov & benny?
http://global3.memecdn.com/i-dont-want-to-feel-on-this-planet-anymore_o_1015801.jpg

:d

LillaTjejen
2013-02-07, 00:27
Happypancake eller någon annan sida vore mer lämplig tror jag.

Om man är ute efter att dejta så är det kanske det ja, men är man det inte så är såna sidor skapligt ointressanta.

Rikard Jansson
2013-02-07, 00:46
Sluta gnälla på tråden! Vi borde ha matchmaking här på brädan.

nyvaken
2013-02-07, 00:50
Om man är ute efter att dejta så är det kanske det ja, men är man det inte så är såna sidor skapligt ointressanta.

Soo... det här är tråden där vi poängterar att vi är singlar, målar upp spännande små anekdoter ur våra helt-på-egen-hand-unika liv och gärna understryker hur fantastiskt vi klarar oss själva?

Kul att det fungerar för dig, men jag ser mkt humor i vad som inte får skrivas/sägas här då. Lite Fawlty Towers' "Dont mention the war!"

Fishtank
2013-02-07, 01:12
Jag är också snigel. Det är ju skönt, även om det blir lite långsamt ibland. Men, när man bor trångt kan det vara en fördel.

Ganska bra sammanfattning av singellivet.
Cheers.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

kolossal
2013-02-07, 01:15
Klart man är tramsig om man är singel. Annars skulle man inte vara singel.:smash:

Haha sant.

BlötSnö
2013-02-07, 01:40
Småfet ensamvarg med förkärlek till saker som tydligen är lite bohemiska och nördiga söker motsvarande för särbo-förhållande. Kan ses max en gång i veckan.
Dock inte om den dagen även är ben-dagen...

Olegh
2013-02-07, 08:37
Elov & Beny var helt fantastiska :D Jag röstar för att det blir trådens titelspår!

Slartibartfast
2013-02-07, 08:44
Klart man är tramsig om man är singel. Annars skulle man inte vara singel.:smash:

Haha :D exakt.

LillaTjejen
2013-02-07, 09:01
Allt får skrivas, jag tror inte jag förbjudit något ämne?

rooz
2013-02-07, 09:14
Allt får skrivas, jag tror inte jag förbjudit något ämne?

Vänta du bara på slartis hemorrojder & toalettvanor..

mikaelj
2013-02-07, 09:30
Allt får skrivas, jag tror inte jag förbjudit något ämne?

Det här ger intrycket av att man inte bör prata träffar här:

Om man är ute efter att dejta så är det kanske det ja, men är man det inte så är såna sidor skapligt ointressanta.

Vad är då poängen med tråden? "Hej, jag är singel."

Eh. Jaha?

LillaTjejen
2013-02-07, 10:04
Om andra tycker dejtingsidor är intressanta så får de väl tycka det. Jag gör det inte och hur du kan tolka det som att man inte får skriva i tråden om vad man vill är för mig en gåta.

Grinig attityd!

Petoria
2013-02-07, 13:58
Om andra tycker dejtingsidor är intressanta så får de väl tycka det. Jag gör det inte och hur du kan tolka det som att man inte får skriva i tråden om vad man vill är för mig en gåta.

Grinig attityd!

Håller med, väldigt tramsigt beteende.

Okej
2013-02-07, 14:01
Idag har jag diskat - said no bachelor ever

Slartibartfast
2013-02-07, 14:06
"Som singel får man släppa väder helt obehindrat" - Slartis mormor.

Tricce
2013-02-07, 14:07
Har blivit bekvämt att vara singel. Det enda man saknar är lite soffmys ibland ;)

Okej
2013-02-07, 14:09
Har blivit bekvämt att vara singel. Det enda man saknar är lite soffmys ibland ;)

Det enda utesluter inte det andra! Dock är det inte lika smidigt och "on-demand" :D

Lellan
2013-02-07, 14:13
Haha, tycker vi kan skriva allt möjligt singelrelaterat här! Don´t hate. =)

Gillar att vara singel för det blir väldigt tydligt att det är för min skull jag rakar benen - att rakar benen fast ingen annan ska ta el se på dem - alltså: jag är så betydelsefull att jag vill kunna självantända. Det är upplyftande. Visst finns charm att göra sig fin för någon annan också, men viktigast hur man trivs själv.

