handdator

Visa fullständig version : Gissa lögnen. (Lek)


Sidor : 1 [2] 3

Fuark
2013-02-01, 23:16
Nej, nr 2 var bs. Mina mjukistofflor har såndär resår runt vristen så de åker inte av i första taget.

ahhhhh fan

1. Jag har sovit 2 timmar på över 50 timmar.
2. Jag föredrar apelsinläsk före cola/pepsi
3. Jag åt idag en hel stor hemmagjord tacopaj

Okej
2013-02-01, 23:24
ahhhhh fan

1. Jag har sovit 2 timmar på över 50 timmar.
2. Jag föredrar apelsinläsk före cola/pepsi
3. Jag åt idag en hel stor hemmagjord tacopaj

3! Såg någon gråta ut u förbannad-tråden inatt:smokin:så är antagligen inte 1, ingen aning på 2 eller 3 så singlade slant :D

1. Jag kan inte andas genom näsan
2. Jag förlorade 12 000 spänn idag på börsen för att jag försov mig och glömde ta bort min order *cry*
3. När jag var liten hade jag en nyckelpiga som hette Berit som bodde i en skål i min hylla :)

Duran
2013-02-01, 23:28
ahhhhh fan

1. Jag har sovit 2 timmar på över 50 timmar.
2. Jag föredrar apelsinläsk före cola/pepsi
3. Jag åt idag en hel stor hemmagjord tacopaj

Jag gissar på nr 3, har sett att du skrivit i sömnproblemstråden och misstänker att du säger "apelsinläsk" istället för varumärke för att inte låta inbiten. Du kanske undviker cola pga koffeinet.

1. Jag tycker att Billy Bob Thornton är het.
2. Jag tycker att Oprah Winfrey är beundransvärd.
3. Jag tycker att Amanda Jensen är underskattad.

Fuark
2013-02-01, 23:29
3! Såg någon gråta ut u förbannad-tråden inatt:smokin:så är antagligen inte 1, ingen aning på 2 eller 3 så singlade slant :D


2. Jag förlorade 12 000 spänn idag på börsen för att jag försov mig och glömde ta bort min order


Haha, jaa det gjorde jag

Dock så blev du förråd av slanten, jag tycker inte om läsk :d men jag åt en hel paj, det var craaazy

http://rookery9.aviary.com.s3.amazonaws.com/13749000/13749369_fd16_625x1000.jpg

Jag tror inte du begick en sån tabbe, dessutom hade du aldrig sålt om aktien gick ner för mycket. Eller? *rolleyes*

Edit: Sry Duran, du hade också fel. heheheh

Duran
2013-02-01, 23:31
3! Såg någon gråta ut u förbannad-tråden inatt:smokin:så är antagligen inte 1, ingen aning på 2 eller 3 så singlade slant :D

1. Jag kan inte andas genom näsan
2. Jag förlorade 12 000 spänn idag på börsen för att jag försov mig och glömde ta bort min order *cry*
3. När jag var liten hade jag en nyckelpiga som hette Berit som bodde i en skål i min hylla :)

Gissar på 1. Tänkte precis att himlans vad den där börstråden går varm jämt och insekter till husdjur hade jag också så det låter rimligt.

Fuark
2013-02-01, 23:38
3. Jag tycker att Amanda Jensen är underskattad.

Den chansar jag på. Är stentrött, så kan inte motivera. Men billy bob är het :D

Okej
2013-02-01, 23:40
Haha, jaa det gjorde jag

Dock så blev du förråd av slanten, jag tycker inte om läsk :d men jag åt en hel paj, det var craaazy


Jag tror inte du begick en sån tabbe, dessutom hade du aldrig sålt om aktien gick ner för mycket. Eller? *rolleyes*

Edit: Sry Duran, du hade också fel. heheheh
Attans!
Gissar på 1. Tänkte precis att himlans vad den där börstråden går varm jämt och insekter till husdjur hade jag också så det låter rimligt.
Båda hade fel, jag har inte haft någon nyckelpiga som heter Berit hahaha :laugh: även om jag skulle vilja :D

Tyvärr stämde börsen men skit samma shit happens :D

Fuark
2013-02-01, 23:47
Attans!

Båda hade fel, jag har inte haft någon nyckelpiga som heter Berit hahaha :laugh: även om jag skulle vilja :D

Tyvärr stämde börsen men skit samma shit happens :D

Och jag som blev rörd av dig och Berit, en sån oskyldig kärlek ;)


shit happens*hug*

Duran
2013-02-01, 23:51
Attans!

Båda hade fel, jag har inte haft någon nyckelpiga som heter Berit hahaha :laugh: även om jag skulle vilja :D

Tyvärr stämde börsen men skit samma shit happens :D

Jag kan inte citera flera i samma men Fuark gissade rätt och wtf, Berit var den jag trodde var helt säker! Tänkte fråga om hon var uppkallad efter en mattant eller dagisfröken.

Fuark
2013-02-01, 23:53
Fuark gissade rätt

http://i1.ytimg.com/vi/Dgosi8Mp41Q/hqdefault.jpg

Fuark
2013-02-04, 18:30
Kan inte låta den här badboyen till tråd dö ut!

1. Jag fick mer gåvor av min bror på hans födelsedag än vad jag gav honom.

2. Jag är allergisk mot för kall/varm luft.

3. Jag älskar lukten av bensin.

Fugly
2013-02-04, 18:45
Kan inte låta den här badboyen till tråd dö ut!

1. Jag fick mer gåvor av min bror på hans födelsedag än vad jag gav honom.

2. Jag är allergisk mot för kall/varm luft.

3. Jag älskar lukten av bensin.

2.

1, Jag har aldrig sagt "jag älskar dig" till någon.

2, Jag har (vid flera tillfällen) stoppat in mina fingrar i mitt anus medan jag onanerar. (för grovt?)

3, Jag har stulit flera tusen från min far.

Okej
2013-02-04, 18:47
Hahahahah!

http://mybroadband.co.za/vb/attachment.php?attachmentid=31212&d=1354545605

Duran
2013-02-04, 18:55
2.

1, Jag har aldrig sagt "jag älskar dig" till någon.

2, Jag har (vid flera tillfällen) stoppat in mina fingrar i mitt anus medan jag onanerar. (för grovt?)

3, Jag har stulit flera tusen från min far.

Det här är min favorittråd men eftersom jag har skrivit så mycket låter jag er vila från mina avslöjanden ibland så jag inte blir för hatad.

Jag tror att Fuark ljuger om luften och fugly... vilken av nr 2 och nr 3 skulle man dra sig mest för att berätta om det faktiskt vore sant? Svårt men jag tror att pappastölden är lögn.

1. Jag vill ha två barn.
2. Jag prioriterar vänner ungefär lika högt som träning.
3. Jag ser mig som någon som i grund och botten är en karriärsmänniska.

Fuark
2013-02-04, 18:56
2.

1, Jag har aldrig sagt "jag älskar dig" till någon.

2, Jag har (vid flera tillfällen) stoppat in mina fingrar i mitt anus medan jag onanerar. (för grovt?)

3, Jag har stulit flera tusen från min far.

Creds för att du delar med dig av så pass privata ärenden. Kul o se :)

Du gissade rätt f.ö. Jag är inte allergisk mot kall/varmluft.

Jag tror att 3 är en lögn

Okej
2013-02-04, 18:58
Eller om man vänder på det, det du skriver är alltså att du tror att Fugly sitter och stimulerar sig regelbundet i röven :laugh::laugh: haha oh jävlar den här tråden roar mig :D

/okej 5 år

edit: det är alltså inte handlingen jag skrattar åt, jag.. nej jag kan inte förklara hur jag tänker :D

stolpskott
2013-02-04, 19:08
1. Jag åkte till London i somras utan att veta om jag skulle ha några som helst fickpengar när jag var där.
2. Jag har en tavla målad av kolos egna Krampus hängandes på väggen.
3. Jag har en karta över en fiktionell värld inramad på väggen.

Fuark
2013-02-04, 19:09
Det här är min favorittråd men eftersom jag har skrivit så mycket låter jag er vila från mina avslöjanden ibland så jag inte blir för hatad.

Jag tror att Fuark ljuger om luften och fugly... vilken av nr 2 och nr 3 skulle man dra sig mest för att berätta om det faktiskt vore sant? Svårt men jag tror att pappastölden är lögn.

1. Jag vill ha två barn.
2. Jag prioriterar vänner ungefär lika högt som träning.
3. Jag ser mig som någon som i grund och botten är en karriärsmänniska.


haha vad bra!, varför skulle du bli hatad. skriv på för guds skull, denna tråden är en del av ljuset i vardagen

Du har rätt!, trodde den skulle vara svårare, men ack

1. har jag faktiskt ingen aning om
2. den tror jag är sann, vet att du rullade nåt i kakao att bjuda på för du skulle få besök
3. Den här tar vi. Jag tror inte du ser dig själv som karriärskvinna

Eller om man vänder på det, det du skriver är alltså att du tror att Fugly sitter och stimulerar sig regelbundet i röven :laugh::laugh: haha oh jävlar den här tråden roar mig :D

/okej 5 år

edit: det är alltså inte handlingen jag skrattar åt, jag.. nej jag kan inte förklara hur jag tänker :D

:Virro

Fuark
2013-02-04, 19:12
1. Jag åkte till London i somras utan att veta om jag skulle ha några som helst fickpengar när jag var där.
2. Jag har en tavla målad av kolos egna Krampus hängandes på väggen.
3. Jag har en karta över en fiktionell värld inramad på väggen.

1. Det låter som stolpsson, du har varit lite överallt *rolleyes*
2. The lögn!
3. måste vara sann. antingen Elder Scrolls eller GTA

Fugly
2013-02-04, 19:18
Creds för att du delar med dig av så pass privata ärenden. Kul o se :)

Du gissade rätt f.ö. Jag är inte allergisk mot kall/varmluft.

Jag tror att 3 är en lögn
Jag tror jag tänkte lite baklänges när jag skrev, det rätta svaret ska vara 1, alltså att jag inte har sagt ily till någon (blev dubbelnegativ i min första post).

Eller om man vänder på det, det du skriver är alltså att du tror att Fugly sitter och stimulerar sig regelbundet i röven :laugh::laugh: haha oh jävlar den här tråden roar mig :D

/okej 5 år

edit: det är alltså inte handlingen jag skrattar åt, jag.. nej jag kan inte förklara hur jag tänker

Jag har gjort det, dock håller jag inte på med det nu. Var mest för att testa (tror jag).

Edit: Måste ju bjuda lite på sig själv :D

Okej
2013-02-04, 19:26
Jag tror jag tänkte lite baklänges när jag skrev, det rätta svaret ska vara 1, alltså att jag inte har sagt ily till någon (blev dubbelnegativ i min första post).



Jag har gjort det, dock håller jag inte på med det nu. Var mest för att testa (tror jag).

Edit: Måste ju bjuda lite på sig själv :D

Hahaha king är du :D

och din avatartext... :laugh::laugh:

Duran
2013-02-04, 20:12
haha vad bra!, varför skulle du bli hatad. skriv på för guds skull, denna tråden är en del av ljuset i vardagen

Du har rätt!, trodde den skulle vara svårare, men ack

1. har jag faktiskt ingen aning om
2. den tror jag är sann, vet att du rullade nåt i kakao att bjuda på för du skulle få besök
3. Den här tar vi. Jag tror inte du ser dig själv som karriärskvinna



:Virro

Jag tror att stolpskott ljuger om London. Kan inte motivera, gissning mellan 1 och 2. Eller har han lärt av Okejs Berit? Gissar som sagt på nr 1.

Jag tror att Kolosamhället kommer ba "måste hon jämt berätta en massa skit om sig själv i alla trådar, som nån Kicki Danielsson". :Virro

Min etta var lögn. Jag har inte bestämt att jag inte ska ha två barn heller, det får bli som det blir. Med "lika högt som träning" tänkte jag att jag prioriterar vänner lägre än genomsnittet men här är väl många likadana. Jag lever definitivt inte som en karriärsmänniska men jag har drömt om att arbeta sedan jag var barn och har många egenskaper som såna människor brukar ha. Hittills har jag hindrats att leva i enlighet med min personlighet men förhoppningsvis ordnar det sig. *flex*

r3mpuh
2013-02-04, 20:36
1. Jag har brutit mig in i en snubbes villa, smugit mig in i hans sovrum, väckt hans flickvän i dubbelsängen med en sopkvast & hade sedan sex med henne i min bil.
2. Jag tände eld på en sopkorg inne på psykakuten så brandlarmet gick/brandkåren kom.
3. Jag fick hepatit C efter att jag skar in min hustrus namn, med en gammal heroinist kökskniv & sedan även sov med de öppna såren i hennes säng.
Men troligen var det från kniven, efter alla gånger hon själv också skurit sig.
3an är lögn.

Jag tror, precis som LizaK, att nr. 3 är lögnen.

Det är korrekt! Blodprov visade negativt på både Hepatit A/B/C & HIV. :)

stolpskott
2013-02-05, 12:58
1. Det låter som stolpsson, du har varit lite överallt *rolleyes*
2. The lögn!
3. måste vara sann. antingen Elder Scrolls eller GTA

Fel. Jag har en av hans första iterationer på "svarta träd".

Jag tror att stolpskott ljuger om London. Kan inte motivera, gissning mellan 1 och 2. Eller har han lärt av Okejs Berit? Gissar som sagt på nr 1.

Helt rätt! Jag hade 1000 kronor på fickan, ungefär lagom till transport till och från flygplatsen + McDonalds varje dag i de 4 dagar jag var där samt frukost på hotellet. Jag fick dock 3000 till (som det var 50/50 att jag skulle få medans jag var där) under dag 2.

Fuark
2013-02-05, 18:39
1. Jag sprang rakt in i en gammal dam idag och välte henne
2. Jag älskar Disneys filmmusik
3. Jag kan inte säga R korrekt

Figurenha
2013-02-05, 18:42
1. Jag sprang rakt in i en gammal dam idag och välte henne
2. Jag älskar Disneys filmmusik
3. Jag kan inte säga R korrekt

1 är ju lögn! Ingen från Kalmar kan ju säga r korrekt så inte det och vem älskar inte disneys filmmusik?! *rolleyes*

Fuark
2013-02-05, 18:45
1 är ju lögn! Ingen från Kalmar kan ju säga r korrekt så inte det och vem älskar inte disneys filmmusik?! *rolleyes*

rätt, men du visste ju det med R. hade hoppats på att nån skulle tabba sig på den ju ;)

Figurenha
2013-02-05, 19:01
rätt, men du visste ju det med R. hade hoppats på att nån skulle tabba sig på den ju ;)

Förstörde allt :smash:

1. Idag körde jag 500 reps på gymmet
2. Jag är halvt dansk
3. Jag är kass på att laga mat

Fuark
2013-02-05, 19:37
Förstörde allt :smash:

1. Idag körde jag 500 reps på gymmet
2. Jag är halvt dansk
3. Jag är kass på att laga mat

2. Är lögn. Tror jag. Blev osäker nu

Edit: 1 är lögn. Du körde 480 reps. Tack gode gud för instagram

Duran
2013-02-05, 21:00
Förstörde allt :smash:

1. Idag körde jag 500 reps på gymmet
2. Jag är halvt dansk
3. Jag är kass på att laga mat

Jag tror att nr 2 är lögn. Du räknade säkert fel mellan 480 och 500, då är det ett misstag, inte en lögn. Och Fuark som känner dig verkar ju tycka att du är kass på matlagning.

