handdator

Visa fullständig version : Efter deff, ungefär hur kan jag se ut?


madballz
2013-01-21, 00:02
http://i50.tinypic.com/9ghap4.jpg


Det är jag till vänster, och högra bilden är ungefär mitt drömmål att nå, deffar just nu, går jättebra, men jag undrar ungefär hur nära detta mål jag kan ha uppnått när jag har uppnått samma fett procent? Vet att det kanske är en dum och svår fråga att svara på, men jag skulle vilja veta vad ni tror? Samt vad ni tror att jag har för fett procent, impedansvågen på gymmet (utan handtag) säger 25%.

kjellm444n
2013-01-21, 00:14
Du behöver mer muskelmassa innan, ifall du vill se ut som till vänster.

madballz
2013-01-21, 00:16
Du behöver mer muskelmassa innan, ifall du vill se ut som till vänster.

Men ungefär hur mycket mer massa, tror du?

madballz
2013-01-21, 00:28
Du behöver mer muskelmassa innan, ifall du vill se ut som till vänster.

Eller vad menade du nu? haha, han till vänster?

kjellm444n
2013-01-21, 02:02
Ursäkta, höger!

cero
2013-01-21, 02:07
Du får nog träna på ett bra tag till, men det är svårt att se.

lolitalord
2013-01-21, 02:15
http://i50.tinypic.com/9ghap4.jpg


Det är jag till vänster, och högra bilden är ungefär mitt drömmål att nå, deffar just nu, går jättebra, men jag undrar ungefär hur nära detta mål jag kan ha uppnått när jag har uppnått samma fett procent? Vet att det kanske är en dum och svår fråga att svara på, men jag skulle vilja veta vad ni tror? Samt vad ni tror att jag har för fett procent, impedansvågen på gymmet (utan handtag) säger 25%.

Du kan inte ha 25 i fettprocent :O Hur mycket har inte jag då!!! Men tror du kommer se jättebra ut när deffen är färdig:)

Denförvirrade
2013-01-23, 09:40
Jag tar och lånar tidigare tråd :).

Jag har samma fråga dock utan att kasta in några bilder för tillfället. Jag är 183 cm och väger kring 74 kg, deffat i nästan 4 månader och gått ner från 82 kg. Jag har samma styrka som tidigare, dock blivit mycket mindre, vilket är ett problem. Mina ben är nästan osynliga och alla mina kläder har blivit mindre.

Jag är medveten om att det är smaksak och jag själv som ska avgöra det - men hur j***a länge skall man deffa? Finns väl inga konkreta svar men det är rätt påfrestande och jobbigt att känna sig smal samtidigt som det finns bukfett kvar.

Jag inser själv att det bästa är att ta några bilder.

strango
2013-01-23, 09:48
Jag tar och lånar tidigare tråd :).

Jag har samma fråga dock utan att kasta in några bilder för tillfället. Jag är 183 cm och väger kring 74 kg, deffat i nästan 4 månader och gått ner från 82 kg. Jag har samma styrka som tidigare, dock blivit mycket mindre, vilket är ett problem. Mina ben är nästan osynliga och alla mina kläder har blivit mindre.

Jag är medveten om att det är smaksak och jag själv som ska avgöra det - men hur j***a länge skall man deffa? Finns väl inga konkreta svar men det är rätt påfrestande och jobbigt att känna sig smal samtidigt som det finns bukfett kvar.

Jag inser själv att det bästa är att ta några bilder.

Man deffar tills man är nöjd

Kischen
2013-01-23, 09:53
Jag är medveten om att det är smaksak och jag själv som ska avgöra det - men hur j***a länge skall man deffa? Finns väl inga konkreta svar men det är rätt påfrestande och jobbigt att känna sig smal samtidigt som det finns bukfett kvar

Ta några dagars kolhydratladdning för att se hur kroppen ser ut med mer tryck och fyllnad.

Denförvirrade
2013-01-23, 10:14
Ja jag får kanske ta och göra det eftersom jag också behöver få lite bättre relation gentemot mat och sluta vara orolig över allt.

Det stämmer att man skall deffa tills man själv är nöjd, fast samtidigt har jag insett att många deffar på tok för länge och förvandlas till vandrande pinnar.

Tack för era tankar! :)

Lärlingen
2013-01-23, 12:26
Några 25% tror jag inte du har. Jag hade 22,9 i november och då såg jag fetare ut än dig tycker jag.

Men som övriga talare sagt, tror du behöver mer massa men deffa tills du är nöjd sen bygg upp dig till nästa deff och se hur nära ditt mål du är då