När man är singel får man skön tid att tänka utan att ngn avbryter med ett "vad tänker du på?", då kan man komma fram till saker så som ovan. ;P

Lämnar jag en matsked mjölk kvar i paketet, så finns där en matsked mjölk kvar i paketet den dagen jag vill ha den. Har mjölken hunnit bli sur, drabbar det bara mig och jag förlåter mig själv för det stör mig icke. :)

Ser jag en überhot människa kan jag tänka massa snusk och även föreslå sådana aktiviteter om jag skulle vilja. Gött!

Jag kan hålla käft i flera dagar om jag är ledig, och vill. Vill jag inte kan jag öppna truten när jag vill, utan att någon vill ha det tyst.

Det finns ingen gräns för hur mkt kål och ägg jag kan trycka utan att ngn lider (förutsatt att sonen är hos sin pappa! :D). Det går även finfint att koka blomkål och broccoli, eller låta disken stå i blöt, för jag vet att jag diskar kastrullen när den behövs. Är den odiskad kan jag inte annat än diska den, finns inte på kartan att jag har diskat den och den inte är ren (dvs att ngn annan använt och ställt i blöt).

Å andra sidan kräver dessa saker en del eftertanke att komma på, då jag sköter mig och hem fint faktiskt - och inte skulle ha ork att störa mig på en sambo, men det härliga i kråksången är ju att det man gör för sin egen skull är lättare att upprätthålla utan att man måste motivera sig med att någon blir glad/besviken annars.

Pga sociala medier behöver jag ingen som dunkar min rygg när jag behöver; jag postar helt enkelt en bild på instagram el gör ett inlägg på facebook om jag vill ha input. Vill jag ej, avstår jag. Easy. :D

Man kan helt enkelt få blomma ut väldigt när det gäller att vara egenkär, eremit, bekräftelsesökande samt luststyrd som singel! Det är säkert både bra och dåligt, onekligen väldans skönt iaf!

Det är lättare att vara lycklig som singel, än i tvåsamhet, om man inte är kär i någon helt enkelt. :)

(Finns säkert någon som tolkar inlägget som att jag anser att tvåsamhet är fel, vilket inte stämmer - däremot har jag vett att njuta fördelarna av bådadera beroende av vilken form jag lever i! ;P)

Tricce
2013-02-07, 14:14
Det enda utesluter inte det andra! Dock är det inte lika smidigt och "on-demand" :D

Den perfekta uppgörelsen skulle ju vara att ha en tjejpolare som kände likadant och gärna "mös" lite ibland :) (som också bor relativt nära så det inte blir verkstad att helt plötsligt mysa lite i soffan)

Rikard Jansson
2013-02-07, 14:17
Vi borde skriva profiler med för och nackdelar i den här tråden. Jag är modig, så jag börjar.
Fördelar:
- Modig, eftersom jag började.
- Har två mäktiga hästskor
- Kan studsa pecsen
- Äger 3 (TRE!) par solglasögon.
- Överdrivet bra i sängen. Har aldrig fått tillfälle att visa det, men har övat och förberett mig frenetiskt i 8+ år nu.
- Kan baka kladdkaka
- 10% BF, den optimala procenten. Synliga serratus, men inte mycket ådror.
- Vet hur man U.S.A.-passar i knäböj. Mysigt!
- Arbetslös, så har gott om tid för Dig.
- Inga pengar, så du får njuta av att skämma bort mig.
- Kan namnen på väldigt många skådespelare, så när vi kollar på film och du gillar en skådespelare kan jag enkelt fixa fler filmer med den skådisen.
- Väldigt ödmjuk, kan erkänna när jag har fel och mina brister.

Nackdelar:
Kan inte komma på några.

