handdator

Visa fullständig version : Pes Erase pro


94jeppe
2013-01-28, 17:54
Någon som vet något om detta produkt och om det är något att ha?

midwinterholes
2013-01-28, 18:28
Någon som vet något om detta produkt och om det är något att ha?
Jag körde ettan "Erase" och fick leder som rostiga gångjärn. Inga styrkeökningar heller.

94jeppe
2013-01-28, 18:37
inte att du blev hårdare i kroppen heller?

Doggeh
2013-01-28, 20:35
Det sänker ju östrogen-nivåerna så om du har höga nivåer är det en produkt för dig. Vissa snackar ju om att man ska ta något som höjer testostronet för att få "optimal/synergisk" effekt. Sen om den verkligen funkar låter jag vara otalt men många har fått ont i lederna som tyder på att något faktiskt händer med hormonerna.

Om du är född 94a (med tanke på ditt användarnamn) så tycker jag inte att du ska mixtra med hormonerna men det är ju helt upp till dig själv.

midwinterholes
2013-01-31, 13:19
Nepp, blev inte hårdare i kroppen.

Helt seriöst, är du missnöjd med din kropp är det antingen för att du är fet, eller för att du saknar lagom mängd muskelmassa, eller en kombination av dessa. Och det finns inga tillskott som kommer ändra på detta, inte en enda pissprodukt.
Allt är fan skit det finns bara en enda väg och det är utan all reklam-hypad SKIT! Pissa på den jävla skiten du behöver den inte! Vissa människor spenderar MYCKET pengar på att få dig att tro att du behöver det men det är LÖGN! Now let me hear your warcry...