1. Jag är arg.
2. Jag har köpt en gul lampa.
3. Jag ska titta på Maria och Mindy nu.

Fugly
2013-02-05, 21:02
Jag tror att nr 2 är lögn. Du räknade säkert fel mellan 480 och 500, då är det ett misstag, inte en lögn. Och Fuark som känner dig verkar ju tycka att du är kass på matlagning.

1. Jag är arg.
2. Jag har köpt en gul lampa.
3. Jag ska titta på Maria och Mindy nu.

3, namnet skriker dålig TV.

Fuark
2013-02-05, 21:10
1. Jag är arg.


1. Inget nytt i "Vad gör dig förbannad". Du är lycklig tror jag

Duran
2013-02-05, 21:30
Jag tror att nr 2 är lögn. Du räknade säkert fel mellan 480 och 500, då är det ett misstag, inte en lögn. Och Fuark som känner dig verkar ju tycka att du är kass på matlagning.

1. Jag är arg.
2. Jag har köpt en gul lampa.
3. Jag ska titta på Maria och Mindy nu.

Nr 3 var lögnen. Jag ville verkligen se M&M men det gick tyvärr samtidigt som F&F som jag ville se ännu hellre.

Figurenha
2013-02-05, 21:49
2. Är lögn. Tror jag. Blev osäker nu

Edit: 1 är lögn. Du körde 480 reps. Tack gode gud för instagram

Jag tror att nr 2 är lögn. Du räknade säkert fel mellan 480 och 500, då är det ett misstag, inte en lögn. Och Fuark som känner dig verkar ju tycka att du är kass på matlagning.

1. Jag är arg.
2. Jag har köpt en gul lampa.
3. Jag ska titta på Maria och Mindy nu.

Det var faktiskt nr 1 som var lögn då jag skriver ner vad jag körde och hur många så hade stenkoll på antalet :)

stolpskott
2013-02-06, 00:00
Min bror får posta några om sig själv.

1. Jag har kissat på mig i ett tomt klassrum, varpå en lärare såg mig torka upp det och frågade: "Har du spillt lite vatten?" Väldigt pinsamt.
2. När jag var i den inledande fasen av tonårens lusta juckade jag mot ett träd för att göra av mig med min sexuella frustration.
3. Jag har tajjat till en bok i "Sagan om drakens återkomst" serien.

Fuark
2013-02-06, 00:02
Min bror får posta några om sig själv.

1. Jag har kissat på mig i ett tomt klassrum, varpå en lärare såg mig torka upp det och frågade: "Har du spillt lite vatten?" Väldigt pinsamt.
2. När jag var i den inledande fasen av tonårens lusta juckade jag mot ett träd för att göra av mig med min sexuella frustration.
3. Jag har tajjat till en bok i "Sagan om drakens återkomst" serien.

1. chansar jag på. kan inte motivera

Tjena, stolpssons brorsa förövrigt. :)

Duran
2013-02-06, 00:12
Min bror får posta några om sig själv.

1. Jag har kissat på mig i ett tomt klassrum, varpå en lärare såg mig torka upp det och frågade: "Har du spillt lite vatten?" Väldigt pinsamt.
2. När jag var i den inledande fasen av tonårens lusta juckade jag mot ett träd för att göra av mig med min sexuella frustration.
3. Jag har tajjat till en bok i "Sagan om drakens återkomst" serien.

Jag gissar också på nr 1.

1. Idag har jag joggat.
2. Jag har hamnat i en otrevlig ordväxling med en granne i eftermiddag.
3. Jag skrattade högt under F&F:s program "Hissen".

Fuark
2013-02-06, 00:19
Jag gissar också på nr 1.

1. Idag har jag joggat.
2. Jag har hamnat i en otrevlig ordväxling med en granne i eftermiddag.
3. Jag skrattade högt under F&F:s program "Hissen".

1. Nej
2. Sann
3. Den var för lätt, visste redan att du såg det programmet.

1. Jag pratar just nu med en 43 årig mamma och diskuterar förhållanden i ett datorspel. Hela hennes familj är medlemmar i mitt guild.
2. Jag handlade på City gross tidigare idag och glömde scanna varor för lite över 300 kronor.
3. Jag var med och flyttade ett kassaskåp som vägde 2,8 ton, igår

Duran
2013-02-06, 00:33
1. Nej
2. Sann
3. Den var för lätt, visste redan att du såg det programmet.

1. Jag pratar just nu med en 43 årig mamma och diskuterar förhållanden i ett datorspel. Hela hennes familj är medlemmar i mitt guild.
2. Jag handlade på City gross tidigare idag och glömde scanna varor för lite över 300 kronor.
3. Jag var med och flyttade ett kassaskåp som vägde 2,8 ton, igår

Jag tänkte att du skulle tänka ett steg längre och tro att jag försökte luras om skrattet eftersom jag hade nämnt det. Men då borde din etta stämma för du var glad över guildfamiljen. Jag tror att City gross är lögn. Min 2:a var lögn.

1. Jag vågar inte sätta upp min taklampa.
2. Jag är rädd för ett par av moderatorerna.
3. Jag anser mig vara tuff.

Fuark
2013-02-06, 00:37
Jag tänkte att du skulle tänka ett steg längre och tro att jag försökte luras om skrattet eftersom jag hade nämnt det. Men då borde din etta stämma för du var glad över guildfamiljen. Jag tror att City gross är lögn. Min 2:a var lögn.

1. Jag vågar inte sätta upp min taklampa.
2. Jag är rädd för ett par av moderatorerna.
3. Jag anser mig vara tuff.

Rätt!, grymt sköna är dom, jag känner mig som en farbror

2. tror jag är lögn. pågrund utav att jag tror du anser dig själv tuff och ingen vill få elektricitet i dig.

min andra teori är dock att 3. är lögn, då dom andra innehåller något med rädsla

Okej
2013-02-06, 00:39
Jag tänkte att du skulle tänka ett steg längre och tro att jag försökte luras om skrattet eftersom jag hade nämnt det. Men då borde din etta stämma för du var glad över guildfamiljen. Jag tror att City gross är lögn. Min 2:a var lögn.

1. Jag vågar inte sätta upp min taklampa.
2. Jag är rädd för ett par av moderatorerna.
3. Jag anser mig vara tuff.

2an är ingen lögn, för det är vi alla. Och jag tror du anser dig tuff, så vi kör på 1an!

1. Jag har spenderat de senaste 3 veckorna med att berätta för alla hur ont om tid jag har och mycket att göra, och pga detta inte fått ett skit gjort :D
2. Jag har en 1,5m stor check bakom min soffa
3. Jag är beroende av tuggummi

Fuark
2013-02-06, 00:43
3. Jag är beroende av tuggummi

This!

Checken är en replika från nån TV-Show. Och det andra låter som nåt man skulle kunna få för sig :)

stolpskott
2013-02-06, 00:44
1. chansar jag på. kan inte motivera

Tjena, stolpssons brorsa förövrigt. :)

Jag gissar också på nr 1.

Fel! 3an var falsk! Min bror hälsar.



1. Jag vågar inte sätta upp min taklampa.
2. Jag är rädd för ett par av moderatorerna.
3. Jag anser mig vara tuff.

3 är falsk! 2an och är kontradikterar varandra så någon av dom måste det iaf vara.



1. Jag har spenderat de senaste 3 veckorna med att berätta för alla hur ont om tid jag har och mycket att göra, och pga detta inte fått ett skit gjort :D
2. Jag har en 1,5m stor check bakom min soffa
3. Jag är beroende av tuggummi

Ettan känner jag igen mig själv i, och det är nog många som har upplevt det. Säger att den stämmer.
Tvåan är lite häftig så den väljer jag att tro på.
Trean känns lite för löjlig för att vara sann.

3 är lögn!

Fuark
2013-02-06, 00:45
1. Jag är extremt pigg

2. Jag har ett viktigt prov imorgon

3. Jag ser fram emot provet

BlötSnö
2013-02-06, 00:46
Okej: Jag tro 2:an är en lögn, men jag önskar att den inte vore det, för det hade kanske varit en bra historia.

1: Jag har stått och lyssnat på Pointer Sisters - I'm So Excited och roat mig med att ingen på hela tunnelbanan skulle kunna gissa sig till att det är det som småfeta, skäggiga smyggymmare lyssnar på.
2: Jag har brännt 1500 på retrospel.
3: Jag körde nästan över en hund med tillhörande ägare.

Fuark: 1 känns ju inte speciellt troligt, icke sant? :P

Okej
2013-02-06, 00:54
This!

Checken är en replika från nån TV-Show. Och det andra låter som nåt man skulle kunna få för sig :)
Har faktiskt vunnit den helt själv!!

2 stk faktiskt :D

(skryt :naughty:)
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/248061_450830941595369_1599990859_n.jpg
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/310077_450827818262348_1312166091_n.jpg

Ettan känner jag igen mig själv i, och det är nog många som har upplevt det. Säger att den stämmer.
Tvåan är lite häftig så den väljer jag att tro på.
Trean känns lite för löjlig för att vara sann.

3 är lögn!

1. Jag är extremt pigg

2. Jag har ett viktigt prov imorgon

3. Jag ser fram emot provet
Du har säkert ett prov imorgon annars hade du inte skrivit alt. 3, dock tror jag du kör någon super-trippel-psykologi här. Hmm... 1an är sann för jag har för mig att du brukar vara uppe vid den här tiden och posta i den här tråden :D, alltså är 3an lögn. Du har prov imorn och hatar det i till pigga tillstånd

Fuark
2013-02-06, 00:54
Okej: Jag tro 2:an är en lögn, men jag önskar att den inte vore det, för det hade kanske varit en bra historia.

1: Jag har stått och lyssnat på Pointer Sisters - I'm So Excited och roat mig med att ingen på hela tunnelbanan skulle kunna gissa sig till att det är det som småfeta, skäggiga smyggymmare lyssnar på.
2: Jag har brännt 1500 på retrospel.
3: Jag körde nästan över en hund med tillhörande ägare.

Fuark: 1 känns ju inte speciellt troligt, icke sant? :P

Chansar på 2. Myt!

Kom på att både 1 och 3 var feta lögner, jag ska retirera nu

Edit: Okej: Jag lovar att det inte fanns någon supertrippelpsykologi den här gången, idag är jag helt slut :)

Edit nr2 (Stolpsson): Rätt på nattuggla, men två stycken var fel. Bröt mot reglerna, jag skäms

stolpskott
2013-02-06, 00:55
1. Jag är extremt pigg

2. Jag har ett viktigt prov imorgon

3. Jag ser fram emot provet

Om tvåan är lögn utesluter det att trean kan stämma, vilket skulle vara ett brott mot reglerna, så tvåan måste stämma.
Ettan stämmer nog, du känns som en nattuggla, trean låter högst otrolig.

Edit: Fuck.

Duran
2013-02-06, 00:56
Okej: Jag tro 2:an är en lögn, men jag önskar att den inte vore det, för det hade kanske varit en bra historia.

1: Jag har stått och lyssnat på Pointer Sisters - I'm So Excited och roat mig med att ingen på hela tunnelbanan skulle kunna gissa sig till att det är det som småfeta, skäggiga smyggymmare lyssnar på.
2: Jag har brännt 1500 på retrospel.
3: Jag körde nästan över en hund med tillhörande ägare.

Fuark: 1 känns ju inte speciellt troligt, icke sant? :P

Jag tror att nr 3 är lögn.

Min trea var lögn, men jag ansåg mig vara tuff förr.

BlötSnö
2013-02-06, 01:03
Chansar på 2. Myt!


Jag tror att nr 3 är lögn.

Min trea var lögn, men jag ansåg mig vara tuff förr.

Börjar du också bli till åren, Duran? Man mår inte bra av sådana insikter. Man ska ju vara Da Shiznit till den dag man dör...

Nummer 3 var en lögn, då det inte var jättenära. Han var ganska långt bort. Problemet var att jag kom med ett massivt fordon i +100km/h och hade han halkat så hade det blivit köttfärs av både honom och den rara lilla jycken.

Fuark
2013-02-06, 22:08
1. Jag är genomsvettig av rädsla

2. Jag har 2st olika matlösningar när jag åker och jobbar, för olika situationer

3. Jag satte idag ett nytt personbästa i marklyft

Duran
2013-02-06, 22:15
Börjar du också bli till åren, Duran? Man mår inte bra av sådana insikter. Man ska ju vara Da Shiznit till den dag man dör...

Nummer 3 var en lögn, då det inte var jättenära. Han var ganska långt bort. Problemet var att jag kom med ett massivt fordon i +100km/h och hade han halkat så hade det blivit köttfärs av både honom och den rara lilla jycken.

Japp, ungdomens dumdristiga mod övergav även mig till slut och nu skakar jag i mina stövlar för jämnan.

Duran
2013-02-06, 22:17
1. Jag är genomsvettig av rädsla

2. Jag har 2st olika matlösningar när jag åker och jobbar, för olika situationer

3. Jag satte idag ett nytt personbästa i marklyft

1 är lögn och påstår du något annat så ljuger du igen (eller så har du tagit amfetamin).

Figurenha
2013-02-06, 22:21
1. Jag är genomsvettig av rädsla

2. Jag har 2st olika matlösningar när jag åker och jobbar, för olika situationer

3. Jag satte idag ett nytt personbästa i marklyft

Jag går mot magkänslan och säger 3 bara för att.

Fuark
2013-02-06, 22:23
1 är lögn och påstår du något annat så ljuger du igen (eller så har du tagit amfetamin).

Fan. Tänkte dra en luring med tanke på skräcktråden, jag var dock till mitt försvar genomsvettig en period när jag letade efter vissa bilder.

Fuark
2013-02-06, 22:24
Jag går mot magkänslan och säger 3 bara för att.

Sorry hankan, game over ;) jag satte nytt PB

Duran
2013-02-06, 22:28
1. Jag har sett Jurtjyrkogården minst 30 ggr.
2. Exorcisten är en av mina absoluta favoritskräckisar.
3. Jag tycker att Scream fick mer uppmärksamhet än den förtjänade.

Fuark
2013-02-06, 22:35
1. Jag har sett Jurtjyrkogården minst 30 ggr.
2. Exorcisten är en av mina absoluta favoritskräckisar.
3. Jag tycker att Scream fick mer uppmärksamhet än den förtjänade.