Figgeduni
2013-02-07, 14:23
- Väldigt ödmjuk, kan erkänna när jag har fel och mina brister.

Nackdelar:
Kan inte komma på några.

Hur går dessa två ihop? :smash: ;)

Dock +1 på dina andra fördelar! :d

LillaTjejen
2013-02-07, 14:27
Vi borde skriva profiler med för och nackdelar i den här tråden. Jag är modig, så jag börjar.
Fördelar:

*snipp*

Nackdelar:
Kan inte komma på några.

:d

WHITEFOLKS
2013-02-07, 14:27
Pga sociala medier behöver jag ingen som dunkar min rygg när jag behöver; jag postar helt enkelt en bild på instagram el gör ett inlägg på facebook om jag vill ha input. Vill jag ej, avstår jag. Easy. :D


Äntligen.

Sen angående att inte raka benen för andras skull, är det därför man pratar om att man lägger på sig kilon när man är sambo etc, för andras skull?

Fuark
2013-02-07, 15:00
Det enda utesluter inte det andra! Dock är det inte lika smidigt och "on-demand" :D

http://0-media-cdn.foolz.us/ffuuka/board/sp/image/1344/44/1344445627528.jpg

Okej
2013-02-07, 15:17
http://0-media-cdn.foolz.us/ffuuka/board/sp/image/1344/44/1344445627528.jpg

Nein!
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQHOCMT7Pqz_4Wr-oQSYeOGlWUPWK06nKbG9hPJ7s9enaOjKpRd

Lellan
2013-02-07, 17:06
Äntligen.

Sen angående att inte raka benen för andras skull, är det därför man pratar om att man lägger på sig kilon när man är sambo etc, för andras skull?

Åh, nu blir du nog besviken.. men det handlar inte om att posta bilder på mig själv. Utan kan vara vad som helst. "titta vad fint lampan på jobbet gör mönster på väggen" (gårdagens instagram), "sauerkraut!@Angel" (då Angel ogillar surkål och jag ville retas.. :D). Typ.. kontakt. Inte "knula snela?".

Sen vet jag inte ang sambokilon, de tror jag nog beror på att man firar varandra som om varje dag var helg. Choklad, mysa, middag, vin. Inte ngt syfte, tvärtom är det väl då iaf jag gör mig snygg "i onödan" (läs: skrotar hemma).

tossefar
2013-02-07, 17:46
Vi borde skriva profiler med för och nackdelar i den här tråden. Jag är modig, så jag börjar.
Fördelar:
- Modig, eftersom jag började.
- Har två mäktiga hästskor
- Kan studsa pecsen
- Äger 3 (TRE!) par solglasögon.
- Överdrivet bra i sängen. Har aldrig fått tillfälle att visa det, men har övat och förberett mig frenetiskt i 8+ år nu.
- Kan baka kladdkaka
- 10% BF, den optimala procenten. Synliga serratus, men inte mycket ådror.
- Vet hur man U.S.A.-passar i knäböj. Mysigt!
- Arbetslös, så har gott om tid för Dig.
- Inga pengar, så du får njuta av att skämma bort mig.
- Kan namnen på väldigt många skådespelare, så när vi kollar på film och du gillar en skådespelare kan jag enkelt fixa fler filmer med den skådisen.
- Väldigt ödmjuk, kan erkänna när jag har fel och mina brister.

Nackdelar:
Kan inte komma på några.

Charmigt inlägg, hoppas att PM-boxen fylls :)

WHITEFOLKS
2013-02-07, 17:55
Åh, nu blir du nog besviken.. men det handlar inte om att posta bilder på mig själv. Utan kan vara vad som helst. "titta vad fint lampan på jobbet gör mönster på väggen" (gårdagens instagram), "sauerkraut!@Angel" (då Angel ogillar surkål och jag ville retas.. :D). Typ.. kontakt. Inte "knula snela?".

Sen vet jag inte ang sambokilon, de tror jag nog beror på att man firar varandra som om varje dag var helg. Choklad, mysa, middag, vin. Inte ngt syfte, tvärtom är det väl då iaf jag gör mig snygg "i onödan" (läs: skrotar hemma).

