handdator

Visa fullständig version : PWO med bra tryck i??


Robin86
2013-01-24, 16:14
Tjenare. Är en kille, kanske t.o.m en man på 26 år som letar efter en grym pwo.

Längd:187
Vikt:ca 95

Har testat Jack (den gamla) Craze och RageX2.. Jack funkade helt okej men finns ju inte längre. Verkar tåla en hel del koffein då jag inte märkte någon större skillnad när jag kör 3 skopor Craze eller inget alls. Har hållt mig ifrån så mkt koffein jag kan i perioder men blev ingen större skillnad då heller.
Någon annan som också har samma toleransnivå som mig kanske som hittat någon pwo med bra larm i? :hbang:

madballz
2013-01-24, 17:24
Jag brukar ta 400-600mg koffein innan passen, är sjukt tolerant, har beställt hem Craze nu, får se om det är något tryck i den! För övrigt finns det inga saker som har mer tryck i sig än Craze, som är lagliga längre...

bigjepp
2013-01-24, 17:26
Tjenare. Är en kille, kanske t.o.m en man på 26 år som letar efter en grym pwo.

Längd:187
Vikt:ca 95

Har testat Jack (den gamla) Craze och RageX2.. Jack funkade helt okej men finns ju inte längre. Verkar tåla en hel del koffein då jag inte märkte någon större skillnad när jag kör 3 skopor Craze eller inget alls. Har hållt mig ifrån så mkt koffein jag kan i perioder men blev ingen större skillnad då heller.
Någon annan som också har samma toleransnivå som mig kanske som hittat någon pwo med bra larm i? :hbang:

Craze innhehåller inte särskillt mkt koffein.. Testa jacked xx

bigjepp
2013-01-24, 17:28
Jag brukar ta 400-600mg koffein innan passen, är sjukt tolerant, har beställt hem Craze nu, får se om det är något tryck i den! För övrigt finns det inga saker som har mer tryck i sig än Craze, som är lagliga längre...

Och hur vet du det?

madballz
2013-01-24, 17:46
Och hur vet du det?

För att dem pwo's som har mest "tryck" i sig är dem med dendrobium, dendrobium och koffein är dem stim som används i PWO's nu, då DMAA blev narkotikaklassat.

waddap
2013-01-24, 18:16
Testade pwo för första gången nu för ett tag sen den hette F#cked Up. Tog den 20min förre mitt pass och märkte bra skillnad. Gav mig en bra kick och kliande i anskitet, stickningar i fingrarna. Tänker fortsätta ta den dom dagarna man är mega trött efter jobb.

jasonmago
2013-01-24, 18:37
För att dem pwo's som har mest "tryck" i sig är dem med dendrobium, dendrobium och koffein är dem stim som används i PWO's nu, då DMAA blev narkotikaklassat.

Tror han mer syftade på hur du kan veta att just craze är den med mest tryck.. Har du testat precis alla eller? Jag har testat Craze och jag tycker fortfarande inte den slår t ex rage x2.. Den enda som har gjort det är gamla jack3d.

delta_mats
2013-01-24, 18:40
The mind!

shikami
2013-01-24, 18:45
Grejen är ju att PWO:s funkar olika för olika personer.

Men dom jag kan rekommendera som funkar på mig är craze (dock funka den inte för dig)
Jacked xx

Annars funkar ju koffein sjukt bra bara det.

bigjepp
2013-01-24, 20:35
För att dem pwo's som har mest "tryck" i sig är dem med dendrobium, dendrobium och koffein är dem stim som används i PWO's nu, då DMAA blev narkotikaklassat.

Bara för det används JUST nu så är det alltså dom som är mest "tryck" i?

Baronpanda
2013-01-24, 21:35
Inte säker på om Craze är så bra som alla säger, själv tycker ja den är overhypad körde den 3 pass sen sket ja i den.
Första pass 1 skopa känner inget, Andra 2 skopor inget alls, och tredje 3 skopor fick bara ont i huvudet.
Nej Jack3d äldre version was the shit.

Får mera av att trycka 2 koffein piller innan än 3 skopor craze.

kjellm444n
2013-01-24, 21:42
Craze var ok 3-5 första gångerna, sen märker man ingen skillnad.