This

Exorcisten är mångas favorit och jjurthyjrjrkfdkogården är en riktig klassiker.
Scream tror jag inte skrämde dig på samma sätt, då du ansåg dig vara tuff förr

Okej
2013-02-06, 22:53
1. Jag har sett Jurtjyrkogården minst 30 ggr.
2. Exorcisten är en av mina absoluta favoritskräckisar.
3. Jag tycker att Scream fick mer uppmärksamhet än den förtjänade.

Hur kan man gilla skräck *cry*

1. Idag har jag fått en utskällning av Tolkia
2. Jag kan logga in på facebook på min kaffemaskin
3. jag brukar lukta på mitt schampo så fort jag har vägen förbi badrummet, bara för att det luktar så jäkla gott *cupid*

Fuark
2013-02-06, 22:55
Hur kan man gilla skräck *cry*

1. Idag har jag fått en utskällning av Tolkia
'

Joina här: http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=195608 :naughty:

Smidig lögn, jag tror inte du har fått det. Kaffemaskinen låter så otrolig att den måste vara sann. Och du har nog nån slags schyst tvål där hemma :)

Duran
2013-02-06, 23:12
1. Jag har sett Jurtjyrkogården minst 30 ggr.
2. Exorcisten är en av mina absoluta favoritskräckisar.
3. Jag tycker att Scream fick mer uppmärksamhet än den förtjänade.

Vafan, jag råkade skriva två lögner igen, ska det va så svårt att hålla reda på? Jag är ofta nära på att råka skriva tre sanningar. *facepalm* Iallafall så var nr 1 sant. Jag tycker att Exorcisten är skittråkig men Scream är asbra, jag förknippar fortfarande popcorn med terror.

Jag tror att Okej ljuger om schampot.

Okej
2013-02-06, 23:17
Joina här: http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=195608 :naughty:

Smidig lögn, jag tror inte du har fått det. Kaffemaskinen låter så otrolig att den måste vara sann. Och du har nog nån slags schyst tvål där hemma :)
ahmenvafan ska ju sova snart :cryout: <sjunger Bamse-sånger>
Vafan, jag råkade skriva två lögner igen, ska det va så svårt att hålla reda på? Jag är ofta nära på att råka skriva tre sanningar. Iallafall så var nr 1 sant. Jag tycker att Exorcisten är skittråkig men Scream är asbra, jag förknippar fortfarande popcorn med terror.

Jag tror att Okej ljuger om schampot.
YES! knep er båda, jag kan inte logga in via min kaffemaskin även om det hade varit ballt :D och det här luktar asgott och är inte alls för kvinnor http://images-its.chemistdirect.co.uk/Schwarzkopf-Gliss-Colour-Protect-Shampoo-28222.jpg?o=SSKCW9L5OiB5Ecfv$CnWdHTEFdYj&V=8fpO*innocent*

Fuark
2013-02-07, 00:07
YES! knep er båda, jag kan inte logga in via min kaffemaskin även om det hade varit ballt :D

hehe, grym lögn. fruktansvärt otippad :)

Duran
2013-02-07, 21:01
1. Något av det bästa som finns är att dricka vatten.
2. Nu ska jag äta kladdkaka med after eight i/på.
3. Jag råkade tända eld på mitt hår när jag skulle tända ett värmeljus nyss.

Fuark
2013-02-07, 21:22
1. Något av det bästa som finns är att dricka vatten.
2. Nu ska jag äta kladdkaka med after eight i/på.
3. Jag råkade tända eld på mitt hår när jag skulle tända ett värmeljus nyss.

2 tror jag, du ska säkert äta kladdkaka, men utan after-8s.


Om 3 är sann, har du nåt hår kvar?

Okej
2013-02-07, 21:24
1. Något av det bästa som finns är att dricka vatten.
2. Nu ska jag äta kladdkaka med after eight i/på.
3. Jag råkade tända eld på mitt hår när jag skulle tända ett värmeljus nyss.

3an är definitivt sant, de flesta kvinnor älskar värmeljus och till och med jag har lyckats med konststycket att tända eld på mig själv och då har jag ändå hyfsat kort hår. Jag tror 2an är sann men mest för att det låter sjukt najs, även om jag föredrar kladdkaka med kokos. Så 1an är lögn även om det är en så pass random sak att säga så den kanske är sann trots allt

1. Jag var tvungen att googla hur man stavar kokos för att det såg så konstigt ut
2. Jag vaknade inte alls svettig igår natt i panik pga en viss tråd här *rolleyes*
3. det bästa jag vet är nypistade backar

Fuark
2013-02-07, 21:32
1. Jag var tvungen att googla hur man stavar kokos för att det såg så konstigt ut
2. Jag vaknade inte alls svettig igår natt i panik pga en viss tråd här *rolleyes*
3. det bästa jag vet är nypistade backar

Chansar på 3.

Angående 2:an så sov jag med lampan tänd hela natten och kunde knappt sova för var tvungen att kolla om det var nån bakom mig när jag låg med ryggen utåt. Hoppas 2:an är sann nu, annars kommer jag stämplas som räddhare :d

Okej
2013-02-07, 21:38
Chansar på 3.

Angående 2:an så sov jag med lampan tänd hela natten och kunde knappt sova för var tvungen att kolla om det var nån bakom mig när jag låg med ryggen utåt. Hoppas 2:an är sann nu, annars kommer jag stämplas som räddhare :d

Du har rätt men ändå fel! 1an och 3an stämmer och du har rätt i sak om 2an, jag var livrädd igår natt och vågade inte ens gå på toaletten, dock skrev jag ju "inte", kanske dåligt formulerat :Virro

Duran
2013-02-07, 21:45
Men gud vad ni låter lättskrämda! Jag ljög om värmeljuset. :thefinger

Okej
2013-02-07, 21:47
Men gud vad ni låter lättskrämda! Jag ljög om värmeljuset. :thefinger

Well played! Meh, ankor och det övernaturliga, där har du mina svaga punkter :(

Fuark
2013-02-07, 21:55
Men gud vad ni låter lättskrämda!

hahah, fuck you Duran :d kan inte hjälpa det

Fuark
2013-02-07, 22:08
1. Jag lyssnar just nu på en låt från Lejonkungen och ryser
2. Jag har förberett en riktig gråtrunksfilm och ska se den om cirka 20min.
3. Jag har fått en komplimang för min form i knäböj av min mäklare

Figurenha
2013-02-07, 22:13
1. Jag lyssnar just nu på en låt från Lejonkungen och ryser
2. Jag har förberett en riktig gråtrunksfilm och ska se den om cirka 20min.
3. Jag har fått en komplimang för min form i knäböj av min mäklare

Tror jag vet det rätta man vill inte förstöra ännu en gång så skiter i det istället :D

Fuark
2013-02-07, 22:14
Tror jag vet det rätta man vill inte förstöra ännu en gång så skiter i det istället :D

*cupid*

LillaTjejen
2013-02-07, 22:15
1) Jag har nästan alltid ett nära nog tomt kylskåp
2) Jag älskar rysare
3) Jag fryser

Okej
2013-02-07, 22:18
1. Jag lyssnar just nu på en låt från Lejonkungen och ryser
2. Jag har förberett en riktig gråtrunksfilm och ska se den om cirka 20min.
3. Jag har fått en komplimang för min form i knäböj av min mäklare
Du nämnde någonstans att du gillar disneylåtar (stalker pls :D) och du kör ju någon form av filmmaraton nu och "en viss meme" har ju gått på högvarv senaste tiden :laugh:

Vilken film btw?
1) Jag har nästan alltid ett nära nog tomt kylskåp
2) Jag älskar rysare
3) Jag fryser
INGEN utom Duran älskar rysare :D och alla av kvinnligt kön jag känner fryser konstant så den är jag stensäker på

Figurenha
2013-02-07, 22:20
1) Jag har nästan alltid ett nära nog tomt kylskåp
2) Jag älskar rysare
3) Jag fryser

Offrar ena armen på att det är 1! Känns som att jag kommer ångra det dock. :smash:

Fuark
2013-02-07, 22:32
1) Jag har nästan alltid ett nära nog tomt kylskåp
2) Jag älskar rysare
3) Jag fryser

Samma motivering som Okej (Kul, jag vet :) men det lät så bra)

1 är lögn!

Du nämnde någonstans att du gillar disneylåtar (stalker pls :D) och du kör ju någon form av filmmaraton nu och "en viss meme" har ju gått på högvarv senaste tiden :laugh:

Vilken film btw?


That feel when Okej is wrong :D, har ingen film på G och jag har fått komplimang från min mäklare i knäböj.

Här är låten förresten, den är så jävla bra!

apEuFdzP5ZU

Duran
2013-02-07, 22:33
1. Jag lyssnar just nu på en låt från Lejonkungen och ryser
2. Jag har förberett en riktig gråtrunksfilm och ska se den om cirka 20min.
3. Jag har fått en komplimang för min form i knäböj av min mäklare

Eh, jag skulle behöva en definition av "gråtrunkfilm" men jag tror att nr 2 är lögnen. Och LillaTjejens nr 3. Det är väl bara att klä på sig liksom?

Edit: fan, du deffar förstås och fryser oavsett mängd kläder.

Fuark
2013-02-07, 22:39
Eh, jag skulle behöva en definition av "gråtrunkfilm" men jag tror att nr 2 är lögnen. Och LillaTjejens nr 3. Det är väl bara att klä på sig liksom?

Edit: fan, du deffar förstås och fryser oavsett mängd kläder.

Dock så varken gråter eller runkar jag, det är bara ett så härligt uttryck för att sitta och kolla på sorgliga filmer

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Gr%C3%A5trunka

du hade rätt, grattis

Okej
2013-02-07, 22:42
That feel when Okej is wrong :D, har ingen film på G och jag har fått komplimang från min mäklare i knäböj.

Här är låten förresten, den är så jävla bra!


Damnit *gah!* men vad var oddsen för mäklarhistorian? Trodde den var påhittad typ "Jag fick beröm för min ostsås av min fotmassös" :D

Har inte sett lejonkungen 2 :em:

Fuark
2013-02-07, 22:45
Damnit *gah!* men vad var oddsen för mäklarhistorian? Trodde den var påhittad typ "Jag fick beröm för min ostsås av min fotmassös" :D

Har inte sett lejonkungen 2 :em:

Det var det som var planen, hade sån tur att det ploppade upp i huvudet :d

Det måste du göra! jag tänkte påbörja ett Disneymaraton och börja med Ringaren i Notre Dame. Joina mig så kan vi föra en journal :naughty:

Duran
2013-02-07, 23:19
Dock så varken gråter eller runkar jag, det är bara ett så härligt uttryck för att sitta och kolla på sorgliga filmer

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Gr%C3%A5trunka

du hade rätt, grattis

Gråtrunka vet jag förstås vad det är (I do it all the time), men jag hade rätt i mina misstankar om att en sådan film behövde definieras. Jag tänkte att du menade typ en porrfilm som är så smutsig och kass att man får ångest och börjar grina medan man... ja.

LillaTjejen
2013-02-07, 23:51
INGEN utom Duran älskar rysare :D och alla av kvinnligt kön jag känner fryser konstant så den är jag stensäker på

Offrar ena armen på att det är 1! Känns som att jag kommer ångra det dock. :smash:

Samma motivering som Okej (Kul, jag vet :) men det lät så bra)

1 är lögn!


Lögnen är att jag älskar rysare, för det gör jag Inte. Ser dem med en filt uppdragen till näsan och helst sittandes hopkurad mot nån så jag kan gömma mig när det blir läskigt :em:

Att jag har ett nästan tomt kylskåp är helt sant, fastän jag faktiskt är kock. Det kommer sig av att jag handlar enbart det jag behöver och inte en smula mer.
Bor ensam och det mesta hinner annars bli dåligt innan jag hunnit äta upp det och frusen är jag lite nu och då bara för att det är lite kallt både ute och inne enligt min åsikt :cool:

LillaTjejen
2013-02-08, 00:04
Nästa då..

1) Jag ägnar relativt mycket tid på utseendet
2) Jag städar dagligen
3) Jag har simmat naken i en skogstjärn

:naughty:

Fuark
2013-02-08, 17:54
2) Jag städar dagligen


:naughty:

Myt! ingen pallar det *troll*

mallis
2013-02-08, 18:08
1. Jag har tappat räkningen på hur många jag haft sex med
2. Min favoritställning är doggystyle
3. Jag älskar små kukar
4. Jag drömmer om att bli våldtagen

Okej
2013-02-08, 18:17
1. Jag har tappat räkningen på hur många jag haft sex med
2. Min favoritställning är doggystyle
3. Jag älskar små kukar
4. Jag drömmer om att bli våldtagen

Hmmm. 1an är nog sann, mest för att du verkar vara dålig på att räkna (3 alternativ ska det vara *gah!*), ne skojjabah! 2an tror jag också är sann då den makes sense. Valet står mellan 3an och 4an, och jag har hört tjejkompisar som påstår att dom har fantasier om det så det kan mycket väl vara sant. Jag har dock svårt att tro att du skulle älska små kukar ;)

Fuark
2013-02-08, 18:18
1. Jag har tappat räkningen på hur många jag haft sex med
2. Min favoritställning är doggystyle
3. Jag älskar små kukar
4. Jag drömmer om att bli våldtagen

Br2_22e2RoU


Chansar på att 3 är en lögn. baserat på inläggets karaktär

Ondskapelsen
2013-02-08, 22:28
Stolpskott på de första 10 sidorna i den här tråden... jag tror jag dör..

Duran
2013-02-08, 22:37
Jag tror att LillaTjejens lögn är nr 1. Badet är en sån där kul grej man skulle kunna vilja berätta och det skulle inte förvåna mig om du hellre städar lite varje dag än massor sällan. Kockar städar väl allteftersom de jobbar? Jag tror du kanske försöker lura killarna att du är utseendefixerad eftersom du är kvinna för att sen ba "TADAAA! Jag har en skön inställning, det trodde ni inte va?!"

Jag tror att mallis nr 3 är lögn, fast man vet aldrig, det kan vara en kuggis, typ "Jag älskar alla blipar".

1. Idag har jag lyssnat på ett helt Britney Spears-album.
2. Jag ska slippa Koloträffen (främst) för att istället köra ett benpass.
3. Jag har en bild jag själv målat på väggen.
4. Jag skriver ett fjärde alternativ bara för att jävlas.

LillaTjejen
2013-02-08, 22:46
Myt! ingen pallar det *troll*

Jag tror att LillaTjejens lögn är nr 1.

Jag tror att mallis nr 3 är lögn, fast man vet aldrig, det kan vara en kuggis, typ "Jag älskar alla blipar".

1. Idag har jag lyssnat på ett helt Britney Spears-album.
2. Jag ska slippa Koloträffen (främst) för att istället köra ett benpass.
3. Jag har en bild jag själv målat på väggen.
4. Jag skriver ett fjärde alternativ bara för att jävlas.

Mehh, nr 1 är helt korrekt lögnen. Städar dagligen och det tar ca 15 minuter att städa igenom hela där jag bor :d Gillar att ha rent och fräscht omkring mig.