Nu blir du nog besviken men du behöver inte lägga upp bilder på dig själv för att få uppmärksamhet. Kopplingen finns fortfarande där.

Det jag menade var att många lägger ner mer tid på att se bra ut just för att attrahera andra. Om du gör det för dig själv så är det ju najs givetvis men jag tror de flesta singlar pysslar med extra vård av utseende just för att attrahera.

Lellan
2013-02-07, 18:10
Nu blir du nog besviken men du behöver inte lägga upp bilder på dig själv för att få uppmärksamhet. Kopplingen finns fortfarande där.

Det jag menade var att många lägger ner mer tid på att se bra ut just för att attrahera andra. Om du gör det för dig själv så är det ju najs givetvis men jag tror de flesta singlar pysslar med extra vård av utseende just för att attrahera.

Aha, men jag har inget behov av att attrahera "oriktat", piffar mig alltid mer om jag gillar ngn. Men piffar mig när jag är singel för att jag vill känna att jag är.. öh, värd det typ? (lät jag precis som en Loreal-reklam?.. "Because I´m worth it..? *jorgen*). När jag är singel går jag osminkad i omatchande kläder oduschad från gymet och handlar tex. Är jag ihop m ngn får jag idéer om att jag "representerar" honom (helknäppt) och slänger ett getöga i spegeln innan iaf.

Jak är störd. :Virro

Kopplingen? Tja, Angel kommenterade surkålen med att jag borde flytta till Österrike, tjejen jag gör naglarna hos "gillade" bilden. Du har säkert ngn kopplingsanalys där, jag fattar inte. :confused:

Men iaf; hade jag haft pojkvän hade han a) stört sig på att jag fotar maten b) kommenterat maten? c) velat smaka kanske.. d) ifrågasatt poängen med att behöva posta onödig skit på nätet e) fått en bild på surkål i sin mobil f) funderat på varför jag postar surkålen på instagram utan att skicka den till hans mobil f)begärt sinnesundersökning g) sagt att han är hårdrockare h) ätit upp min surkål i) köpt surkål till mig.

Fuark
2013-02-07, 18:13
detta börjar likna tråden om dating och relationer. trodde vi skulle tramsa härinne

http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/380803_503078599723382_1422405570_n.jpg

WHITEFOLKS
2013-02-07, 18:21
Aha, men jag har inget behov av att attrahera "oriktat", piffar mig alltid mer om jag gillar ngn. Men piffar mig när jag är singel för att jag vill känna att jag är.. öh, värd det typ? (lät jag precis som en Loreal-reklam?.. "Because I´m worth it..? *jorgen*). När jag är singel går jag osminkad i omatchande kläder oduschad från gymet och handlar tex. Är jag ihop m ngn får jag idéer om att jag "representerar" honom (helknäppt) och slänger ett getöga i spegeln innan iaf.

Jak är störd. :Virro

Kopplingen? Tja, Angel kommenterade surkålen med att jag borde flytta till Österrike, tjejen jag gör naglarna hos "gillade" bilden. Du har säkert ngn kopplingsanalys där, jag fattar inte. :confused:

Men iaf; hade jag haft pojkvän hade han a) stört sig på att jag fotar maten b) kommenterat maten? c) velat smaka kanske.. d) ifrågasatt poängen med att behöva posta onödig skit på nätet e) fått en bild på surkål i sin mobil f) funderat på varför jag postar surkålen på instagram utan att skicka den till hans mobil f)begärt sinnesundersökning g) sagt att han är hårdrockare h) ätit upp min surkål i) köpt surkål till mig.

Äh inte representerar du väl honom och han tycker ju om dig för den du är förhoppningsvis.

Kopplingen jag menade var att beroende på användarnamn, "profilbild", etc så kan man få helt olika svar för samma sak.

Varför skulle din pojkvän nödvändigtvis störa sig på det? Jag tycket inlagd kål i gott, de har en variant i estland som är typ som pizzasallad (fast inte lika söt), vet inte hur sauerkraut smakar faktiskt, aldrig provat.

