handdator

Visa fullständig version : Piller/tabletter


900rr
2013-01-24, 13:43
Det finns ju en massa olagliga piller som hjälper till med muskelbyggnad/fettförbräning som tex anabola,effedrin,ryss5 m,m
dessa verkar ju funka men som sagt det är olagligt och vad jag hört ger
en massa konstig biverkningar som tyo Stora finnar liten *** liten hjärna m,m :)

Så till min fråga/fundering om det finns nå lagliga preparat som funkar som ovannämda kanske inte lika effektiva men som hjälper till och inte ger en massa konstiga biveerkningar. ?

Eller är det bara att träna hårt ?

Ballt
2013-01-24, 13:50
hur länge har du tränat?

skippa liknande tankar, för att bli stor ska du förtjäna det (även om man måste jobba hårt vid bruk av steroider)

900rr
2013-01-24, 14:03
har inte tränat länge alls .. eller ja har tränat i omgångar för att gå ner i vikt. Men denna gång tänkte ja få muskler men det är nog som du säger , man ska förtjäna det :)

Doggeh
2013-01-24, 15:47
Finns inga lagliga alternativ på det du just nämnde. Det finns iofs preworkout-produkter som gör dig mer "motiverad/tjackad".

Min rekommendation är kreatin, koffein och omega-3. Kanske lite D-vitamin nu när det är så mörkt :)

ChrisDEFC
2013-01-24, 16:02
Min rekommendation är kreatin, koffein och omega-3. Kanske lite D-vitamin nu när det är så mörkt :)

+1. Sen kan du ju komplettera med det som saknas i din kost. Ex: Protein (vassle är billigast), c-vitamin osv.

900rr
2013-01-24, 16:11
vill absolut inte bli nå tjackad.. Håller mej nog till min protein drink & kaffe.

Wiizra
2013-01-24, 16:37
vill absolut inte bli nå tjackad.. Håller mej nog till min protein drink & kaffe.

Proteinpulver bygger dock inte muskler, hoppas du vet det.

Mat > pulver.

strango
2013-01-24, 16:39
Proteinpulver bygger dock inte muskler, hoppas du vet det.

Mat > pulver.

Proteinpulver bygger precis lika bra som mat