Utseendet det tar 5 minuter att fixa :hbang: Bra råmaterial :naughty:

Och jag kan inte tänka mig att nån som inte är "fjortis" lyssnar på B. S. och säger alltså att det är lögnen :cool:

Duran
2013-02-08, 23:01
Stolpskott på de första 10 sidorna i den här tråden... jag tror jag dör..

Yep, he's a hoot!

Mehh, nr 1 är helt korrekt lögnen. Städar dagligen och det tar ca 15 minuter att städa igenom hela där jag bor :d Gillar att ha rent och fräscht omkring mig.

Utseendet det tar 5 minuter att fixa :hbang: Bra råmaterial :naughty:

Och jag kan inte tänka mig att nån som inte är "fjortis" lyssnar på B. S. och säger alltså att det är lögnen :cool:

Nej. Faktiskt så var jag fjortis då Britney slog igenom och då avskydde jag henne. Det var inte förrän jag var över tjugo som jag vågade bejaka mina mer ytligt sidor och då blev hon en favorit!

LillaTjejen
2013-02-08, 23:34
Då är det nr 2

Duran
2013-02-08, 23:44
Då är det nr 2

Nej, nr 4. :cool:

LillaTjejen
2013-02-08, 23:56
Hmmm....

Carolinew
2013-02-09, 20:26
Rolig lek =)

1. Har spelat VM i ett strategispel 4 ggr
2. Har cyklat från skåne till Stockholm ensam
3. Har varit med i en reklamfilm för Volvo

Fuark
2013-02-09, 20:46
Rolig lek =)

1. Har spelat VM i ett strategispel 4 ggr
2. Har cyklat från skåne till Stockholm ensam
3. Har varit med i en reklamfilm för Volvo

Tror nummer 2 är en lögn. Vore rätt så tråkigt att dra den resan själv. Att du har cyklat den däremot, kan mycket väl vara sant.

Vilket spel? *drool* @1.

Fugly
2013-02-09, 20:47
Rolig lek =)

1. Har spelat VM i ett strategispel 4 ggr
2. Har cyklat från skåne till Stockholm ensam
3. Har varit med i en reklamfilm för Volvo

3, vem fan vill vara med i en reklamfilm för ett av de sämre bilföretagen?

Okej
2013-02-09, 20:53
Rolig lek =)

1. Har spelat VM i ett strategispel 4 ggr
2. Har cyklat från skåne till Stockholm ensam
3. Har varit med i en reklamfilm för Volvo

1. Första dagen på nollingen till högskolan däckade jag naken på förfesten i värdens säng, mycket uppskattat av övriga 30 personer :em:
2. Jag brukar återposta min reklam i grannens postlåda
3. Jag hatar fiskpinnar

Fuark
2013-02-09, 21:02
1. Första dagen på nollingen till högskolan däckade jag naken på förfesten i värdens säng, mycket uppskattat av övriga 30 personer :em:
2. Jag brukar återposta min reklam i grannens postlåda
3. Jag hatar fiskpinnar

This

dom andra låter som dig, första är fullt möjlig och lite rebell över reklamen i grannens postlåda (fight the system)

You love fish(d)icks :naughty:

1. Jag släppte nyss en tår till slutet av en Disney film
2. Jag har crowdsurfat ensam på 3 Live framträdanden under samma kväll
3. Jag har en plattång

Okej
2013-02-09, 21:11
This

dom andra låter som dig, första är fullt möjlig och lite rebell över reklamen i grannens postlåda (fight the system)

You love fish(d)icks :naughty:

1. Jag släppte nyss en tår till slutet av en Disney film
2. Jag har crowdsurfat ensam på 3 Live framträdanden under samma kväll
3. Jag har en plattång

Fel :( 1an stämmer tyvärr och 3an med, jag hatar fiskpinnar. Och jag har satt upp en tejpbit med "ingen reklam maddafakka" på dörren så får ingen reklam :)

Alla dina verkar rimliga, du kör ju disneymaraton och jag vet själv att det kan rinna lite i ansiktet typ när Dumbos mamma tas bort *cry*. Och 2an är också rimlig, får man väl upp ett flow kan man fan lyckas med det omöjliga x antal gånger under en kväll!

Carolinew
2013-02-09, 21:13
Tror nummer 2 är en lögn. Vore rätt så tråkigt att dra den resan själv. Att du har cyklat den däremot, kan mycket väl vara sant.

Vilket spel? *drool* @1.

Rätt! Har cyklat ensam från skåne till Göteborg, men inte till Stockholm! Var faktiskt skoj :)

Spelet heter Othello!

3, vem fan vill vara med i en reklamfilm för ett av de sämre bilföretagen?

Fel! Det har hänt, men då var jag typ 3 bast. Se ovan ;)

Fuark
2013-02-09, 21:19
Fel :( 1an stämmer tyvärr och 3an med, jag hatar fiskpinnar. Och jag har satt upp en tejpbit med "ingen reklam maddafakka" på dörren så får ingen reklam :)

Alla dina verkar rimliga, du kör ju disneymaraton och jag vet själv att det kan rinna lite i ansiktet typ när Dumbos mamma tas bort *cry*. Och 2an är också rimlig, får man väl upp ett flow kan man fan lyckas med det omöjliga x antal gånger under en kväll!

inte ens en gissning? *rolleyes*

Ondskapelsen
2013-02-09, 21:21
Rätt! Har cyklat ensam från skåne till Göteborg, men inte till Stockholm! Var faktiskt skoj :)

Spelet heter Othello!



Fel! Det har hänt, men då var jag typ 3 bast. Se ovan ;)

Othello! amehh! Alla här hade förväntat sig typ Starcraft...

Okej
2013-02-09, 21:25
inte ens en gissning? *rolleyes*

Jo jag färgade ju alternativet jag trodde på :D ansträngde mig faktiskt!!

Carolinew
2013-02-09, 21:42
Othello! amehh! Alla här hade förväntat sig typ Starcraft...

Ledsen att göra er besvikna :(

Fuark
2013-02-09, 21:42
Jo jag färgade ju alternativet jag trodde på :D ansträngde mig faktiskt!!

jaha, hahah. det var jättefint *cupid*

men tyvärr fel. 1an var en lögn, jag var helt tårfylld men jag släppte aldrig nån tår!

Original content: det var här det sprack för mig.

http://s3.postimage.org/6a9vkfumr/ringaren.jpg

använder f.ö inte ens plattången :D

Duran
2013-02-09, 23:22
1. Idag, under benpasset, dagdrömde jag exalterat om att bli pensionär.
2. Ikväll har jag stängt av två thrillers inom 30 min för att de var tråkiga.
3. Jag ska få låna pengar av min moster till en säkerhetsdörr.

LillaTjejen
2013-02-09, 23:26
Tror nr 1 är fejk..

1) Jag har inga direkta örsnibbar
2) Jag har strl 38 i skor
3) Jag har barnbarn

Fuark
2013-02-09, 23:48
1. Idag, under benpasset, dagdrömde jag exalterat om att bli pensionär.
2. Ikväll har jag stängt av två thrillers inom 30 min för att de var tråkiga.
3. Jag ska få låna pengar av min moster till en säkerhetsdörr.

Svårgissad, men tar 2.

Och om jag har fel kan jag tipsa om Disney filmer, du kommer inte ångra dig. Ska se beauty and the beast nu

Once you go Disney, you never go Back..schni *jorgen*

Tror nr 1 är fejk..

1) Jag har inga direkta örsnibbar
2) Jag har strl 38 i skor
3) Jag har barnbarn

Har absolut ingenting att gå efter, det blir ett totalt shot in the dark. Du har inte storlek 38 i skor


1. Jag har blivit biten av en huggorm två gånger i samma ben
2. Jag kan bli fullkomligt euforisk av musik
3. Jag ser lätt mönster i saker och ting som andra inte tänker på

Okej
2013-02-09, 23:56
Om inte 3an är sann äter jag upp min hatt, tror 2an är san också. Så kör på att 1an är lögnish!

Duran
2013-02-10, 00:04
Jag vann! Jag vann! Jag vann! Min nr 3 var lögn.

Fuarks nr 1 är lögn, helt säker. Gissar att LillaTjejens nr 3 är lögn.

Duran
2013-02-10, 00:06
Jag har inte ens nån moster. :thefinger

LillaTjejen
2013-02-10, 00:08
Min lögn är att jag har 38 i skostorlek. Jag har storlek 36 och mina örsnibbar är.. Svårt att förklara, men jag har ingen direkt hängande snibb. Barnbarnet blir 5 månader på tisdag *cupid*

Fuark
2013-02-10, 00:15
Om inte 3an är sann äter jag upp min hatt, tror 2an är san också. Så kör på att 1an är lögnish!


Fuarks nr 1 är lögn, helt säker.

Båda har rätt!. Fan vad kass jag börjar bli, jag nailade alla i början. Jag var fruktad förr

Min lögn är att jag har 38 i skostorlek. Jag har storlek 36 och mina örsnibbar är.. Svårt att förklara, men jag har ingen direkt hängande snibb. Barnbarnet blir 5 månader på tisdag *cupid*

feels good man. att jag hade rätt alltså.

grattis till barnbarnet *hug*

LillaTjejen
2013-02-10, 00:19
Tack *cupid* Han är ju sötast i hela världen, men bor 120 mil bort tyvärr *grr*

Ni kan ju gissa om jag känner mig gammal som har ett barnbarn eller inte? ;)

Fuark
2013-02-10, 00:19
lets keep the party going.

nu jävlar!

1. Jag älskar känslan av att lyfta en kattunge med handen på dess mage
2. Jag tycker akupunktur är mycket skönt
3. Jag älskar makrill




Edit: jag tror du känner dig gammal eftersom du nämnde det. har jag rätt? :cool:

LillaTjejen
2013-02-10, 00:22
Som lite nålfobiker så måste jag ju nästan säga nr 2..

Fast å andra sidan makrill??

Nä det får bli makrillen om den är på burk :d

Okej
2013-02-10, 00:23
Tack *cupid* Han är ju sötast i hela världen, men bor 120 mil bort tyvärr *grr*

Ni kan ju gissa om jag känner mig gammal som har ett barnbarn eller inte? ;)
Var inte du typ 36? Eller var det din skostorlek kanske *jorgen*, inte för att man inte kan ha barnbarn då men :D
lets keep the party going.

nu jävlar!

1. Jag älskar känslan av att lyfta en kattunge med handen på dess mage
2. Jag tycker akupunktur är mycket skönt
3. Jag älskar makrill




Edit: jag tror du känner dig gammal eftersom du nämnde det. har jag rätt? (H)
Friterad makrill är faktiskt rätt gott så den tror jag på, alt. 1. var jätteskumt men det låter rätt najs, så kör på att 2an är fel. Nålar är sjukt hemskt kan vi passa på att lägga till!

LillaTjejen
2013-02-10, 00:25
Jag blir 41 i år, fick mitt första barn när jag var 19 och nej jag känner mig inte ett dugg gammal faktiskt :)

Duran
2013-02-10, 00:27
lets keep the party going.

nu jävlar!

1. Jag älskar känslan av att lyfta en kattunge med handen på dess mage
2. Jag tycker akupunktur är mycket skönt
3. Jag älskar makrill




Edit: jag tror du känner dig gammal eftersom du nämnde det. har jag rätt? :cool:

Du har säkert inte provat akupunktur. Nr 2.

Fuark
2013-02-10, 00:28
Nä det får bli makrillen om den är på burk :d

damn. du skulle inte ha ändrat dig. RÄTT! jag gillar bara makrill *gah!*


Friterad makrill är faktiskt rätt gott så den tror jag på, alt. 1. var jätteskumt men det låter rätt najs, så kör på att 2an är fel. Nålar är sjukt hemskt kan vi passa på att lägga till!

Älskar akupunktur, speciellt när dom kommer in efter en stund och snurrar på nålarna, aaaaawwwwwwww.

dock till ditt försvar så gillar jag makrill, men inte älskar :)

http://image.spreadshirt.com/image-server/v1/designs/12044458,width=190,height=190/Fuck-Yea..png




Edit: Sorry Duran, fel. i'm back in action

Duran
2013-02-10, 00:32
1. Jag har färggranna flugsmällare på väggen.
2. Jag har tatuerat "All we see or seem is but a dream within a dream", högt upp på ryggen.
3. Jag har inte varit till frisören på åratal.

LillaTjejen
2013-02-10, 00:32
damn. du skulle inte ha ändrat dig. RÄTT! jag gillar bara makrill *gah!*


Yey, jag fick rätt :hbang: :d

Okej, nästa då..

1) Jag har tatueringar
2) Jag har piercingar
3) Jag har brutit ett ben

Fuark
2013-02-10, 00:36
1. Jag har färggranna flugsmällare på väggen.
2. Jag har tatuerat "All we see or seem is but a dream within a dream", högt upp på ryggen.
3. Jag har inte varit till frisören på åratal.

jag tror dom är vita.

förresten, tvåan. är det ifrån Inception? filmen alltså *drool*


1) Jag har tatueringar
2) Jag har piercingar
3) Jag har brutit ett ben

Du har både 1 och 2, men aldrig brutit någe ben *popcorn*

LillaTjejen
2013-02-10, 00:38
1. Jag har färggranna flugsmällare på väggen.
2. Jag har tatuerat "All we see or seem is but a dream within a dream", högt upp på ryggen.
3. Jag har inte varit till frisören på åratal.

Jag tror på 3

Fuark
2013-02-10, 00:39
1. Jag stimulerar mig själv med såna här sminkgrejjer som man sätter mellan tårna när man målar naglarna. Jag tycker om när det spänner mellan tårna
2. Jag stimulerar mig själv med en huvudmassör, en sån som man drar upp och ner igenom håret
3. Jag är nyduschad

LillaTjejen
2013-02-10, 00:41
Jag nästan hoppas på nr 1 är en lögn..

Om inte så är du en lite konstig prick ;)

Duran
2013-02-10, 00:43
1. Jag har färggranna flugsmällare på väggen.
2. Jag har tatuerat "All we see or seem is but a dream within a dream", högt upp på ryggen.
3. Jag har inte varit till frisören på åratal.

Nr 2 är lögnen, och nej Fuark, det är från Edgar Allan Poe. *rolleyes*

LillaTjejen
2013-02-10, 00:43
Du har både 1 och 2, men aldrig brutit någe ben *popcorn*

Jag har 2 tatueringar, inga piercingar men har däremot brutit ena benet en gång. Det gjorde skapligt ont när det small av kan jag tala om :(

Duran
2013-02-10, 00:47
Yey, jag fick rätt :hbang: :d

Okej, nästa då..

1) Jag har tatueringar
2) Jag har piercingar
3) Jag har brutit ett ben

Nr 2 är lögn? Och Fuark verkar ha mysigt hursomhelst. Det verkar svårt att pyssla med huvud och fötter samtidigt och nyduschad låter som själva ingången till mysstunden. Jag tror att du kanske inte vill stöka till det våta håret. Nr 2 är.lögn.