Lellan
2013-02-07, 18:39
Äh inte representerar du väl honom och han tycker ju om dig för den du är förhoppningsvis.

Kopplingen jag menade var att beroende på användarnamn, "profilbild", etc så kan man få helt olika svar för samma sak.

Varför skulle din pojkvän nödvändigtvis störa sig på det? Jag tycket inlagd kål i gott, de har en variant i estland som är typ som pizzasallad (fast inte lika söt), vet inte hur sauerkraut smakar faktiskt, aldrig provat.

Fast det du skriver känns ändå inte relevant tycker jag. Menade att man iom sociala medier kan få mänsklig kontakt precis så mkt man vill, utan att ha ngn nära - både positivt och negativt. Men tänker inte debattera, du har fastnat i ditt tänk känner jag. Vi kan enas om att vi inte enas kring detta. :)

Det kanske rentav är surkål, sauerkraut, du tänker på. :)

Vad gäller tänket så är det ju självklart vad jag förväntar mig och accepterar av en partner, men känslorna snackar så som jag skrev tidigare, "är" både förnuft å känsla.

WHITEFOLKS
2013-02-07, 18:51
Nej alla kan inte få så mycket mänsklig kontakt de vill ens genom sociala medier.

Men visst de finns ju alltid där och är ju ett alternativ men inte ens de garanterar "feedback" för alla.

Duran
2013-02-07, 19:00
detta börjar likna tråden om dating och relationer.

Jag tänkte exakt samma sak, den här tråden börjar spåra ur!

Mina fördelar:

Folk som hänger med mig brukar få sig ett garv.
Kan föra samtal om det mesta.
Har kallats för "ett socialt geni".
Är mån om att utvecklas till det bättre.
Kreativ.
Mångsidig.

Mina nackdelar:

Vill inte ha ett förhållande.
Tar avstånd från sex.
Har flera psykdiagnoser.
Psyksjuk familj på köpet.
Arbetslös.

Nån som känner sig frestad? :d

WHITEFOLKS
2013-02-07, 19:02
Jag tänkte exakt samma sak, den här tråden börjar spåra ur!

Mina fördelar:

Folk som hänger med mig brukar få sig ett garv.
Kan föra samtal om det mesta.
Har kallats för "ett socialt geni".
Är mån om att utvecklas till det bättre.
Kreativ.
Mångsidig.

Mina nackdelar:

Vill inte ha ett förhållande.
Tar avstånd från sex.
Har flera psykdiagnoser.
Psyksjuk familj på köpet.
Arbetslös.

Nån som känner sig frestad? :d

Beror på vad det är för psykdiagnoser, kanske kan vi få ihop ett helt alfabet?

Lellan
2013-02-07, 19:03
Nej alla kan inte få så mycket mänsklig kontakt de vill ens genom sociala medier.

Men visst de finns ju alltid där och är ju ett alternativ men inte ens de garanterar "feedback" för alla.

Visste inte att det fanns garanti? *känner mig lurad* ;)

Kanske dags att byta kön eller äta lite socker, din bitterhet är tyvärr väldigt tröttsam men jag tror det är värst för dig själv. Att fokusera på allt man saknar, istället för det man faktiskt har, är bästa sättet att undvika att känna lycka.

Vem vet, kanske skulle jag vara en djupt olycklig singel om jag tänkte som du, det vet vi ju inte. Det hade ju inte gjort mig någon tjänst direkt. Har jobbat mig till min inställning, nöjd. :) Och kommer vara nöjd i ett förhållande med rätt person också.

gratefuldead
2013-02-07, 19:05
Jag tänkte exakt samma sak, den här tråden börjar spåra ur!

Mina fördelar:

Folk som hänger med mig brukar få sig ett garv.
Kan föra samtal om det mesta.
Har kallats för "ett socialt geni".
Är mån om att utvecklas till det bättre.
Kreativ.
Mångsidig.

