handdator

Visa fullständig version : Kreatin, protein och gainer!!!


fredde
2004-02-16, 12:09
Hejsan!
Vilket är bäst att ta ihop, Eiselt kreatin och exell vassleprotein eller Eiselt kreatin och Twinlab Super Gainer Fuel? Tänk inte på priset. Det jag undrar är ju helt enkelt...kreatin tillsammans med proteintillskott eller kreatin tillsammans med gainer??

King Grub
2004-02-16, 12:10
Definitivt inte TwinLab.

Välj hellre Exell och ät egna, valfria snabba kolhydrater till, så får du en bättre (och billigare) gainer än vad TwinLab har att erbjuda.

Assazel
2004-02-16, 12:18
Originally posted by King Grub
Definitivt inte TwinLab.



Snälla utveckla...

Pecca
2004-02-16, 17:02
King Grub>
Kan du säga mig varför Twinlabs gainer är sämre än att ta Exells protein + kolhydrater??? (o nu menar inte jag prismässigt, du vet vad jag är ute efter...)


Fredde>
Om priset inte har någon betydelse så tycker jag du ska kika på Optimum Nutrition och Fairings produkter. Det är dom mest prisvärda produkterna enligt mig. Kanon kvalité till ett ok pris.

Välj ett creapure kreatin (det är inte exell) samt ett bra vassle protein. Till proteinet tillsätter du snabba kolhydrater i form av t ex dextropur.

Mindek
2004-02-16, 17:07
Originally posted by Pecca
King Grub>
Kan du säga mig varför Twinlabs gainer är sämre än att ta Exells protein + kolhydrater??? (o nu menar inte jag prismässigt, du vet vad jag är ute efter...)




Endast 15% protein i SGF vilket gör det svårt att få tillräckligt av protte utan att ta 300g av skiten... SMF är då bättre, om man nu vill ha Twinlab...