Edit: jag såg inte att Lilla Tjejen svarat, jag skriver sakta.med mobilen.

Okej
2013-02-10, 00:48
1. Jag stimulerar mig själv med såna här sminkgrejjer som man sätter mellan tårna när man målar naglarna. Jag tycker om när det spänner mellan tårna
2. Jag stimulerar mig själv med en huvudmassör, en sån som man drar upp och ner igenom håret
3. Jag är nyduschad

Alla verkar "rimliga", nattduscha är sjukt najs, dock kan jag inte det nu för att jag bor i lägenhet :(. Huvudgrejen är också rätt najs men 1an är så random att jag inte undrar om den är sann också? Vi kör på nyduschat då, 3an är lögn

1. Jag glömde precis bort vad jag skulle skriva för alternativ och försöker förgäves improvisera nu
2. Jag såg en man bryta nacken och stendö när han landade fel på ett big air i alperna för några år sedan
3. När jag är hos polare/bekanta brukar jag roa mig med att hälla karamellfärg i olika dryckesförpackningar för att sen njuta av reaktionerna när dom upptäcker!

LillaTjejen
2013-02-10, 00:52
Bor också i lägenhet, men här finns inga restriktioner för att duscha nattetid tack och lov :)

Öhh, det där var ju inte så lätt, men en vild chansning är att 1 är lögn

Fuark
2013-02-10, 00:56
Jag nästan hoppas på nr 1 är en lögn..

Om inte så är du en lite konstig prick

Fel, jag multistimulerar mig själv med spända tår och huvudmassör :cool:

Nr 2 är lögn? Och Fuark verkar ha mysigt hursomhelst. Det verkar svårt att pyssla med huvud och fötter samtidigt och nyduschad låter som själva ingången till mysstunden. Jag tror att du kanske inte vill stöka till det våta håret. Nr 2 är.lögn.


Feeeel. Jag har inte duschat.. nyligen iallafall ;)

Alla verkar "rimliga", nattduscha är sjukt najs, dock kan jag inte det nu för att jag bor i lägenhet. Huvudgrejen är också rätt najs men 1an är så random att jag inte undrar om den är sann också? Vi kör på nyduschat då, 3an är lögn

1. Jag glömde precis bort vad jag skulle skriva för alternativ och försöker förgäves improvisera nu
2. Jag såg en man bryta nacken och stendö när han landade fel på ett big air i alperna för några år sedan
3. När jag är hos polare/bekanta brukar jag roa mig med att hälla karamellfärg i olika dryckesförpackningar för att sen njuta av reaktionerna när dom upptäcker!

Jag fullkomligt älskar att du tycker alla låter rimliga :D RÄTT, 3an var lögn.

2, lögn. hoppas jag :)


och jag måste klargöra att när jag säger stimulera så menar jag inte sexuellt, utan bara skönstimulera, typ :D

jag har det som Duran påpekade det, myyycket mysigt

LillaTjejen
2013-02-10, 01:01
Hihihih, du är nog lite konstig ändå ;)

Mina nästa då åt det lite mer hmmm-hållet..

1) Jag har nackat kattungar
2) Jag har plockat ut ett dött lamm ur ett får
3) Jag har ätit en skalbaggen en gång

Fuark
2013-02-10, 01:04
Hihihih, du är nog lite konstig ändå ;)

Mina nästa då åt det lite mer hmmm-hållet..

1) Jag har nackat kattungar
2) Jag har plockat ut ett dött lamm ur ett får
3) Jag har ätit en skalbaggen en gång

hahah, jag är beredd att hålla med dig :D


Nej! nejnejnejnej, nej! NEJ! :( 1. Lögn?

Okej
2013-02-10, 01:07
Fel, jag multistimulerar mig själv med spända tår och huvudmassör


Feeeel. Jag har inte duschat.. nyligen iallafall



Jag fullkomligt älskar att du tycker alla låter rimliga :D RÄTT, 3an var lögn.

2, lögn. hoppas jag


och jag måste klargöra att när jag säger stimulera så menar jag inte sexuellt, utan bara skönstimulera, typ :D

jag har det som Duran påpekade det, myyycket mysigt
Haha inga konstigheter där :cool: den här bilden fick jag upp i mitt huvud
http://cache4.asset-cache.net/xc/78323745-man-in-robe-with-pedicure-thinkstock.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=9E7D312EDC8D63D0864E78C2299D2F0A9CFAB9566F5CD540 F83725DFA32A3BFDE30A760B0D811297
Hihihih, du är nog lite konstig ändå

Mina nästa då åt det lite mer hmmm-hållet..

1) Jag har nackat kattungar
2) Jag har plockat ut ett dött lamm ur ett får
3) Jag har ätit en skalbaggen en gång

Jag hoppas verkligen 1an är lögn

1. Jag har anställt min grannes unge till att sköta min disk, så slipper jag den skiten för 300 spänn i månaden!
2. Jag var tvungen att radera min sökhistorik efter att ha varit på jakt efter en passande bild där "man comfy in robe" gav mindre hmm.. heterosexuella svar :laugh:
3. Jag älskar my chemical romance

Fuark
2013-02-10, 01:11
aa precis som på bilden, så jävla skönt! brukar nalla dom på fester och gå runt i, fullt normal :D

LillaTjejen
2013-02-10, 01:12
Sorry boys, men det är nr 3 som är lögn. 1 och 2 är helt sann, men det är inget som jag tagit lätt på. Tvärtom, men är man jägare i en liten by så kommer det folk i parti och minut med sina kattungar och de nyfödda är det humanast att nacka faktiskt..

Nu har jag ju flyttat och slipper sånt tack och lov :)

Okej
2013-02-10, 01:12
Sorry boys, men det är nr 3 som är lögn. 1 och 2 är helt sann, men det är inget som jag tagit lätt på. Tvärtom, men är man jägare i en liten by så kommer det folk i parti och minut med sina kattungar och de nyfödda är det humanast att nacka faktiskt..

Nu har jag ju flyttat och slipper sånt tack och lov :)

*cry*

Fuark
2013-02-10, 01:16
Sorry boys, men det är nr 3 som är lögn. 1 och 2 är helt sann, men det är inget som jag tagit lätt på. Tvärtom, men är man jägare i en liten by så kommer det folk i parti och minut med sina kattungar och de nyfödda är det humanast att nacka faktiskt..

Nu har jag ju flyttat och slipper sånt tack och lov :)

http://2.bp.blogspot.com/-ELpTXIEhQtc/Tz1KnpuPgLI/AAAAAAAAJLU/nzDhe5-8jQo/s1600/Yes+You+Can+Meme.jpg

LillaTjejen
2013-02-10, 01:17
Alternativet hade varit värre för de små dock..

Fuark
2013-02-10, 01:23
Jag ska ge mig på att försöka förtränga det :( I looove kittehs. men du har nog rätt


1. Jag har anställt min grannes unge till att sköta min disk, så slipper jag den skiten för 300 spänn i månaden!
2. Jag var tvungen att radera min sökhistorik efter att ha varit på jakt efter en passande bild där "man comfy in robe" gav mindre hmm.. heterosexuella svar :laugh:
3. Jag älskar my chemical romance

3. Sann. Och jag gillar det inte *grr27* (edit: stalker pls)

1. Sann, såååå värt det

2. Du raderade den aldrig, du gillade vad du hittade :naughty:

Okej
2013-02-10, 01:32
Jag ska ge mig på att försöka förtränga det I looove kittehs. men du har nog rätt



3. Sann. Och jag gillar det inte *grr27*

1. Sann, såååå värt det

2. Du raderade den aldrig, du gillade vad du hittade :naughty:

Sluta MCR är king, hur kan man inte gilla summertime liksom? *popcorn*

GOTCHA! :devil: 1an är tyvärr falsk, hade gärna gjort det om jag inte bott i ett pensionärshus där "ungarn" antagligen är dubbelt så gamla som jag :D och jo, fick radera både historik och inbrända bilder på hornhinnan ^^,

Fuark
2013-02-10, 01:37
Sluta MCR är king, hur kan man inte gilla summertime liksom? *popcorn*

GOTCHA! :devil: 1an är tyvärr falsk, hade gärna gjort det om jag inte bott i ett pensionärshus där "ungarn" antagligen är dubbelt så gamla som jag :D och jo, fick radera både historik och inbrända bilder på hornhinnan ^^,

fuuuuuu! jag trodde jag hade dig den här gången :D nää usch och fy för allt som heter green day, my chemical romance osv.

För att inte döda tråden så släpper jag en till :)

1. Jag älskar zonterapi (googla det din latmask)
2. Jag föredrar avslagen cola framför kolsyrad
3. Jag har Puma mjukisbyxor på mig.

Okej
2013-02-10, 01:44
fuuuuuu! jag trodde jag hade dig den här gången nää usch och fy för allt som heter green day, my chemical romance osv.

För att inte döda tråden så släpper jag en till :)

1. Jag älskar zonterapi (googla det din latmask)
2. Jag föredrar avslagen cola framför kolsyrad
3. Jag har Puma mjukisbyxor på mig.

Det är som kaffe, du måste vänja dig ;)

jag trodde först att zonterapi var något afrikansk band sen kom jag på att man kanske ska läsa det zon-terapi och då klarnade det :D, det verkar defintivt vara någonting för herr akupunktur. Och har du inte morgonrock så har du mjukisbyxor, men du kanske kör en fuling typ "ne det var faktisk adidas nananan" Hmm... Kör ändå på 2an, mest för att det är så jäkla äckligt med avslagna grejer

LillaTjejen
2013-02-10, 01:44
Och för att glädja er lite så räddade jag en sån kattunge som hade fått ett alternativ och låg mitt på en riksväg in till byn. Kan ha varit 4 veckor och alltså inte tagit sig dit på egen hand, men den fick ett bra liv hos oss den lilla sötnosen :)

http://i10.photobucket.com/albums/a116/Gnist/Katternas%20album/091114-kiwi3.jpg

Okej
2013-02-10, 01:45
Och för att glädja er lite så räddade jag en sån kattunge som hade fått ett alternativ och låg mitt på en riksväg in till byn. Kan ha varit 4 veckor och alltså inte tagit sig dit på egen hand, men den fick ett bra liv hos oss den lilla sötnosen :)

http://i10.photobucket.com/albums/a116/Gnist/Katternas%20album/091114-kiwi3.jpg

It's so fluffy *cupid*

LillaTjejen
2013-02-10, 01:49
Där hade hon vuxit på sig nästan 2 månader från att vi fann henne och hon var alltid en liten katt, men hon fick som sagt ett bra liv hos oss och våra egna kastrerade katter :)

Nya gissningar nu då..

1) Jag är blyg
2) Jag är social
3) Jag gillar att gå på krogen

Fuark
2013-02-10, 01:58
Det är som kaffe, du måste vänja dig

jag trodde först att zonterapi var något afrikansk band sen kom jag på att man kanske ska läsa det zon-terapi och då klarnade det, det verkar defintivt vara någonting för herr akupunktur. Och har du inte morgonrock så har du mjukisbyxor, men du kanske kör en fuling typ "ne det var faktisk adidas nananan" Hmm... Kör ändå på 2an, mest för att det är så jäkla äckligt med avslagna grejer

hehe, antar det :D men jag klarar aldrig mer än ett par sekunder

Jag skulle gärna vilja vandra runt i din hjärna, du hade rätt igen *gah* Denna gången trodde jag att jag var smart, men ack

Och för att glädja er lite så räddade jag en sån kattunge som hade fått ett alternativ och låg mitt på en riksväg in till byn. Kan ha varit 4 veckor och alltså inte tagit sig dit på egen hand, men den fick ett bra liv hos oss den lilla sötnosen

http://i10.photobucket.com/albums/a116/Gnist/Katternas%20album/091114-kiwi3.jpg

*cupid*

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m67f73lSiw1r9i1cto1_500.gif

Där hade hon vuxit på sig nästan 2 månader från att vi fann henne och hon var alltid en liten katt, men hon fick som sagt ett bra liv hos oss och våra egna kastrerade katter

Nya gissningar nu då..

1) Jag är blyg
2) Jag är social
3) Jag gillar att gå på krogen

1 och 2 säger emot varandra litegrann, precis som jag gillar det. Rebel to the core :D

3 är lögnen

LillaTjejen
2013-02-10, 02:01
Men vad fasiken.. Känner du mig eller :em: ;)

Helt korrekt så är jag blyg och social, men ogillar krogliv paradoxalt nog eftersom stället där jobbar har nattklubb fre/lö och då jobbar jag oftast kväll..

Okej
2013-02-10, 02:02
Jag tror också som Fuark

Shit, jag loggade in på kolo vid 7-tiden och tänkte bara kolla lite, klockan är fan 2 nu och jag har suttit klistrad *screwy*. Men nu måste jag tillbaka till att plugga och käka ostbågar *popcorn*

Fuark, MCR släppte 2 nya låtar i förrgår, du borde lyssna lite :naughty:

edit: Jahapp, ser ju jäkligt dumt ut att komma efter såhär med facit i hand :D

Fuark
2013-02-10, 02:11
Men vad fasiken.. Känner du mig eller :em:

Helt korrekt så är jag blyg och social, men ogillar krogliv paradoxalt nog eftersom stället där jobbar har nattklubb fre/lö och då jobbar jag oftast kväll..

hehe, nä. jag är bara oerhört klipsk :d

Jag tror också som Fuark

Shit, jag loggade in på kolo vid 7-tiden och tänkte bara kolla lite, klockan är fan 2 nu och jag har suttit klistrad *screw*. Men nu måste jag tillbaka till att plugga och käka ostbågar *popcor*

Fuark, MCR släppte 2 nya låtar i förrgår, du borde lyssna lite :naughty

edit: Jahapp, ser ju jäkligt dumt ut att komma efter såhär med facit i hand :D

Sånt händer mig för jämnan, lycka till med plugget. Cheese doodles for massive braingains

Jag ska se klart skönheten och odjuret o somna :D ger MCR en chans imorgon innan träningen, bara en :)

LillaTjejen
2013-02-10, 02:13
Funderar faktiskt på om jag ska försöka få mig lite sömn jag, ska upp igen om bara några timmar.. ska ägna en liten del av dagen att klura på lögner att slå i er också ;)

Duran
2013-02-10, 10:25
Men vad fasiken.. Känner du mig eller :em:

Oroa dig inte, jag kände precis likadant i lekens början men Fuark lär sig snabbt vad man har för grundkaraktär. Det roliga är när man förstår hur han uppfattar en, då är han lätt att lura. :cool:

Green Day är förresten bra.