Mina nackdelar:

Vill inte ha ett förhållande.
Tar avstånd från sex.
Har flera psykdiagnoser.
Psyksjuk familj på köpet.
Arbetslös.

Nån som känner sig frestad? :d

Hahahaha. Du lät så härlig innan man kom till det negativa!

WHITEFOLKS
2013-02-07, 19:10
Jag förstår hur du menar Lellan men jag tycker inte mig vara bitter på det sättet på "riktigt" utan mer att det är tröttsamt för mig, som har de problem jag har, hela tiden få det uppdraget framför mig så att säga.

Man kan väl kanske jämföra det med att någon säger till dig att "jag har provat allt för att gå ner i vikt". Och då säger du att "har du provat att äta mindre, räkna kcal etc" (dvs det som funkar) och personen säger "det där funkar inte för mig". Sen går det en liten stund och så säger personen/nästa person "jag har provat allt för att gå ner i vikt".

Så förrutom att det är frustrerande att människan "inte förstår" så är det dessutom något som har/är problematiskt för dig och dessutom påverkar hela din tillvaro i princip.

Det är ju inte så att jag går runt och tänker på just DET hela tiden eller pratar med alla om det hela tiden.

Okej
2013-02-07, 19:13
Vad jag först trodde tråden handlade om, innan jag läste om topic :d
http://www.bookofjoe.com/images/2008/03/12/jhulhouh_2.jpg

Okej
2013-02-07, 19:16
tänker fortsätta ha dyskleksi-torsdag idag bara så ni vet
http://cdn.iwastesomuchtime.com/915201200504781720121543125.jpg

Fuark
2013-02-07, 19:17
Vad jag först trodde tråden handlade om, innan jag läste om topic :d
http://www.bookofjoe.com/images/2008/03/12/jhulhouh_2.jpg

http://i.imgur.com/LAw9u.png

Fuark
2013-02-07, 19:30
nTegy6sBQVA

Sniggel
2013-02-07, 19:33
Vad jag först trodde tråden handlade om, innan jag läste om topic :d
http://www.bookofjoe.com/images/2008/03/12/jhulhouh_2.jpg

*cupid**cupid**cupid*

Okej
2013-02-07, 19:53
nTegy6sBQVA

http://img1.ranker.com/user_node_img/50012/1000222414/full/that-feel-bro-meme-all-people-photo-u34.jpg

Fuark
2013-02-07, 20:18
http://s4.postimage.org/8qc3u49fx/feeeelsss.jpg

LillaTjejen
2013-02-07, 20:54
Mina fördelar

- Är en glad och småbusig liten filur
- Snäll och hjälpsam
- Blir ungefär aldrig riktigt arg
- Lagar mat som enligt andra "knullar munnen" (mao; den är jävligt mumsig)
- Inga diagnoser förutom en bråkig rygg

Nackdelar

- Är en känslomänniska
- Gillar att göra vad jag vill, när jag vill och hur jag vill
- Kräsen som f.n och är hellre ensam än "nöjer mig"
- Har en bråkig rygg
- Kan vara hyfsat bitchig om jag blir retad

:d

LillaTjejen
2013-02-07, 21:13
Och jo, jag kapade kalufsen till axellångt idag. Klar fördel enligt mig!

leBrownJames
2013-02-07, 21:26
Mina fördelar

- Är en glad och småbusig liten filur
- Snäll och hjälpsam
- Blir ungefär aldrig riktigt arg
- Lagar mat som enligt andra "knullar munnen" (mao; den är jävligt mumsig)
- Inga diagnoser förutom en bråkig rygg

Nackdelar

- Är en känslomänniska
- Gillar att göra vad jag vill, när jag vill och hur jag vill
- Kräsen som f.n och är hellre ensam än "nöjer mig"
- Har en bråkig rygg
- Kan vara hyfsat bitchig om jag blir retad

:d

Låter trevlig kanske mycket trevligt jag nackdel kanske lite men har diagnoser kanske kompleterar varandra du har inga jag har massor ;-)