Robin86
2013-01-25, 12:57
Tack för svaren! Någon som dricker kaffe av er som märker någon skillnad med pwo?
Kanske ska ge Jacked xx en chans..

shikami
2013-01-25, 16:57
Tack för svaren! Någon som dricker kaffe av er som märker någon skillnad med pwo?
Kanske ska ge Jacked xx en chans..

Ja, dock lägger jag alltid till koffein till pwo eller om jag kör bara koffein (dock då blir det extra)

Yodah
2013-01-25, 17:13
Är det beta-alanin som ger stickningar? Isf kan man köpa den separat va?

_Larre_
2013-01-25, 18:47
Är det beta-alanin som ger stickningar? Isf kan man köpa den separat va?

Ja på båda.

Lellen
2013-01-25, 23:56
Förstår inte varför ni nämner Koffein i denna tråden då det inte har nått med trycket att göra. Det du behöver om du ska ha tryck är att leta efter nån pwo som innehåller L-Arginin (kväveoxid) och citruline malate. De 2 faktorerna bidrar till ökad pump (blodflöde till musklerna som i sin tur du får tryck av:)

bigjepp
2013-01-26, 07:39
Förstår inte varför ni nämner Koffein i denna tråden då det inte har nått med trycket att göra. Det du behöver om du ska ha tryck är att leta efter nån pwo som innehåller L-Arginin (kväveoxid) och citruline malate. De 2 faktorerna bidrar till ökad pump (blodflöde till musklerna som i sin tur du får tryck av:)

Läser man första inlägget så får iaf jag intrycket att den ska ge en rejäl kick eller boost, dock kallar ts detta "tryck".

Är det så att du har rätt att det är pump han söker, så 1-2g agmatine.

Robin86
2013-02-04, 16:14
Läser man första inlägget så får iaf jag intrycket att den ska ge en rejäl kick eller boost, dock kallar ts detta "tryck".

Är det så att du har rätt att det är pump han söker, så 1-2g agmatine.

Hehe sorry att jag skrev så men tänkte mer på som du säger boost! Men givetvis är det gött med pump med ;)

Robin86
2013-02-04, 16:17
Kanske en jävligt dum fråga nu men kan man inte göra en egen pwo då? =)

Med då

Koffein
beta-alanin
och agmatine? =)

eller det finns dom pwo som redan innehåller allt detta? (kanske alla) ?? =/

bigjepp
2013-02-04, 16:22
Kanske en jävligt dum fråga nu men kan man inte göra en egen pwo då? =)

Med då

Koffein
beta-alanin
och agmatine? =)

eller det finns dom pwo som redan innehåller allt detta? (kanske alla) ?? =/

Koffein och beta-alanin innehåller dom flesta pwos, dock färre med agmatine. Jag blandar själv där dessa tre ämnen finns med.

Robin86
2013-02-04, 16:49
Koffein och beta-alanin innehåller dom flesta pwos, dock färre med agmatine. Jag blandar själv där dessa tre ämnen finns med.

Aha! Kör du bara dom 3 ämnena? Och hur vet man hur mkt man ska köra av varje?

bigjepp
2013-02-04, 18:46
Aha! Kör du bara dom 3 ämnena? Och hur vet man hur mkt man ska köra av varje?

nej jag kör fler. kör olika ämnen beroende på vilken period det är och vad jag är ute efter.
som allting annat, det står dosering på burken?

fenzyn
2013-02-05, 14:19
Rensade mitt pulverskåp och hittade en halv burk original-jack3d. Brast nästan ut i gråt av lycka och effekten slog verkligen alla dagens pwos som jag testat. Ingen krasch, inga konstiga tankar.. Helt perfekt :(

Robin86
2013-02-05, 16:06
Rensade mitt pulverskåp och hittade en halv burk original-jack3d. Brast nästan ut i gråt av lycka och effekten slog verkligen alla dagens pwos som jag testat. Ingen krasch, inga konstiga tankar.. Helt perfekt :(

Min sista burk tog slut för en månad sen typ *gah!**cry*

Kischen
2013-02-05, 16:15
Förstår inte varför ni nämner Koffein i denna tråden då det inte har nått med trycket att göra. Det du behöver om du ska ha tryck är att leta efter nån pwo som innehåller L-Arginin (kväveoxid) och citruline malate. De 2 faktorerna bidrar till ökad pump (blodflöde till musklerna som i sin tur du får tryck av:)

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=165936