1. Jag bor i en förort.
2. Jag har delat lägenhet med en killkompis.
3. Jag har delat lägenhet med två tjejkompisar.

Fuark
2013-02-10, 12:36
Funderar faktiskt på om jag ska försöka få mig lite sömn jag, ska upp igen om bara några timmar.. ska ägna en liten del av dagen att klura på lögner att slå i er också ;)

Spendera hur mycket tid du vill, dina trick kommer inte fungera :naughty:

Oroa dig inte, jag kände precis likadant i lekens början men Fuark lär sig snabbt vad man har för grundkaraktär. Det roliga är när man förstår hur han uppfattar en, då är han lätt att lura. :cool:

1. Jag bor i en förort.
2. Jag har delat lägenhet med en killkompis.
3. Jag har delat lägenhet med två tjejkompisar.

hahah, du skrämmer mig om du verkligen förstår hur jag tänker. "lätt att lura" den svider :d

"Green Day är förresten bra" :/

Nu tänkte du: Hmm, om jag nämner att jag har delat rum, då kommer han aldrig gissa på Förort. -Vilken toppenidé. Det är så uppenbart så han måste tro att det är falskt, och kan därför inte välja det.
Dessutom så lägger jag den först, så att han tror att jag "försökte" vara listig. Men det han inte vet är att jag faktiskt bor i en förort. -Jag har han i ett järngrepp.

men ack!

1. Falsk
2. Sann
3. Sann

Duran
2013-02-10, 13:51
Spendera hur mycket tid du vill, dina trick kommer inte fungera :naughty:



hahah, du skrämmer mig om du verkligen förstår hur jag tänker. "lätt att lura" den svider :d

"Green Day är förresten bra" :/

Nu tänkte du: Hmm, om jag nämner att jag har delat rum, då kommer han aldrig gissa på Förort. -Vilken toppenidé. Det är så uppenbart så han måste tro att det är falskt, och kan därför inte välja det.
Dessutom så lägger jag den först, så att han tror att jag "försökte" vara listig. Men det han inte vet är att jag faktiskt bor i en förort. -Jag har han i ett järngrepp.

men ack!

1. Falsk
2. Sann
3. Sann

Nr 3 var falsk. :cool:

1. Jag är nybadad.
2. Jag är (ganska) nyvaxad.
3. Jag är nyduschad.

Fuark
2013-02-10, 15:09
Nr 3 var falsk. :cool:

1. Jag är nybadad.
2. Jag är (ganska) nyvaxad.
3. Jag är nyduschad.

Fan!

1. Ja, du blev avundssjuk på min självstimuli igår och ville nå samma eufori
2. Lögn! du är helt nyvaxad
3. Ja, du duschade efter badet. Vilken luring förövrigt, den trodde du inte jag skulle se va :naughty:



1. När jag sov över på en fest och blev väckt på morgonen så höll jag ett minuter långt föredrag om varför jag var så arg för att jag blev väckt. Sedan utbrast jag i skratt när jag insåg hur löjligt jag betedde mig, medans folk stirrade helt chockerat.

2. Jag skäms när jag går igenom affärer som Bubbeltian och undviker det så gott det går.

3. Jag tycker att chokladsmak slår jordgubbssmak

Duran
2013-02-10, 15:26
Fan!

1. Ja, du blev avundssjuk på min självstimuli igår och ville nå samma eufori
2. Lögn! du är helt nyvaxad
3. Ja, du duschade efter badet. Vilken luring förövrigt, den trodde du inte jag skulle se va :naughty:



1. När jag sov över på en fest och blev väckt på morgonen så höll jag ett minuter långt föredrag om varför jag var så arg för att jag blev väckt. Sedan utbrast jag i skratt när jag insåg hur löjligt jag betedde mig, medans folk stirrade helt chockerat.

2. Jag skäms när jag går igenom affärer som Bubbeltian och undviker det så gott det går.

3. Jag tycker att chokladsmak slår jordgubbssmak

Ganska rätt, hade inte vaxat då. Jag trodde att du skulle tro att det var en dubbelluring, eftersom det var så självklart att välja bort dusch eller bad. "Ganska" skrev jag dit för att låta mån om att det verkligen var helt sant.

Jag tror att du ljuger om nr. 2, främst för att jag inte vet vad Bubbeltian är. Nr 1 låter som nåt du skulle kunna göra och om nr 3 är falskt så har du helt enkelt fel på smaklökarna.

Okej
2013-02-10, 15:33
Jag vågar mig inte in i den här tråden idag då jag kämpar mot klockan atm :D men tänkte bara säga att blåbär slår alla smaker, bara så ingen tycker fel *popcorn*

Duran
2013-02-10, 15:51
blåbär slår alla smaker, bara så ingen tycker fel

:banned

Fuark
2013-02-10, 16:05
Jag tror att du ljuger om nr. 2, främst för att jag inte vet vad Bubbeltian är. Nr 1 låter som nåt du skulle kunna göra och om nr 3 är falskt så har du helt enkelt fel på smaklökarna.

Bubbeltian är en affär som allting kostar 10kr i eller max upp till 50kr. Riktigt hemsk butik. den var sann

Älskar choklad - Sann!

Tyvärr var 1 falsk, det var ren science fiction. Men du har helt rätt i att jag skulle kunna göra det. Jag kan bli galen om jag blir väckt :D

Jag vågar mig inte in i den här tråden idag då jag kämpar mot klockan atm :D men tänkte bara säga att blåbär slår alla smaker, bara så ingen tycker fel *popcorn*

Vi vet mycket väl att du inte kan hålla dig härifrån. Även fast du kanske inte skriver just nu :d

Fuark
2013-02-10, 16:06
förresten Duran, hade jag rätt eller fel? Fick typ inget konkret svar :)

Duran
2013-02-10, 16:27
Ganska rätt, hade inte vaxat då.

Det fick du visst. Du valde rätt alternativ men resten stämde inte.

kalle_banan
2013-02-10, 18:06
1. Jag har flugit över 60 gånger
2. Jag har smugglat läkemedel
3. Jag har snackat skit med Hasse Aro under en flygresa

Fuark
2013-02-10, 20:54
1. Jag har flugit över 60 gånger
2. Jag har smugglat läkemedel
3. Jag har snackat skit med Hasse Aro under en flygresa

Svår. Men jag chansar på 2.

Hasse Aro låter osannolik så den är säkerligen sann. 60 gånger, möjligt. Jag tror inte du har smugglat läkemedel

LillaTjejen
2013-02-10, 22:07
Hemma igen *puh*

1) Jag har inte skållat mig nån gång
2) Jag har fött barn helt utan bedövning fler än en gång
3) Jag har blivit runtsläpad i en kanot av en 10 kg's gädda

Fuark
2013-02-10, 22:14
Hemma igen *puh*

1) Jag har inte skållat mig nån gång
2) Jag har fött barn helt utan bedövning fler än en gång
3) Jag har blivit runtsläpad i en kanot av en 10 kg's gädda

Välkommen hem :)

Jag tror 2 är sann, du gillar nog al natural stuket. Inga kemikalier inblandade i födseln.

3 Är lögn, en gäddor är fega :naughty:


1. Jag var som Bambi på hal is idag. Halkat över 5 gånger
2. Jag älskar att det är ny vecka imorgon.
3. Jag kan moonwalka

LillaTjejen
2013-02-10, 22:17
Yesssssssssss, jag lurade dig :d

Nr 1 är lögn, för jag har skållat mig, Illa..

Gäddskrället finns bildbevis på i nått nätalbum bland alla 1000-tals bilder och ja, jag har fött 3 barn helt utan bedövning av något slag och var dessutom uppe på benen och gått omkrin inom en timme alla tre gångerna :)

kalle_banan
2013-02-10, 22:53
Svår. Men jag chansar på 2.

Hasse Aro låter osannolik så den är säkerligen sann. 60 gånger, möjligt. Jag tror inte du har smugglat läkemedel
EAA är läkemedelsklassat i Norge såatteh... Smugglaste smuggelbrottet nånsin :naughty:
Jag har inte flugit med Hasse Aro dock, men jag såg honom på Bromma flygplats när jag skulle till England för tre år sedan, sedan dess har mitt liv varit komplett.

Välkommen hem :)

Jag tror 2 är sann, du gillar nog al natural stuket. Inga kemikalier inblandade i födseln.

3 Är lögn, en gäddor är fega :naughty:


1. Jag var som Bambi på hal is idag. Halkat över 5 gånger
2. Jag älskar att det är ny vecka imorgon.
3. Jag kan moonwalka

Eftersom du kan moonwalka hade du kunna slajda dig ur över fem halkningar, så du älskar faktiskt att det är ny vecka imorgon.

Victuhh
2013-02-10, 23:57
Hehe är det bara ni 4 som håller leken uppe?

1. Jag har spelat ett töntigt onlinespel och fått total speltid 2 år
2. Jag kör en gammal volvo med så pass stor baslåda att jag knappt kan lasta kofferten
3. När jag var 14 och hade min första fylla så plåtskadade jag en bil, ägaren ringde min far och jag fick betala 2000kr

;)

Okej
2013-02-10, 23:58
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mcn9l1WNOD1qj0i2yo1_500.jpg

:D

Victuhh
2013-02-11, 00:02
Hehe, hade faktist inte sett den innan :D

Duran
2013-02-11, 08:52
Hehe är det bara ni 4 som håller leken uppe?

1. Jag har spelat ett töntigt onlinespel och fått total speltid 2 år
2. Jag kör en gammal volvo med så pass stor baslåda att jag knappt kan lasta kofferten
3. När jag var 14 och hade min första fylla så plåtskadade jag en bil, ägaren ringde min far och jag fick betala 2000kr

;)


Det här är Babblas punkarkusin, vi har en smalare målgrupp. :bumbi

Jag tror nr 3 är lögn. Du vill skryta om att du kom undan utan att betala. :d

Victuhh
2013-02-11, 09:45
Det här är Babblas punkarkusin, vi har en smalare målgrupp. :bumbi

Jag tror nr 3 är lögn. Du vill skryta om att du kom undan utan att betala. :d

Mjaa, det hände fast fick bara betala 1500, utan föräldras vetskap, sen var jag 17. Fan ettan var inte riiiiktigt sann heller var väl bara 1½ kanske eller nåt :D

Fuark
2013-02-11, 10:53
Eftersom du kan moonwalka hade du kunna slajda dig ur över fem halkningar, så du älskar faktiskt att det är ny vecka imorgon.

Nu lät det som att det var 2 lögner och 1 som var sann. Jag kan inte moonwalka :( jag halkade like a bambi och älskar det mycket riktigt :D

Hehe är det bara ni 4 som håller leken uppe?

1. Jag har spelat ett töntigt onlinespel och fått total speltid 2 år
2. Jag kör en gammal volvo med så pass stor baslåda att jag knappt kan lasta kofferten
3. När jag var 14 och hade min första fylla så plåtskadade jag en bil, ägaren ringde min far och jag fick betala 2000kr

;)

hehe, ja men folk tittar in ibland. du är varmt välkommen Kalmar *hug*

On tropik: Jag tror att 1 och 3 är sanna. Chansar på att 2 är lögnen

Fuark
2013-02-11, 10:55
såååå skön är jag, läste inte ens att du redan hade svarat :smash: :)

Figurenha
2013-02-11, 11:12
hehe, ja men folk tittar in ibland. du är varmt välkommen Kalmar *hug*

On tropik: Jag tror att 1 och 3 är sanna. Chansar på att 2 är lögnen

Klart att det är 2an som är sann, alla i Kalmar kör ju runt med gamla volvos och mega baslådor ;)

Figurenha
2013-02-11, 11:17
1. Jag har varit med och sprängt en brevlåda och vi fick betala 2000kr
2. Jag är ett fan utav justin bíeber
3. Jag har träffat prinsen

Fuark
2013-02-11, 11:32
Klart att det är 2an som är sann, alla i Kalmar kör ju runt med gamla volvos och mega baslådor ;)

hehe, förutom vi då :d

1. Jag har varit med och sprängt en brevlåda och vi fick betala 2000kr
2. Jag är ett fan utav justin bíeber
3. Jag har träffat prinsen

lämnar åt någon annan, då jag väldigt väl vet ett av alternativen :)


1. Jag har planerat att sätta PB i hantelpress idag
2. Jag älskar skaldjur
3. Mina nuvarande kalsonger är mörkblå

Duran
2013-02-11, 11:46
Jag tror att Figurenha ljuger om Justin Bieber, eftersom Justin Bieber är dålig. :cool:
Fuarks påståenden är ju omöjliga att klura ut men jag gissar att kalsongerna är lögn. Jag vet inte vilken sorts män som har vilka sorters kallingar men kanske vill Fuark uttrycka sig med lite mer crazy färger och mönster? :mallan:

1. Lasagne har varit min baskost de senaste veckorna.
2. Idag ska jag äta en semla.
3. Idag ska jag äta kladdkaka.

Figurenha
2013-02-11, 11:59
Jag tror att Figurenha ljuger om Justin Bieber, eftersom Justin Bieber är dålig. :cool:
Fuarks påståenden är ju omöjliga att klura ut men jag gissar att kalsongerna är lögn. Jag vet inte vilken sorts män som har vilka sorters kallingar men kanske vill Fuark uttrycka sig med lite mer crazy färger och mönster? :mallan:

1. Lasagne har varit min baskost de senaste veckorna.
2. Idag ska jag äta en semla.
3. Idag ska jag äta kladdkaka.

Rätt! Var väl lite för enkelt när jag valde justin för vem tycker han är bra!?

Du ska inte äta kladdkaka idag :)

Fuark
2013-02-11, 12:03
Fuarks påståenden är ju omöjliga att klura ut men jag gissar att kalsongerna är lögn. Jag vet inte vilken sorts män som har vilka sorters kallingar men kanske vill Fuark uttrycka sig med lite mer crazy färger och mönster? :mallan:

1. Lasagne har varit min baskost de senaste veckorna.
2. Idag ska jag äta en semla.
3. Idag ska jag äta kladdkaka.

jag HATAR skaldjur *spy* mina kalsonger är mörkblå, det är mina favoriter. Jag brukar alltid köpa kalsonger vars färg definerar mig som person (skämtsamt) :)

1. Det har den mycket riktigt
2. Nej du sparar dig till fettodagen
3. Ja och fan vad avis jag blir *drool**drool*

Duran
2013-02-11, 12:10
jag HATAR skaldjur *spy* mina kalsonger är mörkblå, det är mina favoriter. Jag brukar alltid köpa kalsonger vars färg definerar mig som person (skämtsamt) :)

1. Det har den mycket riktigt
2. Nej du sparar dig till fettodagen
3. Ja och fan vad avis jag blir *drool**drool*

Figurenha har rätt, morsan kommer hit med semlor idag. Jag är allvarlig när det gäller matchning av trosor, strumpor och humör. Om jag bara har gälla rosa strumpor kvar när jag känner mig hemmamysig så är det ett verkligt problem för mig, för färgen irriterar mitt humör då så jag inte kan vila. Och om jag är sprallig blir det förstört om jag inte kan ha energiska strumpor. Mjukisbyxor är också väldigt viktiga att matcha med humöret.

