handdator

Visa fullständig version : En sak ska du veta.


Blaine
2013-01-30, 16:20
Du har aldrig förtärt en god banan om den inte handplockats direkt från ett lätt svajande bananträd på exotisk plats med låg latitud ackompanjerad av surrande bin som förargat svärmar runt din närhet för att du precis fällt deras bikupa till marken med en skrovlig kvist som förlängd arm, dock endast med vad du anser vara en god intention, nämligen den att sakta och sensuellt stryka på den trögflytande och guldfärgade honungen på bananens topp för optimal kulinarisk tillfredsställelse.

Okej
2013-01-30, 16:26
0/5 poäng cofffee

Petoria
2013-01-30, 16:27
Okej

Okej
2013-01-30, 16:28
Petoria













:naughty:

Andy.da.wohoo
2013-01-30, 16:31
Vad har honungstäckt banan för påverkan på proteinsyntesen? Och borde jag byta ut kvällskaseinet mot det?

Latissimus Dorsi
2013-01-30, 16:33
Vad har honungstäckt banan för påverkan på proteinsyntesen? Och borde jag byta ut kvällskaseinet mot det?

Före, efter eller under träning för att maximalt höja MPS?

krubkungen
2013-01-30, 16:38
Vad har honungstäckt banan för påverkan på proteinsyntesen? Och borde jag byta ut kvällskaseinet mot det?

Är du tokig eller? Du kommer bli katabol som sjutton.

Ado2000
2013-01-30, 16:42
Kan någon förklara ?

mattilainen
2013-01-30, 16:52
Kan någon förklara ?

Går inte att förklara utan det måste upplevas.

Rikard Jansson
2013-01-30, 16:55
http://i.imgur.com/kGV73QL.gif

Petoria
2013-01-30, 17:19
Petoria













:naughty:

http://media.tumblr.com/tumblr_leqkn9xRcN1qegjjv.gif

Blaine
2013-01-30, 19:13
Du har heller aldrig ätit en god köttbit om den inte härstammat från ett djur som du från pipan av din egen bössa avfyrat den dödande kulan med efter ett lätt men resolut knyck på avtryckaren, för att sedan under skymningens månsken flå och stycka djuret i fråga direkt på plats bland mossa, barr och knott, där den enda ljudkällan är dina egna tunga andetag och din jaktknivs klingande ljud i samklang med vargarnas ylande läten, för att följaktligen avsluta kvällen med att trä på djurets saftiga kött på en trubbig pinne över en eld som du hastigt startat med blott dina händer som hjälpmedel.

Sniggel
2013-01-30, 19:15
Vad har honungstäckt banan för påverkan på proteinsyntesen? Och borde jag byta ut kvällskaseinet mot det?

Ett ord:
Bipollen
3 kg protein per 100g råvara *flex*

spoonchest
2013-01-30, 20:01
Du har heller aldrig ätit en god köttbit om den inte härstammat från ett djur som du från pipan av din egen bössa avfyrat den dödande kulan med efter ett lätt men resolut knyck på avtryckaren, för att sedan under skymningens månsken flå och stycka djuret i fråga direkt på plats bland mossa, barr och knott, där den enda ljudkällan är dina egna tunga andetag och din jaktknivs klingande ljud i samklang med vargarnas ylande läten, för att följaktligen avsluta kvällen med att trä på djurets saftiga kött på en trubbig pinne över en eld som du hastigt startat med blott dina händer som hjälpmedel.
Låter jävligt segt, i mitt tycke.

shadowfire
2013-01-30, 20:53
Du har aldrig förtärt en god banan om den inte handplockats direkt från ett lätt svajande bananträd på exotisk plats med låg latitud ackompanjerad av surrande bin som förargat svärmar runt din närhet för att du precis fällt deras bikupa till marken med en skrovlig kvist som förlängd arm, dock endast med vad du anser vara en god intention, nämligen den att sakta och sensuellt stryka på den trögflytande och guldfärgade honungen på bananens topp för optimal kulinarisk tillfredsställelse.

http://30bananeromdagen.ning.com/

shadowfire
2013-01-30, 20:54
Riktlinjer för att lyckas på 80/10/10
- Se till att dig som kvinna få i dig minst 2500 kalorier varje dag och som man behöver vi minst 3000 kalorier.
- Rör på dig minst 30 minuter om dagen eller minst 3 intensiva träningspass i veckan, så du använder energin du äter och öka aptiten samtidigt för att lyckas äta mer.

- Drick 300-1000 ml rent vatten det första du gör på dagen och innan varje måltid. Håll dig alltid hydrerad att du alltid kissar färglöst.

-Köp alla vackra frukter du kan hitta och ät dem när de är mogna, använd dina sinnen och läs gärna här så länge för att ta reda på hur de ska vara.

Glöm inte dina 30 bananer blaine. Allt hänger på det. God bless your bananas and nuts.

Hemi
2013-01-30, 21:18
Bananer brukar man plocka ned och låta ligga ett tag. Att ta dem direkt från trädet låter inte helt realistiskt men vad vet jag, finns väl olika sorter. Bin som surrar föragat, lol, de skulle nog få dig att springa utav h-e innan det blir någon honung till bananen.

Onigiri
2013-01-30, 21:27
Hela tråden är fel. Bananer växer från marken!

Latissimus Dorsi
2013-01-30, 21:28
Hela tråden är fel. Bananer växer från marken!

Exakt och sen ska man marklyfta upp dom.

Sniggel
2013-01-30, 22:02
Bananer brukar man plocka ned och låta ligga ett tag. Att ta dem direkt från trädet låter inte helt realistiskt men vad vet jag, finns väl olika sorter. Bin som surrar föragat, lol, de skulle nog få dig att springa utav h-e innan det blir någon honung till bananen.

Varför inte bara äta honungen rätt av?
F**k bananer!
3W_iMve4xvg

Andy.da.wohoo
2013-01-30, 22:14
Ett ord:
Bipollen
3 kg protein per 100g råvara *flex*

LOL! :D Sjysst näringsvärde!

hidden
2013-01-30, 22:31
Ett ord:
Bipollen
3 kg protein per 100g råvara *flex*

Knappast fullvärdigt hörru.

StarkaUlf
2013-01-30, 22:40
Knappast fullvärdigt hörru.

Komplettera med banan så har du bättre kvalité än vassle.

Hemi
2013-01-31, 17:15
Varför inte bara äta honungen rätt av?
F**k bananer!
--Youtube - honung--


Blev ju sugen på honung nu bara för det. Blir alltid hungrig när jag ser andra äta. Får bli en milkshake med fryst mango från förra årets skörd - och honung med en skvätt vanilj.