handdator

Visa fullständig version : Snyggare och starkare. Fullt ös, nästan!


MackanB
2013-02-03, 19:28
Tränar på bra men har som 20 åring svårt att få det till nästa nivå. Festande och slarv med kosten är det som hindrar mig mest men är också svårt att välja bort då jag inte vill tappa det sociala. Jag ska göra vad jag kan för att komma dit jag vill, sluta slarva och trycka på det lilla extra!

Doggeh
2013-02-03, 19:32
Fattar inte riktigt vad du frågar efter? Men jag önskar dig lycka till i alla fall :hbang:

Victuhh
2013-02-03, 19:44
Du måste supa och festa för att inte tappa det sociala?
Lycka till! :D

Bumb
2013-02-03, 20:28
Snälla lås tråden ...

Linjedomarn
2013-02-03, 21:22
Om du tappar vänner för att du inte vill supa är det ändå inga vänner.

Tack och hej från mig.

Valek
2013-02-03, 22:13
Sluta supa men sluta inte vara social, dvs gå fortfarande på fester.

Bara att skärpa sig och fixa kosten gäller bara att bestämma sig

Xtronal
2013-02-04, 00:48
Tränar på bra men har som 20 åring svårt att få det till nästa nivå. Festande och slarv med kosten är det som hindrar mig mest men är också svårt att välja bort då jag inte vill tappa det sociala. Jag ska göra vad jag kan för att komma dit jag vill, sluta slarva och trycka på det lilla extra!

Läs den första Narnia boken, då kommer du få disciplinen som krävs för att sluta festa och sköta kosten bättre.

massakay
2013-02-04, 08:40
Du måste supa och festa för att inte tappa det sociala?
Lycka till! :D

Det sociala handlar väl inte bara att gå på fest och supa! Du kan vara social på gymmet, på jobbet mm! Sen kan jag väl förstå att det är svårt i 20 års åldern att inte festa till ibland. Men man behöver ju absolut inte supa. Drick med måtta en gång i månaden så kan du få bra resultat ändå:)

Alfers
2013-02-04, 09:14
Läs den första Narnia boken, då kommer du få disciplinen som krävs för att sluta festa och sköta kosten bättre.

+1
Det är enda sättet.
Jag blev en bättre människa efter att jag läste den.

Raschmus
2013-02-04, 10:29
Sup du en gång i veckan. Vill minnas Finsk_Sisu har en grisfylla en gång i veckan och han är världsmästare. Sköt dig resterande 6 dagar och gnäll inte på måndag att du är trött och seg.

Så länge du inte ska tävla finns det annat än att träna oavsett om det drar ner dina resultat 5-15%

Rahf
2013-02-04, 10:47
Se till att få kvalitetsträning på gymmet och sluta oja dig!

PS: Vad fan är "nästa nivå" egentligen? DS

Bjern
2013-02-04, 10:53
Tränar på bra men har som 20 åring svårt att få det till nästa nivå. Festande och slarv med kosten är det som hindrar mig mest men är också svårt att välja bort då jag inte vill tappa det sociala. Jag ska göra vad jag kan för att komma dit jag vill, sluta slarva och trycka på det lilla extra!

Man kan festa och samtidigt få bra resultat av träningen. Kanske inte ons-fre-lör varje vecka med 1-2 utgångar i veckan har inte hindrat flera av mina kompisar att få resultat av sin träning.

Det är dock oviljan efter en fylla att inte vilja ta sig tillbaka på banan direkt som gör problemet, att vara bakis 2-3 dagar är inte okej.