Fuark
2013-02-11, 12:25
Figurenha har rätt, morsan kommer hit med semlor idag. Jag är allvarlig när det gäller matchning av trosor, strumpor och humör. Om jag bara har gälla rosa strumpor kvar när jag känner mig hemmamysig så är det ett verkligt problem för mig, för färgen irriterar mitt humör då så jag inte kan vila. Och om jag är sprallig blir det förstört om jag inte kan ha energiska strumpor. Mjukisbyxor är också väldigt viktiga att matcha med humöret.

Vilka färger är för vad då? mina blå passar till allt från fest och hemmamys :d utöver det tar jag bara det som är snyggt, helfärgat rött, vitt och svart

Johanss0n
2013-02-11, 12:48
Eftersom det är en massa kalmardrägg här kör jag tema kalmar:
1. Jag har blivit utslängd från ett flertal uteställen i kalmar.
2. Jag har aldrig sett en kff match.
3. Jag har gått vilse i centrala kalmar.

Duran
2013-02-11, 13:50
Vilka färger är för vad då? mina blå passar till allt från fest och hemmamys :d utöver det tar jag bara det som är snyggt, helfärgat rött, vitt och svart

Det är inte bara färg utan även form och material som avgör. Spets är brudigt (på ett bra sätt) om jag vill ha fint nattlinne och kolla på tjejteve, kanske äta chokladpraliner. Bomullsboxer är lugnande, mjukt och stabilt om jag har bakisångest eller vill varva ner efter en ansträngande dag. Såna glansiga material känns vuxna och cleana när jag ska på anställningsintervju eller bara vill va ifred och slippa jobbiga krusiduller. Gult och rosa är energiskt och glatt, svart är basic, bleka färger är snälla och vårdande. Ja, det är en hel vetenskap att få till den bästa dagskombon.

Jag tror att JohanssOn ljuger om kff.

Figurenha
2013-02-11, 14:53
Eftersom det är en massa kalmardrägg här kör jag tema kalmar:
1. Jag har blivit utslängd från ett flertal uteställen i kalmar.
2. Jag har aldrig sett en kff match.
3. Jag har gått vilse i centrala kalmar.

Man kan inte gå vilse i kalmar så 3 är lögn.

Fuark
2013-02-11, 15:00
Eftersom det är en massa kalmardrägg här kör jag tema kalmar:
1. Jag har blivit utslängd från ett flertal uteställen i kalmar.
2. Jag har aldrig sett en kff match.
3. Jag har gått vilse i centrala kalmar.

3. Lögn, its impossible!

Det är inte bara färg utan även form och material som avgör. Spets är brudigt (på ett bra sätt) om jag vill ha fint nattlinne och kolla på tjejteve, kanske äta chokladpraliner. Bomullsboxer är lugnande, mjukt och stabilt om jag har bakisångest eller vill varva ner efter en ansträngande dag. Såna glansiga material känns vuxna och cleana när jag ska på anställningsintervju eller bara vill va ifred och slippa jobbiga krusiduller. Gult och rosa är energiskt och glatt, svart är basic, bleka färger är snälla och vårdande. Ja, det är en hel vetenskap att få till den bästa dagskombon.



ååfan :d det verkar viktigare än vad jag först trodde.

Man kan inte gå vilse i kalmar så 3 är lögn.

+1, kan inte föreställa mig det :Virro

Johanss0n
2013-02-11, 15:15
3. Lögn, its impossible!


Jag är besviken fuark, jag förväntade mig mer av dig.
Rätt svar var nr 1 trodde det skulle vara lite för lätt.

Fuark
2013-02-11, 15:45
Jag är besviken fuark, jag förväntade mig mer av dig.
Rätt svar var nr 1 trodde det skulle vara lite för lätt.

järnspikar! men till mitt försvar så är kalmar city extremt litet och det var svårt att tro annat än att det var en lögn :)

vart blev du utkastad, om jag får fråga?

Johanss0n
2013-02-11, 15:56
järnspikar! men till mitt försvar så är kalmar city extremt litet och det var svårt att tro annat än att det var en lögn :)

vart blev du utkastad, om jag får fråga?
Var på larmtorget och skulle gå till stationen men hamnade på ängö istället och var övertygad om att jag var nere i hamnen, tog nog minst en timme innan jag lyckades ta mig ifrån helvetes-ön.
(dock var detta under den gamla goda springbreak-tiden kan eventuellt ha haft något samband:naughty:)

Ingenstans det var ju en lögn, jag är en ordentlig och måttfull ung herre.

Fuark
2013-02-11, 15:58
Var på larmtorget och skulle gå till stationen men hamnade på ängö istället och var övertygad om att jag var nere i hamnen, tog nog minst en timme innan jag lyckades ta mig ifrån helvetes-ön.
(dock var detta under den gamla goda springbreak-tiden kan eventuellt ha haft något samband:naughty:)

Ingenstans det var ju en lögn, jag är en ordentlig och måttfull ung herre.

Fan vad dum jag är :D det var ju lögnen!

hehe, då förstår jag. du gick åt helt fel håll.

Johanss0n
2013-02-11, 16:05
Eftersom jag är sjuk och uttråkad kör jag en till lite bättre.
1. Jag har aldrig kört eller åkt moped.
2. Jag har aldrig rökt en enda cigarrett.
3. Jag har aldrig druckit hembränt.

Fuark
2013-02-11, 16:14
Eftersom jag är sjuk och uttråkad kör jag en till lite bättre.
1. Jag har aldrig kört eller åkt moped.
2. Jag har aldrig rökt en enda cigarrett.
3. Jag har aldrig druckit hembränt.

1 kan mycket väl vara sann, det tror jag.
Du har inte rökt en cigarett, du har aldrig haft något intresse att ens pröva
Hembränt har du testat på fest. :naughty:

Duran
2013-02-11, 18:19
Eftersom jag är sjuk och uttråkad kör jag en till lite bättre.
1. Jag har aldrig kört eller åkt moped.
2. Jag har aldrig rökt en enda cigarrett.
3. Jag har aldrig druckit hembränt.

Alla har druckit hembränt. Väl?

1. Jag har badat i en simhall som inte hade hunnit öppna för dagen.
2. Jag har besökt Kronobergshäktet drogpåverkad.
3. Jag har varit i ett knytnävsslagsmål.

Fuark
2013-02-11, 18:33
Alla har druckit hembränt. Väl?

1. Jag har badat i en simhall som inte hade hunnit öppna för dagen.
2. Jag har besökt Kronobergshäktet drogpåverkad.
3. Jag har varit i ett knytnävsslagsmål.

1 är en lögn. Du är en bad girl! :nono: jag tror på dom andra två

1. Jag ska bli livrädd ikväll
2. Jag svarade nyss på ett sms med tårna
3. Jag har snart slut på proteinpulver

Duran
2013-02-11, 18:55
1 är en lögn. Du är en bad girl! :nono: jag tror på dom andra två

1. Jag ska bli livrädd ikväll
2. Jag svarade nyss på ett sms med tårna
3. Jag har snart slut på proteinpulver

Feeel. Jag har aldrig varit i slagsmål.

Livrädd är du typ jämt. De två övriga får jag gissa mellan... Nr 2 är lögn. Eftersom det låter osannolikt så vill du att man ska tro att du försöker få en att tro att du luras.

1. Jag har haft lila hår.
2. Jag har haft rött hår.
3. Min naturliga hårfärg är blond.

Fuark
2013-02-11, 19:12
Nr 2 är lögn. Eftersom det låter osannolikt så vill du att man ska tro att du försöker få en att tro att du luras.

1. Jag har haft lila hår.
2. Jag har haft rött hår.
3. Min naturliga hårfärg är blond.

hahah, det är självförvållad rädsla. jag är inte rädd hela tiden :naughty:

Hela den meningen stämmer, du var praktiskt taget inne i min hjärna och läste. Läskigt!

Hmm klurig. Men jag tror du är brunett, så 3 är falsk. Du har dock haft lila hår när du var liten. 2 är lögnen :cool:

Duran
2013-02-11, 19:42
hahah, det är självförvållad rädsla. jag är inte rädd hela tiden :naughty:

Hela den meningen stämmer, du var praktiskt taget inne i min hjärna och läste. Läskigt!

Hmm klurig. Men jag tror du är brunett, så 3 är falsk. Du har dock haft lila hår när du var liten. 2 är lögnen :cool:

Jag fattar inte vilken du tror är lögn. 2 eller 3?

Fuark
2013-02-11, 19:44
Jag fattar inte vilken du tror är lögn. 2 eller 3?

"2 är lögnen"

Duran
2013-02-11, 20:06
"2 är lögnen"

Nej, nr 3. Varför gissade du på nr 2 om du tror att jag är brunett?

Fuark
2013-02-11, 20:13
Nej, nr 3. Varför gissade du på nr 2 om du tror att jag är brunett?

ah nu förstår jag. börjar bli riktigt trög. Menade att 3 var lögnen, för jag trodde du var brunett, samt att du haft lila hår. men aldrig rött

herregud, :smash:

edit: wtf, nu blev det fel igen! du har HAFT lila och rött hår. men är brunett. shiiiiiiiit

Duran
2013-02-11, 20:30
ah nu förstår jag. börjar bli riktigt trög. Menade att 3 var lögnen, för jag trodde du var brunett, samt att du haft lila hår. men aldrig rött

herregud, :smash:

edit: wtf, nu blev det fel igen! du har HAFT lila och rött hår. men är brunett. shiiiiiiiit

Japp, efter många omtagningar blev det rätt. :)

Fuark
2013-02-11, 20:57
Japp, efter många omtagningar blev det rätt. :)

haha, japp. det gick väldigt smidigt :)

LillaTjejen
2013-02-11, 21:31
1) Jag är glad
2) Jag är less
3) Jag är trött

Fuark
2013-02-11, 21:34
1) Jag är glad
2) Jag är less
3) Jag är trött

Du kan inte vara både glad och less. Och med tanke på bristen av smileys och tokigheter så misstänker jag att du är less.

Därav så är 1 lögn. Du är trött och less. Kanske nåt som hände på jobbet, eller så har mjölken vissnat i kylskåpet. Jag har ingen aning :)

stolpskott
2013-02-11, 21:35
1) Jag är glad
2) Jag är less
3) Jag är trött

1? :(

1. Min bror gick igenom isen idag, jag räddade hans liv och som tack skickade han mig till ICA för att handla åt honom.
2. Jag började träna inför min första fjällvandring (Juni) under helgen.
3. Jag har läst ikapp i kurslitteraturen!

LillaTjejen
2013-02-11, 21:37
Jag tror din 1 är lögn..

Fuark
2013-02-11, 21:38
1? :(

1. Min bror gick igenom isen idag, jag räddade hans liv och som tack skickade han mig till ICA för att handla åt honom.
2. Jag började träna inför min första fjällvandring (Juni) under helgen.
3. Jag har läst ikapp i kurslitteraturen!

Jag gissar på att 1 är lögn. Fast jag blir glad om jag har fel, för då är du en hjälte.

2. Möjligt, fet chansning
3. Garanterat, för jag har inte sett dig på länge *cupid*

stolpskott
2013-02-11, 22:01
Jag tror din 1 är lögn..

Jag gissar på att 1 är lögn. Fast jag blir glad om jag har fel, för då är du en hjälte.

2. Möjligt, fet chansning
3. Garanterat, för jag har inte sett dig på länge *cupid*

Jag är lite utav en hjälte. Jag håller på att läsa i kapp i kurslitteraturen, långt ifrån klar dock =/ Så 3:an var lögn.

frozzon
2013-02-12, 14:34
1.har en hoodie på mig.
2. har en skinnjacka på mig.
3.har mjukisbyxor på mig.

Figurenha
2013-02-12, 16:25
1.har en hoodie på mig.
2. har en skinnjacka på mig.
3.har mjukisbyxor på mig.

Thats a lie!

LillaTjejen
2013-02-12, 20:46
1) Jag har ätit en hel massa bacon idag
2) Jag har varit på gymmet idag
3) Jag har enbart haft mjukisbyxor och linne på kroppen idag

Fuark
2013-02-12, 21:00
1) Jag har ätit en hel massa bacon idag
2) Jag har varit på gymmet idag
3) Jag har enbart haft mjukisbyxor och linne på kroppen idag

jag fick aldrig svar på din förra! du smet undan!!

1 och 2 är sanna. 3 är falsk, tror inte på den :)

LillaTjejen
2013-02-12, 21:04
:em:

Sorry, du hade helt rätt på den förra och så är det än, men du har fel på den här. Lögnen är att jag inte har varit på gymmet idag. Orkade inte uppbåda energi för det, har däremot ätit en massa bacon och tassat omkring i enbart linne och mjukisbyxor hela dan.

Fuark
2013-02-12, 21:10
:em:
har däremot ätit en massa bacon och tassat omkring i enbart linne och mjukisbyxor hela dan.

hehe, exakt som mig då! bortsett ifrån att jag inte ätit bacon eller haft mjukisbyxor :)

min tur

1. Jag var ute och sprang i skogen, stötte på ett par rådjur och hade ögonkontakt med dom och försökte kommunicera.

2. Jag fick idag två biljetter till Kolmården av en släkting, för dom kunde inte åka.

3. Jag är mer rädd för späckhuggare än vithajar

Figurenha
2013-02-13, 17:15
hehe, exakt som mig då! bortsett ifrån att jag inte ätit bacon eller haft mjukisbyxor :)

min tur

1. Jag var ute och sprang i skogen, stötte på ett par rådjur och hade ögonkontakt med dom och försökte kommunicera.

2. Jag fick idag två biljetter till Kolmården av en släkting, för dom kunde inte åka.

3. Jag är mer rädd för späckhuggare än vithajar

1 känns som en grej du skulle försöka göra

2 känns för sant för att va sant så tror det är fake

3 dödar inte späckhuggare fler människor än vithaj?

stolpskott
2013-02-13, 17:40
hehe, exakt som mig då! bortsett ifrån att jag inte ätit bacon eller haft mjukisbyxor :)

min tur

1. Jag var ute och sprang i skogen, stötte på ett par rådjur och hade ögonkontakt med dom och försökte kommunicera.

2. Jag fick idag två biljetter till Kolmården av en släkting, för dom kunde inte åka.

3. Jag är mer rädd för späckhuggare än vithajar

Jag tror det är 2. Som figurenha sa så dödar späckhuggare fler människor varje år än hajar, och med tanke på den rationella deduktionsförmåga du visade upp i bokhylle tråden och även i den här, så måste den stämma.
Såvitt jag vet så är inte biljetter till kolmården bundna till datum, så 2 måste vara lögn.

Fuark
2013-02-13, 17:45
1 känns som en grej du skulle försöka göra

2 känns för sant för att va sant så tror det är fake

3 dödar inte späckhuggare fler människor än vithaj?

Rätt! :)

Jag tror det är 2. Som figurenha sa så dödar späckhuggare fler människor varje år än hajar, och med tanke på den rationella deduktionsförmåga du visade upp i bokhylle tråden och även i den här, så måste den stämma.
Såvitt jag vet så är inte biljetter till kolmården bundna till datum, så 2 måste vara lögn.

