handdator

Visa fullständig version : UPSlabs Versa-1


flooparn
2013-02-06, 13:36
Tankar kring denna nyhet, sägs vara den första av sitt slag och har läst mycket bra om den av väldigt många olika som varit med och alpha/beta testat. Nu har nog USPlabs lag ner mycket krut på att hypa och marknadsföra denna sjukt mycket men någon som har erfarenhet av det som den innehåller? Vad tror folket, bra/dåligt? Kommer den till Sverige? Själv är jag riktigt nyfiken och brukar annars inte fastna så lätt för sånt och håller mig annars bara till PWO(mest för den uppiggande effekten) och aminosyror(då jag tränar fastande) men denna verkar riktigt trevlig!

Huduvsakliga ingredienser är:

Aegeline & Cytidine 5'-diphoscholine.

Fred!

Pepz
2013-02-06, 14:04
UPSlabs har väl hittills endast levererat hypade skitprodukter?

flooparn
2013-02-06, 14:22
UPSlabs har väl hittills endast levererat hypade skitprodukter?

Har ingen aning då jag enbart kört gamla Jack3d och Jack3d Micro vilka jag tycker ger det jag väntar mig från en PWO.

Pepz
2013-02-06, 14:31
Har ingen aning då jag enbart kört gamla Jack3d och Jack3d Micro vilka jag tycker ger det jag väntar mig från en PWO.

jo det ska man ge dom de har faktiskt en del bra. fel av mig

men produkter som
pink magic
prime
powerFULL

som verkligen tokhypades

benya
2013-02-06, 14:41
usp är defintivit itnressant för mig. Har sjä'lv kört på compound20 sen en tid tillbaka, överdoserar självklart, och känner att den gör ungegfär vad den utlovar och därför bli värd pengarna - bra tryck på gymet, deff och styrka.
Nya produkten ska jag därför absolut ge en chans!