handdator

Visa fullständig version : Vilken "personlighetstyp" av följande gillar du bäst?


filmjölk
2013-02-03, 23:51
På Kolozzeum finns mest killar, män och gubbar - det skulle vara intressant att se vilken sorts kvinnor vi föredrar. Jag skall rabbla upp ett par fiktiva personer med olika bakgrund, yrke och personlighet och du väljer din favorit, de kommer vara kortfattat, gravt stereotypt, och förmodligen manschauvinistiskt och kanske snudd på fetischism. Förutsäg att alla är 9-11/10 - det är personligheten som avgör.

Kvinnor som läser tråden får i uppdrag (om de vågar - annars röstar ni också på favorit - att rösta på den de tror Kolozzeums män föredrar - låt fördomarna härja fritt).

OBS! INGA BILDER I TRÅDEN!

dam 1) Jobbar som "glamourmodell", extraknäcker som strippa, go-go dansare, och "utställningstjej" för olika produkter på diverse mässor. Är spontan, impulsiv och gillar snabba pengar, snabba bilar, att parta, partyknarka och är beroende av spänning och dramatik.

dam 2) Jobbar som dagisfröken, alltid glad, skrattar åt buskishumor, svårt Kristen, sjunger i kör, gillar att laga mat, baka och älskar barn.

dam 3) Är ifrån en fin stenrik familj, ställer höga krav, har lång utbildning, jobbar mycket på eget eventföretag, van sedan barnsben vid att basa över folk, har dyr smak.

Dam4) Jobbar som bibliotekarie, är blyg, tystlåten, inåtvänd gillar att läsa och kan allt om allt i teorin.

Dam5) Från förorten, är driven, streetsmart och väldigt bestämd med ett jävla humör. Har extremt dyra vanor och kräver att bli behandlad som en prinsessa

Dam 6) Är träningsnarkoman, kör crossfit, spinning, pilates, joggar och gymmar. Lever på en diet av broccoli, kvarg blandat med funlight, tonfisksallad, kycklingfiléer, havregryn, råris och vasslepulver - året runt. Jobbar halvtid i en Hotellreception och drömmer om att bli nästa Monica Brandt