Du känner mig så väl stolpsson, rätt! :)


Jag fick ingen kontakt med djuren dock. Jag ville klappa dom, men dom blev för rädda när jag närmade mig

Duran
2013-02-13, 20:35
Jag tänkte också gissa rätt tidigare idag men jag var för trött för att orka motivera eller hitta på egna påståenden. Men jag hade rätt här för mig själv iallafall.

1. Idag fick jag en godmorgonpuss av en liten pojke.
2. Inatt agerade jag telefonpsykjour.
3. Igår råkade jag fyllehångla med en god vän... igen.

Fuark
2013-02-13, 20:54
Jag tänkte också gissa rätt tidigare idag men jag var för trött för att orka motivera eller hitta på egna påståenden. Men jag hade rätt här för mig själv iallafall.

1. Idag fick jag en godmorgonpuss av en liten pojke.
2. Inatt agerade jag telefonpsykjour.
3. Igår råkade jag fyllehångla med en god vän... igen.

Godkväll durree

1. Sött som sockervadd, men jag tror den är falsk
2. nån kompis som varit deppig och ringde runt 3 slaget, kanske *rolleyes*. Ja
3. lillördag igår, it checks out. sann. Hur var det?

Figurenha
2013-02-13, 21:09
Jag tänkte också gissa rätt tidigare idag men jag var för trött för att orka motivera eller hitta på egna påståenden. Men jag hade rätt här för mig själv iallafall.

1. Idag fick jag en godmorgonpuss av en liten pojke.
2. Inatt agerade jag telefonpsykjour.
3. Igår råkade jag fyllehångla med en god vän... igen.

Jag gissar på att 3 är falsk!

Godkväll durree

1. Sött som sockervadd, men jag tror den är falsk
2. nån kompis som varit deppig och ringde runt 3 slaget, kanske *rolleyes*. Ja
3. lillördag igår, it checks out. sann. Hur var det?

Det är väl lilllördag idag eller är jag bakom flötet? :confused:

Fuark
2013-02-13, 21:14
Det är väl lilllördag idag eller är jag bakom flötet? :confused:

haha nej du har rätt, det är idag. jag är så jävla trög :)

Fuark
2013-02-13, 21:16
men hanke, ska inte du ut idag då? Halva priset @ KM :naughty:

Figurenha
2013-02-13, 21:31
men hanke, ska inte du ut idag då? Halva priset @ KM :naughty:

Haha fyfan, inget som lockar med små fjortisar som sitter och skriker konstant :D tror nog du är lite sugen *rolleyes*

Duran
2013-02-13, 21:45
Figurenha gissade rätt. Jag var hemma hos en hel familj så att hångla med bara en av föräldrarna hade ju blivit weird. :nono:

Fuark
2013-02-13, 21:45
Haha fyfan, inget som lockar med små fjortisar som sitter och skriker konstant :D tror nog du är lite sugen *rolleyes*

njaa inte ikväll, men ska på fest i helgen :D 3 öl, sen lägger jag mig och vilar

http://bite-prod.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/01/party-hard.gif






Edit: damn! jag var säker på att jag hade rätt! men vi skyller på lillördagstabben :)

Figurenha
2013-02-13, 21:52
njaa inte ikväll, men ska på fest i helgen :D 3 öl, sen lägger jag mig och vilar

http://bite-prod.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/01/party-hard.gif






Edit: damn! jag var säker på att jag hade rätt! men vi skyller på lillördagstabben :)

Haha inte förvånad av att de kom fram en gif bild, hur många har du pp lager?!
Det klassiska att bara försvinna från festen för att vila ;)

Figurenha
2013-02-13, 21:56
1. Idag har jag spenderat all tid i soffan förutom när jag tränade.
2. Stod och sjöng i duschen på gymmet och helt plötsligt kom det in en i omklädningsrummet. Pinsam tystnad
3. Idag skällde jag ut en hundägare som inte plockade upp bajset, stod en stor skylt bredvid att det va förbjudet att rasta hunden där till och med

Fuark
2013-02-13, 22:01
Haha inte förvånad av att de kom fram en gif bild, hur många har du pp lager?!
Det klassiska att bara försvinna från festen för att vila ;)

Fööör många

http://i1.kym-cdn.com/photos/images/original/000/109/652/haters.gif

ah, jag försvinner dock inte. jag lägger mig mitt i samlingens centrum och tar en powernap. Så otroligt skönt att ligga och vila onykter och lyssna på musik :D

Fuark
2013-02-13, 22:02
1. Idag har jag spenderat all tid i soffan förutom när jag tränade.
2. Stod och sjöng i duschen på gymmet och helt plötsligt kom det in en i omklädningsrummet. Pinsam tystnad
3. Idag skällde jag ut en hundägare som inte plockade upp bajset, stod en stor skylt bredvid att det va förbjudet att rasta hunden där till och med

1. Sann :naughty:
2. Falsk, kan mycket väl ha hänt. men kan också mycket väl vara en myt
3. Sann, var säkert utanför din lägenhet :)

Figurenha
2013-02-13, 22:03
Fööör många

http://i1.kym-cdn.com/photos/images/original/000/109/652/haters.gif

ah, jag försvinner dock inte. jag lägger mig mitt i samlingens centrum och tar en powernap. Så otroligt skönt att ligga och vila onykter och lyssna på musik :D

Det är ju livsfarligt! Senast jag gjorde det vaknade jag upp med en grön arm.. *gah!*

Figurenha
2013-02-13, 22:04
1. Sann :naughty:
2. Falsk, kan mycket väl ha hänt. men kan också mycket väl vara en myt
3. Sann, var säkert utanför din lägenhet :)

Så rätt! Dessa jävla hundar!

Fuark
2013-02-13, 22:10
Det är ju livsfarligt! Senast jag gjorde det vaknade jag upp med en grön arm.. *gah!*

lyckligtvis är det ingen som rör mig :D

Edit: det jag la upp kan nog anses som stötande, tog bort för säkerhetsskull

Fuark
2013-02-13, 22:19
har leechat för mycket nu.

1. Jag ska nu se en animerad film
2. Jag har lyft 2 kattungar idag, med handen under magen
3. Jag lyssnade på musik genom youtube under dagens marklyftspass

Duran
2013-02-13, 22:24
Men å, jag skulle gissat rätt igen om svaret inte hade hunnit komma redan. :MrT:

1. Jag var tvungen att kolla teveguiden för att fatta ifall "Mia på Grötö" var seriöst eller en komediserie.
2. Jag har blekrosa strumpor på mig.
3. Det godaste lasagnereceptet jag hittills hittat är en vegetarisk sådan med parmesan och soltorkade tomater.

Duran
2013-02-13, 22:26
har leechat för mycket nu.

1. Jag ska nu se en animerad film
2. Jag har lyft 2 kattungar idag, med handen under magen
3. Jag lyssnade på musik genom youtube under dagens marklyftspass

Nr 2 är fejk.

Fuark
2013-02-13, 22:30
Men å, jag skulle gissat rätt igen om svaret inte hade hunnit komma redan. :MrT:

1. Jag var tvungen att kolla teveguiden för att fatta ifall "Mia på Grötö" var seriöst eller en komediserie.
2. Jag har blekrosa strumpor på mig.
3. Det godaste lasagnereceptet jag hittills hittat är en vegetarisk sådan med parmesan och soltorkade tomater.

det är läskigt vad rätt man kan ha rätt när man inte "hinner" :naughty:

1. Aldrig hört talas om! *googlar* det är hon från solsidan. mjaa, jag tror den är sann.

2. HA! det är här mitt minne hjälper mig. Du softar just nu, och har därav inte gälla starka och fluffiga färger. falsk :)

3. Sann, eftersom att 2 är sann

Fuark
2013-02-13, 22:31
Nr 2 är fejk.

Rätt! men här krävs motivering. det är sjukt att ALLA har rätt på mina nuförtiden

Duran
2013-02-13, 22:42
Rätt! men här krävs motivering. det är sjukt att ALLA har rätt på mina nuförtiden

Jag tänkte att du försökte låta sanningsenlig genom att återknyta till dina kattmagar som du nämnt förut. Och jag har visst blekrosa strumpor på mig. BLEKrosa är snälla och omtänksamma, inte gälla. Och jag kan softa i lite alla möjliga färger, det beror på mitt humör och den totala kombinationen av färger, former och material jag har på alla kläderna.

Fuark
2013-02-13, 22:50
Jag tänkte att du försökte låta sanningsenlig genom att återknyta till dina kattmagar som du nämnt förut. Och jag har visst blekrosa strumpor på mig. BLEKrosa är snälla och omtänksamma, inte gälla. Och jag kan softa i lite alla möjliga färger, det beror på mitt humör och den totala kombinationen av färger, former och material jag har på alla kläderna.

hmmmmm, okey då. granted! men tanken var go, bortsett ifrån att din färg o klädkombination var mer avancerad än jag först trodde

kattmagar, ååååhhhhh

Duran
2013-02-15, 08:53
Den här tråden var tyst hela dagen igår. :(

1. De flesta dagarna sminkar jag mig inte alls.
2. Till vardags sminkar jag mig vanligtvis väldigt naturligt.
3. Det är sällsynt att jag går hemifrån utan täckstift, rouge, eyeliner, highlighter, ögonbrynsfärg, mascara och färgat läppglans.

Fuark
2013-02-15, 13:43
Den här tråden var tyst hela dagen igår. :(

1. De flesta dagarna sminkar jag mig inte alls.
2. Till vardags sminkar jag mig vanligtvis väldigt naturligt.
3. Det är sällsynt att jag går hemifrån utan täckstift, rouge, eyeliner, highlighter, ögonbrynsfärg, mascara och färgat läppglans.

vi tar igen det idag *flex*

1. Sann, när det är soffläge en hel dag så finns det ingen anledning att slänga på färg
2. Sann, när du väl sminkar dig så blir det al natural (typ) lite svart runt ögonen, ögonbrynsfärg och sån där brunborste som man dattar på ansiktet så man blir mer jämnfärgad. sen är du redo att göra staden osäker
3. Jag har ingen aning vad hälften av grejjerna är för nåt, men jag tror inte du sminkar på som en galning. Falsk

1. Jag tappade precis nyss en korv täckt med senap rakt på min tröja.
2. Jag glömde sätta dit en p-skiva i bilen så jag åkte på böter idag. Jag var väldigt arg men har nu lugnat ner mig
3. Min granne har bakat muffins, jag vet det!

Duran
2013-02-15, 14:47
Den här tråden var tyst hela dagen igår. :(

1. De flesta dagarna sminkar jag mig inte alls.
2. Till vardags sminkar jag mig vanligtvis väldigt naturligt.
3. Det är sällsynt att jag går hemifrån utan täckstift, rouge, eyeliner, highlighter, ögonbrynsfärg, mascara och färgat läppglans.

FAAAN. Varför är det så svårt att hålla reda på antal lögner och sanningar?? Det är bara ett påstående som är sant här. Vilket? (Och vilket smink vet Fuark inte vad det är? Det här är inte särskilt exotiska produkter.)

Jag gissar att Fuark ljuger om P-böterna. Svårt men det känns som om detaljerna är till för att förvilla.

Duran
2013-02-15, 14:55
vi tar igen det idag *flex*

1. Sann, när det är soffläge en hel dag så finns det ingen anledning att slänga på färg
2. Sann, när du väl sminkar dig så blir det al natural (typ) lite svart runt ögonen, ögonbrynsfärg och sån där brunborste som man dattar på ansiktet så man blir mer jämnfärgad. sen är du redo att göra staden osäker
3. Jag har ingen aning vad hälften av grejjerna är för nåt, men jag tror inte du sminkar på som en galning. Falsk

1. Jag tappade precis nyss en korv täckt med senap rakt på min tröja.
2. Jag glömde sätta dit en p-skiva i bilen så jag åkte på böter idag. Jag var väldigt arg men har nu lugnat ner mig
3. Min granne har bakat muffins, jag vet det!

Så vad du säger är att du tror att de flesta av mina dagar är soffläge hela dagen? Schysst hörrö. HAHAHA. Men jag kan förstå att det ser ut så för koloiter.

Fuark
2013-02-15, 15:01
FAAAN. Varför är det så svårt att hålla reda på antal lögner och sanningar?? Det är bara ett påstående som är sant här. Vilket? (Och vilket smink vet Fuark inte vad det är? Det här är inte särskilt exotiska produkter.)

Jag gissar att Fuark ljuger om P-böterna. Svårt men det känns som om detaljerna är till för att förvilla.

isåfall är 1 sann, tror jag.

P-boten var sann, det jävla aset hann dock iväg. annars hade jag skällt ut honom för p-skivan låg på mitt säte, han kan inte ha missat det. 3:an var falsk, jag är osäker på om grannen gjort cupcakes :thumbup:

Täcktstift, eyeliner, highlighter och lite osäker på mascara (jag tror jag vet, det är en slags penna iallafall) dom är jag ovetandes om vad det är. Kan enkelt googla, men desto trevligare att få det berättat för sig.
Heter inte det täckstift som man använder i häftapparater f.ö?

Fuark
2013-02-15, 15:02
Så vad du säger är att du tror att de flesta av mina dagar är soffläge hela dagen? Schysst hörrö. HAHAHA. Men jag kan förstå att det ser ut så för koloiter.

hey, jag dömer ingen :d chansar lite hej vilt

Duran
2013-02-15, 15:37
isåfall är 1 sann, tror jag.

P-boten var sann, det jävla aset hann dock iväg. annars hade jag skällt ut honom för p-skivan låg på mitt säte, han kan inte ha missat det. 3:an var falsk, jag är osäker på om grannen gjort cupcakes :thumbup:

Täcktstift, eyeliner, highlighter och lite osäker på mascara (jag tror jag vet, det är en slags penna iallafall) dom är jag ovetandes om vad det är. Kan enkelt googla, men desto trevligare att få det berättat för sig.
Heter inte det täckstift som man använder i häftapparater f.ö?

Nej, du tänker på häftstift. :smash: Täckstift är som läppstift fast hudfärgat, man duttar det på "ojämnheter" som det så fint kallas. Eyeliner är precis vad det låter som, något man lajnar ögat med. Jag kallar den flytande varianten som ser ut som ett mellanting mellan en tuschpenna och en pensel för eyeliner men jag tror att en del också tycker att kajalpenna (ser ut som en tjock blyertspenna) räknas in här. Highlighter är blänk som man kan lägga tex under ögonbrynet eller på kindbenet för att styra ljuset lite. Mascara är en borste med kladd på, som man målar ögonfransarna med. :)

Nr 2 är sann för tillfället (täckstift, rouge, ögonbryn, ibland nåt på läpparna) men jag alla tre påståenden har varit sanna under andra perioder och kommer säkert bli det igen.

Eller vänta nu, är häftstift såna där små vassa knappar?