handdator

Visa fullständig version : Cla!


hehelol
2013-02-04, 18:08
Tjena!
Jag har nu tagit CLA i 2 veckor och märker redan skillnad visuellt. Som angivet så tar jag det 3 gånger om dagen, till frukost, lunch och middag. Jag är även väldigt noga med att äta alla mål om dagen.

"Problemet" är att jag flyger till New York snart, och kommer vara där cirka 5-6 dagar. Och om jag vet något om amerikanerna är det att dom är jäkligt strikta på vad man tar in i landet. Så för att skippa den extra draman på flygplatsen (det får jag redan p.g.a. mitt insulin jag tar med) så tänkte jag lämna tabletterna hemma.

Nu, eftersom att jag bara är borta mindre än en vecka, så undrar jag om jag borde ta med dom? Om det är dåligt att sluta ta dom? Kommer jag phucka upp något i "systemet" om jag slutar helt plötsligt under en vecka och sedan tar upp tabletterna igen efter det?

Tacksam för svar!
MVH

Fuark
2013-02-04, 18:10
Nej du kommer inte fucka upp nånting. Och om dom har något vett så beslagtar dom inte din fettsyra

hehelol
2013-02-04, 18:14
Sen är ju frågan hur mycket vett dom har. Haha nä men skämt åsido, jag har familj som har varit i New York och satan vad dom är nojjiga alltså, om det inte spelar någon roll att skippa det i 5-6 dagar, då lämnar jag det hellre hemma faktiskt.

Dreas
2013-02-04, 21:12
CLA är skräp som inte ger någon effekt, absolut inte efter ett par dagar.

Ballt
2013-02-04, 21:19
CLA är skräp som inte ger någon effekt, absolut inte efter ett par dagar.

+ finns inget som heter "alla viktigta mål per dag"

hehelol
2013-02-04, 22:07
Viktiga sa jag aldrig, jag sa att jag åt alla mål man bör om dagen.

CLA har gett mig resultat, som många andra jag känner, det är väl individuellt, t.ex. som att kreatin inte fungerar på mig. Har flertal kompisar som får huvudvärk av CLA, men kan dricka kreatin utan problem. Det är beroende på person till person, men with all due respect, Dreas, så är du inte i någon position alls att döma kosttillskottet, då allt är så pass individuellt.

Tror jag har fått mitt svar, tack :)

Dreas
2013-02-04, 22:09
Viktiga sa jag aldrig, jag sa att jag åt alla mål man bör om dagen.

CLA har gett mig resultat, som många andra jag känner, det är väl individuellt, t.ex. som att kreatin inte fungerar på mig. Har flertal kompisar som får huvudvärk av CLA, men kan dricka kreatin utan problem. Det är beroende på person till person, men with all due respect, Dreas, så är du inte i någon position alls att döma kosttillskottet, då allt är så pass individuellt.

Tror jag har fått mitt svar, tack :)Är du seriös?

Jag tror att jag kan påstå att ett bevisat verkningslöst tillskott är just verkningslöst.

Att du fått effekt kan du med all säkerhet inte knyta till CLA.

Den gång det sågs ha effekt har jag för mig att de överdoserade sjukt mycket i 6mån, och sen kunde de inte replikera resultatet.

Allt är individuellt? *sigh*

Här kan du läsa: http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5756003&postcount=11

King Grub
2013-02-04, 22:13
Du har inte fått "visuell skillnad" på två veckor av CLA. Det är inte möjligt. Den skillnaden beror på annat.

bigjepp
2013-02-05, 07:13
Du har inte fått "visuell skillnad" på två veckor av CLA. Det är inte möjligt. Den skillnaden beror på annat.

Jag lägger min gissning på den sjukt underbara och underskattade placebo effekten ;)

hehelol
2013-02-05, 09:08
Det var min andra tanke, placebo. Jaja okej nog om det här!